Auteur Topic: [T1] SIMONS Timmy  (gelezen 12570 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Online Frederik

  • Administrator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 8.679
  • Essevee! Olé Olé!
Re: [T2] Timmy Simons
« Reactie #20 Gepost op: april 17, 2020, 02:06:50 pm »
2 opmerkingen;
Heeft Simons verstand van poten af te zagen van een stoel, maw heeft hij werkgerief genoeg? Want het is een ijzeren stoel.
En twee mag hij tegen Club Brugge wel helpen meecoachen of moet hij ook 2 jaar wachten?
Maar goed, nu eventjes ernstig,ik ben sceptisch en zeker na dat interview met zijn uitspraken, en ik ben nooit fan geweest van hem, niet als voetballer en niet als analist, en is volgens mij eerder het volgzame type.

Stel dat De fauw hier vertrekt en ie wordt trainer van Union en zegt daar in het openingsinterview dat hoj ooit wil terugkeren naar Essevee als T1??
Wat is daar mis mee.
Wat is er mis met ambitie. Wat is er mis met clubliefde, eindelijk eens iemand die dat nog kent!
Als Kompany hier op een dag staat voor Olli, dan is die ook direct weg hoor.

We zitten altijd te bleiten dat er iemand geen clubliefde meer heeft, hebben ze het wel, ist ook niet goed.
Simons kent zeker en vast genoeg van voetbal.

Is ven elke trainer het verlengstuk op het veld geweest, en pas op, hij werkte niet met de minste he.
Sollied, Preud’homme, Hiddink, Koeman, Dieter Hecking, dat is niet niets he.

En zoals ik al zei, Simons is een enorm ambitieus man. Wil altijd vooruit.

Uit oogpunt van union of van ons? ;)

Dat je een soort van toekomstplanning doet dat begrijp ik, maar al bij het eerste interview te kennen geven je heel zeer graag terug zou keren naar de club vanwaar je vertrekt. Kvin da toch raar ze.

Zal ie bij matchen tegen Club Brugge dan voor of tegen ons coachen?

Offline Zigzag

  • Global Moderator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 4.652
  • Essevee!
Re: [T2] Timmy Simons
« Reactie #21 Gepost op: april 17, 2020, 02:16:59 pm »
2 opmerkingen;
Heeft Simons verstand van poten af te zagen van een stoel, maw heeft hij werkgerief genoeg? Want het is een ijzeren stoel.
En twee mag hij tegen Club Brugge wel helpen meecoachen of moet hij ook 2 jaar wachten?
Maar goed, nu eventjes ernstig,ik ben sceptisch en zeker na dat interview met zijn uitspraken, en ik ben nooit fan geweest van hem, niet als voetballer en niet als analist, en is volgens mij eerder het volgzame type.


Stel dat De fauw hier vertrekt en ie wordt trainer van Union en zegt daar in het openingsinterview dat hoj ooit wil terugkeren naar Essevee als T1??
Wat is daar mis mee.
Wat is er mis met ambitie. Wat is er mis met clubliefde, eindelijk eens iemand die dat nog kent!
Als Kompany hier op een dag staat voor Olli, dan is die ook direct weg hoor.

We zitten altijd te bleiten dat er iemand geen clubliefde meer heeft, hebben ze het wel, ist ook niet goed.
Simons kent zeker en vast genoeg van voetbal.

Is ven elke trainer het verlengstuk op het veld geweest, en pas op, hij werkte niet met de minste he.
Sollied, Preud’homme, Hiddink, Koeman, Dieter Hecking, dat is niet niets he.

En zoals ik al zei, Simons is een enorm ambitieus man. Wil altijd vooruit.

Uit oogpunt van union of van ons? ;)

Dat je een soort van toekomstplanning doet dat begrijp ik, maar al bij het eerste interview te kennen geven je heel zeer graag terug zou keren naar de club vanwaar je vertrekt. Kvin da toch raar ze.

