Auteur Topic: [T1] DURY Francky  (gelezen 440858 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline San Iker

  • Leden
  • Berichten: 11.244
Re: [T1] DURY Francky
« Reactie #1820 Gepost op: maart 23, 2015, 11:04:23 am »
man man man ge moet ook nie alles op Dury steken. Van Leye en De fauw was hij grote fan. Skulason is te beperkt als voetballer (kwam wel goed tot z'n recht met Malanda of kums naast zich omdat die konden voetballen). Enkel door inzet te tonen kom je er ook niet. Natuurlijk vind ik dit jammer, maar altijd dat roepen naar skulason tijdens de match of als we dan toch eens wonnen was echt immens belachelijk. Tis niet allemaal Dury zijn fout ook hoor.

Dat niet nee, maar hij is wel de grootste verantwoordelijke hiervoor.
TD en trainer, mocht zelf transfers doen (Wist ook wel dat de club geen middelen had)
Als je 7 rechtsbacks gebruikt op 1 seizoen, en 25 verschillende opstellingen, dan weet je het zelf ook niet meer denk ik.

Offline Zigzag

  • Global Moderator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 4.673
  • Essevee!
Re: [T1] DURY Francky
« Reactie #1821 Gepost op: maart 23, 2015, 11:25:25 am »
Dat niet nee, maar hij is wel de grootste verantwoordelijke hiervoor.
TD en trainer, mocht zelf transfers doen (Wist ook wel dat de club geen middelen had)
Als je 7 rechtsbacks gebruikt op 1 seizoen, en 25 verschillende opstellingen, dan weet je het zelf ook niet meer denk ik.

Tuurlijk dat hij fouten heeft gemaakt ontken ik zeker niet. Maar om zoals sommige hier alle schuld op hem te steken vind ik te ver gaan.

Offline mogul

  • Leden
  • Berichten: 7.730
Re: [T1] DURY Francky
« Reactie #1822 Gepost op: maart 23, 2015, 11:41:44 am »
man man man ge moet ook nie alles op Dury steken. Van Leye en De fauw was hij grote fan. Skulason is te beperkt als voetballer (kwam wel goed tot z'n recht met Malanda of kums naast zich omdat die konden voetballen). Enkel door inzet te tonen kom je er ook niet. Natuurlijk vind ik dit jammer, maar altijd dat roepen naar skulason tijdens de match of als we dan toch eens wonnen was echt immens belachelijk. Tis niet allemaal Dury zijn fout ook hoor.
  Ik hoor van veel mensen,insiders maar ook daar buiten veel 'geruchten' ivm dit jaar en vorig jaar, ik geloof niet alles, maar voor Dury mochten De fauw en Leye zeker vertrekken en Kums en Cont? absoluut niet,imo zegt dat genoeg.
Als een publiek naar Oli roept is dit ook een teken dat men niet akkoord is met de ploegopstelling van de trainer, m.a.w. het is soms ook een statement naar de trainer toe.
'Skulason was te beperkt' van zo'n zinnen kom ik niet goed(Oli is geen wereldvoetballer,maar een krijger met veel karakter die zoals heel de ploeg geen te goed seizoen speelde), volgend jaar gaat het dan weer zijn 'hadden we nog maar Colpaert en Oli', vraagske; hebben Poulain of Chanot meer kwaliteit dan Colpaert?  Of De Mets,Pavlovic,Claasen,Van Eeno,Marusic,Matton zijn veel betere dan Skulasson?  Je mag dat denken maar ik ben daar totaal niet mee akkoord.
 Zoals San Iker zegt,7 rechtsbacks,25 opstellingen,Oli stond dit seizoen op 5(bank meegerekend) plaatsen met altijd iemand anders naast zich.  Ik herhaal, wij moeten met die kern toch veel beter doen dan een 12de plaats en dat is hoofdzakelijk de fout van de trainer,niet alles, maar veel(net zoals het ook door Dury was dat we de voorbije jaren het zo goed deden).  Indien men Colpaert en Skulason niet meer wil is dit imo geen goeie beslissing(net zoals het imo geen goeie beslissing was om Naessens,Mathijs,Goddeau te laten vertrekken).  Ik zou er van gruwelen om die 2 bij bv Kv Kortrijk te zien spelen.

