Auteur Topic: [T1] DURY Francky  (gelezen 439915 keer)

0 leden en 3 gasten bekijken dit topic.

Offline Frederik

  • Administrator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 8.686
  • Essevee! Olé Olé!
Re: [T1] DURY Francky
« Reactie #2460 Gepost op: mei 04, 2017, 10:34:30 am »
Weinig zeggend of nieuws ...

https://www.facebook.com/proximus11/videos/1368480403189568

En alweer,  hetzelfde mysterieus gezwam. Hij zet Essevee onder druk.

idd, ligt er vingerdik op dat hij een spelleke poker aan het spelen is met het bestuur om de spelers te halen die hij wil... 't Wordt tijd dat ze beiden hun kaarten op tafel leggen.

Het meest voor de hand liggende is dat Dury gewoon de deur niet wil dichtslaan in het gezicht van Mannaert, dus wacht hij af tot ze een beslissing hebben genomen

wss wel, die wil geen bruggen opblazen en dat is begrijpelijk.
Wie zegt dat de Essevee hem volgend jaar niet aan de deur zet bijvoorbeeld.

Offline 2460

  • Leden
  • Berichten: 1.603
Re: [T1] DURY Francky
« Reactie #2461 Gepost op: mei 04, 2017, 10:51:50 am »
Weinig zeggend of nieuws ...

https://www.facebook.com/proximus11/videos/1368480403189568

En alweer,  hetzelfde mysterieus gezwam. Hij zet Essevee onder druk.

idd, ligt er vingerdik op dat hij een spelleke poker aan het spelen is met het bestuur om de spelers te halen die hij wil... 't Wordt tijd dat ze beiden hun kaarten op tafel leggen.

Het meest voor de hand liggende is dat Dury gewoon de deur niet wil dichtslaan in het gezicht van Mannaert, dus wacht hij af tot ze een beslissing hebben genomen

wss wel, die wil geen bruggen opblazen en dat is begrijpelijk.
Wie zegt dat de Essevee hem volgend jaar niet aan de deur zet bijvoorbeeld.

Zonder die fucking journalisten die altijd weer op zoek zijn naar sensatie was er helemaal niets aan de hand geweest naar buiten af.  Dat er gepraat, gepolst, gewikt en gewogen wordt tussen diverse partijen is niet meer dan normaal.  Maar door ??n gast die zich interessant wil maken (en een paar achterlopers die het net afschuimen) krijg je dan dit soort toestanden.

Offline isidoor

  • Leden
  • Berichten: 2.475
  • Essevee!
Re: [T1] DURY Francky
« Reactie #2462 Gepost op: mei 04, 2017, 11:11:54 am »
Mocht het dan toch zo zijn dat Dury vertrekt, dan vind ik dat Peter Maes zeker geen optie is. Zie je hem al samenwerken met Leye ? Kan toch niet lukken.

Offline essevee007

  • Leden
  • Berichten: 3.162
Re: [T1] DURY Francky
« Reactie #2463 Gepost op: mei 04, 2017, 11:30:47 am »
Mocht het dan toch zo zijn dat Dury vertrekt, dan vind ik dat Peter Maes zeker geen optie is. Zie je hem al samenwerken met Leye ? Kan toch niet lukken.

En Kaya?  Die had ook niet te veel lof voor Maes.  Zat daar non stop op de bank, zelf in mindere periodes.

Offline ivantje

  • Leden
  • Berichten: 614
Re: [T1] DURY Francky
« Reactie #2464 Gepost op: mei 04, 2017, 11:50:12 am »
Mocht het dan toch zo zijn dat Dury vertrekt, dan vind ik dat Peter Maes zeker geen optie is. Zie je hem al samenwerken met Leye ? Kan toch niet lukken.
Bij mijn weten staat elke goede trainer boven zijn spelers.

Offline matti essevee

  • Leden
  • Berichten: 313
  • Essevee!
Re: [T1] DURY Francky
« Reactie #2465 Gepost op: mei 04, 2017, 01:50:06 pm »
zo is da

Offline Thraso

  • Leden
  • Berichten: 1.700
Re: [T1] DURY Francky
« Reactie #2466 Gepost op: mei 04, 2017, 03:01:47 pm »
zijn we hier nog over bezig?

