Auteur Topic: [VB] Racing Mechelen - SVZW  (gelezen 48708 keer)

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

fox

  • Gast
Re: [VB] Racing Mechelen - SVZW
« Reactie #200 Gepost op: januari 13, 2009, 09:45:57 am »
ik wil hier zeker niet komen uitdagen mar ik heb veromen dat jullie nog geen enkel ticket verkocht hebben en de match is over 3 dagen ik vress dat jullie met niet zoveel gaan zijn  :'(

Die match spreekt me nu totaal niet aan!  Totaal onbekende kleine te verwaarlozen tegenstander, 100 km ver, onnozel kouwelijk stadionneke, vervroren plein waarop voetballen zowiezo al moeilijk wordt, weekdag etc.  Mij niet gezien.  Bekervoetbal trekt zo al niet veel volk.  Gisteren in Brugge nauwelijks 4000 man.

Dan zijde gij toch wel nen debiel. onbekende kleine tegenstander? Als ge Racing Mechelen niet kent, zedde toch maar een voetbal-leek hoor, loser! Onnozel kouwelijk stadion: dat wel GROTER IS DAN DAT VAN JULLIE!

Zielige ploeg ja, meer kan ik er niet van zeggen, WANKERS!

oja, ik ken racing mechelen van naam. Voor de rest ken ik geen enkele speler, heb ik geen flauw idee van wie daar de plak zwaait. Het enige wat ik weet is dat ze in 3e spelen. Dus ja, onbekende en kleine tegenstander. We kunnen onmogelijk van dat onnozel ploegje verliezen, we kunnen enkel van onszelf verliezen.

Wat ben ik blij dat jullie in 3e spelen want volgens mij zijn jullie nog grotere wankers dan die van de KV

Offline essevee007

  • Leden
  • Berichten: 3.162
Re: [VB] Racing Mechelen - SVZW
« Reactie #201 Gepost op: januari 13, 2009, 09:51:27 am »
Zoals altijd.  Antwerpse arrogantie en nen dikke nek dat geen naam heeft.  Antwerpenaren denken dat ze de top zijn van belgie.

Maar op vele gebieden bakken ze er echte niets van.

En marginaliteit hebben ze ook a volont?.

Veel te grote bek!

Je moet niet zo gefrustreerd zijn mannen dat een match tegen jullie ons in verste verte niet aanspreekt.

Maar wees idd blij dat je niet tegen roeselare, dender, cercle, westerlo, kortrijk, bergen, charleroi, moeskroen of een tubeke of lokeren moet spelen.

Of er is nog minder volk mee.

Qua verplaatsingen horen we bij de top 8 van belgie.

En ik zal wel gaan, omdat ik juist mij kan schikken met het werk, omdat ik geen student ben, en ik het wel zie zitten in regen en kou in een kouwelijk bouwvallig stadion te kijken naar een derdeklasser.


Offline essevee007

  • Leden
  • Berichten: 3.162
Re: [VB] Racing Mechelen - SVZW
« Reactie #202 Gepost op: januari 13, 2009, 10:24:30 am »
Bende pipo's.

Echt de grootste klutsers van heel europa onze bond.

Ben aant regelen en het doen vr morgen en plots gaan ze nu msh toch niet door.

Eerst niet, dan wel, dan weer niet.  HALLO?

Offline GWK

  • Leden
  • Berichten: 41
  • Racing !
Re: [VB] Racing Mechelen - SVZW
« Reactie #203 Gepost op: januari 13, 2009, 10:32:32 am »
Kijk he gasten, voor sommigen onder jullie heb ik respect. Maar die paar man dat hier onozel doen over "we kunnen onmogelijk verliezen van dat klein onozel ploegje, in hun onozel stadion" etc.. sorry, maar dan ontplof ik! en dan zegge dat wij een dikke nek hebbe? Mannekes, herlees die post van sommige essevee-ers eens door een neutrale bril, degoutant gewoon. Laat duidelijk zijn, dat mijn woedeuitbarstinge van gistere door deze personen komen, en dat ik naar de andere, normale essevee-ers geen enkele vorm van haat ofzo voel. In volle woede zeg ik nu eenmaal soms dinge die ik ni meen en waar ik spijt van krijg. Dit wou ik toch even duidelijk stellen.

