Auteur Topic: [VB] Racing Mechelen - SVZW  (gelezen 48710 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline M.

  • Leden
  • Berichten: 1.019
Re: [VB] Racing Mechelen - SVZW
« Reactie #80 Gepost op: november 27, 2008, 05:07:27 pm »
@ Gruunwit:

Chapeau voor de reactie echt waar..
Een nuchtere racingfan met blijkbaar voetbalverstand !

Offline mutske

  • Leden
  • Berichten: 1.385
Re: [VB] Racing Mechelen - SVZW
« Reactie #81 Gepost op: november 27, 2008, 11:31:55 pm »
Oei, een aantal collega-supporters zijn blijkbaar nog euforisch na onze zege bij GBA.
SVZW wordt zeker geen makkelijke tegenstander. Een ploeg die in competitie Anderlecht met 4-0 naar huis stuurt, heeft best wel iets in huis. Racing presteert de laatste weken uitstekend, maar dat wil nog niet zeggen dat ze dat niveau binnen 2 maanden en kort na de winterstop nog gaan bereiken.
Ik weet ook niet dat een thuiswedstrijd altijd een voordeel gaat zijn voor ons, zie maar naar KV Turnhout die Roeselare eens gingen leren voetballen.
Misschien kunnen we best eens even terug met ons voeten op de grond komen, want hoe leefden we naar de wedstrijd bij GBA toe? Niets moest, alles mocht! We gingen er gewoon een feestje van maken.
Het resultaat hiervan is gekend ... Zou het niet beter zijn om terug in onze underdog-rol te kruipen, want was dat niet de basis van ons succes?

iemand met verstand

Offline drets

  • Leden
  • Berichten: 353
Re: [VB] Racing Mechelen - SVZW
« Reactie #82 Gepost op: november 28, 2008, 02:25:17 am »
Om eerlijk te zijn snap ik de reactie niet helemaal. Ik heb hier nog geen reacties gelezen van sups van mechelen die zeggen dat ze op een overwinning afstevenen. Of heb ik erover gelezen ?
Schrijffouten hierboven zijn er met de bedoeling mij een stap dichter te brengen bij werelddominantie.. Duhh!!

Offline makke

  • Leden
  • Berichten: 15
Re: [VB] Racing Mechelen - SVZW
« Reactie #83 Gepost op: november 28, 2008, 09:05:24 am »
Om eerlijk te zijn snap ik de reactie niet helemaal. Ik heb hier nog geen reacties gelezen van sups van mechelen die zeggen dat ze op een overwinning afstevenen. Of heb ik erover gelezen ?

Mij zal je dit zeker niet horen zeggen. Ik, als rasechte racinger (al meer dan 30 jaar trouw supporter), zal gewoon geniet van elke extra minuut die we spelen in de bekercampagne. We hebben er al een goede rit opzitten (tot in de 8ste finales, velen beseffen dit niet, dit is een succes). De match tegen ZW zal ??n zijn waar we ons zeker niet gaan ingraven. Ik ben er zeker van dat dit een mooie match gaat worden. En ik voorspel nu al feestmomenten, ongeacht we gaan winnen of verliezen. Onze ploeg zal gesteund worden van begin tot einde ! En wie weet. Ik neem alvast (wederom) verlof de dag erna.

Succes nog dit weekend. Hopelijk kunnen wij de topper in 3de B ook met positief gevolg afronden. We spelen zowaar tegen een profploeg zondagnamiddag !

Offline Gruunwit

  • Leden
  • Berichten: 139
Re: [VB] Racing Mechelen - SVZW
« Reactie #84 Gepost op: november 28, 2008, 11:40:22 am »
Om eerlijk te zijn snap ik de reactie niet helemaal. Ik heb hier nog geen reacties gelezen van sups van mechelen die zeggen dat ze op een overwinning afstevenen. Of heb ik erover gelezen ?

Best eerst uwe skibril afzetten en uwe leesbril opzetten.  ;)

Offline GWK

  • Leden
  • Berichten: 41
  • Racing !
Re: [VB] Racing Mechelen - SVZW
« Reactie #85 Gepost op: november 30, 2008, 10:44:44 pm »
Om eerlijk te zijn snap ik de reactie niet helemaal. Ik heb hier nog geen reacties gelezen van sups van mechelen die zeggen dat ze op een overwinning afstevenen. Of heb ik erover gelezen ?

Heb je gelijk in vind ik. Ik denk niet dat er iemand van Racing hier beweert heeft dat wij even zonder problemen zullen gaan winnen tegen ZW. Maar we hebben wel gezegd dat we niet kansloos zijn, (zeker) in de beker ligge de kansen altijd 50/50, voor ons is de campagne al dik geslaagd, en we zien wel waar we uitkomen. Ik hoop op een nieuwe stunt, hopen en dromen is immers niet verboden he.

