Auteur Topic: [T1] DURY Francky  (gelezen 439921 keer)

0 leden en 6 gasten bekijken dit topic.

Offline Soulscream

  • Leden
  • Berichten: 3.066
  • Voice of the voiceless!
Re: [T1] DURY Francky
« Reactie #1900 Gepost op: mei 17, 2015, 11:58:25 am »
zever, gezever. Herv? Renard zal normaal gezien de nieuwe trainer van LOSC worden.

Offline Zigzag

  • Global Moderator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 4.666
  • Essevee!
Re: [T1] DURY Francky
« Reactie #1901 Gepost op: mei 19, 2015, 05:10:08 pm »
Toch wel belachelijk dat media zo blijven stoken dat Dury naar Lille zou gaan. We waren dit seizoen maar een middenmotor/degradatiekandidaat, en toch willen ze onze ploeg nog altijd destabiliseren...

Offline JSPR_G

  • Leden
  • Berichten: 1.576
Re: [T1] DURY Francky
« Reactie #1902 Gepost op: mei 19, 2015, 05:21:10 pm »
Toch wel belachelijk dat media zo blijven stoken dat Dury naar Lille zou gaan. We waren dit seizoen maar een middenmotor/degradatiekandidaat, en toch willen ze onze ploeg nog altijd destabiliseren...
Ze stoken toch niet? Juist een artikeltje dat ze mogelijks ge?nteresseerd zouden zijn in Dury...

Offline Zigzag

  • Global Moderator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 4.666
  • Essevee!
Re: [T1] DURY Francky
« Reactie #1903 Gepost op: mei 19, 2015, 05:34:22 pm »
Ze stoken toch niet? Juist een artikeltje dat ze mogelijks ge?nteresseerd zouden zijn in Dury...

Nee, maar voetbalnieuws en voetbal24 de nieuwssites bij uitstek weeral met koppen: OFFICIEEL: raakt vertrek Dury in stroomversnelling

Maar ik blijf er van overtuigd dat die niet vertrekt. Anders zou hij zichzelf toch belachelijk maken :p

Offline JSPR_G

  • Leden
  • Berichten: 1.576
Re: [T1] DURY Francky
« Reactie #1904 Gepost op: mei 19, 2015, 06:18:29 pm »
Ik verschiet van niets meer. Het zou wel schandalig zijn na zijn verklaring van enkele weken geleden.

Offline Zigzag

  • Global Moderator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 4.666
  • Essevee!
Re: [T1] DURY Francky
« Reactie #1905 Gepost op: mei 19, 2015, 06:25:33 pm »
Ik ben er vrij gerust op. We zullen het rap weten. Eind deze maand wordt de trainer bekend gemaakt

Offline nick

  • Leden
  • Berichten: 769
Re: [T1] DURY Francky
« Reactie #1906 Gepost op: mei 19, 2015, 06:26:44 pm »
Dury is zelfs al gaan onderhandelen in lille,uit beleefdheid of omdat het hem interseert  weet ik niet maar hij is gezien in de buurt van hun stadium.

Offline balboa

  • Leden
  • Berichten: 2.729
Re: [T1] DURY Francky
« Reactie #1907 Gepost op: mei 19, 2015, 06:39:11 pm »
Iedereen zegt nochtans dat het Herv? Renard wordt.
Zelf zegt ie dat het "niet helemaal warm is, maar wel meer dan lauw."
Op twitter lees je overal dat het Renard wordt.

Offline Zigzag

  • Global Moderator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 4.666
  • Essevee!
Re: [T1] DURY Francky
« Reactie #1908 Gepost op: mei 19, 2015, 06:45:54 pm »
Van wie heb jij dat dan gehoord dat Dury gaan onderhandelen is? Nu meen ik mij te herinneren dat Dury deze week op vakantie ging soit. Ik lees ook dat die Renard topkandidaat is. Nergens echt de naam van Dury al gezien, tenzij id Belgische roddelwebsites

Offline Zigzag

  • Global Moderator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 4.666
  • Essevee!
Re: [T1] DURY Francky
« Reactie #1909 Gepost op: mei 19, 2015, 07:10:49 pm »
Casper u inbox zit weer vol :p

Offline casper

  • Leden
  • Berichten: 186
Re: [T1] DURY Francky
« Reactie #1910 Gepost op: mei 19, 2015, 07:22:27 pm »
Casper u inbox zit weer vol :p
ok

Offline Thraso

  • Leden
  • Berichten: 1.700
Re: [T1] DURY Francky
« Reactie #1911 Gepost op: mei 19, 2015, 09:38:51 pm »
Dury "verkopen" aan Lille zou wel veel geld in het laadje brengen... was het dat niet wat we nodig hadden? En binnen een seizoen (of 2) staat hij hier terug...

Offline fan4ever

  • Leden
  • Berichten: 1.278
  • Essevee!
Re: [T1] DURY Francky
« Reactie #1912 Gepost op: mei 19, 2015, 09:51:11 pm »
Ik ben er vrij gerust op. We zullen het rap weten. Eind deze maand wordt de trainer bekend gemaakt

Door Willy Naessens ("ik wist nooit van iets....") is de verkeerde indruk gewekt dat Francky de almachtige is en alles voor het zeggen heeft.  Niets is minder waar.  Wanneer je de body language van Francky analyseert de voorbije weken, zie je toch gewoon dat er meer aan de hand is intern en deze situatie onhoudbaar wordt voor beide partijen.   In deze ben ik er niet zo zeker van dat een D-exit niet aan de orde is mocht Lille effectief Francky willen.  Dat het dit jaar sportief minder liep zal geen obstakel vormen. 

