Auteur Topic: Decuyper & KVK/KVO/Essevee/Antwerpen  (gelezen 210256 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline ela

  • Leden
  • Berichten: 311
Re: Decuyper & KVK/KVO/Essevee/Antwerpen
« Reactie #1620 Gepost op: juni 01, 2013, 08:48:58 pm »
Willem, ik denk dat je Decuyper verwart met bvb Mannaert en Vanholsbeeck, die "CEO"'s zijn die hun werk doen en een salaris uitbetaald krijgen, meer niet.

Decuyper is eigenlijk geen CEO want hij is meerderheidsaandeelhouder en eigenlijk de voornaamste bezitter van Essev?? zoals Lejaegere van KVO, maar de Willy mag nog de titel aanhouden als "icoon"...

Om nogmaals te vergelijken met Abrohamovic van Chelsea...denk je dat Chelsea enkel en alleen maar van werkingsinkomsten (abbo's, tickets, sponsoring, fanware,...) bvb den Hazard en Debruyne zou kunnen binnenhalen ? 10's Mio EUR?

Waarom denk je dat Berrrier wil vertrekken ondanks al die mooie menselijke factoren? Omdat hij enkel en alleen kijkt naar wat er op zijn bankrekening kan komen voor zijn villa'ke later in het Zuiden van Frankrijk...

Offline bullseye

  • Leden
  • Berichten: 1.841
Re: Decuyper & KVK/KVO/Essevee/Antwerpen
« Reactie #1621 Gepost op: juni 01, 2013, 08:54:23 pm »
Willem, ik denk dat je Decuyper verwart met bvb Mannaert en Vanholsbeeck, die "CEO"'s zijn die hun werk doen en een salaris uitbetaald krijgen, meer niet.

Decuyper is eigenlijk geen CEO want hij is meerderheidsaandeelhouder en eigenlijk de voornaamste bezitter van Essev?? zoals Lejaegere van KVO, maar de Willy mag nog de titel aanhouden als "icoon"...

Om nogmaals te vergelijken met Abrohamovic van Chelsea...denk je dat Chelsea enkel en alleen maar van werkingsinkomsten (abbo's, tickets, sponsoring, fanware,...) bvb den Hazard en Debruyne zou kunnen binnenhalen ? 10's Mio EUR?

Waarom denk je dat Berrrier wil vertrekken ondanks al die mooie menselijke factoren? Omdat hij enkel en alleen kijkt naar wat er op zijn bankrekening kan komen voor zijn villa'ke later in het Zuiden van Frankrijk...

Je blijft maar leuren met Abramovich maar die doet tenminste niet aan gekke fusies of andere plannen

Offline ela

  • Leden
  • Berichten: 311
Re: Decuyper & KVK/KVO/Essevee/Antwerpen
« Reactie #1622 Gepost op: juni 01, 2013, 09:00:49 pm »
Je blijft maar leuren met Abramovich maar die doet tenminste niet aan gekke fusies of andere plannen

Het is maar te hopen voor Chelsea of end of story....

Offline willem putman

  • Leden
  • Berichten: 199
Re: Decuyper & KVK/KVO/Essevee/Antwerpen
« Reactie #1623 Gepost op: juni 01, 2013, 09:10:48 pm »
Willem, ik denk dat je Decuyper verwart met bvb Mannaert en Vanholsbeeck, die "CEO"'s zijn die hun werk doen en een salaris uitbetaald krijgen, meer niet.

Decuyper is eigenlijk geen CEO want hij is meerderheidsaandeelhouder en eigenlijk de voornaamste bezitter van Essev?? zoals Lejaegere van KVO, maar de Willy mag nog de titel aanhouden als "icoon"...

Om nogmaals te vergelijken met Abrohamovic van Chelsea...denk je dat Chelsea enkel en alleen maar van werkingsinkomsten (abbo's, tickets, sponsoring, fanware,...) bvb den Hazard en Debruyne zou kunnen binnenhalen ? 10's Mio EUR?