fox

  • Gast
Re: [VB] Racing Mechelen - SVZW
« Reactie #204 Gepost op: januari 13, 2009, 10:49:29 am »
Kijk he gasten, voor sommigen onder jullie heb ik respect. Maar die paar man dat hier onozel doen over "we kunnen onmogelijk verliezen van dat klein onozel ploegje, in hun onozel stadion" etc.. sorry, maar dan ontplof ik! en dan zegge dat wij een dikke nek hebbe? Mannekes, herlees die post van sommige essevee-ers eens door een neutrale bril, degoutant gewoon. Laat duidelijk zijn, dat mijn woedeuitbarstinge van gistere door deze personen komen, en dat ik naar de andere, normale essevee-ers geen enkele vorm van haat ofzo voel. In volle woede zeg ik nu eenmaal soms dinge die ik ni meen en waar ik spijt van krijg. Dit wou ik toch even duidelijk stellen.


Woorden verdraaien kan je precies wel goed. Niemand zegt hier dat we onmogelijk kunnen verliezen. Dat we moeten echter MOETEN winnen tegen een derde klasser lijkt me niet meer dan logisch. Verliezen tegen een derdeklasser is simpelweg schandalig en mag echt niet als je ziet dat de eventuele kwartfinale ook een haalbare kaart is.

En hou uw woede uitbarstingen maar voor op uw eigen forum.

Offline sv_forever

  • Leden
  • Berichten: 3.182
Re: [VB] Racing Mechelen - SVZW
« Reactie #205 Gepost op: januari 13, 2009, 11:01:33 am »
Kijk he gasten, voor sommigen onder jullie heb ik respect. Maar die paar man dat hier onozel doen over "we kunnen onmogelijk verliezen van dat klein onozel ploegje, in hun onozel stadion" etc.. sorry, maar dan ontplof ik! en dan zegge dat wij een dikke nek hebbe? Mannekes, herlees die post van sommige essevee-ers eens door een neutrale bril, degoutant gewoon. Laat duidelijk zijn, dat mijn woedeuitbarstinge van gistere door deze personen komen, en dat ik naar de andere, normale essevee-ers geen enkele vorm van haat ofzo voel. In volle woede zeg ik nu eenmaal soms dinge die ik ni meen en waar ik spijt van krijg. Dit wou ik toch even duidelijk stellen.


Woorden verdraaien kan je precies wel goed. Niemand zegt hier dat we onmogelijk kunnen verliezen. Dat we moeten echter MOETEN winnen tegen een derde klasser lijkt me niet meer dan logisch. Verliezen tegen een derdeklasser is simpelweg schandalig en mag echt niet als je ziet dat de eventuele kwartfinale ook een haalbare kaart is.

En hou uw woede uitbarstingen maar voor op uw eigen forum.

Inderdaad, iedereen zegt hier dat we moeten winnen omdat we een eersteklasser zijn toc een derdeklasser. Niemand zegt dat we niet kunnen verliezen. Wemogen niet verliezen.
We zijn er ons wel van bewust dat (zeker bij het Zulte Waregem) het risisco er inzit dat er toch iets fout loopt.
Jammer dat de sfeer de dag voor de match zo negatief moet worden. IHet was hier de laatste weken anders wel positiever in dit topic

Hopelijk morgen een leuke match met een goeie winnaar ;)

Offline sv_forever

  • Leden
  • Berichten: 3.182
Re: [VB] Racing Mechelen - SVZW
« Reactie #206 Gepost op: januari 13, 2009, 11:03:46 am »
De match Cercle-Charleroi is afgelast !!  ???
Gekeurd om 9.00 deze morgen!  Wat voor onzin is me dit nu weer.  Die gasten van de bond zijn echt niet te schatten.
Mechelen (het echte Mechelen) - Anderlecht is onzeker naar verluidt.
Het zit er dus nog altijd in dat de match morgen ook niet doorgaat...

Was te verwachten. Bij Cercle loopt er daar ene met een hele grote mond die wel eens van zijn tak zou kunnen maken nadat em eventueel verliest van Charleroi. Dat willen ze bij de bond niet meemaken denk ik...

