Auteur Topic: [VB] Racing Mechelen - SVZW  (gelezen 48702 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Gabriël

  • Leden
  • Berichten: 76
Re: [VB] Racing Mechelen - SVZW
« Reactie #260 Gepost op: januari 14, 2009, 10:23:33 am »
Weet iemand of deze wedstrijd ergens op caf? wordt getoond??
Wordt alleszinds niet uitgezonden door belgacom tv

Offline Gruunwit

  • Leden
  • Berichten: 139
Re: [VB] Racing Mechelen - SVZW
« Reactie #261 Gepost op: januari 14, 2009, 10:27:47 am »
Op het veld van een derdeklasser - kan je vergelijken met een match voor jullie tegen een provincialer dus (op verplaatsing) - weinig spraakmakend maw.

Met zo'n opmerking denk ik toch dat je een vertekend beeld hebt van de gemiddelde Racing supporter. Daarbij geldt bij bekervoetbal bij mij volgende regel "Het eindpunt kan nooit zo interessant zijn als de weg ernaartoe."

Even ter verduidelijking Racing was vrij het weekend voor kerst (20-21/12/2008). Die zaterdag kreeg ik een sms van een Racing Mechelen-fan die een leuk wedstrijdje in provinciale was gaan kijken, nl. Harelbeke - Deerlijk. Een dagje later was ikzelf als toeschouwer bij KFC Eeklo - FC Vrasene. Ik heb de indruk dat jullie echt wel neerkijken op supporters van niet 1ste klasse clubs.  
« Laatst bewerkt op: januari 14, 2009, 10:38:09 am door Gruunwit »

Offline B16

  • Leden
  • Berichten: 8
Re: [VB] Racing Mechelen - SVZW
« Reactie #262 Gepost op: januari 14, 2009, 10:49:11 am »
haha, schitterend.  Voor hen de match van het jaar als derdeklasser tegen een eersteklasser voor een plaats in de kwartfinales.

En ze verwachten max van eigen volk 1200 man.  Zou moeten den ksv waregem geweest zijn in derde was het andere koek.

En dan klagen dat wij maar een 2 a 300 man zouden meehebben.

En we hebben ons redenen: verre verplaatsing, op tijd weg van werk kunnen, examens vr studenten, derdeklasserke in een kou en kil stadion.

De laatste zin slaat echt alles: een racinger komt niet gouw naar het stadion.

En vandaag in hnb.  Blaaskaak regi van acker ex gefrustreerd aan lager wal geraakt krotrijktrainerke.

Waregem kan nog iets leren van racing: jammer dat ze zo weinig volk meebrengen, ze kunnen nog veel leren van racing op dat gebied.

DUTS!  Al weet hij in zijn diepste binnenste dat hij de grootste zever uithaalt door dat te zeggen.

Dat zijn het aantal tickets die verkocht zijn in voorverkoop... :-X

Offline White Hart Lane

  • Leden
  • Berichten: 4
Re: [VB] Racing Mechelen - SVZW
« Reactie #263 Gepost op: januari 14, 2009, 10:50:57 am »
Pas maar goed op deze avond sukkels.Jullie gaan serieus verschieten als ge durft te komen naar Mechelen-Noord!!!!!Oep elle bakkes!!!!!

Offline makke

  • Leden
  • Berichten: 15
Re: [VB] Racing Mechelen - SVZW
« Reactie #264 Gepost op: januari 14, 2009, 10:57:07 am »
Laat ze maar denken dat het een walk-over wordt. Heb met wat spelers van Racing gesproken de laatste dagen en ik ben echt benieuwd of de taktiek zal kloppen. Laat ze maar lachen met onze Regi ;)
Sidder ende Beef :)

Offline sv_forever

  • Leden
  • Berichten: 3.182
Re: [VB] Racing Mechelen - SVZW
« Reactie #265 Gepost op: januari 14, 2009, 11:00:29 am »
Pas maar goed op deze avond sukkels.Jullie gaan serieus verschieten als ge durft te komen naar Mechelen-Noord!!!!!Oep elle bakkes!!!!!