Zal ie bij matchen tegen Club Brugge dan voor of tegen ons coachen?

Als je zo gaat redeneren, moet je niet te veel spelers en trainers meer halen he.

Ik geef het voorbeeld van Clement. Da's toch ook niet zo gek?

Het zijn wel professionals die hun werk uitvoeren he. Geen supporters.

Offline belli

  • Leden
  • Berichten: 3.767
Re: [T2] Timmy Simons
« Reactie #22 Gepost op: april 17, 2020, 02:39:33 pm »
van Vincent Mannaert was het ook algemeen geweten dat hij niet bij Essevee ging blijven hoor.
dat lag ook aan zijn razende ambitie. Totaal niks mis mee.
Zolang ze maar professioneel zijn, hun werk goed doen en geen lijken achterlaten.

Offline mogul

  • Leden
  • Berichten: 7.667
Re: [T2] Timmy Simons
« Reactie #23 Gepost op: april 17, 2020, 05:13:27 pm »
Ja,zonder dat interview zou ik ook sceptisch zijn,die gaat gedwee meegaan met Dury zijn gedacht,uit respect en uit 'professionalisme', Simons is niet iemand die tegen de schenen schopt(figuurlijk dan,letterlijk deed hij op het veld niks anders)heeft dit in zijn carrière nooit gedaan.  Ik zie daar geen Clement in.    Zijn goeie vriend Vossen gaat altijd spelen,zelfs wanneer hij slecht is en ik hoop dat ze De fauw toch niet aan boord houden,niet als speler en niet als 2de assistent, dit is geen druk zetten op Dury.

Offline San Iker

  • Leden
  • Berichten: 11.189
Re: [T2] Timmy Simons
« Reactie #24 Gepost op: april 17, 2020, 05:32:46 pm »
Ja,zonder dat interview zou ik ook sceptisch zijn,die gaat gedwee meegaan met Dury zijn gedacht,uit respect en uit 'professionalisme', Simons is niet iemand die tegen de schenen schopt(figuurlijk dan,letterlijk deed hij op het veld niks anders)heeft dit in zijn carrière nooit gedaan.  Ik zie daar geen Clement in.    Zijn goeie vriend Vossen gaat altijd spelen,zelfs wanneer hij slecht is en ik hoop dat ze De fauw toch niet aan boord houden,niet als speler en niet als 2de assistent, dit is geen druk zetten op Dury.
Dat zou ik zo niet durven zeggen.
Simons heeft weldegelijk een eigen mening. En nogmaals, Timmy Simons heeft zit vol ambitie, die komt hier niet zomaar assistentje spelen heb ik al gezegd. Er zal wel iets aan vasthangen.

Pas op, als speler was ik er ook geen fan van.
Maar dat is zoals een Vormer/Van Damme. Als zo’n spelers in je ploeg zitten zie je dat wel graag, die “professionele” fouten.

Hoe kan je daar nu op voorhand al tegen zijn zonder dat je ook maar weet hoe die als T2 is?
Moeten ze mss Fred Vanderbiest halen??

Sorry Mogul, ik volg je meestal grotendeels, maar nu niet. Wacht eerst af voor je een oordeel velt.
Volgens mij zit er een plan achter


Offline mogul

  • Leden
  • Berichten: 7.667
Re: [T2] Timmy Simons
« Reactie #25 Gepost op: april 17, 2020, 07:12:18 pm »
Ja,zonder dat interview zou ik ook sceptisch zijn,die gaat gedwee meegaan met Dury zijn gedacht,uit respect en uit 'professionalisme', Simons is niet iemand die tegen de schenen schopt(figuurlijk dan,letterlijk deed hij op het veld niks anders)heeft dit in zijn carrière nooit gedaan.  Ik zie daar geen Clement in.    Zijn goeie vriend Vossen gaat altijd spelen,zelfs wanneer hij slecht is en ik hoop dat ze De fauw toch niet aan boord houden,niet als speler en niet als 2de assistent, dit is geen druk zetten op Dury.
Dat zou ik zo niet durven zeggen.
Simons heeft weldegelijk een eigen mening. En nogmaals, Timmy Simons heeft zit vol ambitie, die komt hier niet zomaar assistentje spelen heb ik al gezegd. Er zal wel iets aan vasthangen.

