Auteur Topic: [VB] Racing Mechelen - SVZW  (gelezen 48703 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline svzw81

  • Leden
  • Berichten: 3.953
Re: [VB] Racing Mechelen - SVZW
« Reactie #120 Gepost op: december 18, 2008, 10:50:00 pm »
wat zal er gebeuren tijdens de match
het zelfde als tegen kortrijk
BIJNA NIETS HE :-\

hoezo ? heb je het dan over de spelers ?

Offline wOaregem

  • Leden
  • Berichten: 1.200
  • PROUD TO BE A FARMER
Re: [VB] Racing Mechelen - SVZW
« Reactie #121 Gepost op: december 24, 2008, 02:54:37 pm »
Tjonge, dat ze blij wezen dat ze niet Moeskroen hebben geloot. Voor de zevenendertigste keer, Zulte Waregem staat qua supporters op verplaatsing net achter de grote 5, 6 (oa die andere club uit Mechelen). Ik denk dat elke normale mens wel kan begrijpen dat we niet storm lopen voor deze wedstrijd, en dat we niet met 1000 man zullen afreizen naar Mechelen - op een avond midden in de week in de vriezende kou, in een kil stadion, voor de Beker van Belgi? bij een 3eklasser (met alle respect), wetende dat we het zowat altijd slecht doen tegen 'kleintjes', wetende dat Mechelen een van de verste verplaatsingen is voor ons en we bijgevolg (en al zeker mochten er verlengingen worden gespeeld) zeer laat zullen thuis komen - wetende dat we 's anderendaags moeten werken (of studeren) ?n heel wat jongeren midden in de examens zitten. Een beetje begrip? Dat jullie altijd en overal 300 of 3000 man meehebben, het kan me eigenlijk nog bitter weinig schelen op de duur. We zullen wel wat volk meehebben, wees gerust. Nogmaals, wees blij dat je Roeselare of Moeskroen niet hebt geloot, dit is het laatste wat ik er over ga zeggen. Tot dan!

Akkoord, en daar heb ik begrip voor. Maar toen hier een aantal mensen een schatting deden van '150 of 200 man', eerlijk: dat is toch bitter weinig voor een eerste klasser (zelfs al is het een verplaatsing naar ''ochote'' een derde klasser voor de BvB)? En ik denk dat uiteindelijk Racing Mechelen niet 'zomaar' een derde klasse clubje is? Jullie weten goed genoeg vanuit de tijd dat jullie zelf in derde of vierde speelden, welke rotverplaatsingen er zoal zijn in derde (Maldegem, Nieuwkerken, ..). Dus ik denk dat wel gezegd mag worden dat Racing Mechelen qua Club (supportersaantallen, stadion, etc..) boven het niveau van de doorsnee derde klasser staat, en daarvoor toch ook enige respect verdiend? Nu ja soit, t'is in feite een zinloze discussie he. Ik wil maar zegge: iedereen is uiteraard welkom in het Oscar Vankesbeeckstadion op de 14 januari, en ik hoop op toch een mooi aantal essevee-fans.
150 a 200 man zalt nie zijn mijne vriend  ;D.We zullen met genoeg man aanwezig,zoals hierboven al werd vermeld,qua bezoekers staan we net achter de grote (+die roodgele) dusja ook in jullie stadion zullen we met een mooi aantal zijn en we zullen er iets sfeervol van maken.en wij hebben trouwens die roodgele dit seizoen al es pijn gedaan dus ;) :d

Offline Gruunwit

  • Leden
  • Berichten: 139
Re: [VB] Racing Mechelen - SVZW
« Reactie #122 Gepost op: december 25, 2008, 11:44:04 pm »
150 a 200 man zalt nie zijn mijne vriend  ;D.We zullen met genoeg man aanwezig,zoals hierboven al werd vermeld,qua bezoekers staan we net achter de grote (+die roodgele) dusja ook in jullie stadion zullen we met een mooi aantal zijn en we zullen er iets sfeervol van maken.en wij hebben trouwens die roodgele dit seizoen al es pijn gedaan dus ;) :d

Net achter de Rassing dus.  ;D ;)

Offline Famous Essevee

  • Leden
  • Berichten: 317
Re: [VB] Racing Mechelen - SVZW
« Reactie #123 Gepost op: december 26, 2008, 01:51:33 pm »
Tgaat ni enkel over ni willen komen of geen interesse, tmoet ook praktisch haalbaar zijn h?... Kweet niet hoe da zit bij jullie, maar velen onder ons hebben ook nog een job in het leven! En dan zijn er nog de studenten (hogere studies) die middenin de examens zitten. Gelieve daar ook wat rekening mee te houden.