Amai, zo gaat ge veel supps van essevee naar ulder stadion lokken en dan komen zagen dat er geen supporters zouden afkomen. amai...

Offline RedRoom

  • Leden
  • Berichten: 629
Re: [VB] Racing Mechelen - SVZW
« Reactie #266 Gepost op: januari 14, 2009, 11:04:46 am »
haha, schitterend.  Voor hen de match van het jaar als derdeklasser tegen een eersteklasser voor een plaats in de kwartfinales.

En ze verwachten max van eigen volk 1200 man.  Zou moeten den ksv waregem geweest zijn in derde was het andere koek.

En dan klagen dat wij maar een 2 a 300 man zouden meehebben.

En we hebben ons redenen: verre verplaatsing, op tijd weg van werk kunnen, examens vr studenten, derdeklasserke in een kou en kil stadion.

De laatste zin slaat echt alles: een racinger komt niet gouw naar het stadion.

En vandaag in hnb.  Blaaskaak regi van acker ex gefrustreerd aan lager wal geraakt krotrijktrainerke.

Waregem kan nog iets leren van racing: jammer dat ze zo weinig volk meebrengen, ze kunnen nog veel leren van racing op dat gebied.

DUTS!  Al weet hij in zijn diepste binnenste dat hij de grootste zever uithaalt door dat te zeggen.

Dat zijn het aantal tickets die verkocht zijn in voorverkoop... :-X

Mechelen fans lees dit bericht en schaam u....


Racing Mechelen loopt niet warm voor de beker

Racing Mechelen loopt niet warm voor de bekerpartij tegen Zulte Waregem. Dinsdag bracht de derdeklasser slechts 900 tickets aan de man.
14/01/2009 (05:17) | 0 reacties | 445x gelezen
?Voor het eten zit alles vol, maar ik verwacht van de eigen menen 1200 ? 1300 man?, klinkt het teleurgesteld bij Edmond Philips, de voorzitter van Racing Mechelen. ?In Waregem is nog geen enkele kaart verkocht. Wij zijn gelukkig als we vandaag 1800 man halen.?
 
?Het is niet makkelijk om een Racinger naar het stadion te krijgen. In de zomer trokken we in de eindronde tegen Vis? ook maar 1600 man.


 Dat is dus het aantal in voorverkoop  :-X

Sv Zulte Waregem

  • Gast
Re: [VB] Racing Mechelen - SVZW
« Reactie #267 Gepost op: januari 14, 2009, 11:14:35 am »
Op het veld van een derdeklasser - kan je vergelijken met een match voor jullie tegen een provincialer dus (op verplaatsing) - weinig spraakmakend maw.

Met zo'n opmerking denk ik toch dat je een vertekend beeld hebt van de gemiddelde Racing supporter. Daarbij geldt bij bekervoetbal bij mij volgende regel "Het eindpunt kan nooit zo interessant zijn als de weg ernaartoe."

Even ter verduidelijking Racing was vrij het weekend voor kerst (20-21/12/2008). Die zaterdag kreeg ik een sms van een Racing Mechelen-fan die een leuk wedstrijdje in provinciale was gaan kijken, nl. Harelbeke - Deerlijk. Een dagje later was ikzelf als toeschouwer bij KFC Eeklo - FC Vrasene. Ik heb de indruk dat jullie echt wel neerkijken op supporters van niet 1ste klasse clubs.  

Jezus Christus, lees je eigenlijk wat is hier constant zit te schrijven? Gisteren leg ik duidelijk uit hoe wij, als Waregemnaar, als geen ander weten wat het betekent om in een lagere divisie te spelen met een achterban die eerste klasse waard is. Wij speelden in vierde klasse elke twee weken voor een 1000 ? 1500 toeschouwers (en vierde is nog een h??l stuk erger dan derde, geloof me), en hadden op verplaatsing ook altijd een hele hoop volk mee. Dat we niet met 3000 man staan te springen om op een koude woensdagavond naar Mechelen af te reizen in een bekerwedstrijd, om daar een - idd 'gekende' - derdeklasser partij te geven, wel sorry. Trouwens, jullie komen hier al van bij het begin van de loting zagen dat we weinig fans zullen meehebben (poging 375: wij brengen meer volk mee dan de meeste eersteklassers) - maar blijkbaar zal het langs jullie kant ook huilen met de pet op zijn, qua aantallen dan.