Waarom denk je dat Berrrier wil vertrekken ondanks al die mooie menselijke factoren? Omdat hij enkel en alleen kijkt naar wat er op zijn bankrekening kan komen voor zijn villa'ke later in het Zuiden van Frankrijk...

Ela, zo blijven we bezig h?. Ik weet ondertussen wel dat PDC meerderheidsaandeelhouder is, maar hij is ook onze CEO. Dus omdat hij "eigenaar" is van SVZW mag hij zomaar doen wat hij wil en dient hij geen verantwoording af te leggen voor zijn beleid inderdaad net als de Abramovitsj'en en de Duch?telets van deze wereld ?

Als hij echt wil, dat Berrier maar vertrekt naar het zuiden van Frankrijk, ik zou hem niet willen tegenhouden.

Wat ik zeker snap is dat PDC van SVZW een satellietploeg van een Antwerpse ploeg zou gemaakt hebben er in ruil daarvoor zou SVZW ieder jaar gedurende 5 jaar een paar miljoen Euro gekregen hebben.
Hij beweert daarmee het beste voor te hebben met SVZW.

Wat zou zijn persoonlijke ambitie daarbij geweest zijn ? Er zelf beter van worden of dat SVZW er beter van werd ?

Hoe je het draait of keert, waarom blijf jij de schade die PDC aan Essevee met dit verhaal heeft berokkent in alle toonaarden minimaliseren en ontkennen ?

Je bent bijna nog erger dan PDC himself.

Offline ela

  • Leden
  • Berichten: 311
Re: Decuyper & KVK/KVO/Essevee/Antwerpen
« Reactie #1624 Gepost op: juni 01, 2013, 09:22:17 pm »
Citaat
Ik weet ondertussen wel dat PDC meerderheidsaandeelhouder is, maar hij is ook onze CEO. Dus omdat hij "eigenaar" is van SVZW mag hij zomaar doen wat hij wil en dient hij geen verantwoording af te leggen voor zijn beleid inderdaad net als de Abramovitsj'en en de Duch?telets van deze wereld ?

Eigenlijk doet hij dat wel bvb in zijn slideshow in da filmke hierboven ergens..

Citaat
Als hij echt wil, dat Berrier maar vertrekt naar het zuiden van Frankrijk, ik zou hem niet willen tegenhouden.

Volledig akkoord, alhoewel ik dit ook een ingenieuze speler vind...maar net zoals anderen de kassa wil horen rinkelen...en daar zijn we weer bij het financi?le aspect....

Citaat
Wat zou zijn persoonlijke ambitie daarbij geweest zijn ? Er zelf beter van worden of dat SVZW er beter van werd ?

Maar dat zijn gelijklopende ambities. Wie wil nu dat zijn "eigendom" niet beter wordt?


Offline bullseye

  • Leden
  • Berichten: 1.841
Re: Decuyper & KVK/KVO/Essevee/Antwerpen
« Reactie #1625 Gepost op: juni 01, 2013, 09:25:10 pm »
Je blijft maar leuren met Abramovich maar die doet tenminste niet aan gekke fusies of andere plannen

Het is maar te hopen voor Chelsea of end of story....

Abramovich pompt geld en daar gaan supporters niet meteen over vallen maar de plannen van PDC lijken nergens naar, dat is pas tasten aan de ziel van een club..

Offline ela

  • Leden
  • Berichten: 311
Re: Decuyper & KVK/KVO/Essevee/Antwerpen
« Reactie #1626 Gepost op: juni 01, 2013, 09:28:38 pm »
Abramovich pompt geld en daar gaan supporters niet meteen over vallen

Da's straf...de supporters gaan er geen problemen m?? hebben dat iemand geld in hun club pompt...nog een geluk zou ik zeggen dat de supporters dat nog tolereren...

13 april 1951

  • Gast
Re: Decuyper & KVK/KVO/Essevee/Antwerpen
« Reactie #1627 Gepost op: juni 01, 2013, 09:34:22 pm »
http://www.facebook.com/l.php?u=http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fwatch%3Fv%3DtMGdV5Rv5sA&h=8AQGnrsPJ

Den uitleg van PDC gisterenavond ,nog altijd hetzelfde verhaal, vanaf 9 minuut verklaart hij nog eens dat hij het europees voetbal,onze ploeg wilde verkopen aan Antwerp.