Pas op, als speler was ik er ook geen fan van.
Maar dat is zoals een Vormer/Van Damme. Als zo’n spelers in je ploeg zitten zie je dat wel graag, die “professionele” fouten.

Hoe kan je daar nu op voorhand al tegen zijn zonder dat je ook maar weet hoe die als T2 is?
Moeten ze mss Fred Vanderbiest halen??

Sorry Mogul, ik volg je meestal grotendeels, maar nu niet. Wacht eerst af voor je een oordeel velt.
Volgens mij zit er een plan achter
Misschien heb je wel gelijk en moet ik wat minder cynisch zijn ivm Simons, maar goed, is mijn gevoel.  Ik had ook geen goed gevoel bij Buffel(terecht) en bij Deschacht(onterecht).  Ik heb de waarheid niet in pacht, ik hoop maar 1 ding,  volgend seizoen echt wel het laatste seizoen met Dury als coach.

Offline jowanie

  • Leden
  • Berichten: 507
Re: [T2] Timmy Simons
« Reactie #26 Gepost op: april 17, 2020, 07:52:08 pm »
t’Is fake news. Hij gaat gewoon naar Zulte als T2, want ze hebben daar een leuk project. Aldus Timmy in het VRT nieuws.
Eerst een goeie mediatraining zal hem deugd doen.

Offline Naughtius Maximus

  • Leden
  • Berichten: 2.358
  • Essevee!
Re: [T2] Timmy Simons
« Reactie #27 Gepost op: april 18, 2020, 06:05:06 am »
t’Is fake news. Hij gaat gewoon naar Zulte als T2, want ze hebben daar een leuk project. Aldus Timmy in het VRT nieuws.
Eerst een goeie mediatraining zal hem deugd doen.

De volgende move is dat binnen 2 jaar Dury samen met Simons naar Club Brugge trekt.

Offline mogul

  • Leden
  • Berichten: 7.667
Re: [T2] Timmy Simons
« Reactie #28 Gepost op: april 18, 2020, 10:37:08 am »
t’Is fake news. Hij gaat gewoon naar Zulte als T2, want ze hebben daar een leuk project. Aldus Timmy in het VRT nieuws.
Eerst een goeie mediatraining zal hem deugd doen.

De volgende move is dat binnen 2 jaar Dury samen met Simons naar Club Brugge trekt.
En wie heeft er weer de touwtjes in handen?  Inderdaad, meneer Dury.  Er gaat hier juist niks veranderen, 2 jaknikkers vervangen, dat wel. https://www.voetbalkrant.com/nieuws/2020-04-18/zulte-waregem-is-bezig-aan-de-herschikking-van-de-technische-staff
« Laatst bewerkt op: april 18, 2020, 11:13:50 am door mogul »

Online Frederik

  • Administrator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 8.679
  • Essevee! Olé Olé!
Re: [T2] Timmy Simons
« Reactie #29 Gepost op: april 21, 2020, 06:36:55 pm »
Schuilt er een topcoach in Timmy Simons, de nieuwe assistent van Zulte Waregem?
21 april 2020 via hln.be


Aan zijn ambitie zal het niet liggen. Timmy Simons (43) – de nieuwste assistent van Zulte Waregem – ziet in zichzelf een hoofdcoach. Fans van Club (en hijzelf) dromen van een Clement-scenario, maar dat is wel heel optimistisch.

“Ik ben Essevee dankbaar voor de kans om de volgende stap te zetten in mijn trainerscarrière.”