Ik heb, voor onze verplaatsing naar GBA, ook moeten vragen om vroeger te mogen stoppen op het werk. Vanwege het veiligheidsprotocol was de verplaatsing naar GBA ook een 2 uur durende busreis. Ik wil maar zeggen dat wij er ook iets voor over hebben. Je moet je prioriteiten kunnen stellen in 't leven h?.  :P


Wel mijn prioriteit zijn mijn studies en als je dat niet begrijpt dan weet ik het ook niet meer hoor.
inderdaad en voetballen midden de week en dan nog es dag erna examens is voor mij ook van het goede teveel... alleen kortrijk zou mij kunnen doen twijfelen om dan al dan nie te mee te gaan op verplaatsing. Had er graag bij geweest maar examens hebben nu eenmaal voorrang

Offline spuitenslikken

  • Leden
  • Berichten: 3
Re: [VB] Racing Mechelen - SVZW
« Reactie #124 Gepost op: december 31, 2008, 12:42:16 pm »
Hoeveel jaar zitten jullie al in derde ? van juist na den tweede wereldoorlog zeker ????

Offline spuitenslikken

  • Leden
  • Berichten: 3
Re: [VB] Racing Mechelen - SVZW
« Reactie #125 Gepost op: december 31, 2008, 12:44:22 pm »
Hoeveel jaar speelt RC al in derde ??? Een jaar of 30 zeker ????

Offline -JoNaThAn-

  • Leden
  • Berichten: 1.107
Re: [VB] Racing Mechelen - SVZW
« Reactie #126 Gepost op: december 31, 2008, 12:49:35 pm »
hoe oud zijt gij ? een jaar of 8 zeker ????
« Laatst bewerkt op: december 31, 2008, 12:52:19 pm door -JoNaThAn- »

Offline mutske

  • Leden
  • Berichten: 1.385
Re: [VB] Racing Mechelen - SVZW
« Reactie #127 Gepost op: december 31, 2008, 12:51:11 pm »
Oeie tes ier plezant! Nu allezins aanwezig op racing mechelen.

Offline spuitenslikken

  • Leden
  • Berichten: 3
Re: [VB] Racing Mechelen - SVZW
« Reactie #128 Gepost op: december 31, 2008, 01:01:50 pm »
Jonathan, te zien aan uw profiel foto kunt gij alleszins nie ouder dan 8 zijn nee !!! Ik ga ietsje langer mee dan dat.  ik was al aanwezig europees in 86', zeer jong toen maar wel aan aanwezig en ik was in Newcastle en Barcelona, dus;.....jonathanneke sssssstttt

Offline JSPR_G

  • Leden
  • Berichten: 1.576
Re: [VB] Racing Mechelen - SVZW
« Reactie #129 Gepost op: december 31, 2008, 01:06:19 pm »
Jonathan, te zien aan uw profiel foto kunt gij alleszins nie ouder dan 8 zijn nee !!! Ik ga ietsje langer mee dan dat.  ik was al aanwezig europees in 86', zeer jong toen maar wel aan aanwezig en ik was in Newcastle en Barcelona, dus;.....jonathanneke sssssstttt

Wat is er mis met zijn profielfoto?

Offline -JoNaThAn-

  • Leden
  • Berichten: 1.107
Re: [VB] Racing Mechelen - SVZW
« Reactie #130 Gepost op: december 31, 2008, 02:01:49 pm »
Jonathan, te zien aan uw profiel foto kunt gij alleszins nie ouder dan 8 zijn nee !!! Ik ga ietsje langer mee dan dat.  ik was al aanwezig europees in 86', zeer jong toen maar wel aan aanwezig en ik was in Newcastle en Barcelona, dus;.....jonathanneke sssssstttt

Wat is er mis met zijn profielfoto?
Dat vraag ik mij ook af :P Mss kan meneer 'spuitenslikken' ons een antwoord bieden ?


Offline Gruunwit

  • Leden
  • Berichten: 139
Re: [VB] Racing Mechelen - SVZW
« Reactie #131 Gepost op: december 31, 2008, 03:52:48 pm »
Hoeveel jaar speelt RC al in derde ??? Een jaar of 30 zeker ????

Ongeveer de helft, maar we wisselen af en toe eens van reeks van 3de A naar 3de B of andersom, zo blijven ze ons in heel Belgi? kennen en wordt het ook niet te eentonig.  :)

Offline lg

  • Leden
  • Berichten: 123
Re: [VB] Racing Mechelen - SVZW
« Reactie #132 Gepost op: december 31, 2008, 04:29:48 pm »
Jonathan, te zien aan uw profiel foto kunt gij alleszins nie ouder dan 8 zijn nee !!! Ik ga ietsje langer mee dan dat.  ik was al aanwezig europees in 86', zeer jong toen maar wel aan aanwezig en ik was in Newcastle en Barcelona, dus;.....jonathanneke sssssstttt

Wat is er mis met zijn profielfoto?
Dat vraag ik mij ook af :P Mss kan meneer 'spuitenslikken' ons een antwoord bieden ?