Offline svzw81

  • Leden
  • Berichten: 3.953
Re: [VB] Racing Mechelen - SVZW
« Reactie #86 Gepost op: november 30, 2008, 10:47:59 pm »
in het nieuwsblad (sportwereld) stond trouwens dit weekend een artikel/interview van 2 pagina's met mark uytterhoeven over de redding van kv mechelen  ;) ook de naam van racing mechelen wordt even vermeld over verslagen op een plaatselijke mechelse radio die mark via internet in frankrijk beluistert of zoiets.

yasser

  • Gast
Re: [VB] Racing Mechelen - SVZW
« Reactie #87 Gepost op: november 30, 2008, 11:42:50 pm »
Amai, 't zit hier al vol Racingers  ::)

Ik hoop als Zulte-Waregem supporter dat we jullie kunnen overwinnen, erna de doenbare wedstrijd eveneens
kunnen als hindernis nemen en dan een beetje stunten tegen een moeilijker tegenstrever. Ik zeg hier niet sterkere, want Zulte-Waregem bewees iedereen aan te kunnen in een begenadigde dag.

Zo zitten we dan een heel eind ver.

Offline svzw81

  • Leden
  • Berichten: 3.953
Re: [VB] Racing Mechelen - SVZW
« Reactie #88 Gepost op: november 30, 2008, 11:55:56 pm »
Amai, 't zit hier al vol Racingers  ::)

Ik hoop als Zulte-Waregem supporter dat we jullie kunnen overwinnen, erna de doenbare wedstrijd eveneens
kunnen als hindernis nemen en dan een beetje stunten tegen een moeilijker tegenstrever. Ik zeg hier niet sterkere, want Zulte-Waregem bewees iedereen aan te kunnen in een begenadigde dag.

Zo zitten we dan een heel eind ver.

klein detail, maar de naam van onze ploeg is zulte waregem, en niet zulte-waregem ;)

yasser

  • Gast
Re: [VB] Racing Mechelen - SVZW
« Reactie #89 Gepost op: december 01, 2008, 12:35:19 am »
Het is mij hetzelfde hoe ze het in de beker graveren.  ;)

Offline essevee007

  • Leden
  • Berichten: 3.162
Re: [VB] Racing Mechelen - SVZW
« Reactie #90 Gepost op: december 01, 2008, 11:43:47 am »
Neen, daar niet van...maar een bekermatch tegen RCM leeft hier (nog) niet (met alle respect!). Stel het eens voor bij jullie: jullie spelen in eerste en je moet op verplaatsing naar pakweg Mol-Wezel...voor de beker. Ook de afstand en het mogelijke slechte weer kan velen thuishouden! We zien wel. Makkelijk wordt dit alvast niet voor ons, daar ben ik me van bewust. Maar als eersteklasser moet je gewoonweg altijd winnen! Voor jullie een heel gemakkelijke wedstrijd, dus!  ;)

voor eulle een idee te geve wa cijfers
ELKE verplaatsing, of da nu het verre waregem of achter de hoek willebroek; een gemiddelde van 300 a 400
uitschieters:
aalst vorig jaar (ok topmatch) 1100
vise in den eindronde midde in de week een 600-tal
westerlo een paar jaar gelede 1100
GBA 1200
beide ook midde in de week
we zijn zelfs met 35 man mee op oefenstage geweest in holland en er was nog geen match gespeelt
kijk he as ons ploeg speelt, tege eender wie, wij zen da, zo sumpel ist


Barcelona midden in de week: 1200 man
Newcastle midden in de week: +1000 man

What's your point?
da geloofde nu toch zelf ni???
mij punt is tvolgende:
hoe meer volk er is hoe meer sfeer en oe meer ge alletwee de ploege verdiend

Van de meer dan 1000 meegereisde Zulte Waregemsupporters naar Newcastle ben ik nochtans zelf getuige! Legendarische avond in "The toon".

In Barcelona waren we nog met net iets meer. Dat je het niet gelooft KFRCM, zal mij worst wezen. Ik was erbij, jij niet! Ik denk dus dat ik beter geplaatst ben in deze zaak dan jij.
ik kan dit wel aannemen maar dit maak je waarschijnlijk ook maar 1 keer mee in je leven als zulte waregem supporter en ik denk dat wij ooit nog wel eens tegen een eersteklasser zullen spelen in de beker buiten de volgende match he en zo een reis naar barcelona en newcastle is ook wel een beetje een vakantie he

euhm in de eerste klasse staan we op plaats 6-7 qua meeste uitsupporters na anderlecht, genk, standard, brugge, mechelen, gent.  That's a fact.  En gene zever.  Check anders eens de beelden iedere week of ga eens mee.