Timmy Simons verpakt zijn zinnen altijd netjes – nooit een slecht of hooghartig woord. Om maar te zeggen: ’t is geen Mourinho. Het laatste wat je Simons zal horen verkondigen, is dat hij ‘A Special One’ is. Klopt ook.

Trouw aan hiërarchie
Wat niet wegneemt dat hij wél hoopt om carrière te maken als T1. Liever vandaag dan morgen. Zonder daarbij iemand stokken in de wielen te steken. Want dat ligt niet in zijn karakter. Simons zweert trouw aan de hiërarchie. Deed-ie in Brugge en zal hij straks ook doen in Waregem.

“Ik werkte graag met hem. Timmy was een plus voor mij.” Gewezen Clubcoach Ivan Leko houdt niets dan goeie herinneringen over aan dat ene seizoen dat Simons zijn assistent was. Een rol die het bestuur hem aangeboden had, nadat hij in zijn laatste jaar als voetballer (onder Leko) meer bankzitter dan titularis was. De 94-voudige Rode Duivel had het daar best moeilijk mee. Hij wilde liever nóg een jaar langer spelen, maar begreep relatief snel dat die tijd achter zich lag.

Club liet Simons kiezen: een stagejaar bij de A-kern, in de Academy of in het sportmanagement. De voormalige middenvelder opteerde voor het eerste, waarna een gesprek met Ivan Leko volgde – zijn staf was namelijk al compleet. “Maar Timmy geloofde in ons verhaal. En één van de redenen waarom mijn technische staf in dat tweede seizoen bij Club beter was dan tijdens het eerste, was zijn toegevoegde waarde. Timmy ziet voetbal en je kan hem vertrouwen als assistent-coach.”

(Nog) geen Clement
Voetbal zíen. Weten wat dient te gebeuren bij een tactische zet van de tegenstander. Dat is ook de reden waarom bondscoach Roberto Martínez Simons zo graag als assistent bij de nationale ploeg had gehad. Zijn jarenlange ervaring bij Club, PSV, Nürnberg en wederom Club maakt van Simons een clevere rechterhand. Leko: “Je moet hem niets meer uitleggen.” Simons was destijds de meester in het lezen van de passlijnen. En het anticiperen erop. Het gedroomde verlengstuk van iedere coach op het veld ook. Vroeg je hem iets, hij voerde het tot in de perfectie uit. Martínez – die Simons in 2016 een laatste keer opriep – wist dat. Maar het momentum zat niet juist. Simons bleef bij Club. Om er na één jaar als assistent-coach van Leko – eerst in de tribune, later mee in de dug-out “because he’s good” – ... trainer te worden van de U16.

Een ontgoocheling voor Simons, die gehoopt had op een plekje in de staf van Clement en de U16 (aanvankelijk) als een degradatie zag. Binnen Club vond men evenwel dat het – gezien zijn ambitie om ooit hoofdcoach te worden – tijd was om zélf knopen door te haken. Om zelf voor een groep te staan. Naar analogie met het parcours dat Philippe Clement doorzwom. Van beloftencoach naar jarenlange hulptrainer, om vervolgens, na omzwervingen bij Waasland-Beveren en Racing Genk, T1 van Club te worden.

Rationele coach
Dat is wat ook Simons hoopt te bereiken. Net als een pak supporters van Club – de man is er een icoon. Maar Simons is (vooralsnog) geen Clement. Hij heeft (nog) niet de bagage van de kampioenenmaker van Genk en Club, die veel opstak aan de zijde van Michel Preud’homme. Want als hoofdcoach moet je je – om maar iets te zeggen – ook kunnen verplaatsen in de gedachten en de karakters van je spelers. Da’s een leerproces dat haast iedereen – en vooral de trainers die destijds nauwgezet in dienst van de artiesten speelden – moet ondergaan. Ivan Leko noemt Simons “een stille kracht”, die “weet wanneer hij het woord moet nemen en wanneer hij kalm moet blijven.” Opkijkend naar hoe Trond Sollied het in de beginjaren van 2000 bij Club aanpakte, hoeft dat ook niet te verbazen. Simons is een rationele coach, die niet te veel praat. En al zeker niet te luid. Die ook wil dat zijn spelers op het veld zélf nadenken. Of bijsturen, indien nodig.