Wat dat gefrustreerd trainertje en z'n uitspraken betreft, ik zou zeggen - mondje toe, want met dit soort gezever bewijs je enkel en alleen dat je van een bedenkelijk niveau bent. We hebben in de heenronde een heleboel wedstrijden verloren die we eigenlijk hadden moeten winnen, met schitterend aanvallend voetbal en niet te vergeten - met een BELGISCHE ploeg. Dat we nu door sommigen nog steeds worden afgerekend op ??n wedstrijd van vorig jaar (die toen door de media en een hoopje gefrustreerde Antwerpse nekken volledig is opgeblazen) waarin we 'verdedigend' voor de dag kwamen, wel dat getuigt al evenzeer van weinig kennis. Datzelfde Beerschot speelde de week erna trouwens met 11 man in de eigen rechthoek op het veld van Standard. Maar dit geheel terzijde.


Offline Soulscream

  • Leden
  • Berichten: 3.066
  • Voice of the voiceless!
Re: [VB] Racing Mechelen - SVZW
« Reactie #268 Gepost op: januari 14, 2009, 11:17:06 am »
Met een goede mentaliteit (lees: veel inzet) zou het moet lukken vanavond. Bij winst een liedje zingen voor de Regi?

Sv Zulte Waregem

  • Gast
Re: [VB] Racing Mechelen - SVZW
« Reactie #269 Gepost op: januari 14, 2009, 11:17:21 am »
Pas maar goed op deze avond sukkels.Jullie gaan serieus verschieten als ge durft te komen naar Mechelen-Noord!!!!!Oep elle bakkes!!!!!


Offline Harry

  • Leden
  • Berichten: 1.450
    • EsseveeFans
Re: [VB] Racing Mechelen - SVZW
« Reactie #270 Gepost op: januari 14, 2009, 11:32:02 am »
Pas maar goed op deze avond sukkels.Jullie gaan serieus verschieten als ge durft te komen naar Mechelen-Noord!!!!!Oep elle bakkes!!!!!



 ;D ;D ;D White Hart Loser (supporter van de laagst gerangschikte londense club in de Premier League?)


"Concordia parvae res crescunt, discordia maximae dilabuntur"

Offline B16

  • Leden
  • Berichten: 8
Re: [VB] Racing Mechelen - SVZW
« Reactie #271 Gepost op: januari 14, 2009, 11:32:16 am »
Ik denk dat de voorzitter die dingen in de krant zet om mensen te prikkelen om naar het stadion af te zakken.

Op GBA waren we met 1200 man en was het uitvak volledig uitverkocht (neem er dan nog eens bij dat het combi was)

Enfin, genoeg over aantallen hier wat feiten:

http://www.postimage.org/image.php?v=Pq2yy569

Offline essevee007

  • Leden
  • Berichten: 3.162
Re: [VB] Racing Mechelen - SVZW
« Reactie #272 Gepost op: januari 14, 2009, 11:36:56 am »
Ik denk dat de voorzitter die dingen in de krant zet om mensen te prikkelen om naar het stadion af te zakken.

Op GBA waren we met 1200 man en was het uitvak volledig uitverkocht (neem er dan nog eens bij dat het combi was)

Enfin, genoeg over aantallen hier wat feiten:

http://www.postimage.org/image.php?v=Pq2yy569


Proficiat, wa wilde daar mee bewijzen.

Enigste artikelke in de belgische kranten in de afgelopen 35 jaar?