Alles is hier perfect gedooid en weggeregend, en dat zal in Bruhhe net zo zijn

fox

  • Gast
Re: [VB] Racing Mechelen - SVZW
« Reactie #207 Gepost op: januari 13, 2009, 11:13:16 am »
De match Cercle-Charleroi is afgelast !!  ???
Gekeurd om 9.00 deze morgen!  Wat voor onzin is me dit nu weer.  Die gasten van de bond zijn echt niet te schatten.
Mechelen (het echte Mechelen) - Anderlecht is onzeker naar verluidt.
Het zit er dus nog altijd in dat de match morgen ook niet doorgaat...

Was te verwachten. Bij Cercle loopt er daar ene met een hele grote mond die wel eens van zijn tak zou kunnen maken nadat em eventueel verliest van Charleroi. Dat willen ze bij de bond niet meemaken denk ik...

Alles is hier perfect gedooid en weggeregend, en dat zal in Bruhhe net zo zijn

Zou wel kunnen maar wel niet vergeten dat daar zondag al een wedstrijd is gespeeld en dat het veld er nu wel eens slechter zou kunnen bij liggen als zondag omdat het een beetje kapot is gespeeld.

Soit, dit topic gaat hier over onze wedstrijd van morgen. Voor het eerst in jaren ga ik pissed zijn als ze niet door weten te gaan. Zelfs vorig jaar tegen KVK en het jaar ervoor tegen KVM had ik niet dat gevoel en dit vooral doordat we dit jaar een MEER dan haalbare loting hebben om nog eens te stunten!

Als ik op tijd kan stoppen met werken ga ik alleszins eens een kijkje gaan nemen. Is dat daar eigenlijk overdekt want heb niet zoveel goesting om in de regen te gaan staan.
« Laatst bewerkt op: januari 13, 2009, 11:17:08 am door fox »

Offline GWK

  • Leden
  • Berichten: 41
  • Racing !
Re: [VB] Racing Mechelen - SVZW
« Reactie #208 Gepost op: januari 13, 2009, 11:14:41 am »
Kijk he gasten, voor sommigen onder jullie heb ik respect. Maar die paar man dat hier onozel doen over "we kunnen onmogelijk verliezen van dat klein onozel ploegje, in hun onozel stadion" etc.. sorry, maar dan ontplof ik! en dan zegge dat wij een dikke nek hebbe? Mannekes, herlees die post van sommige essevee-ers eens door een neutrale bril, degoutant gewoon. Laat duidelijk zijn, dat mijn woedeuitbarstinge van gistere door deze personen komen, en dat ik naar de andere, normale essevee-ers geen enkele vorm van haat ofzo voel. In volle woede zeg ik nu eenmaal soms dinge die ik ni meen en waar ik spijt van krijg. Dit wou ik toch even duidelijk stellen.


Woorden verdraaien kan je precies wel goed. Niemand zegt hier dat we onmogelijk kunnen verliezen. Dat we moeten echter MOETEN winnen tegen een derde klasser lijkt me niet meer dan logisch. Verliezen tegen een derdeklasser is simpelweg schandalig en mag echt niet als je ziet dat de eventuele kwartfinale ook een haalbare kaart is.

En hou uw woede uitbarstingen maar voor op uw eigen forum.

ah nee, een bericht van u eigen nochtans: "We kunnen onmogelijk van dat onnozel ploegje verliezen, we kunnen enkel van onszelf verliezen."

Offline GWK

  • Leden
  • Berichten: 41
  • Racing !
Re: [VB] Racing Mechelen - SVZW
« Reactie #209 Gepost op: januari 13, 2009, 11:15:42 am »
Kijk he gasten, voor sommigen onder jullie heb ik respect. Maar die paar man dat hier onozel doen over "we kunnen onmogelijk verliezen van dat klein onozel ploegje, in hun onozel stadion" etc.. sorry, maar dan ontplof ik! en dan zegge dat wij een dikke nek hebbe? Mannekes, herlees die post van sommige essevee-ers eens door een neutrale bril, degoutant gewoon. Laat duidelijk zijn, dat mijn woedeuitbarstinge van gistere door deze personen komen, en dat ik naar de andere, normale essevee-ers geen enkele vorm van haat ofzo voel. In volle woede zeg ik nu eenmaal soms dinge die ik ni meen en waar ik spijt van krijg. Dit wou ik toch even duidelijk stellen.