Offline Will McAvoy

  • Leden
  • Berichten: 1.712
  • Essevee!
Re: [T1] DURY Francky
« Reactie #1823 Gepost op: maart 24, 2015, 08:29:21 am »
Onwaarschijnlijk dat sommigen hier Dury hier liever zien vertrekken. Ik hou mijn hart vast voor het post Dury tijdperk. Als je nu al Dury in twijfel zit te trekken na alles wat hij hier bewezen heeft, wat gaat dat dan zijn als er een andere trainer eens 3 matchen na mekaar verliest. Dan lopen ze hier over elkaar om zijn ontslag te eisen. Dat een trainer aan de deur zetten quasi nooit de juiste oplossing is, moeten velen hier nog leren heb ik de indruk.

Offline fan4ever

  • Leden
  • Berichten: 1.278
  • Essevee!
Re: [T1] DURY Francky
« Reactie #1824 Gepost op: maart 24, 2015, 09:23:03 am »
Onwaarschijnlijk dat sommigen hier Dury hier liever zien vertrekken. Ik hou mijn hart vast voor het post Dury tijdperk. Als je nu al Dury in twijfel zit te trekken na alles wat hij hier bewezen heeft, wat gaat dat dan zijn als er een andere trainer eens 3 matchen na mekaar verliest. Dan lopen ze hier over elkaar om zijn ontslag te eisen. Dat een trainer aan de deur zetten quasi nooit de juiste oplossing is, moeten velen hier nog leren heb ik de indruk.

Heb je gelijk in, maar franky zou in de eerste plaats zijn eigen moeten bekritiseren. En niet steeds de fout bij een ander leggen. Win je toch meer respect mee? Of is de pijnlijke vaststelling dat hij de transfers toch beter aan iemand anders kan overlaten? 

17 spelers binnenhalen kosten ook veel geld. Als de geruchten kloppen over de spelers die moeten vertrekken, ga ik ervan uit dat ze heel gericht zullen investeren in spelers met onmiddellijke meerwaarde voor de ploeg. 

Offline San Iker

  • Leden
  • Berichten: 11.244
Re: [T1] DURY Francky
« Reactie #1825 Gepost op: maart 24, 2015, 09:48:07 am »
Onwaarschijnlijk dat sommigen hier Dury hier liever zien vertrekken. Ik hou mijn hart vast voor het post Dury tijdperk. Als je nu al Dury in twijfel zit te trekken na alles wat hij hier bewezen heeft, wat gaat dat dan zijn als er een andere trainer eens 3 matchen na mekaar verliest. Dan lopen ze hier over elkaar om zijn ontslag te eisen. Dat een trainer aan de deur zetten quasi nooit de juiste oplossing is, moeten velen hier nog leren heb ik de indruk.

Het zal er wel eens van komen dat Dury het niet meer kan overbrengen he, en dat leek dit seizoen het geval.
Waar lag dat aan? De mentaliteit van de spelers? Of hoe Dury met zijn spelers omgaat?
Het zal ooit wel eens stoppen..

Offline 2460

  • Leden
  • Berichten: 1.603
Re: [T1] DURY Francky
« Reactie #1826 Gepost op: maart 24, 2015, 10:16:44 am »
Onwaarschijnlijk dat sommigen hier Dury hier liever zien vertrekken. Ik hou mijn hart vast voor het post Dury tijdperk. Als je nu al Dury in twijfel zit te trekken na alles wat hij hier bewezen heeft, wat gaat dat dan zijn als er een andere trainer eens 3 matchen na mekaar verliest. Dan lopen ze hier over elkaar om zijn ontslag te eisen. Dat een trainer aan de deur zetten quasi nooit de juiste oplossing is, moeten velen hier nog leren heb ik de indruk.

Veel lees ik niet meer van het gezwets hier op dit "forum".  Waar sommigen de courage blijven halen om die negativiteit op te blijven stapelen is me een raadsel.
Het is komkommertijd voor onze ploeg. Lange voorbereiding nog te gaan tegen het eerste weekend van augustus.  Ik ben ervan overtuigd dat we tegen dan terug een stevig geheel hebben om volgend jaar mee te strijden voor een plaats waar we thuishoren en dat is : tussen 6 en 10 !



