Auteur Topic: [VB] Racing Mechelen - SVZW  (gelezen 48708 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Gruunwit

  • Leden
  • Berichten: 139
Re: [VB] Racing Mechelen - SVZW
« Reactie #160 Gepost op: januari 09, 2009, 10:59:25 pm »
nog nooit problemen geweest met racing mechelen supporters ? da zou mij verwonderen . al is het maar van bij de derbys tegen yellow-red ;)

All?, omdat je daar op kickt, zullen we dat nog eens van onder het stof halen uit een ver verleden.

http://www.v-bal.nl/columns/bekijk.php?id=29 (nu content?)

http://www.v-bal.nl/columns/bekijk.php?id=28

Offline EAGLE

  • Leden
  • Berichten: 2.345
Re: [VB] Racing Mechelen - SVZW
« Reactie #161 Gepost op: januari 10, 2009, 09:49:29 am »
combi regeling zoui idd belachelijk zijn, ik ga gewoon met dez auto nr mechelen

Wel "klote" dat we nog geen match in de benen hebben, en wss op een bevroren plein moeten spelen!

Offline rikkie

  • Leden
  • Berichten: 79
Re: [VB] Racing Mechelen - SVZW
« Reactie #162 Gepost op: januari 10, 2009, 02:16:31 pm »
het kan wel in ons voordeel spelen.

Offline jenske

  • Leden
  • Berichten: 2.177
    • SV Anzegem
Re: [VB] Racing Mechelen - SVZW
« Reactie #163 Gepost op: januari 10, 2009, 03:30:21 pm »
Er is dus geen GEEN COMBI supporters.
Geen enkele reden dus om thuis te blijven ( met uitzonderingen van ... )

Allen op post!

Offline Pringless

  • Gold Member
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 6.287
Re: [VB] Racing Mechelen - SVZW
« Reactie #164 Gepost op: januari 10, 2009, 04:20:30 pm »
Aanwezig zoals altijd  8)
SV TILL I DIE

Offline GWK

  • Leden
  • Berichten: 41
  • Racing !
Re: [VB] Racing Mechelen - SVZW
« Reactie #165 Gepost op: januari 10, 2009, 07:30:26 pm »
AANDACHT! ik heb daarstraks van de veiligheidsverantwoordelijke op Racing MEchelen vernomen dat er absoluut GEEN COMBIREGELING is voorzien voor waregem. Voetbalkrant.com heeft hierin NOGMAALS verkeerde informatie verstuurd. Dus gasten, geen nood, er is GEEN combiregeling!

Offline GWK

  • Leden
  • Berichten: 41
  • Racing !
Re: [VB] Racing Mechelen - SVZW
« Reactie #166 Gepost op: januari 10, 2009, 07:32:24 pm »
wat betreft de sneeuw: het gaat goed vooruit, maar er zal morgen nog met man en macht moeten gewerkt worden, de delen die nu reeds sneeuwvrij zijn, liggen er wel heel goed bij!

Offline sv_forever

  • Leden
  • Berichten: 3.182
Re: [VB] Racing Mechelen - SVZW
« Reactie #167 Gepost op: januari 10, 2009, 09:34:19 pm »
Amai, de supps van Mechelen houden ons wel goed op de hoogte. :) Sjiek

Offline EAGLE

  • Leden
  • Berichten: 2.345
Re: [VB] Racing Mechelen - SVZW
« Reactie #168 Gepost op: januari 10, 2009, 10:15:00 pm »
ligt het nie "te" hard??
als het er goed bij ligt veronderstel ik dat het niet zo een ijspiste zal zijn als in GBa vorig jaar(remember)

Offline Pringless

  • Gold Member
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 6.287
Re: [VB] Racing Mechelen - SVZW
« Reactie #169 Gepost op: januari 10, 2009, 10:35:20 pm »
Amai, de supps van Mechelen houden ons wel goed op de hoogte. :) Sjiek
Jup proper  :)
SV TILL I DIE

Offline svzw81

  • Leden
  • Berichten: 3.953
Re: [VB] Racing Mechelen - SVZW
« Reactie #170 Gepost op: januari 10, 2009, 10:56:57 pm »
nog nooit problemen geweest met racing mechelen supporters ? da zou mij verwonderen . al is het maar van bij de derbys tegen yellow-red ;)

All?, omdat je daar op kickt, zullen we dat nog eens van onder het stof halen uit een ver verleden.

http://www.v-bal.nl/columns/bekijk.php?id=29 (nu content?)

http://www.v-bal.nl/columns/bekijk.php?id=28


leuke tekstjes van jasper w, een trouwe westerlo-fan. :)

ze doen er daar in mechelen blijkbaar alles aan om de wedstrijd te kunnen laten doorgaan, goed zo. al zal het normaal sowieso maandag/dinsdag al wat beginnen dooien waarschijnlijk.

fox

  • Gast
Re: [VB] Racing Mechelen - SVZW
« Reactie #171 Gepost op: januari 11, 2009, 12:28:21 pm »
ligt het nie "te" hard??
als het er goed bij ligt veronderstel ik dat het niet zo een ijspiste zal zijn als in GBa vorig jaar(remember)

Het gaat zowieso beginnen dooien, dus glad zal het alvast niet zijn. Enige probleem zal volgens mij de hardheid van het veld worden... En als je het veld dan niet biljartvlak ligt, wat ik me niet kan voorstellen eigenlijk, dan krijg je hobbelende ballen, slechte controles en slechte passes. Kortom een pot rommelvoetbal!