De n-toets blijft haperen af en toe jongen !

de n-toets is tijdverspilling.  ;)

fox

  • Gast
Re: [VB] Racing Mechelen - SVZW
« Reactie #210 Gepost op: januari 13, 2009, 11:20:04 am »
Kijk he gasten, voor sommigen onder jullie heb ik respect. Maar die paar man dat hier onozel doen over "we kunnen onmogelijk verliezen van dat klein onozel ploegje, in hun onozel stadion" etc.. sorry, maar dan ontplof ik! en dan zegge dat wij een dikke nek hebbe? Mannekes, herlees die post van sommige essevee-ers eens door een neutrale bril, degoutant gewoon. Laat duidelijk zijn, dat mijn woedeuitbarstinge van gistere door deze personen komen, en dat ik naar de andere, normale essevee-ers geen enkele vorm van haat ofzo voel. In volle woede zeg ik nu eenmaal soms dinge die ik ni meen en waar ik spijt van krijg. Dit wou ik toch even duidelijk stellen.


Woorden verdraaien kan je precies wel goed. Niemand zegt hier dat we onmogelijk kunnen verliezen. Dat we moeten echter MOETEN winnen tegen een derde klasser lijkt me niet meer dan logisch. Verliezen tegen een derdeklasser is simpelweg schandalig en mag echt niet als je ziet dat de eventuele kwartfinale ook een haalbare kaart is.

En hou uw woede uitbarstingen maar voor op uw eigen forum.

ah nee, een bericht van u eigen nochtans: "We kunnen onmogelijk van dat onnozel ploegje verliezen, we kunnen enkel van onszelf verliezen."

De enige vraag die je jezelf hier nu moet stellen is of je niet begrijpend kan lezen of als je niet begrijpend wil lezen.

Sv Zulte Waregem

  • Gast
Re: [VB] Racing Mechelen - SVZW
« Reactie #211 Gepost op: januari 13, 2009, 12:17:21 pm »
Boeiend allemaal. 't Is morgen te doen mensen, op het veld. Langs de ene kant heb ik wel respect voor Racing Mechelen, toch een van de oudere clubs van ons land met een supportersschare om U tegen te zeggen - alleen spijtig van het hoge marginaliteitsgehalte, te vergelijken met Kortrijk zo'n beetje. Langs de andere kant moeten ze nu ook niet te hoog van de toren komen blazen, het is en blijft de nummer 6 van derde klasse - of ze nu een degelijk verleden hebben of niet, wij kegelden destijds Ac Milan op eigen veld uit de Uefa Cup (met Ksv Waregem) - en vernederden met Zulte Waregem een paar jaar terug nog Moscow, Praag ?n Wenen.

Als men daar in Mechelen niet kan begrijpen dat wij niet stormlopen voor deze wedstrijd, dan hebben ze ofwel een tekort aan hersencellen, ofwel een teveel aan ego. Dit is en blijft voor ons een bekerwedstrijd op een woensdagavond tegen een derdeklasser.


fox

  • Gast
Re: [VB] Racing Mechelen - SVZW
« Reactie #212 Gepost op: januari 13, 2009, 12:42:57 pm »

Als men daar in Mechelen niet kan begrijpen dat wij niet stormlopen voor deze wedstrijd, dan hebben ze ofwel een tekort aan hersencellen, ofwel een teveel aan ego. Dit is en blijft voor ons een bekerwedstrijd op een woensdagavond tegen een derdeklasser.



Het lijkt me een combinatie van beiden te zijn :)

Offline giba

  • Leden
  • Berichten: 512
Re: [VB] Racing Mechelen - SVZW
« Reactie #213 Gepost op: januari 13, 2009, 12:59:13 pm »
T'is toch normaal dat die mensen van Racing Mechelen met spanning uitkijken naar deze wedstrijd en apropos die GWK is nog zo slecht niet , we hebben hier al andere gekend.