Offline Frederik

  • Administrator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 8.689
  • Essevee! Olé Olé!
Re: [T1] DURY Francky
« Reactie #1827 Gepost op: maart 24, 2015, 10:56:59 am »
Veel lees ik niet meer van het gezwets hier op dit "forum".  Waar sommigen de courage blijven halen om die negativiteit op te blijven stapelen is me een raadsel.
Het is komkommertijd voor onze ploeg. Lange voorbereiding nog te gaan tegen het eerste weekend van augustus.  Ik ben ervan overtuigd dat we tegen dan terug een stevig geheel hebben om volgend jaar mee te strijden voor een plaats waar we thuishoren en dat is : tussen 6 en 10 !

Voetbal & supporters, dat is iets erg emotioneels, niet iedereen kan daar evengoed mee omgaan (met de emoties).

Ook kijken veel supporters op zeer, maar dan ook 'zeer' korte termijn, als een speler 2 matchen niet te zien is, dan is hij zijn grinta kwijt en is 't nen boereknol, maakt diezelfde speler de week erna plots de winning goal in de laatste minuut... dan is het plots hun nationale held.

Kunnen we ze dat kwalijk nemen? Misschien niet, dat is nu eenmaal de emotie en spanning van voetbal, het is net dat wat mensen enorm aanspreekt.

Dan heb je nog de lovers en de haters tov. spelers/trainer/bestuur ...

En natuurlijk, heb je ook altijd nog de successupporters, supporters die veel te hoge verwachtingen hebben na onze uitzonderlijke 2 seizoenen.

Offline Pringless

  • Gold Member
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 6.295
Re: [T1] DURY Francky
« Reactie #1828 Gepost op: maart 24, 2015, 12:41:53 pm »
Sommige supporters zitten gewoon te wachten op een fout van Dury om hem daar meteen op af te straffen.
SV TILL I DIE

Offline svzw81

  • Leden
  • Berichten: 3.953
Re: [T1] DURY Francky
« Reactie #1829 Gepost op: maart 24, 2015, 02:47:44 pm »
Sommige supporters zitten gewoon te wachten op een fout van Dury om hem daar meteen op af te straffen.

en we weten maar al te goed uit welke hoek die sommige supporters (vaak)  komen .   :)  ze kunnen alle akkefietjes en foute opstellingen , beslissingen , quotes of   gebaren van de laatste jaren probleemloos opsommen ... kwestie van een database bij te houden of een goed geheugen zeker :)

Offline mogul

  • Leden
  • Berichten: 7.730
Re: [T1] DURY Francky
« Reactie #1830 Gepost op: maart 24, 2015, 03:06:32 pm »
Wat een onzin,we zitten te wachten op een fout van Dury.  Dury gaat hier niet weg,zelfs moesten we zakken naar tweede,iedereen weet dat,ik zie niet in wat imo terechte kritiek hier op het forum hier iets zal doen veranderen en dit is ook de bedoeling niet.  Heb al verschillende keren opgemerkt dat we weten dat het met andere trainers niet beter was(Kalezic,Broos,De Roover)en ieder trainer heeft zijn slechte kanten maar als onze trainer dan in de pers zijn verantwoordelijkheid niet neemt en het de fout is van 'slechte transfers(waar hij zelf grotendeel verantwoordelijk voor is)'geen kwaliteit heeft lopen zoals Berrier????,het de fout is van de scheidsrechters(deels waar in sommige matchen maar o zo flauw om zich daarachter te verstoppen)het is allemaal zijn fout niet.  Eens voor de spiegel staan Dury ipv alles af te schuiven!
Ik zie enkel de feiten en die zijn; geen team,geen vaste ploeg,geen automatismen,geen looplijnen,geen discipline, geen resultaten, geen gedrevenheid, altijd dezelfde fouten die terugkeren en dat zijn juist die dingen waar Dury ALTIJD zo goed in was dan begin je u vragen te stellen,hoe komt dit?  Waarom kon Dury het tij niet keren(vooral na de winterstop waren er imo geen excuses meer)?
Als ge nu hoort dat de oude,trouwe garde spelers(Oli,Colpaert,D'Haene en Bossut) weg moet/mag dan weet ik genoeg,de klik is weg(het vertrouwen in elkaar is volledig weg).  Ik hoop dat die trouwe ervaren spelers deftig worden vervangen en de klik er weer komt  volgend jaar.