Offline matti essevee

  • Leden
  • Berichten: 313
  • Essevee!
Re: [T1] DURY Francky
« Reactie #2467 Gepost op: mei 04, 2017, 06:33:55 pm »
ja :D anticiperen h? noemt men dat :D

Online San Iker

  • Leden
  • Berichten: 11.219
Re: [T1] DURY Francky
« Reactie #2468 Gepost op: mei 04, 2017, 07:01:52 pm »
Maar dit kan ook bepalend zijn voor transfers he.
Spelers die we nu contacteren wachten mss liever tot wanneer men eeker is wie hier coach zal zijn.
Veel spelers komen voor en door Dury, maar er zijn er ook die wss wel willen komen als Dury weg is.

Offline matti essevee

  • Leden
  • Berichten: 313
  • Essevee!
Re: [T1] DURY Francky
« Reactie #2469 Gepost op: mei 04, 2017, 07:29:14 pm »
dat is waar! nog een reden om snel duidelijkheid te hebben dus

Offline fan4ever

  • Leden
  • Berichten: 1.278
  • Essevee!
Re: [T1] DURY Francky
« Reactie #2470 Gepost op: mei 04, 2017, 07:57:48 pm »
Weinig zeggend of nieuws ...

https://www.facebook.com/proximus11/videos/1368480403189568

En alweer,  hetzelfde mysterieus gezwam. Hij zet Essevee onder druk.

idd, ligt er vingerdik op dat hij een spelleke poker aan het spelen is met het bestuur om de spelers te halen die hij wil... 't Wordt tijd dat ze beiden hun kaarten op tafel leggen.

Dat pokerspelleke is al begonnen wanneer hij in de media begon om ook spelers van een miljoen te kopen, en kort daarna in de media op verschillende punten door Hendrik teruggefloten werd.  Korte tijd ervoor vond ik het al vreemd dat hij plots begon over een Duitse ploeg die hij had kunnen kiezen. Is zo van, zie maar, ik kan gaan waar ik wil.  Met dergelijke ervaren zakenmensen zou het wel eens Russische roulette kunnen worden...

Het probleem met dury is, we foeteren wel eens op zijn koppigheid en bepaalde keuzes maar weten maar al te goed wat we missen als hij er niet meer is.

Offline mogul

  • Leden
  • Berichten: 7.708
Re: [T1] DURY Francky
« Reactie #2471 Gepost op: mei 04, 2017, 08:24:13 pm »
Weinig zeggend of nieuws ...

https://www.facebook.com/proximus11/videos/1368480403189568

En alweer,  hetzelfde mysterieus gezwam. Hij zet Essevee onder druk.

idd, ligt er vingerdik op dat hij een spelleke poker aan het spelen is met het bestuur om de spelers te halen die hij wil... 't Wordt tijd dat ze beiden hun kaarten op tafel leggen.

Dat pokerspelleke is al begonnen wanneer hij in de media begon om ook spelers van een miljoen te kopen, en kort daarna in de media op verschillende punten door Hendrik teruggefloten werd.  Korte tijd ervoor vond ik het al vreemd dat hij plots begon over een Duitse ploeg die hij had kunnen kiezen. Is zo van, zie maar, ik kan gaan waar ik wil.  Met dergelijke ervaren zakenmensen zou het wel eens Russische roulette kunnen worden...

Het probleem met dury is, we foeteren wel eens op zijn koppigheid en bepaalde keuzes maar weten maar al te goed wat we missen als hij er niet meer is.
Klopt!  Ik heb ook het gevoel dat Dury de stap wel zou wagen(gisteren op dat filmke van proximus doet hij alle moeite om zeker die brug met Brugge niet op te blazen), alleen, ik denk niet dat Club hem wil.  Ook de hardnekkige geruchten(ik geloofde daar niks van, maar meer en meer wel) dat Franky een procentje krijgt op de verkoop van bepaalde spelers klinken steeds harder, ook bij mensen die het kunnen weten. 
Dury heeft Essevee gemaakt zoals het nu is, en dit is ongeloofelijk sterk werk, men moet hem daar eeuwig voor danken, maar indien het waar is dat hij bepaalde spelers in zijn 'portefeuille' heeft zitten is dit toch een situatie die niet gezond is, die niet kan.  Indien dit waar is moet hij van mij vertrekken, indien niet absoluut niet!

Offline Boer uit Waregem

  • Leden
  • Berichten: 5.779
  • Essevee!
Re: [T1] DURY Francky
« Reactie #2472 Gepost op: mei 04, 2017, 08:42:38 pm »
Dury wordt net niet
ze zijn aan het onderhandelen met een Engels sprekende trainer ;)
Vandaag gehoord in Brugge
bron had het van VB (ex speler Club en SV)
die hij zondag zag op de match...