Ik weet ?cht niet of ik moet lachen of wenen bij het zien van deze beelden. Hallucinant is inderdaad het woord. Tussen het gebrabbel en het gestotter door zegt die mens werkelijk de meest onzinnige dingen. Dus hij ging ons en ons Europees voetbal verkopen aan Antwerpen, inclusief het stamnummer dat dus weldegelijk uitmaakt van de identiteit (vorige week in Terzake was dat nochtans niet het geval), en in ruil (?!) sturen wij onze betere spelers door. Ik herzie mijn mening: hallucinant is een understatement van jewelste.

Offline ela

  • Leden
  • Berichten: 311
Re: Decuyper & KVK/KVO/Essevee/Antwerpen
« Reactie #1628 Gepost op: juni 01, 2013, 09:38:14 pm »
Ik herzie mijn mening: hallucinant is een understatement van jewelste.

Dus "Decuyper buiten", 51?

Offline willem putman

  • Leden
  • Berichten: 199
Re: Decuyper & KVK/KVO/Essevee/Antwerpen
« Reactie #1629 Gepost op: juni 01, 2013, 09:40:39 pm »
Citaat
Ik weet ondertussen wel dat PDC meerderheidsaandeelhouder is, maar hij is ook onze CEO. Dus omdat hij "eigenaar" is van SVZW mag hij zomaar doen wat hij wil en dient hij geen verantwoording af te leggen voor zijn beleid inderdaad net als de Abramovitsj'en en de Duch?telets van deze wereld ?

Eigenlijk doet hij dat wel bvb in zijn slideshow in da filmke hierboven ergens..

Ja, je hebt gelijk hij geeft uitleg en antwoord over wat hij gedaan geeft. En volgens mij zou dat voor SVZW bijzonder nefast geweest zijn. Jij bent blijkbaar naast PDC de enige die het tegendeel blijft beweren.

Citaat
Als hij echt wil, dat Berrier maar vertrekt naar het zuiden van Frankrijk, ik zou hem niet willen tegenhouden.

Volledig akkoord, alhoewel ik dit ook een ingenieuze speler vind...maar net zoals anderen de kassa wil horen rinkelen...en daar zijn we weer bij het financi?le aspect....

Citaat
Wat zou zijn persoonlijke ambitie daarbij geweest zijn ? Er zelf beter van worden of dat SVZW er beter van werd ?

Maar dat zijn gelijklopende ambities. Wie wil nu dat zijn "eigendom" niet beter wordt?

Dat is het net, SVZW wordt hier echt niet beter van.

Offline ela

  • Leden
  • Berichten: 311
Re: Decuyper & KVK/KVO/Essevee/Antwerpen
« Reactie #1630 Gepost op: juni 01, 2013, 09:54:55 pm »
Dat is het net, SVZW wordt hier echt niet beter van.

Dus Essev?? wordt/werd niet beter van Decuyper de laatste jaren?

Offline willem putman

  • Leden
  • Berichten: 199
Re: Decuyper & KVK/KVO/Essevee/Antwerpen
« Reactie #1631 Gepost op: juni 01, 2013, 10:30:37 pm »
Dat is het net, SVZW wordt hier echt niet beter van.

Dus Essev?? wordt/werd niet beter van Decuyper de laatste jaren?

Essevee wordt zeker niet beter van datgene waar PDC de laatste tijd mee.bezig was ?
Waarom blijven jij (en PDC) nog altijd beweren dat het verstandig was waar PDC mee bezig was ?
Hoe kan je dat na al die reacties blijven beweren ?
Is iedereen dan zo dom en kortzichtig dat ze het grote genie van de visionaire PDC niet onderkennen ?

Offline ela

  • Leden
  • Berichten: 311
Re: Decuyper & KVK/KVO/Essevee/Antwerpen
« Reactie #1632 Gepost op: juni 01, 2013, 10:41:20 pm »
Essevee wordt zeker niet beter van datgene waar PDC de laatste tijd mee.bezig was ?
Waarom blijven jij (en PDC) nog altijd beweren dat het verstandig was waar PDC mee bezig was ?