Offline mogul

  • Leden
  • Berichten: 7.730
Re: [T1] DURY Francky
« Reactie #1831 Gepost op: maart 24, 2015, 03:18:12 pm »
en we weten maar al te goed uit welke hoek die sommige supporters (vaak)  komen .   :)  ze kunnen alle akkefietjes en foute opstellingen , beslissingen , quotes of   gebaren van de laatste jaren probleemloos opsommen ... kwestie van een database bij te houden of een goed geheugen zeker :)
Net zoals jij een databank bijhoudt over alles die met rood wit te maken heeft.  Dit gaat hier over Dury,ik hoor van alle supporters (geel,groen,rood groen,rood wit,een mix van de kleuren,mensen die gaan naar de voetbal zonder sjaals,blanken,zwarten,Polen,die ene Tunesi?r die supporter is van Essevee,bejaarden,jongeren,moeders,dochters,ja ik trek het in het belachelijke,de enige manier om zo'n onzin te counteren)kritiek op de trainer.

Vincent

  • Gast
Re: [T1] DURY Francky
« Reactie #1832 Gepost op: maart 24, 2015, 10:05:48 pm »
Wat een onzin,we zitten te wachten op een fout van Dury.  Dury gaat hier niet weg,zelfs moesten we zakken naar tweede,iedereen weet dat,ik zie niet in wat imo terechte kritiek hier op het forum hier iets zal doen veranderen en dit is ook de bedoeling niet.  Heb al verschillende keren opgemerkt dat we weten dat het met andere trainers niet beter was(Kalezic,Broos,De Roover)en ieder trainer heeft zijn slechte kanten maar als onze trainer dan in de pers zijn verantwoordelijkheid niet neemt en het de fout is van 'slechte transfers(waar hij zelf grotendeel verantwoordelijk voor is)'geen kwaliteit heeft lopen zoals Berrier????,het de fout is van de scheidsrechters(deels waar in sommige matchen maar o zo flauw om zich daarachter te verstoppen)het is allemaal zijn fout niet.  Eens voor de spiegel staan Dury ipv alles af te schuiven!
Ik zie enkel de feiten en die zijn; geen team,geen vaste ploeg,geen automatismen,geen looplijnen,geen discipline, geen resultaten, geen gedrevenheid, altijd dezelfde fouten die terugkeren en dat zijn juist die dingen waar Dury ALTIJD zo goed in was dan begin je u vragen te stellen,hoe komt dit?  Waarom kon Dury het tij niet keren(vooral na de winterstop waren er imo geen excuses meer)?
Als ge nu hoort dat de oude,trouwe garde spelers(Oli,Colpaert,D'Haene en Bossut) weg moet/mag dan weet ik genoeg,de klik is weg(het vertrouwen in elkaar is volledig weg).  Ik hoop dat die trouwe ervaren spelers deftig worden vervangen en de klik er weer komt  volgend jaar.

Euh, van 6 op 30 via 19 op 30 (en bij uitbreiding 22 op 36 met Waasland na de winterstop erbij) naar een veilige plaats in het klassement, dat noem ik wel degelijk het tij keren hoor. Dat tij leidde ons immers regelrecht naar tweede ... Maar ja, dat wordt niet meer als een prestatie gezien zeker door de meesten hier, die verwachten dat we elk jaar in de eerste zes gaan spelen? Een slechte start draag je heel het seizoen mee, zeker als er je nauwelijks een deftige voorbereiding hebt gehad en tijdens het seizoen een reeks blessures en schorsingen er bij krijgt. En eens de redding mentaal ongeveer een feit was en de heel kleine kans op een strijd voor POI ons tegen Westerlo door de scheids vakkundig werd ontnomen was er nog weinig om echt voor te spelen. Dan is de motivatie soms ver te zoeken ja. Daar kan je over zagen en janken al wat je wil maar dan heb je zelf vermoedelijk nog nooit aan competitie gedaan (op wat voor niveau dan ook). Ik vond het zelf ook niet plezant maar ik kan het wel begrijpen. De spons erover en op naar volgend seizoen verdorie.

