Auteur Topic: [T1] DURY Francky  (gelezen 439924 keer)

0 leden en 6 gasten bekijken dit topic.

Offline boerkens4ever

  • Leden
  • Berichten: 2.651
Re: [T1] DURY Francky
« Reactie #1240 Gepost op: november 26, 2011, 12:50:45 pm »
Tiens ik dacht hier van een "goed ge?nformeerd" persoon gelezen te hebben dat de kans 70 % was dat hij ging terug komen...  ;D

Offline bullseye

  • Leden
  • Berichten: 1.841
Re: [T1] DURY Francky
« Reactie #1241 Gepost op: november 26, 2011, 12:52:42 pm »
Tiens ik dacht hier van een "goed ge?nformeerd" persoon gelezen te hebben dat de kans 70 % was dat hij ging terug komen...  ;D

de 30% heeft het gehaald:p

Offline pit750

  • Leden
  • Berichten: 479

Boer Boerie

  • Gast
Re: [T1] DURY Francky
« Reactie #1243 Gepost op: december 01, 2011, 08:20:22 pm »
Kweetni?
trouw nooit met een vrouw waarvan ge 2de keus zijt???

Offline fan4ever

  • Leden
  • Berichten: 1.278
  • Essevee!
Re: [T1] DURY Francky
« Reactie #1244 Gepost op: december 01, 2011, 08:36:40 pm »
Tiens ik dacht hier van een "goed ge?nformeerd" persoon gelezen te hebben dat de kans 70 % was dat hij ging terug komen...  ;D

de 30% heeft het gehaald:p

Dit betekent niets en gaan ze nooit toegeven zolang de trainer nog in functie is, wat niet correct zou zijn.  Gezien de problemen van de voorbije jaren, en de band met naessens, zou een retour niet slecht zijn; iemand die het huis en het belgisch voetbal door en door kent


Offline San Iker

  • Leden
  • Berichten: 11.219
Re: [T1] DURY Francky
« Reactie #1245 Gepost op: december 01, 2011, 09:54:24 pm »
Tiens ik dacht hier van een "goed ge?nformeerd" persoon gelezen te hebben dat de kans 70 % was dat hij ging terug komen...  ;D

de 30% heeft het gehaald:p

Dit betekent niets en gaan ze nooit toegeven zolang de trainer nog in functie is, wat niet correct zou zijn.  Gezien de problemen van de voorbije jaren, en de band met naessens, zou een retour niet slecht zijn; iemand die het huis en het belgisch voetbal door en door kent

Meertie zou hier volgend jaar teus weer in de ploeg staan :D

Offline sv.caene

  • Leden
  • Berichten: 908
Re: [T1] DURY Francky
« Reactie #1246 Gepost op: december 02, 2011, 06:13:13 pm »
Dury voor technisch directeur, Gilhaus eruit
One Essevee!

Offline Farnese

  • Leden
  • Berichten: 18
  • Essevee!
Re: [T1] DURY Francky
« Reactie #1247 Gepost op: december 03, 2011, 09:33:27 am »
Zulte Waregem presteert momenteel ver beneden de verwachtingen en dat zorgt voor heel wat speculaties. Onder meer een terugkeer van Francky Dury, die tegen Anderlecht in de tribune zat, behoort tot de mogelijkheden volgens het geruchtencircuit
http://www.voetbalprimeur.be/site/nieuws/190451/Dury_Geen_overeenkomst_met_Essevee.html

Offline 2460

  • Leden
  • Berichten: 1.603
Re: [T1] DURY Francky
« Reactie #1248 Gepost op: december 18, 2011, 08:13:21 am »

Bij deze rubriek indertijd is de miserie gestart! Het NIET terughalen van Francky Dury door onze megalo PDC!  De yuppie moest zijn gedacht doen en een specialleke uitproberen.  Ik heb compassie met Willy, die verdient dit eigenlijk niet.

Offline boer boer

  • Leden
  • Berichten: 444
Re: [T1] DURY Francky
« Reactie #1249 Gepost op: december 18, 2011, 09:43:11 am »

Bij deze rubriek indertijd is de miserie gestart! Het NIET terughalen van Francky Dury door onze megalo PDC!  De yuppie moest zijn gedacht doen en een specialleke uitproberen.  Ik heb compassie met Willy, die verdient dit eigenlijk niet.
Willy lacht in zijn vuistje: hij heeft zijn aandelen verkocht en zit nog het geld te tellen... Compassie is overbodig!

Offline skalle p

  • Leden
  • Berichten: 360
Re: [T1] DURY Francky
« Reactie #1250 Gepost op: december 18, 2011, 11:05:58 am »
zit zijn geld nog niet te tellen, wacht nog op zijn centen.....

Offline gunther

  • Leden
  • Berichten: 1.231
Re: [T1] DURY Francky
« Reactie #1251 Gepost op: december 18, 2011, 11:46:59 am »
grappig hoe men de zwarte piet doorspeelt van de ??n naar de ander.
Men zou het boek 10 jaar zultewaregem beter aankondigen als '10 jaar een rad voor de ogen' ipv een succesverhaal.

Die die-hard-verdedigers van het bestuur mogen nu doen wat ze al lang moesten doen, zwijgen en zitten.

Laat dit weeral een les zijn in nederigheid.