Allez jongens , laten we lief zijn voor elkander.

Offline Promo

  • Leden
  • Berichten: 15
Re: [VB] Racing Mechelen - SVZW
« Reactie #214 Gepost op: januari 13, 2009, 02:15:01 pm »
Kijk he gasten, voor sommigen onder jullie heb ik respect. Maar die paar man dat hier onozel doen over "we kunnen onmogelijk verliezen van dat klein onozel ploegje, in hun onozel stadion" etc.. sorry, maar dan ontplof ik! en dan zegge dat wij een dikke nek hebbe? Mannekes, herlees die post van sommige essevee-ers eens door een neutrale bril, degoutant gewoon. Laat duidelijk zijn, dat mijn woedeuitbarstinge van gistere door deze personen komen, en dat ik naar de andere, normale essevee-ers geen enkele vorm van haat ofzo voel. In volle woede zeg ik nu eenmaal soms dinge die ik ni meen en waar ik spijt van krijg. Dit wou ik toch even duidelijk stellen.


Woorden verdraaien kan je precies wel goed. Niemand zegt hier dat we onmogelijk kunnen verliezen. Dat we moeten echter MOETEN winnen tegen een derde klasser lijkt me niet meer dan logisch. Verliezen tegen een derdeklasser is simpelweg schandalig en mag echt niet als je ziet dat de eventuele kwartfinale ook een haalbare kaart is.

En hou uw woede uitbarstingen maar voor op uw eigen forum.

Hebde uw eigen posts er al is op nagelezen? Welke woorden jij gebruikt (en dan zijde gij zelfs nog administrator) daar krijgde op ons forum direct wel ff een PB'ke van de moderator voor.. vooraleer je iemand beticht van uitbarsten en driftbuien kijk eerst is naar wat je zelf schrijft, is hoegenaamd niet gepast, zeker niet voor een forum-moderator! Deze mensen horen alles in degelijke, gemanierde en goede banen te leiden.. het enige wat jij doet is de boel tussen fans van Z-W en die van Racing nog wat verder ophitsen!

Offline SVZW.BE

  • Leden
  • Berichten: 1.565
  • webteam SV Zulte Waregem - svzw.be - essevee.be
    • SV Zulte Waregem
Re: [VB] Racing Mechelen - SVZW
« Reactie #215 Gepost op: januari 13, 2009, 02:24:05 pm »
Fox omschrijft gewoon wat hier ,soms wel cru, geschreven wordt. Feit is dat "in principe" we niet de boot mogen ingaan tegen een derdeklasser. Daarover zijn jullie het toch ook wel eens , niet ?
Nog een feit is dat een voetbalmatch niet bepaald wordt door 'feiten', zeker niet in bekerpartijen. Voor ons spreekt een derdeklasseploeg ons minder aan dan bvb een competitiematch tegen een eersteklasser, zij het niet dat een bekermatch toch iets meer spanning met zich meebrengt. De echte fans van SVZW zullen er zijn, ondanks alle omstandigheden, maar de twijfelaars zal je alleszins niet lokken.
Dit is geen gebrek aan respect voor jullie, maar eerder een geloof in ons eigen kunnen, waardoor we , misschien onterecht (we'll see), uitgaan van een grote kans tot kwalificatie. Dat je jullie kans op overwinning wil verdedigen is heel terecht, maar schiet daarvoor niet iedereen af die uitgaat van een overwinning bij ons.
Voor wedstrijden als RSCA en Standard is het voor de partij hoongelach over het 'kleine' SVZW, maar dikwijls zit de underdog dan in een betere positie.

Ik gok op een nipte overwinning voor essevee ...
Webteam SV Zulte Waregem

fox

  • Gast
Re: [VB] Racing Mechelen - SVZW
« Reactie #216 Gepost op: januari 13, 2009, 02:38:32 pm »
Kijk he gasten, voor sommigen onder jullie heb ik respect. Maar die paar man dat hier onozel doen over "we kunnen onmogelijk verliezen van dat klein onozel ploegje, in hun onozel stadion" etc.. sorry, maar dan ontplof ik! en dan zegge dat wij een dikke nek hebbe? Mannekes, herlees die post van sommige essevee-ers eens door een neutrale bril, degoutant gewoon. Laat duidelijk zijn, dat mijn woedeuitbarstinge van gistere door deze personen komen, en dat ik naar de andere, normale essevee-ers geen enkele vorm van haat ofzo voel. In volle woede zeg ik nu eenmaal soms dinge die ik ni meen en waar ik spijt van krijg. Dit wou ik toch even duidelijk stellen.