Zie het stadiondossier en de oh zo mooie excuses dat men uitstel verbloemt... op die manier kan de club NOOIT de financi?le slagkracht verwerven om zijn sportieve ambities waar te maken.


Offline Soulscream

  • Leden
  • Berichten: 3.066
  • Voice of the voiceless!
Re: [T1] DURY Francky
« Reactie #1913 Gepost op: mei 19, 2015, 10:21:45 pm »
Tja op de forums van LOSC spreekt men toch niet over Dury hoor..

Offline mutske

  • Leden
  • Berichten: 1.384
Re: [T1] DURY Francky
« Reactie #1914 Gepost op: mei 20, 2015, 08:10:08 am »
Staat in HLN dat Lille interesse had maar dat Dury te duur is.

Offline Will McAvoy

  • Leden
  • Berichten: 1.712
  • Essevee!
Re: [T1] DURY Francky
« Reactie #1915 Gepost op: mei 20, 2015, 08:34:43 am »
Tuurlijk wil Dury gaan, maar dat hij te duur is kan ik me ook voorstellen. Ik denk niet dat Lille een contract van 8 jaar wil afkopen om een trainer in Rijsel te gaan zetten die ongetwijfeld met argusogen zal gevolgd worden door de supporters. Voor dat geld kan je wel wat bekendere namen krijgen.

Offline Svarrogh

  • Leden
  • Berichten: 1.806
Re: [T1] DURY Francky
« Reactie #1916 Gepost op: mei 20, 2015, 10:06:53 am »
Wanneer je de body language van Francky analyseert de voorbije weken, zie je toch gewoon dat er meer aan de hand is intern en deze situatie onhoudbaar wordt voor beide partijen.   In deze ben ik er niet zo zeker van dat een D-exit niet aan de orde is mocht Lille effectief Francky willen.  Dat het dit jaar sportief minder liep zal geen obstakel vormen. 

Zie het stadiondossier en de oh zo mooie excuses dat men uitstel verbloemt... op die manier kan de club NOOIT de financi?le slagkracht verwerven om zijn sportieve ambities waar te maken.

Ik geloof niet dat de 'situatie onhoudbaar' is geworden, zoals jij omschrijft.
Het spelersbudget/lonen zou apart staan van de verbouwingen, en zou niet minder zijn dan de voorbije jaren. Alleen zit men blijkbaar nog steeds met een paar (te) dikke contracten waar ze duidelijk vanaf willen, om zo nieuwe spelers te kunnen halen.

Qua transfers zal Dury hier zeker nog wel steeds z'n zegje hebben, maar je kan maar roeien met de euro's die je hebt. Wss zelfs een van de grote redenen waarom hij hier is en zal blijven, op een ander zou hij het moeten doen met de spelers die hij krijgt.

Onlangs stond er een dubbelinterview in de krant met Dury en VDB, waar ook geen letter ongenoegen of wrevel met het bestuur in stond.
Als je niet 100% zeker zou zijn van je toekomst had hij hier zeker een ballonnetje opgelaten, net zoals Preudhomme gisteren, waar hij zegt dat een contract uiteindelijk niets wil zeggen.

Offline Boer uit Waregem

  • Leden
  • Berichten: 5.779
  • Essevee!
Re: [T1] DURY Francky
« Reactie #1917 Gepost op: mei 20, 2015, 11:40:18 am »
Ik zie Dury enkel vertrekken als het bestuur ook vertrekt.

Zie naar Yves, die wist ook dat er wat zat aan te komen
en hij wist dat zijn c4 klaar ligt bij mindste tegenslag.
Tan zal ZIJN trainer daar zetten, de ideale tussenpersoon
kleedkamer-bestuur, zo houdt Tan alles in het oog en naar
zijn hand.

Offline svzw81

  • Leden
  • Berichten: 3.953
Re: [T1] DURY Francky
« Reactie #1918 Gepost op: mei 20, 2015, 02:08:01 pm »
Dury is zelfs al gaan onderhandelen in lille,uit beleefdheid of omdat het hem interseert  weet ik niet maar hij is gezien in de buurt van hun stadium.

vorig jaar is hij daar eens gaan klappen. "hij is gezien in de buurt van hun "stadium"   "   .   en  wie zou die daar dan gezien hebben ?

Offline Will McAvoy

  • Leden
  • Berichten: 1.712
  • Essevee!
Re: [T1] DURY Francky
« Reactie #1919 Gepost op: mei 20, 2015, 03:06:53 pm »
vorig jaar is hij daar eens gaan klappen. "hij is gezien in de buurt van hun "stadium"   "   .   en  wie zou die daar dan gezien hebben ?

Hein is ook gezien in de buurt van ons stadion. Stond halve liters binnen te werken aan sneltempo in de kantine. Zou hij naar ons komen?