Offline velociraptor

  • Leden
  • Berichten: 309
Re: [T1] DURY Francky
« Reactie #1833 Gepost op: maart 24, 2015, 10:58:54 pm »
+1  in het drijfzand van   6 op 30  en toch nog een veilige plaats bereiken ondanks tegenslagen is wel degelijk een prestatie!

Offline Will McAvoy

  • Leden
  • Berichten: 1.712
  • Essevee!
Re: [T1] DURY Francky
« Reactie #1834 Gepost op: maart 25, 2015, 08:31:49 am »
Wat een onzin,we zitten te wachten op een fout van Dury.  Dury gaat hier niet weg,zelfs moesten we zakken naar tweede,iedereen weet dat,ik zie niet in wat imo terechte kritiek hier op het forum hier iets zal doen veranderen en dit is ook de bedoeling niet.  Heb al verschillende keren opgemerkt dat we weten dat het met andere trainers niet beter was(Kalezic,Broos,De Roover)en ieder trainer heeft zijn slechte kanten maar als onze trainer dan in de pers zijn verantwoordelijkheid niet neemt en het de fout is van 'slechte transfers(waar hij zelf grotendeel verantwoordelijk voor is)'geen kwaliteit heeft lopen zoals Berrier????,het de fout is van de scheidsrechters(deels waar in sommige matchen maar o zo flauw om zich daarachter te verstoppen)het is allemaal zijn fout niet.  Eens voor de spiegel staan Dury ipv alles af te schuiven!
Ik zie enkel de feiten en die zijn; geen team,geen vaste ploeg,geen automatismen,geen looplijnen,geen discipline, geen resultaten, geen gedrevenheid, altijd dezelfde fouten die terugkeren en dat zijn juist die dingen waar Dury ALTIJD zo goed in was dan begin je u vragen te stellen,hoe komt dit?  Waarom kon Dury het tij niet keren(vooral na de winterstop waren er imo geen excuses meer)?
Als ge nu hoort dat de oude,trouwe garde spelers(Oli,Colpaert,D'Haene en Bossut) weg moet/mag dan weet ik genoeg,de klik is weg(het vertrouwen in elkaar is volledig weg).  Ik hoop dat die trouwe ervaren spelers deftig worden vervangen en de klik er weer komt  volgend jaar.

Dury heeft het tij gekeerd. Maar aangezien jij dat blijkbaar gemist hebt, is elke discussie met u over dit onderwerp gewoonweg overbodig.

Offline Flanders

  • Leden
  • Berichten: 80
Re: [T1] DURY Francky
« Reactie #1835 Gepost op: maart 25, 2015, 08:57:27 am »
Tja, onwaarschinlijke slechte start.  Dit door onverwachte uitgaande transfers en de nieuwe die niet brachten wa ze moesten brengen.  Dan een owentelling waar de meeste commentatoren zelfs vonden dat we in PO1 thuishoorden.  Eens de redding zo goed als rond was, werd het duidelijk voor de spelers dat Dury niet verder wilde met deze groep (we kennen hem eens tegen hem ingaan of bewust niet uitvoeren van zijn opdracht en tis gedaan) ze waren dan ook niet meer te motiveren.  Gewoon een stront jaar om te vergeten.  Maar zonder Dury zaten we wrschnlk in 2de klasse.
Iemand met zoveel betekenis vr de Club mag je nooit op 1 jaar beoordelen.

Op nr volgend seizoen.
« Laatst bewerkt op: maart 25, 2015, 09:05:21 am door Flanders »

Offline Grompie

  • Leden
  • Berichten: 1.013
Re: [T1] DURY Francky
« Reactie #1836 Gepost op: maart 25, 2015, 09:16:16 am »
Wil hier ook niet negatief over Dury doen maar wat ik dit jaar seizoen afvraag is hoe wij nog zoveel punten hebben kunnen verzamelen? In de maanden November december 5 matchen gewonnen die voor de helft van onze punten zorgden, betekend 2 maanden goed voetbal. Feit is wel dat we die 2 maanden goed voetbal het steeds deden met de spelers die we ook in het begin van het seizoen hadden (of toch september).

Enige verklaringen die ik kan bedenken is dat een aantal spelers zich nog snel even wilden tonen voor afrika/azie cup. Ook haalden we punten tegen Lokeren, gent en genk op het moment waar de tegenstander op dat moment ook zelf erg zwak oogde behalve gent mss dan.
Mijn enige conclusie is dan ook dat de hele ploeg inclusief trainer gebuisd zijn dit seizoen.