Woorden verdraaien kan je precies wel goed. Niemand zegt hier dat we onmogelijk kunnen verliezen. Dat we moeten echter MOETEN winnen tegen een derde klasser lijkt me niet meer dan logisch. Verliezen tegen een derdeklasser is simpelweg schandalig en mag echt niet als je ziet dat de eventuele kwartfinale ook een haalbare kaart is.

En hou uw woede uitbarstingen maar voor op uw eigen forum.

Hebde uw eigen posts er al is op nagelezen? Welke woorden jij gebruikt (en dan zijde gij zelfs nog administrator) daar krijgde op ons forum direct wel ff een PB'ke van de moderator voor.. vooraleer je iemand beticht van uitbarsten en driftbuien kijk eerst is naar wat je zelf schrijft, is hoegenaamd niet gepast, zeker niet voor een forum-moderator! Deze mensen horen alles in degelijke, gemanierde en goede banen te leiden.. het enige wat jij doet is de boel tussen fans van Z-W en die van Racing nog wat verder ophitsen!

Hoe het er op uw forum aan toe gaat, wel daar heb ik geen uitstaans mee. En eerlijk gezegd als de boel hier een beetje opgehitst wordt tussen supporters van een andere ploeg (die hier toch nooit meer zullen komen na deze wedstrijd) en onze supporters, dan kan mij dat eerlijk gezegd niet veel schelen. Het brengt wat leven in de brouwerij.

Weet 1 ding, als we deze wedstrijd verliezen dan ga ik pissed zijn, maar ik ben wel een goeie verliezer en ik zou jullie van harte succes wensen voor de rest van de campagne. Maar nu zijn jullie tot woensdag 22U00 de vijand en dat ophitsen zorgt er alleen maar voor dat wij ook wat beginnen toe te leven naar deze wedstrijd. Ik zie niet in wat daar verkeerd aan is.

Offline Promo

  • Leden
  • Berichten: 15
Re: [VB] Racing Mechelen - SVZW
« Reactie #217 Gepost op: januari 13, 2009, 02:39:29 pm »
Soit dit gezegd zijnde over die vos.. wat anders nu :)

Ik wil wel zeggen dat ik het jammer vind dat er geen enkele essevee'er naar Mechelen komt afgezakt (nochtans zeggen er hier een paar dat ze komen, ik had nochtans gehoord dat er nog geen kaart de deur uit was, maar er is nog 30 uur tijd voor een kaartje, dus mannen haast jullie naar het loket het is nog niet te laat ;) ). Wij hadden nochtans gehoopt op een beetje interactie met supporters van de tegenpartij (sfeer maken in het stadion, heb het niet over buiten-stadion activiteiten) om ze de match meer kleur te geven, om te kunnen laten zien aan Belgi? dat onze club, Racing Mechelen, na 16 jaar derde klasse terug leeft! Om dit te laten zien is het veel aangenamer als je respons krijgt vanuit het vak van de bezoekende supporters

Wij hebben ondertussen over de 1000 verkocht en verwacht wordt dat de overgrote meerderheid zijn kaartje nog koopt op de dag zelf. Vindt het trouwens schandalig dat wij eigelijk verplicht zijn onze recette te delen aan een ploeg die met nul supporters afgezakt komen, maar het zij zo, kunnen we niets aan veranderen. Ach ja wie weet veranderen er nog wel een paar supporters van gedacht, die van GBA zeiden ook dat er misschien 800 man ging zitten, uiteindelijk was er van Beerschot zelf 3000 man aanwezig!

Soit, genoeg over die supportersaantallen, ga me daar ook niet verder druk in maken.