Dat het straks zal klikken met Francky Dury, daar bestaat geen twijfel over. Simons gaat zich bij Zulte Waregem schikken in de structuur en de rangorde – loyaal als hij is. “Timmy zal er zeer belangrijk zijn”, voorspelt Leko.

Maar of hij ooit ook een goeie hoofdcoach zal blijken…

Time will tell.

Bron: https://www.hln.be/sport/voetbal/belgisch-voetbal/jupiler-pro-league/schuilt-er-een-topcoach-in-timmy-simons-de-nieuwe-assistent-van-zulte-waregem~ac9d32c2/

Online Frederik

  • Administrator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 8.679
  • Essevee! Olé Olé!
Re: [T1] SIMONS Timmy
« Reactie #30 Gepost op: december 19, 2021, 10:51:52 am »
Timmy's thread verdient een -bump-
Ook aangepast naar T1.

Misschien een voorbarige vraag maar wat vinden jullie van de keuze van Timmy als T1.
Hij heeft alvast zijn start niet gemist, maar één zwaluw maakt de lente niet.

Wanneer kunnen we spreken over een echt geslaagde start?
Zien jullie Timmy bij ons doorbreken als T1?

Offline d_trulliaj

  • Leden
  • Berichten: 1.326
  • Essevee!
Re: [T1] SIMONS Timmy
« Reactie #31 Gepost op: december 19, 2021, 11:13:41 am »
Timmy's thread verdient een -bump-
Ook aangepast naar T1.

Misschien een voorbarige vraag maar wat vinden jullie van de keuze van Timmy als T1.
Hij heeft alvast zijn start niet gemist, maar één zwaluw maakt de lente niet.

Wanneer kunnen we spreken over een echt geslaagde start?
Zien jullie Timmy bij ons doorbreken als T1?
Ik vind hem meer "fit" voor een T1-rol dan Davy. We'll see.

Online Frederik

  • Administrator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 8.679
  • Essevee! Olé Olé!
Re: [T1] SIMONS Timmy
« Reactie #32 Gepost op: december 19, 2021, 11:17:36 am »
Timmy's thread verdient een -bump-
Ook aangepast naar T1.

Misschien een voorbarige vraag maar wat vinden jullie van de keuze van Timmy als T1.
Hij heeft alvast zijn start niet gemist, maar één zwaluw maakt de lente niet.

Wanneer kunnen we spreken over een echt geslaagde start?
Zien jullie Timmy bij ons doorbreken als T1?

Ik vind hem meer "fit" voor een T1-rol dan Davy. We'll see.

Eerlijk gezegd, ik ook... sorry Davy.
Maar da's volgens mij ook de reden waarom hij nu langs de lijn staat.

Offline Pringless

  • Gold Member
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 6.269
Re: [T1] SIMONS Timmy
« Reactie #33 Gepost op: december 20, 2021, 04:21:49 pm »
De uitstraling en gedrevenheid bij Simons spat er gewoon af.
SV TILL I DIE

Offline loroji

  • Leden
  • Berichten: 89
  • Essevee!
Re: [T1] SIMONS Timmy
« Reactie #34 Gepost op: december 20, 2021, 06:51:59 pm »
Ik was enorme fan van het idee dat Timmy T1 zou worden na dit seizien, maar doorheen het jaar begon ik wat twijfels te hebben. Aangezien het wat minder draaide en vreemde keuzes gemaakt werden door Dury; gingen onze T2 en T3 daarmee akkoord, lieten ze Dury gewoon doen of was het Dury die niet wou luisteren naar T2 en T3? Qua charisma zit er meer in Timmy dan in Davy vind ik. Davy lijkt mij wat te braaf (aan hem om mijn ongelijkheid te bewijzen :) ) Nu na één match ben ik wel benieuwd hoe het vervolg zal zijn van zijn kunnen! Heb toch al iets meer vertrouwen, ook al door zijn manier van communiceren en zijn gedrevenheid.