Of brengen: een roeselare, lokeren, tubeke, dender, charleroi, moeskroen, kortrijk, westerlo, cercle, enz.... meer volk mee?

En wat betreft europa was ik ook bij de matchen op verplaatsing.  En zijn die cijfers pure waarheid.

Ja soit, amusement in 3de.

Offline GWK

  • Leden
  • Berichten: 41
  • Racing !
Re: [VB] Racing Mechelen - SVZW
« Reactie #91 Gepost op: december 03, 2008, 05:26:56 pm »
in het nieuwsblad (sportwereld) stond trouwens dit weekend een artikel/interview van 2 pagina's met mark uytterhoeven over de redding van kv mechelen  ;) ook de naam van racing mechelen wordt even vermeld over verslagen op een plaatselijke mechelse radio die mark via internet in frankrijk beluistert of zoiets.

www.radioreflex.be
via de livestream zullen de thuisblijvers in Waregem eveneens de wedstrijd Live kunnen volgen (natuurlijk met geregeld wat muziek tussen he).

Offline KFRCM

  • Leden
  • Berichten: 6
Re: [VB] Racing Mechelen - SVZW
« Reactie #92 Gepost op: december 04, 2008, 07:36:56 pm »
Je moet inderdaad alles in zijn context zien, daar hebben de mensen van Zulte gelijk in. Dat jullie niet met 1000 naar tubeke afzakken (die vragen immers 28€ inkom!!)  ....

de naam van onze ploeg is sv zulte waregem (zonder streepje) , ofwel svzw, ofwel essevee, kwestie van elkaar correct aan te spreken nietwaar ;)

essevee is, net als al die ander fusiejanetten gelijk Beerschot, brussels, lokeren,ea, zo dood as ne pier.
den bond zou da moete verbieden, fusie = nieuw ploeg en das beginne in 4de provinciale!
Nee nu ist van 'oei we zitte in de shit, we fusionere met 1 of ander dorpsploegske en we staan terug in 1ste'. Toen da ze in 3de of lager speelde, zat er 700 man en nu 7000???? awel diegene die er stonden in de jaren van miserie, chapeau, en al die ander he da kots ik op!

 

Offline Fredje SVZW

  • Leden
  • Berichten: 1.268
Re: [VB] Racing Mechelen - SVZW
« Reactie #93 Gepost op: december 04, 2008, 08:15:48 pm »
Met alle respect, manneke...Eerst en vooral: ik ben "meegeweest" tot in 4de, matchen tegen Oudenaarde, Meulebeke, Torhout, Gullegem...meegemaakt, samen met 2000! anderen in het Regenboogstadion. En me, moet ik zeggen, goed geamuseerd, daar! Maar ook beseft dat KSV Waregem in handen was van mensen die het geld door ramen en deuren buitenjaagden! En ook beseft, dat dit punt in Zulte (het financi?le beleid) w?l goed was! Tenslotte tot een goede fusie gekomen! Een fusie die tot nu toe h??l succesvol is geweest! Want ?lke fusie heeft een ander verleden, mijn beste! Hetgeen jij hierboven wil zeggen is: "Liever trots zijn op MIJN Racing in derde, dan trots te moeten zijn op jullie "fusie" in eerste! Respect voor jouw mening, maar denk je nu echt dat ik niet trots was op MIJN Waregem in 4de? En langs de andere kant speelde Harelbeke (nu in 1e provinciale voor 350 man!) toen in eerste! En jongen, t deed zeer in mijn hart om daar RSCA en FCB over de mat te zien lopen! Meerdere matchen daar toen bijgewoond in het bezoekersvak (tegen oa KVM, Antwerp, Moeskroen, Lierse,...ik had daar bijna een abonnement!). Niet leuk! En toen de fusie met Zulte, t eerste jaar Olen, Hoogstraten, ...meegemaakt! Niet meer hetzelfde "gevoel" in het begin, w?l een steengoede ploeg m?t resultaten (meteen kampioen in 3de A)...moraal van het verhaal...succesvolle fusie ?n de vraag voor jou: "Kunnen die fameuze 700 waarover eraan doen dat er een fusie kwam, EN hebben zij dan niet het recht om voor die fusieploeg te supporteren...". 15 km van ons lopen er ook te pronken met hun stamnummerke 19, een stamnummer zonder enig verleden met enige betekenis...wel, ik koester de mooie jaren van "mijn stamnummer" 4451 en beleef nu eindelijk opnieuw prachtmatchen onder t stamnummer 5381, sorry dat ik ne "loser" ben in uw ogen, maar daar trek ik me nu eens niets van aan, zie! Gegroet  ;)