Offline 2460

  • Leden
  • Berichten: 1.603
Re: [T1] DURY Francky
« Reactie #1252 Gepost op: december 18, 2011, 11:50:47 am »

Bij deze rubriek indertijd is de miserie gestart! Het NIET terughalen van Francky Dury door onze megalo PDC!  De yuppie moest zijn gedacht doen en een specialleke uitproberen.  Ik heb compassie met Willy, die verdient dit eigenlijk niet.
Willy lacht in zijn vuistje: hij heeft zijn aandelen verkocht en zit nog het geld te tellen... Compassie is overbodig!

Denk je nu echt dat zakenmensen als Willy op dat beetje voetbalgeld zitten te wachten?? Dergelijke mannen hebben al lang geld zat!  Nee, die lacht niet met hetgeen nu gebeurt, wees daar maar zeker van!

Offline sv.caene

  • Leden
  • Berichten: 908
Re: [T1] DURY Francky
« Reactie #1253 Gepost op: december 18, 2011, 11:52:29 am »

Bij deze rubriek indertijd is de miserie gestart! Het NIET terughalen van Francky Dury door onze megalo PDC!  De yuppie moest zijn gedacht doen en een specialleke uitproberen.  Ik heb compassie met Willy, die verdient dit eigenlijk niet.
Willy lacht in zijn vuistje: hij heeft zijn aandelen verkocht en zit nog het geld te tellen... Compassie is overbodig!

Denk je nu echt dat zakenmensen als Willy op dat beetje voetbalgeld zitten te wachten?? Dergelijke mannen hebben al lang geld zat!  Nee, die lacht niet met hetgeen nu gebeurt, wees daar maar zeker van!
Willy zal der ook zijn zeer aan hebben ze, hij staat denk ik alleen veel te machteloos door de o zo hemels Patrick.. We zou'den beter die een koek op zijn bakkes geven
One Essevee!

Offline Glitch.

  • Leden
  • Berichten: 2.057
Re: [T1] DURY Francky
« Reactie #1254 Gepost op: december 18, 2011, 11:53:45 am »

Bij deze rubriek indertijd is de miserie gestart! Het NIET terughalen van Francky Dury door onze megalo PDC!  De yuppie moest zijn gedacht doen en een specialleke uitproberen.  Ik heb compassie met Willy, die verdient dit eigenlijk niet.
Willy lacht in zijn vuistje: hij heeft zijn aandelen verkocht en zit nog het geld te tellen... Compassie is overbodig!

Denk je nu echt dat zakenmensen als Willy op dat beetje voetbalgeld zitten te wachten?? Dergelijke mannen hebben al lang geld zat!  Nee, die lacht niet met hetgeen nu gebeurt, wees daar maar zeker van!

Wees maar gerust dat Naessens afziet momenteel. SV betekent voor hem meer dan die centen. En het zou me niet verbazen dat hij binnenkort wel es stevig z'n stem zal laten horen, in de pers (en hopelijk ook binnen de bestuurskamer).
-SVZW Forever-

Offline Thraso

  • Leden
  • Berichten: 1.700
Re: [T1] DURY Francky
« Reactie #1255 Gepost op: december 18, 2011, 12:51:54 pm »
Dury niet terughalen is de grooootste blunder uit onze jonge geschiedeni. PDC mag de eer aan zichzelf houden.

Offline jeroenie

  • Leden
  • Berichten: 892
Re: [T1] DURY Francky
« Reactie #1256 Gepost op: december 18, 2011, 01:02:23 pm »
wees blij dat dury hier niet zit! twas toch tegen zijn goesting, want ie wou hogerop!!!
en we moeten da stukske flik niet nog extra in waregem!

Offline SV-boer

  • Leden
  • Berichten: 1.214
Re: [T1] DURY Francky
« Reactie #1257 Gepost op: december 18, 2011, 04:40:40 pm »
wees blij dat dury hier niet zit! twas toch tegen zijn goesting, want ie wou hogerop!!!
en we moeten da stukske flik niet nog extra in waregem!
Wat kan mij het schelen dat hij hogerop wou en dat we zijn eerste keus niet waren.
Zolang hij het beste uit de groep haalt en punten pakt, zal het me worst wezen

Offline Nico the master

  • Leden
  • Berichten: 1.914
Re: [T1] DURY Francky
« Reactie #1258 Gepost op: december 18, 2011, 05:01:10 pm »
'k vraag mij af waarom het buitensmijten van Kalezic ons veel geld zou kosten na z'n zware uithaal in de Nederlandse pers?  Er werd onlangs een werknemer voor minder buitengeshot na kritiek op z'n werkgever via Facebook...

Tja als ze Kalezic hier ontslaan moeten ze de ontslagpremie betalen + een nieuwe coach..  tzou een ferme streep zijn door ons budget voor transfers denk ik.

Over Dury.. ie was gisteren toch ook weeral aanwezig op de match, opvallend veel de laatsten tijd.

Offline bullseye

  • Leden
  • Berichten: 1.841
Re: [T1] DURY Francky
« Reactie #1259 Gepost op: december 18, 2011, 05:21:43 pm »
'k vraag mij af waarom het buitensmijten van Kalezic ons veel geld zou kosten na z'n zware uithaal in de Nederlandse pers?  Er werd onlangs een werknemer voor minder buitengeshot na kritiek op z'n werkgever via Facebook...

Tja als ze Kalezic hier ontslaan moeten ze de ontslagpremie betalen + een nieuwe coach..  tzou een ferme streep zijn door ons budget voor transfers denk ik.

Over Dury.. ie was gisteren toch ook weeral aanwezig op de match, opvallend veel de laatsten tijd.

Met Sterckx Serwy en Naessens spelen er dan ook drie (potenti?le) nationale beloften bij ons