Offline svzw81

  • Leden
  • Berichten: 3.953
Re: [VB] Racing Mechelen - SVZW
« Reactie #172 Gepost op: januari 11, 2009, 01:28:38 pm »
ligt het nie "te" hard??
als het er goed bij ligt veronderstel ik dat het niet zo een ijspiste zal zijn als in GBa vorig jaar(remember)

Het gaat zowieso beginnen dooien, dus glad zal het alvast niet zijn. Enige probleem zal volgens mij de hardheid van het veld worden... En als je het veld dan niet biljartvlak ligt, wat ik me niet kan voorstellen eigenlijk, dan krijg je hobbelende ballen, slechte controles en slechte passes. Kortom een pot rommelvoetbal!

en ook opletten op de weg. neerslag op bevroren ondergrond ;)

Offline GWK

  • Leden
  • Berichten: 41
  • Racing !
Re: [VB] Racing Mechelen - SVZW
« Reactie #173 Gepost op: januari 11, 2009, 02:21:36 pm »
veld is ongeveer volledig sneeuwvrij, morgen gaan ze er met speciale borstels over om de laatste restjes sneeuw er tussenuit te halen. Morgen namiddag wordt er dan gekeurd.

de delen waar de zon al heeft op geschenen (de stkken die dus reeds gisteren sneeuwvrij waren) zijn al lichtjes ontdooid, en zijn zeker bespeelbaar, van een 'te hard' veld is niet echt sprake. Wel oppasse voor regen, die kan een ontdooide bovenlaag op een bevroren onderlaag veranderen in een modderpoel.

Op zich verwacht ik geen enkel probleem, volgens mij kan er gespeeld worden, natuurlijk de conclusie van de experts van de voetbalbond afwachten.

Offline agriculteur superb

  • Leden
  • Berichten: 61
Re: [VB] Racing Mechelen - SVZW
« Reactie #174 Gepost op: januari 11, 2009, 02:27:04 pm »
Het lijkt mij in elk geval niet echt verstandig om alsnog te spelen: volgens mij zullen maar de bovenste centimeters van het veld ontdooit zijn.
Gevolg na de match: veld verkloot voor de rest van het seizoen!0

CB06_boy

  • Gast
Re: [VB] Racing Mechelen - SVZW
« Reactie #175 Gepost op: januari 11, 2009, 03:59:32 pm »
veld is ongeveer volledig sneeuwvrij, morgen gaan ze er met speciale borstels over om de laatste restjes sneeuw er tussenuit te halen. Morgen namiddag wordt er dan gekeurd.

de delen waar de zon al heeft op geschenen (de stkken die dus reeds gisteren sneeuwvrij waren) zijn al lichtjes ontdooid, en zijn zeker bespeelbaar, van een 'te hard' veld is niet echt sprake. Wel oppasse voor regen, die kan een ontdooide bovenlaag op een bevroren onderlaag veranderen in een modderpoel.

Op zich verwacht ik geen enkel probleem, volgens mij kan er gespeeld worden, natuurlijk de conclusie van de experts van de voetbalbond afwachten.

kennen ze dat daar experts bij de voetbalbond  :-\

Offline ruudje1

  • Leden
  • Berichten: 4
Re: [VB] Racing Mechelen - SVZW
« Reactie #176 Gepost op: januari 11, 2009, 04:00:05 pm »
Bij ons ist nen tapis-plain om op te spelen, ZW is bang omdat ze nog geen match in de benen hebben en zullen daarom "koud" gepakt worden!  ;D

Offline racingertje

  • Leden
  • Berichten: 8
Re: [VB] Racing Mechelen - SVZW
« Reactie #177 Gepost op: januari 11, 2009, 09:27:29 pm »
ik wil hier zeker niet komen uitdagen mar ik heb veromen dat jullie nog geen enkel ticket verkocht hebben en de match is over 3 dagen ik vress dat jullie met niet zoveel gaan zijn  :'(

Online Justinho

  • Leden
  • Berichten: 1.034
Re: [VB] Racing Mechelen - SVZW
« Reactie #178 Gepost op: januari 11, 2009, 09:39:32 pm »
ik wil hier zeker niet komen uitdagen mar ik heb veromen dat jullie nog geen enkel ticket verkocht hebben en de match is over 3 dagen ik vress dat jullie met niet zoveel gaan zijn  :'(
Ga je daar uwe slaap voor laten? Er bestaan daar pilletjes voor, voor zo'n gedrag...

CB06_boy

  • Gast
Re: [VB] Racing Mechelen - SVZW
« Reactie #179 Gepost op: januari 11, 2009, 09:41:39 pm »
iedereen van onze groep zal ticketje aan de deur kopen, meesten durfden nog niet in vvk kopen, zie dat het afgelast wordt. Maar wij zijn alleszins al met een goed gevulde bus, dus gene paniek  :P