simpel met zo foto ken je niet veel van voetbal, dus kan je niet echt oud zijn  ;D
met de duimen naar beneden anders  ;D

Offline JSPR_G

  • Leden
  • Berichten: 1.576
Re: [VB] Racing Mechelen - SVZW
« Reactie #133 Gepost op: december 31, 2008, 04:50:51 pm »
Jonathan, te zien aan uw profiel foto kunt gij alleszins nie ouder dan 8 zijn nee !!! Ik ga ietsje langer mee dan dat.  ik was al aanwezig europees in 86', zeer jong toen maar wel aan aanwezig en ik was in Newcastle en Barcelona, dus;.....jonathanneke sssssstttt

Wat is er mis met zijn profielfoto?
Dat vraag ik mij ook af :P Mss kan meneer 'spuitenslikken' ons een antwoord bieden ?



simpel met zo foto ken je niet veel van voetbal, dus kan je niet echt oud zijn  ;D
met de duimen naar beneden anders  ;D

Versta je nu wat ik bedoel, EsseveeForLife?  ::)

Offline -JoNaThAn-

  • Leden
  • Berichten: 1.107
Re: [VB] Racing Mechelen - SVZW
« Reactie #134 Gepost op: december 31, 2008, 05:35:39 pm »
Jonathan, te zien aan uw profiel foto kunt gij alleszins nie ouder dan 8 zijn nee !!! Ik ga ietsje langer mee dan dat.  ik was al aanwezig europees in 86', zeer jong toen maar wel aan aanwezig en ik was in Newcastle en Barcelona, dus;.....jonathanneke sssssstttt

Wat is er mis met zijn profielfoto?
Dat vraag ik mij ook af :P Mss kan meneer 'spuitenslikken' ons een antwoord bieden ?



simpel met zo foto ken je niet veel van voetbal, dus kan je niet echt oud zijn  ;D
met de duimen naar beneden anders  ;D

Ik denk dat je kinderachtige commentaar voor zich spreekt ...
terug on topic aub.
« Laatst bewerkt op: december 31, 2008, 05:37:53 pm door -JoNaThAn- »

Boer Boerie

  • Gast
Re: [VB] Racing Mechelen - SVZW
« Reactie #135 Gepost op: januari 06, 2009, 01:02:37 am »
Ist kaarten in voorverkoop of ook terplekke kunnen aankopen?
Kzin te leeg om op te zoeken, ma wa is da adres van hun stadion
kwestie van te weten waarnaartoe en hoelang ik mag rekenen om te rijden ;-)

Offline Gruunwit

  • Leden
  • Berichten: 139
Re: [VB] Racing Mechelen - SVZW
« Reactie #136 Gepost op: januari 06, 2009, 07:00:24 pm »
Ist kaarten in voorverkoop of ook terplekke kunnen aankopen?
Kzin te leeg om op te zoeken, ma wa is da adres van hun stadion
kwestie van te weten waarnaartoe en hoelang ik mag rekenen om te rijden ;-)

Adres:

Oscar Van Kesbeeckstadion
Oscar Van Kesbeeckstraat 43
2800  Mechelen

Makkelijk te bereiken via E19 afrit 9 Mechelen-Noord.

Van een voorverkoop voor de bezoekers (Zulte Waregem) heb ik tot op heden niets gelezen. Op Racing is men al weken bezig met een voorverkoop.
« Laatst bewerkt op: januari 06, 2009, 07:01:59 pm door Gruunwit »

Boer Boerie

  • Gast
Re: [VB] Racing Mechelen - SVZW
« Reactie #137 Gepost op: januari 06, 2009, 07:39:33 pm »
Mercikes
Zoals hierboven al vermeld, alst te slecht weer is blijvek thuis
anders mee nen oto (monovolume) vol :)

Offline GWK

  • Leden
  • Berichten: 41
  • Racing !
Re: [VB] Racing Mechelen - SVZW
« Reactie #138 Gepost op: januari 06, 2009, 08:49:47 pm »
Hoeveel jaar zitten jullie al in derde ? van juist na den tweede wereldoorlog zeker ????

Hoogstaand jonge, je nickname zegt al heel veel over je verstand. Debiel!


Offline GWK

  • Leden
  • Berichten: 41
  • Racing !
Re: [VB] Racing Mechelen - SVZW
« Reactie #139 Gepost op: januari 06, 2009, 08:51:40 pm »


Ik zou niet teveel kaarten op voorhand kopen de volgende paar weken.
Zaterdag zal al 95% niet doorgaan.  De week erop op woensdagavond is ook al een groot vraagteken.  Hopelijk kan de competitie hervatten op 17 januari.

dit weekend lijkt het mij inderdaad niet mogelijk dat er gespeeld wordt, maar tegen zaterdag geven ze toch weer temperaturen boven het nul-punt, en tijd is er genoeg om het sneeuw te ruimen. Ik heb er dus wel een goed oog in voor de bekerwedstrijd.