Offline San Iker

  • Leden
  • Berichten: 11.189
Re: [T1] SIMONS Timmy
« Reactie #35 Gepost op: december 20, 2021, 07:14:38 pm »
Ik was enorme fan van het idee dat Timmy T1 zou worden na dit seizien, maar doorheen het jaar begon ik wat twijfels te hebben. Aangezien het wat minder draaide en vreemde keuzes gemaakt werden door Dury; gingen onze T2 en T3 daarmee akkoord, lieten ze Dury gewoon doen of was het Dury die niet wou luisteren naar T2 en T3? Qua charisma zit er meer in Timmy dan in Davy vind ik. Davy lijkt mij wat te braaf (aan hem om mijn ongelijkheid te bewijzen :) ) Nu na één match ben ik wel benieuwd hoe het vervolg zal zijn van zijn kunnen! Heb toch al iets meer vertrouwen, ook al door zijn manier van communiceren en zijn gedrevenheid.

Zoals ik al vaak zei: een assistent-trainer met ambitie geeft niet alles bloot.
Hasi volgde ook Van den Brom op
Jacobs volgde Vercauteren op
Vercauteren volgde voordien Broos op.

Allemaal assistenten e

En het ging ook allemaal beter.

Heb je geen ambitie, dan ga je u T1 meer oplossingen bieden.

Offline isidoor

  • Leden
  • Berichten: 2.469
  • Essevee!
Re: [T1] SIMONS Timmy
« Reactie #36 Gepost op: december 21, 2021, 10:15:31 am »
Ik denk dat Davy te vriendelijk is en geen harde beslissingen durft nemen. Ik heb hem eigenlijk nog nooit kwaad gezien. Bij Simons zie ik dat wel gebeuren, indien nodig. Denk ook dat de spelers meer opkijken naar Timmy en dat Davy meer als vriend bekeken wordt.

Online Frederik

  • Administrator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 8.679
  • Essevee! Olé Olé!
Re: [T1] SIMONS Timmy
« Reactie #37 Gepost op: april 03, 2023, 11:07:46 pm »
Timmy Simons blikt terug op vertrek Zulte Waregem: "Dat deed pijn"
31/03/2023 Het Nieuwsblad via Voetbalprimeur.be

Timmy Simons is nu hoofdtrainer bij Dender, maar de oefenmeester zat even zonder uitdaging na zijn vertrek bij Zulte Waregem. Het Club Brugge-icoon sprak met Het Nieuwsblad.

Simons behoedde Zulte nochtans van degradatie. “Mijn vertrek bij Zulte Waregem deed pijn. Mijn opdracht en die van Davy De fauw was de club in 1A houden, maar dat was blijkbaar niet genoeg. Het is nochtans niet simpel om zomaar ergens als assistent te worden ingegooid.”

Er was echter onenigheid met het Zulte-bestuur. “Na het seizoen had ik tegenover het bestuur heel open gecommuniceerd over wat nodig was om nieuwe stappen te zetten als club. Dat ging dan over invulling van de staf, spelersbegeleiding… Zij zagen het anders.”

Bron: https://www.voetbalprimeur.be/nieuws/1072893/timmy-simons-blikt-terug-mijn-vertrek-bij-zulte-waregem-deed-pijn.html

Offline Neleuh1985

  • Leden
  • Berichten: 1.576
  • Essevee!
Re: [T1] SIMONS Timmy
« Reactie #38 Gepost op: april 04, 2023, 10:32:03 am »
Timmy Simons blikt terug op vertrek Zulte Waregem: "Dat deed pijn"
31/03/2023 Het Nieuwsblad via Voetbalprimeur.be

Timmy Simons is nu hoofdtrainer bij Dender, maar de oefenmeester zat even zonder uitdaging na zijn vertrek bij Zulte Waregem. Het Club Brugge-icoon sprak met Het Nieuwsblad.