Maar waarom wordt er hier steeds zo neergekeken op Racing? Het enige wat ik hier lees (op een paar uitzonderingen na) is het niets anders dan met ons wat zitten lachen en op de kop van de supporters zitten kakken..
Ons stadion is kouwelijk? man kijk naar buiten, het is overal koud.. en ge gaat mij nu toch niet zeggen dat jullie tribune + piste het toonvoorbeeld is van een schitterend stadion e? En nog een verschil: dat kouwelijk stadion is van ons, niet van 1 of andere gemeentelijke, gemeenschappelijke of gewestelijke instelling.

Wij zijn volgens jullie marginalen, waarom zijn wij marginalen? omdat we na 16 jaar derde klasse er nog elke week staan? omdat we tijdens onze vrije weekends ons nog inzetten voor onze club (er is zaterdag en zondag sneeuw geruimd met man en macht om deze match te laten doorgaan)? omdat wij een volksclub zijn? Omdat wij honderden kilometers ver rijden om onze ploeg te zien spelen op een pleintje in de Walen dat in Vlaanderen zelfs afgekeurd zou worden voor 3e provenciale? Nee ik weet waarop men doelt, vroeger hadden onze supporters hun reputatie tegen, maar ik kan u verzekeren er is al in jaren niets noemenswaardig gebeurd (op dat derby-geval na dan).. Wij houden gewoon van onze club, en doen er werkelijk alles voor, mijne laatste eurocent zou ik er aan geven.. als dat ons marginalen maakt, dan ben ik trots dat ik er ene ben!

Ge moet van mijn part niet warm lopen voor deze match, ge moet van mijn part zelfs niet eens aanwezig zijn op de match, maar zowel onze club als onze supporters verdienen respect en mogen wel een beetje au serieux genomen worden, of zijt ge allemaal zelf vergeten van waar ge ooit gekomen zijt voor ge in eerste klasse speelde?

fox

  • Gast
Re: [VB] Racing Mechelen - SVZW
« Reactie #218 Gepost op: januari 13, 2009, 02:49:39 pm »
Maar waarom wordt er hier steeds zo neergekeken op Racing? Het enige wat ik hier lees (op een paar uitzonderingen na) is het niets anders dan met ons wat zitten lachen en op de kop van de supporters zitten kakken..

Vrij simpel, van in het begin is de teneur van de Racing supporters dat Zulte Waregem een kakfusiegedrocht is zonder achterban.  Wat wil je dan, dat we aan jullie voeten liggen en jullie beginnen op te hemelen?

Als we dan nog argumenteren dat we wel degelijk veel supporters op de been kunnen brengen, dan lachen jullie dit weg. Tjah, wat denk je dan zelf.

In mijn eerste bericht nadat ik wist dat deze wedstrijd er was heb ik geschreven dat ik de verplaatsing wou doen enkel en alleen omdat ik eens op de racing wou geweest zijn. Qua respect kon dat dacht ik wel tellen. Als je dan natuurlijk van in het begin door de racing supporters uitgelachen wordt dan weet je ook wel dat dit respect vrij snel verdwijnt.

Citaat
Ons stadion is kouwelijk? man kijk naar buiten, het is overal koud.. en ge gaat mij nu toch niet zeggen dat jullie tribune + piste het toonvoorbeeld is van een schitterend stadion e? En nog een verschil: dat kouwelijk stadion is van ons, niet van 1 of andere gemeentelijke, gemeenschappelijke of gewestelijke instelling.

Ons stadion trekt op geen kl*ten. Hoe het met jullie stadion zit weet ik niet want ben er nog niet geweest. Ik doe er dan ook nog geen uitspraken over maar dat het gezelliger zal zijn dan het onze, wel dat moet haast wel zo zijn.

Citaat
Wij zijn volgens jullie marginalen, waarom zijn wij marginalen? omdat we na 16 jaar derde klasse er nog elke week staan? omdat we tijdens onze vrije weekends ons nog inzetten voor onze club (er is zaterdag en zondag sneeuw geruimd met man en macht om deze match te laten doorgaan)? omdat wij een volksclub zijn? Omdat wij honderden kilometers ver rijden om onze ploeg te zien spelen op een pleintje in de Walen dat in Vlaanderen zelfs afgekeurd zou worden voor 3e provenciale? Nee ik weet waarop men doelt, vroeger hadden onze supporters hun reputatie tegen, maar ik kan u verzekeren er is al in jaren niets noemenswaardig gebeurd (op dat derby-geval na dan).. Wij houden gewoon van onze club, en doen er werkelijk alles voor, mijne laatste eurocent zou ik er aan geven.. als dat ons marginalen maakt, dan ben ik trots dat ik er ene ben!

