Auteur Topic: Verb. Regenboogstadion (fase 1B - tribune B (vak X)) 2015  (gelezen 609799 keer)

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Offline mogul

  • Leden
  • Berichten: 7.652
Re: Verb. Regenboogstadion (fase 1B - tribune B (vak X)) 2015
« Reactie #1940 Gepost op: mei 19, 2017, 11:02:26 am »
Waarschijnlijk zullen er een hoop stoelen verdwijnen in de hoofdtribune bij het uitbreiden/verbeteren van de persfaciliteten.

Offline Frederik

  • Administrator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 8.671
  • Essevee! Olé Olé!
Re: Verb. Regenboogstadion (fase 1B - tribune B (vak X)) 2015
« Reactie #1941 Gepost op: augustus 21, 2017, 09:13:13 pm »
Niet mis die klapzitjes... toch ??


Offline Vidmar

  • Leden
  • Berichten: 1.744
Re: Verb. Regenboogstadion (fase 1B - tribune B (vak X)) 2015
« Reactie #1942 Gepost op: augustus 21, 2017, 09:14:46 pm »
Geeft tenminste ook wat (mooie) kleur aan de tribune.  :)

Offline Naessens C

  • Leden
  • Berichten: 2.958
  • We pakken ze. Één voor één.
Re: Verb. Regenboogstadion (fase 1B - tribune B (vak X)) 2015
« Reactie #1943 Gepost op: augustus 21, 2017, 09:21:36 pm »
Geeft tenminste ook wat (mooie) kleur aan de tribune.  :)

Ik hoop/veronderstel dat ze die gewoon voor altijd gaan laten hangen, toch? En dichtvijzen voor de JPL en bekerwedstrijden?

Offline Boer uit Waregem

  • Leden
  • Berichten: 5.767
  • Essevee!
Re: Verb. Regenboogstadion (fase 1B - tribune B (vak X)) 2015
« Reactie #1944 Gepost op: augustus 21, 2017, 09:33:13 pm »
zou de bedoeling zijn...

Offline jakkie3000

  • Leden
  • Berichten: 985
  • Essevee!
Re: Verb. Regenboogstadion (fase 1B - tribune B (vak X)) 2015
« Reactie #1945 Gepost op: augustus 21, 2017, 11:19:19 pm »
Geeft tenminste ook wat (mooie) kleur aan de tribune.  :)

Ik hoop/veronderstel dat ze die gewoon voor altijd gaan laten hangen, toch? En dichtvijzen voor de JPL en bekerwedstrijden?

Ik hoop dat ze de volledige tribune zullen voorzien van zitjes, want dit is half werk. Er kan 3000 man op die tribune en dan komen ze met 1100 zitjes. Dat is toch jammer 😔

Online svennay

  • Global Moderator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 5.241
  • Essevee!
Re: Verb. Regenboogstadion (fase 1B - tribune B (vak X)) 2015
« Reactie #1946 Gepost op: augustus 21, 2017, 11:21:45 pm »
Geeft tenminste ook wat (mooie) kleur aan de tribune.  :)

Ik hoop/veronderstel dat ze die gewoon voor altijd gaan laten hangen, toch? En dichtvijzen voor de JPL en bekerwedstrijden?

Ik hoop dat ze de volledige tribune zullen voorzien van zitjes, want dit is half werk. Er kan 3000 man op die tribune en dan komen ze met 1100 zitjes. Dat is toch jammer 😔
Volledige tribune is 2200 zitjes.  ;)
Ik hoop echter ook dat ze nog een inspanning doen om ook de bovenkant aan te passen en te openen...

Offline Fredje SVZW

  • Leden
  • Berichten: 1.262
Re: Verb. Regenboogstadion (fase 1B - tribune B (vak X)) 2015
« Reactie #1947 Gepost op: augustus 22, 2017, 01:05:37 pm »
Ik ook! Vind het echt heel jammer! Er werd zo gesproken om het belang van in het Regenboogstadion te spelen, over de sfeertribune die de ploeg vooruitstuwt! En nu gaan ze verdomme de helft van de sfeertribune "lam leggen" met dit...Ik begrijp dat dit een serieuze kost is (90 euro per zitje - 60 euro van de abonnementenverkoop, rest nog 30 euro kosten voor de club per zitje). Misschien een spandoekje tegen Kortrijk (al is dit net iets te dichtbij, als we thuis beginnen...). Hopelijk beseft iedereen dat er NIET op de eigen plaats moet gezeten worden??? Want (met alle respect), ik zag ook veel 65 plussers aanschuiven (die in de competitie langs de buitenkanten staan opgesteld) voor een abonnement...Als die beginnen de zagen over "Ge zit op mijn plekke"...dan zijn we ver weg, hoor! Eerst op naar de loting! Het is wat het is...minder grote namen zou misschien wel meer kans op kwalificatie kunnen betekenen, maar zoals Onur zei in Extra Time, als we tegen de groten ook onze eigenheid, ons voetbal spelen...is er tegen elke ploeg veel mogelijk.