Simons behoedde Zulte nochtans van degradatie. “Mijn vertrek bij Zulte Waregem deed pijn. Mijn opdracht en die van Davy De fauw was de club in 1A houden, maar dat was blijkbaar niet genoeg. Het is nochtans niet simpel om zomaar ergens als assistent te worden ingegooid.”

Er was echter onenigheid met het Zulte-bestuur. “Na het seizoen had ik tegenover het bestuur heel open gecommuniceerd over wat nodig was om nieuwe stappen te zetten als club. Dat ging dan over invulling van de staf, spelersbegeleiding… Zij zagen het anders.”

Bron: https://www.voetbalprimeur.be/nieuws/1072893/timmy-simons-blikt-terug-mijn-vertrek-bij-zulte-waregem-deed-pijn.html
Ja zij zagen het duidelijk beter of Simons..   ::)

Online ManU

  • Leden
  • Berichten: 1.041
Re: [T1] SIMONS Timmy
« Reactie #39 Gepost op: april 04, 2023, 10:45:41 am »
Timmy Simons blikt terug op vertrek Zulte Waregem: "Dat deed pijn"
31/03/2023 Het Nieuwsblad via Voetbalprimeur.be

Timmy Simons is nu hoofdtrainer bij Dender, maar de oefenmeester zat even zonder uitdaging na zijn vertrek bij Zulte Waregem. Het Club Brugge-icoon sprak met Het Nieuwsblad.

Simons behoedde Zulte nochtans van degradatie. “Mijn vertrek bij Zulte Waregem deed pijn. Mijn opdracht en die van Davy De fauw was de club in 1A houden, maar dat was blijkbaar niet genoeg. Het is nochtans niet simpel om zomaar ergens als assistent te worden ingegooid.”

Er was echter onenigheid met het Zulte-bestuur. “Na het seizoen had ik tegenover het bestuur heel open gecommuniceerd over wat nodig was om nieuwe stappen te zetten als club. Dat ging dan over invulling van de staf, spelersbegeleiding… Zij zagen het anders.”

Bron: https://www.voetbalprimeur.be/nieuws/1072893/timmy-simons-blikt-terug-mijn-vertrek-bij-zulte-waregem-deed-pijn.html
Ja zij zagen het duidelijk beter of Simons..   ::)
Timmy Simons blikt terug op vertrek Zulte Waregem: "Dat deed pijn"
31/03/2023 Het Nieuwsblad via Voetbalprimeur.be

Timmy Simons is nu hoofdtrainer bij Dender, maar de oefenmeester zat even zonder uitdaging na zijn vertrek bij Zulte Waregem. Het Club Brugge-icoon sprak met Het Nieuwsblad.

Simons behoedde Zulte nochtans van degradatie. “Mijn vertrek bij Zulte Waregem deed pijn. Mijn opdracht en die van Davy De fauw was de club in 1A houden, maar dat was blijkbaar niet genoeg. Het is nochtans niet simpel om zomaar ergens als assistent te worden ingegooid.”

Er was echter onenigheid met het Zulte-bestuur. “Na het seizoen had ik tegenover het bestuur heel open gecommuniceerd over wat nodig was om nieuwe stappen te zetten als club. Dat ging dan over invulling van de staf, spelersbegeleiding… Zij zagen het anders.”

Bron: https://www.voetbalprimeur.be/nieuws/1072893/timmy-simons-blikt-terug-mijn-vertrek-bij-zulte-waregem-deed-pijn.html
Ja zij zagen het duidelijk beter of Simons..   ::)
Ook wel een makkelijke reactie van den Timmy…