U geeft het antwoord zelf, omwille van de vele incidenten uit het verleden en ik kan me niet van de indruk ontdoen dat het weer prijs zou zijn moesten jullie ooit terug in eerste zitten. Zelfde met KVK en Antwerp. Aan jullie om te bewijzen dat het niet zo is.

Citaat
Ge moet van mijn part niet warm lopen voor deze match, ge moet van mijn part zelfs niet eens aanwezig zijn op de match, maar zowel onze club als onze supporters verdienen respect en mogen wel een beetje au serieux genomen worden, of zijt ge allemaal zelf vergeten van waar ge ooit gekomen zijt voor ge in eerste klasse speelde?

En onze club verdient dat respect niet of zo?  Zoals eerder gezegd, het moet van beide kanten komen.

Offline Promo

  • Leden
  • Berichten: 15
Re: [VB] Racing Mechelen - SVZW
« Reactie #219 Gepost op: januari 13, 2009, 03:08:17 pm »
@ Fox: heb ook nooit niet gezegd dat ik geen respect heb voor jullie club, wat jullie bereikt hebben indertijd met de "semi-professionele voetballers in Europa", chapeau daar doe ik mijne hoed voor af

Maar natuurlijk je moet langs de andere kant ook bekijken, wij hadden gehoopt op net zo een match als tegen Beerschot! Nu krijgen we Z-W en dat is niet persoonlijk op jullie club gericht, maar ge kunt u ook wel inbeelden dat er bij ons niemand stond te dansen op de tafels van blijdschap :) Wij zijn gewoon dat wij steeds met veel volk komen afgezakt op de plaatsen waar onze Racing moet spelen en dat het uitvak bij ons op een paar matchen na bijna volledig leeg is. Met de beker hadden we eens een goed gevuld huis kunnen hebben, en dan horen we dat er bij jullie bijna geen kat zich genoodzaakt voelt om de verplaatsing te maken (wat ik best kan begrijpen, ik zou ook ni staan springen om op ne 2e provencialer te gaan spelen, maar ik zou desondanks nog wel gaan zien). Wat wil zeggen dat het uitvak weer akelig leeg zal zijn, zelfs voor een match tegen ne eersteklasser, dat schiet dan weer bij sommigen onder ons in het verkeerde keelgat en beginnen ze de vergelijking te maken tussen de verschillende klasse en tussen de mentaliteit tussen supporters.. ik weet dat het eigelijk appels met peren vergelijken is, maar uiteindelijk moet je ook weel toegeven dat het redelijk schokkend is dat er bij jullie (wat ik thans vernomen heb) er nog steeds geen enkele kaart verkocht is..

Het is eerder het probleem dat wij de kans hebben om ons nog is te laten zien, om te laten zien aan Belgi? dat wij nog leven en dat we ambitieus zijn.. wij vinden onze club het belangrijkste dan wat dan ook in de wereld (in een racinglied staat het mooi gequoterd: ga lopen met mijn lief, mijn geld, mijn huis en mijn vrouw.. maar blijf met de poten waar de club waar ik van hou). Maar wanneer er is een kans is op een mooie vocale confrontatie (want geloof mij in derde klasse in onze reeks is er ma zo 1 match op elke ronde) maar dan blijkt dat ZW hoegenaamd niet wakker ligt van onze Racing. Dat schiet bij sommigen in het verkeerde keelgat, nu bij mij niet echt, kan dat best nuanceren en relativeren, maar 0 kaarten vind ik ook maar bitter weinig..

Je wou komen zei je, je bent bij deze van harte welkom, kbetaal elke essevee'er die aanwezig is een pintje (op voorwaarde da ge minstens met 5 man komt en met niet meer dan 20 zijt  :D)