Online ManU

  • Leden
  • Berichten: 1.041
Re: Verb. Regenboogstadion (fase 1B - tribune B (vak X)) 2015
« Reactie #1948 Gepost op: september 03, 2017, 11:25:45 am »
Geeft tenminste ook wat (mooie) kleur aan de tribune.  :)

Ik hoop/veronderstel dat ze die gewoon voor altijd gaan laten hangen, toch? En dichtvijzen voor de JPL en bekerwedstrijden?

Ik hoop dat ze de volledige tribune zullen voorzien van zitjes, want dit is half werk. Er kan 3000 man op die tribune en dan komen ze met 1100 zitjes. Dat is toch jammer 😔
net ook eens,gaan kijken. Als die staantribune maar voor de helft met zitjes wordt voorzien, trekt da toch op niks. Waarom niet volledig ? Komt amateuristisch over...

Offline fan4ever

  • Leden
  • Berichten: 1.278
  • Essevee!
Re: Verb. Regenboogstadion (fase 1B - tribune B (vak X)) 2015
« Reactie #1949 Gepost op: september 03, 2017, 02:31:52 pm »
Geeft tenminste ook wat (mooie) kleur aan de tribune.  :)

Ik hoop/veronderstel dat ze die gewoon voor altijd gaan laten hangen, toch? En dichtvijzen voor de JPL en bekerwedstrijden?

Ik hoop dat ze de volledige tribune zullen voorzien van zitjes, want dit is half werk. Er kan 3000 man op die tribune en dan komen ze met 1100 zitjes. Dat is toch jammer 😔
net ook eens,gaan kijken. Als die staantribune maar voor de helft met zitjes wordt voorzien, trekt da toch op niks. Waarom niet volledig ? Komt amateuristisch over...

Terechte opmerking. Mochten we oostblokkers geloot hebben zou het stadion wellicht niet uitverkocht geraken maar tzou toch niet op die 1000 zitjes meer mogen aankomen qua kost.

Offline Fredje SVZW

  • Leden
  • Berichten: 1.262
Re: Verb. Regenboogstadion (fase 1B - tribune B (vak X)) 2015
« Reactie #1950 Gepost op: september 03, 2017, 03:38:16 pm »
Spandoek tegen Kortrijk? Al heb ik de indruk dat de supportersraad niks wil of mag zeggen hierover! Ik vond het al doodzonde vanaf minuut 1! Dury zijn woorden over "In het Regenboogstadion thuis Europees spelen is een groot voordeel" gaan bij deze (de helft) de mist in!

Offline fan4ever

  • Leden
  • Berichten: 1.278
  • Essevee!
Re: Verb. Regenboogstadion (fase 1B - tribune B (vak X)) 2015
« Reactie #1951 Gepost op: september 03, 2017, 04:13:22 pm »
Spandoek tegen Kortrijk? Al heb ik de indruk dat de supportersraad niks wil of mag zeggen hierover! Ik vond het al doodzonde vanaf minuut 1! Dury zijn woorden over "In het Regenboogstadion thuis Europees spelen is een groot voordeel" gaan bij deze (de helft) de mist in!

Als ze zich afvragen waarom 18000man naar de heizel gaat en 10000 thuis, kunnen ze misschien eerst hun eigen verantwoordelijkheid nemen. Zeker europees komen vaak mensen voor het eerst die dan later abonnee worden. Wie weet plaatsen ze alsnog stoeltjes bij mochten alle beschikbare plaatsen uitverkocht zijn.

Offline essevee1972

  • Leden
  • Berichten: 1.157
  • Essevee!
Re: Verb. Regenboogstadion (fase 1B - tribune B (vak X)) 2015
« Reactie #1952 Gepost op: september 03, 2017, 04:57:17 pm »
En maar zagen... Eerst klinkt het dat Europees t?ch niet veel volk trekt en als de club daar dan op anticipeert dan is het w??r niet goed. Ergerlijk.