Offline Porky

  • Leden
  • Berichten: 4.932
Re: [VB] Racing Mechelen - SVZW
« Reactie #273 Gepost op: januari 14, 2009, 11:46:48 am »
Voor de bekermatch tegen Racing Mechelen zijn Meert (knie) en Buysse (buikgriep) afwezig. Nfor (rugnummer 10) en Taravel (rugnummer 7) zijn speelgerechtigd.

Offline Justinho

  • Leden
  • Berichten: 1.034
Re: [VB] Racing Mechelen - SVZW
« Reactie #274 Gepost op: januari 14, 2009, 11:49:52 am »
Ik ben benieuwd naar de opstelling van Dury... Zal hij zijn tweespitsensysteem durven opgeven en Nfor naast Leye in de spits plaatsen (zou terecht zijn)? En op het middenveld: Lutte, Roelandts, Matton, Berrier, met iemand die Meert zijn plaats als linksmidden inneemt? Ben benieuwd...

Offline mederico

  • Leden
  • Berichten: 235
Re: [VB] Racing Mechelen - SVZW
« Reactie #275 Gepost op: januari 14, 2009, 11:54:00 am »
Ik ben benieuwd naar de opstelling van Dury... Zal hij zijn tweespitsensysteem durven opgeven en Nfor naast Leye in de spits plaatsen (zou terecht zijn)? En op het middenveld: Lutte, Roelandts, Matton, Berrier, met iemand die Meert zijn plaats als linksmidden inneemt? Ben benieuwd...

Waarschijnlijk zal er worden gespeeld zoals in de oefenmatch:

Bossut

Minne-D'Haene-Taravel-Reina

Berrier-Lutte-Matton-Roelandts

Nfor-Leye

Ik denk dan dat er op het middenveld in een ruit zal worden gespeeld waarbij er tussen Berrier, Matton en Roelandts veel onderlinge positiewissels mogelijk zijn en ik denk niet dat er met echte flanken zal worden gespeeld.

Offline Harry

  • Leden
  • Berichten: 1.450
    • EsseveeFans
Re: [VB] Racing Mechelen - SVZW
« Reactie #276 Gepost op: januari 14, 2009, 11:57:45 am »
Een andere mogelijkheid is dat hij op deze manier speelt:

                  Bossut
Minne - Dhaene - Tavarel - Reina
                   Lutte
           Berrier - Roelandts
 Matton                          Leye
                   Nfor

Ben eens curieus... Het begint alleszins al ferm te jeuken, al die weken zonder voetbal!


"Concordia parvae res crescunt, discordia maximae dilabuntur"

Offline mederico

  • Leden
  • Berichten: 235
Re: [VB] Racing Mechelen - SVZW
« Reactie #277 Gepost op: januari 14, 2009, 12:03:14 pm »
Een andere mogelijkheid is dat hij op deze manier speelt:

                  Bossut
Minne - Dhaene - Tavarel - Reina
                   Lutte
           Berrier - Roelandts
 Matton                          Leye
                   Nfor

Ben eens curieus... Het begint alleszins al ferm te jeuken, al die weken zonder voetbal!

Had ik ook nog in mijn hoofd want vond Leye vorig jaar zelfs sterker op de flank dan in het punt, maar ik wist niet zeker of Nfor het aan kan om alleen als diepe spits te spelen. We zien wel ...

Offline giba

  • Leden
  • Berichten: 512
Re: [VB] Racing Mechelen - SVZW
« Reactie #278 Gepost op: januari 14, 2009, 12:06:18 pm »
Een klassespeler kan op meerdere plaatsen spelen , zie eens naar onzen Thomas. ;)

Offline sv_forever

  • Leden
  • Berichten: 3.182
Re: [VB] Racing Mechelen - SVZW
« Reactie #279 Gepost op: januari 14, 2009, 12:18:52 pm »
Een echte rechterflank hebben we niet door Meert en Buysse die niet meedoen ook geen linkerflank meer.
Gelukkig hebben we centraal uitstekende spelers die het spel wat wijd kunnen leggen en vlot kunnen spelen.