Ik zeg niet dat het met een andere trainer wel zou gelukt zijn om deze ploeg aan te sturen maar een succes kan je het allerminst noemen.

Ook de wintertransfers kan je enkel en alleen al op gebied van cijfers met de grond gelijk maken. 6/27 na de winter met slechts 1 gewonnen match. Sorry hoor maar hier kan je toch ook niet blind voor zijn. Ok er waren een aantal matchen gewoon kapot gemaakt door scheidsrechters maar dan nog zou het thuis resultaat stukken beter moeten.

Gelukkig voor Dury heeft hij heel erg veel krediet opgebouwd de afgelopen 2 jaar maar als we volgend seizoen opnieuw starten met 6/30 dan vrees ik dat er maar weinig opties meer zijn. Ik hoop dat het nooit meer mag gebeuren maar dan zal het toch anders moeten!

Offline mogul

  • Leden
  • Berichten: 7.730
Re: [T1] DURY Francky
« Reactie #1837 Gepost op: maart 25, 2015, 11:42:47 am »
Dury heeft het tij gekeerd. Maar aangezien jij dat blijkbaar gemist hebt, is elke discussie met u over dit onderwerp gewoonweg overbodig.
Jullie zijn blijkbaar allemaal tevreden(4 overwinningen thuis),goed voor jullie,het is dankzij nog slechtere ploegen(waartegen we thuis amper 1 puntje haalden) dat we in eerste blijven,maar ik heb de boodschap begrepen, Leve Dury en durf vooral geen kritiek geven op' the almighty'  :).

Offline mogul

  • Leden
  • Berichten: 7.730
Re: [T1] DURY Francky
« Reactie #1838 Gepost op: maart 25, 2015, 12:01:21 pm »
Euh, van 6 op 30 via 19 op 30 (en bij uitbreiding 22 op 36 met Waasland na de winterstop erbij) naar een veilige plaats in het klassement, dat noem ik wel degelijk het tij keren hoor. Dat tij leidde ons immers regelrecht naar tweede ... Maar ja, dat wordt niet meer als een prestatie gezien zeker door de meesten hier, die verwachten dat we elk jaar in de eerste zes gaan spelen? Een slechte start draag je heel het seizoen mee, zeker als er je nauwelijks een deftige voorbereiding hebt gehad en tijdens het seizoen een reeks blessures en schorsingen er bij krijgt. En eens de redding mentaal ongeveer een feit was en de heel kleine kans op een strijd voor POI ons tegen Westerlo door de scheids vakkundig werd ontnomen was er nog weinig om echt voor te spelen. Dan is de motivatie soms ver te zoeken ja. Daar kan je over zagen en janken al wat je wil maar dan heb je zelf vermoedelijk nog nooit aan competitie gedaan (op wat voor niveau dan ook). Ik vond het zelf ook niet plezant maar ik kan het wel begrijpen. De spons erover en op naar volgend seizoen verdorie.
Weinig om voor te spelen in de huidige competitieformule is de waarheid alle geweld aandoen, met het geld dat een 7de of 8ste plaats opbrengt ipv een 12de plaats kun je een deftige transfer bekostigen, ook met die spons ben ik niet akkoord,uit fouten moet men leren, het is beter om een Duryiaanse uitspraak te gebruiken(het wordt tijd dat 1 van zijn volgelingen een soort bijbel maakt om zijn verzen van buiten te leren)' we nemen dit mee naar de volgende match/volgend seizoen'. 

Offline Will McAvoy

  • Leden
  • Berichten: 1.712
  • Essevee!
Re: [T1] DURY Francky
« Reactie #1839 Gepost op: maart 25, 2015, 04:59:25 pm »
Jullie zijn blijkbaar allemaal tevreden(4 overwinningen thuis),goed voor jullie,het is dankzij nog slechtere ploegen(waartegen we thuis amper 1 puntje haalden) dat we in eerste blijven,maar ik heb de boodschap begrepen, Leve Dury en durf vooral geen kritiek geven op' the almighty'  :).

Als je al woorden in mijn mond moet beginnen leggen om uw gelijk te halen, is het natuurlijk helemaal niet meer nodig om hier verder op in te gaan.