Offline essevee007

  • Leden
  • Berichten: 3.154
Re: Verb. Regenboogstadion (fase 1B - tribune B (vak X)) 2015
« Reactie #1953 Gepost op: september 04, 2017, 05:42:14 pm »
Geeft tenminste ook wat (mooie) kleur aan de tribune.  :)

Ik hoop/veronderstel dat ze die gewoon voor altijd gaan laten hangen, toch? En dichtvijzen voor de JPL en bekerwedstrijden?

Ik hoop dat ze de volledige tribune zullen voorzien van zitjes, want dit is half werk. Er kan 3000 man op die tribune en dan komen ze met 1100 zitjes. Dat is toch jammer 😔
net ook eens,gaan kijken. Als die staantribune maar voor de helft met zitjes wordt voorzien, trekt da toch op niks. Waarom niet volledig ? Komt amateuristisch over...

Terechte opmerking. Mochten we oostblokkers geloot hebben zou het stadion wellicht niet uitverkocht geraken maar tzou toch niet op die 1000 zitjes meer mogen aankomen qua kost.


Idd trekt op niets die tribune met halfvol zitjes.  Dan heb je een reeds mooi stadion naar een nog mooier stadion in de toekomst en speel je europees in eigen kot en doe je dit.  Ziet er belachelijk uit en is belachelijk.  Het komt amateuristisch over en er zal veel hoongelach zijn.

Offline Frederik

  • Administrator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 8.671
  • Essevee! Olé Olé!

Offline Naessens C

  • Leden
  • Berichten: 2.958
  • We pakken ze. Één voor één.
Re: Verb. Regenboogstadion (fase 1B - tribune B (vak X)) 2015
« Reactie #1955 Gepost op: december 04, 2017, 10:38:14 am »
Ik hoop dat na donderdag de stoeltjes stande pede weggehaald worden.

Offline Zigic14

  • Leden
  • Berichten: 552
  • Essevee!
Re: Verb. Regenboogstadion (fase 1B - tribune B (vak X)) 2015
« Reactie #1956 Gepost op: december 04, 2017, 11:20:16 am »
Ik hoop dat na donderdag de stoeltjes stande pede weggehaald worden.

Ik hoop het ook. Middenvak gaat er nog voor, maar vanaf de trappen wordt in de andere delen van de tribune neergezeten. Nefast voor de feestvreugde!

Zou misschien ook beter zijn om de ouders van de kinderen die met de cras-reclame op het veld komen aan de zijkant van het veld te zetten ipv in de sfeertribune. De meesten zijn daar toch niet voor het voetbal.

Offline Pringless

  • Gold Member
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 6.260
Re: Verb. Regenboogstadion (fase 1B - tribune B (vak X)) 2015
« Reactie #1957 Gepost op: december 04, 2017, 07:15:35 pm »
Ik hoop dat na donderdag de stoeltjes stande pede weggehaald worden.

Ik hoop het ook. Middenvak gaat er nog voor, maar vanaf de trappen wordt in de andere delen van de tribune neergezeten. Nefast voor de feestvreugde!

Zou misschien ook beter zijn om de ouders van de kinderen die met de cras-reclame op het veld komen aan de zijkant van het veld te zetten ipv in de sfeertribune. De meesten zijn daar toch niet voor het voetbal.
Het probleem is als je gaat rechtstaan dat er geen leuning meer is.. Je bent bijna verplicht om te gaan zitten.
SV TILL I DIE

Offline jenske

  • Leden
  • Berichten: 2.177
    • SV Anzegem
Re: Verb. Regenboogstadion (fase 1B - tribune B (vak X)) 2015
« Reactie #1958 Gepost op: december 14, 2017, 08:16:58 am »
Op dit moment zijn ze grote panelen aan het leveren aan de voorzijde. Waar zouden ze die plaatsen?

Offline Will McAvoy

  • Leden
  • Berichten: 1.712
  • Essevee!
Re: Verb. Regenboogstadion (fase 1B - tribune B (vak X)) 2015
« Reactie #1959 Gepost op: december 14, 2017, 08:50:48 am »
Op dit moment zijn ze grote panelen aan het leveren aan de voorzijde. Waar zouden ze die plaatsen?

Scheidingswanden voor de binnenafwerking? Plafonds?