Willem, omdat we tweede geworden zijn en CL-voorronde spelen...

Of bedoel je het h??l recente verleden?

13 april 1951

  • Gast
Re: Decuyper & KVK/KVO/Essevee/Antwerpen
« Reactie #1633 Gepost op: juni 01, 2013, 10:54:19 pm »
Ik herzie mijn mening: hallucinant is een understatement van jewelste.

Dus "Decuyper buiten", 51?

Graag, en liefst zo snel mogelijk. Deze man is een fantast en een onbetrouwbare leugenaar die niks van voetbal snapt. De manier waarop jij hem blijft verdedigen met kleine stukjes uit quotes halen en het negeren van de kern van de zaak is opvallend vergelijkbaar met het tegenstrijdige gestotter van Decuyper.

Offline willem putman

  • Leden
  • Berichten: 199
Re: Decuyper & KVK/KVO/Essevee/Antwerpen
« Reactie #1634 Gepost op: juni 01, 2013, 11:07:34 pm »
Essevee wordt zeker niet beter van datgene waar PDC de laatste tijd mee.bezig was ?
Waarom blijven jij (en PDC) nog altijd beweren dat het verstandig was waar PDC mee bezig was ?

Willem, omdat we tweede geworden zijn en CL-voorronde spelen...

Of bedoel je het h??l recente verleden?

Bij ons zeggen ze dan: "lacht met uw luizen"

Offline ela

  • Leden
  • Berichten: 311
Re: Decuyper & KVK/KVO/Essevee/Antwerpen
« Reactie #1635 Gepost op: juni 01, 2013, 11:11:07 pm »
Bij ons zeggen ze dan: "lacht met uw luizen"

Kunde da ne keer uitleggen, Willem? : "lacht met uw luizen"

Offline ela

  • Leden
  • Berichten: 311
Re: Decuyper & KVK/KVO/Essevee/Antwerpen
« Reactie #1636 Gepost op: juni 01, 2013, 11:22:16 pm »
Graag, en liefst zo snel mogelijk. Deze man is een fantast en een onbetrouwbare leugenaar die niks van voetbal snapt.

Ik denk dat Patrick dit soort commentaren wel weet te plaatsen "hopelijk"... ;)

Offline willem putman

  • Leden
  • Berichten: 199
Re: Decuyper & KVK/KVO/Essevee/Antwerpen
« Reactie #1637 Gepost op: juni 01, 2013, 11:32:44 pm »
Bij ons zeggen ze dan: "lacht met uw luizen"

Kunde da ne keer uitleggen, Willem? : "lacht met uw luizen"

Dat je goed genoeg weet wat ik bedoelde en dat je niet met mijn voeten moet spelen.

Ik stop ermee want "wat baten kaas en bril als den uil niet zienen wil ?"

Veel groeten, Ela, salut en de kost


Offline svzw81

  • Leden
  • Berichten: 3.953
Re: Decuyper & KVK/KVO/Essevee/Antwerpen
« Reactie #1638 Gepost op: juni 01, 2013, 11:53:31 pm »
Dat is het net, SVZW wordt hier echt niet beter van.

Dus Essev?? wordt/werd niet beter van Decuyper de laatste jaren?

zijde gij nu echt simpel ? het is essevee , niet essev?? !!!

Offline bullseye

  • Leden
  • Berichten: 1.841
Re: Decuyper & KVK/KVO/Essevee/Antwerpen
« Reactie #1639 Gepost op: juni 01, 2013, 11:55:32 pm »
Dat is het net, SVZW wordt hier echt niet beter van.

Dus Essev?? wordt/werd niet beter van Decuyper de laatste jaren?

zijde gij nu echt simpel ? het is essevee , niet essev?? !!!

Nogmaals, Decuyper heeft goede dingen gedaan (Vak X, Hazard) maar hetgeen hij nu de laatste tijd gedaan heeft trekt op niets en dat doe je niet met een voetbalclub, voetbalclubs.