Offline popol123

  • Leden
  • Berichten: 86
Re: [VB] Racing Mechelen - SVZW
« Reactie #94 Gepost op: december 04, 2008, 09:14:11 pm »
Je moet inderdaad alles in zijn context zien, daar hebben de mensen van Zulte gelijk in. Dat jullie niet met 1000 naar tubeke afzakken (die vragen immers 28? inkom!!)  ....

de naam van onze ploeg is sv zulte waregem (zonder streepje) , ofwel svzw, ofwel essevee, kwestie van elkaar correct aan te spreken nietwaar ;)

essevee is, net als al die ander fusiejanetten gelijk Beerschot, brussels, lokeren,ea, zo dood as ne pier.
den bond zou da moete verbieden, fusie = nieuw ploeg en das beginne in 4de provinciale!
Nee nu ist van 'oei we zitte in de shit, we fusionere met 1 of ander dorpsploegske en we staan terug in 1ste'. Toen da ze in 3de of lager speelde, zat er 700 man en nu 7000???? awel diegene die er stonden in de jaren van miserie, chapeau, en al die ander he da kots ik op!

 
:o :o man man hoe gefrustreerd moet je zo zijn om zo een antwoord te geven!! :o :o

Offline den yslandvoarder

  • Leden
  • Berichten: 200
Re: [VB] Racing Mechelen - SVZW
« Reactie #95 Gepost op: december 04, 2008, 09:23:51 pm »
Alles is in evolutie,wees er blij mee... groeten van Charles Darwin
Van tegen zee, voor de Essevee

svzw sup

  • Gast
Re: [VB] Racing Mechelen - SVZW
« Reactie #96 Gepost op: december 04, 2008, 09:27:32 pm »
getuigd van zeer weinig respect. Waar zijt ge me bezig man?

Offline Eugene

  • Leden
  • Berichten: 405
Re: [VB] Racing Mechelen - SVZW
« Reactie #97 Gepost op: december 05, 2008, 09:33:25 am »
Zonder iedereen over dezelfde kam te scheren, maar wat scheelt er met de mensen die in 't Mechelse wonen en supporter zijn van 1 van de 2 grote ploegen daar?
Als ze niet janken over onze fusie, dan kakken ze over (bezoekende) supportersaantallen. Is dat nu echt het enigste waar 80% kan over zeveren? De ene Mechelse ploeg verwijt de andere, terwijl ze geen haar beter zijn (denk terug aan topic ivm Beker tegen KVM Mechelen en vergelijk met dit topic). Identieke onderwerpen, haast identieke posts, enkel de ploegnaam moet je veranderen. ALS we doorgaan, hoop ik dat we in de Beker niet meer tegen KVM uitkomen of 't is weer hetzelfde dat we mogen lezen...
« Laatst bewerkt op: december 05, 2008, 09:35:27 am door Eugene »

Offline Harry

  • Leden
  • Berichten: 1.450
    • EsseveeFans
Re: [VB] Racing Mechelen - SVZW
« Reactie #98 Gepost op: december 05, 2008, 10:33:49 am »
Je moet inderdaad alles in zijn context zien, daar hebben de mensen van Zulte gelijk in. Dat jullie niet met 1000 naar tubeke afzakken (die vragen immers 28? inkom!!)  ....

de naam van onze ploeg is sv zulte waregem (zonder streepje) , ofwel svzw, ofwel essevee, kwestie van elkaar correct aan te spreken nietwaar ;)

essevee is, net als al die ander fusiejanetten gelijk Beerschot, brussels, lokeren,ea, zo dood as ne pier.
den bond zou da moete verbieden, fusie = nieuw ploeg en das beginne in 4de provinciale!
Nee nu ist van 'oei we zitte in de shit, we fusionere met 1 of ander dorpsploegske en we staan terug in 1ste'. Toen da ze in 3de of lager speelde, zat er 700 man en nu 7000???? awel diegene die er stonden in de jaren van miserie, chapeau, en al die ander he da kots ik op!

 

Heb ik maar 1 woord voor: hondel*l! >:(


"Concordia parvae res crescunt, discordia maximae dilabuntur"

Offline essevee007

  • Leden
  • Berichten: 3.162
Re: [VB] Racing Mechelen - SVZW
« Reactie #99 Gepost op: december 05, 2008, 10:37:27 am »
antwerpenaars ?.  Nen nek, en denken dat ze alles zijn in belgie.  Maar niets is minder waar, eerder gefrustreerd me dunkt. + ja mechelen beetje gefrustreerd dat ze niet meer het hypke zijn van welleer.

En laat ze zagen over supportersaantallen.  Wij weten beter: beker van belgie: 18 000 man, al onze verplaatsing zeker meer volk mee dan zeker 10 andere eerste klassers, europees zoals fox zegt hebben we ook immens veel volk meegenomen.

Dusja, laat ze zeggen.  Gefrustreerd noem ik dat.