Dury weet dat Manaert hem wil en Verhaeghen niet
en Dury speelt het spelleke mee
Weet ook dat het bestuur hem wil houden
en zeker alles zal doen om hem te houden
alleen begint het veel mensen op de zenuwen te werken
en begint er 2dracht te komen (wat bedoeling van de pers is)

Offline fan4ever

  • Leden
  • Berichten: 1.278
  • Essevee!
Re: [T1] DURY Francky
« Reactie #2473 Gepost op: mei 04, 2017, 09:05:30 pm »
Citaat
Klopt!  Ik heb ook het gevoel dat Dury de stap wel zou wagen(gisteren op dat filmke van proximus doet hij alle moeite om zeker die brug met Brugge niet op te blazen), alleen, ik denk niet dat Club hem wil.  Ook de hardnekkige geruchten(ik geloofde daar niks van, maar meer en meer wel) dat Franky een procentje krijgt op de verkoop van bepaalde spelers klinken steeds harder, ook bij mensen die het kunnen weten. 
Dury heeft Essevee gemaakt zoals het nu is, en dit is ongeloofelijk sterk werk, men moet hem daar eeuwig voor danken, maar indien het waar is dat hij bepaalde spelers in zijn 'portefeuille' heeft zitten is dit toch een situatie die niet gezond is, die niet kan.  Indien dit waar is moet hij van mij vertrekken, indien niet absoluut niet!

Is toch oud nieuws dat FD/WN een soort portefeuille gemaakt hadden om transfers te kunnen doen omdat de club op dat moment niet kon? Op zich nobel en geen probleem zolang ze maar sportieve selectiekeuzes maken op basis van vorm en prestaties van de dag en binnen het bestuur open communicatie hebben. Nu ja, of je kan besluiten dat steeds de selectie op basis van objectieve criteria werden gemaakt.... denk maar hoe lang Plet/ Jorgensson enerzijds en een kwakkelende Kaya/lepoint anderzijds duizend maal meer krediet kregen of anderen...

Anderzijds denk ik ook dat den Hendrik alle rare contracten en constructies wil opkuisen. Dury had 10 jaar zekerheid terwijl er wel een relatieve gemakkelijke clausule voor hem in zat.

Edit: Quote zichtbaar gemaakt.
« Laatst bewerkt op: mei 04, 2017, 09:38:36 pm door svennay »

Online San Iker

  • Leden
  • Berichten: 11.219
Re: [T1] DURY Francky
« Reactie #2474 Gepost op: mei 13, 2017, 10:30:31 am »
Volgende geruchten: Dury vior 75% zeker weg.
Nieuwe trainer zou al gekend zijn mits vertrek

Offline abe

  • Leden
  • Berichten: 48
Re: [T1] DURY Francky
« Reactie #2475 Gepost op: mei 13, 2017, 10:52:08 am »
Volgende geruchten: Dury vior 75% zeker weg.
Nieuwe trainer zou al gekend zijn mits vertrek

Hoe meten ze die percentages precies?

Offline essevee1972

  • Leden
  • Berichten: 1.157
  • Essevee!
Re: [T1] DURY Francky
« Reactie #2476 Gepost op: mei 13, 2017, 11:14:51 am »
Vraag mij dat ook altijd af.  ;D

Zeker dat het geen 74% is?

Offline Oizo87

  • Leden
  • Berichten: 1.343
  • Essevee!
Re: [T1] DURY Francky
« Reactie #2477 Gepost op: mei 13, 2017, 11:23:54 am »
Volgende geruchten: Dury vior 75% zeker weg.
Nieuwe trainer zou al gekend zijn mits vertrek

Hoe meten ze die percentages precies?
Simpel: 4 mensen gesproken waarvan er 3 zeggen dat hij zeker weg is & 1 die zeker is dat hij blijft..  ;)

Offline Frederik

  • Administrator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 8.686
  • Essevee! Olé Olé!
Re: [T1] DURY Francky
« Reactie #2478 Gepost op: mei 13, 2017, 11:33:35 am »
Volgende geruchten: Dury vior 75% zeker weg.
Nieuwe trainer zou al gekend zijn mits vertrek

Voor wat het waard is ...
Ik was nu blij dat er niet meer over gesproken werd.
Nu begint het weer ...


Offline isidoor

  • Leden
  • Berichten: 2.475
  • Essevee!
Re: [T1] DURY Francky
« Reactie #2479 Gepost op: mei 13, 2017, 11:48:03 am »
Ik denk nog altijd dat hij blijft. Maar moest hij toch weggaan, dan gaat hij misschien naar Lille ? Zou dat ook geen overweging zijn ?