Auteur Topic: [VB] Bergen-SVZW  (gelezen 8342 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Boer Boerie

  • Gast
Re: [VB] Bergen-SVZW
« Reactie #20 Gepost op: december 18, 2008, 12:10:56 pm »
Spelers hebben al extra verlof.
22 punten halen was 4dagen erbij.

Doe mij maar keer Coppin en Subotic samen.
Mutumbo ipv Lutte

3 punten zijn een must

Offline mederico

  • Leden
  • Berichten: 235
Re: [VB] Bergen-SVZW
« Reactie #21 Gepost op: december 18, 2008, 12:25:49 pm »
Mutumbo ipv Lutte

Hij heeft op Dender Mutombo ook op die positie gezet en we weten allemaal hoe die match is afgelopen.

Offline Ruben den Boer

  • Leden
  • Berichten: 182
Re: [VB] Bergen-SVZW
« Reactie #22 Gepost op: december 18, 2008, 12:43:43 pm »
De grootste kakverplaatsing van het jaar!

Boer Boerie

  • Gast
Re: [VB] Bergen-SVZW
« Reactie #23 Gepost op: december 18, 2008, 12:47:35 pm »
Ok verloren, maar niet door de fout van 1 speler.
Was collectieven offday en weinig geluk ook.

Crudo

  • Gast
Re: [VB] Bergen-SVZW
« Reactie #24 Gepost op: december 18, 2008, 03:22:39 pm »
Mutombo is toch absoluut nog niet klaar voor een basisplaats. Dat heeft hij al bewezen tegen beerschot en nu ook weer kvk. Hij moet echt nog heeeeeel veel leren (lees: bij de beloften spelen)

Van mij mag Subo wel nog eens zijn kans krijgen. Hij heeft toch echt wel talent ze, bal aannemen en rap van zijn man wegdraaien  :o + hij is fysiek sterk wat ook wel nodig zal zijn tegen een altijd stevig Bergen

fox

  • Gast
Re: [VB] Bergen-SVZW
« Reactie #25 Gepost op: december 18, 2008, 03:38:33 pm »
Mutombo is toch absoluut nog niet klaar voor een basisplaats. Dat heeft hij al bewezen tegen beerschot en nu ook weer kvk. Hij moet echt nog heeeeeel veel leren (lees: bij de beloften spelen)

Van mij mag Subo wel nog eens zijn kans krijgen. Hij heeft toch echt wel talent ze, bal aannemen en rap van zijn man wegdraaien  :o + hij is fysiek sterk wat ook wel nodig zal zijn tegen een altijd stevig Bergen

Lol, Subotic moet zowat de traagste speler van eerste klasse zijn als het op startsnelheid en vinnigheid aankomt.  Hij neemt wel goed zijn balleke aan en legt het meestal ook goed weer af, fysiek is hij ook sterk maar ook hij lijdt aan de vallende ziekte. Hij moet nog veel teveel leren om een basisplaats te verdienen. En als hij dan toch naar Portsmouth terugkeert dan moet hij voor mijn part niet eens meer op het wedstrijdblad staan want dan heb je er toch zowieso niks meer aan.

Offline JSPR_G

  • Leden
  • Berichten: 1.576
Re: [VB] Bergen-SVZW
« Reactie #26 Gepost op: december 18, 2008, 03:44:27 pm »
Mutombo is toch absoluut nog niet klaar voor een basisplaats. Dat heeft hij al bewezen tegen beerschot en nu ook weer kvk. Hij moet echt nog heeeeeel veel leren (lees: bij de beloften spelen)

Van mij mag Subo wel nog eens zijn kans krijgen. Hij heeft toch echt wel talent ze, bal aannemen en rap van zijn man wegdraaien  :o + hij is fysiek sterk wat ook wel nodig zal zijn tegen een altijd stevig Bergen

Lol, Subotic moet zowat de traagste speler van eerste klasse zijn als het op startsnelheid en vinnigheid aankomt.  Hij neemt wel goed zijn balleke aan en legt het meestal ook goed weer af, fysiek is hij ook sterk maar ook hij lijdt aan de vallende ziekte. Hij moet nog veel teveel leren om een basisplaats te verdienen. En als hij dan toch naar Portsmouth terugkeert dan moet hij voor mijn part niet eens meer op het wedstrijdblad staan want dan heb je er toch zowieso niks meer aan.

Tegen Kortrijk vond ik hem veeeeeeel beter dan Leye, tegen Standard was hij ook bepalend (kopduel winnen, scoren) en met hem in de basis wonnen we ook van Moeskroen  ;)

Offline den versten

  • Leden
  • Berichten: 101
Re: [VB] Bergen-SVZW
« Reactie #27 Gepost op: december 18, 2008, 05:20:19 pm »
Waarom Chapi niet op Lute zijn plaats zetten heeft ervaring en een redelijke pas in de voeten, en ik geloof zelfs dat hij en/of dachelet ook in de voorbereiding regelmatig op die plaats akteerden.

Crudo

  • Gast
Re: [VB] Bergen-SVZW
« Reactie #28 Gepost op: december 18, 2008, 05:28:08 pm »
Of mss D'Haene? En dan Reina centraal, Buysse linksachter, Meert linksmidden. Allesinds Mutombo niet want dan loopt het sowieso weer fout, hij snapt gewoon nooit wat de bedoeling is van de andere spelers

Online brunogoal

  • Leden
  • Berichten: 344
Re: [VB] Bergen-SVZW
« Reactie #29 Gepost op: december 19, 2008, 08:31:53 am »
Meert kan ook centraal spelen. Lopen en duels winnen zoals Lutte...
En dan Leye op links en Subo of Coppin in de spits.

Offline bloempot

  • Leden
  • Berichten: 1.013
  • SFEER is geen misdaad!
Re: [VB] Bergen-SVZW
« Reactie #30 Gepost op: december 19, 2008, 10:45:57 am »
k Gok toch op een nederlaag, 1-0. De vorige midweekmatchen tegen Brugge en Oostende hebben we ook slecht verteerd eb dat zal nu niet anders zijn, denk ik

Offline lg

  • Leden
  • Berichten: 123
Re: [VB] Bergen-SVZW
« Reactie #31 Gepost op: december 19, 2008, 07:53:41 pm »
subotic kan waarschijnlijk  wel voetballen maar hij kan het spel niet lezen!!
en is in mijn ogen ook beetje traag :(

Offline Pringless

  • Gold Member
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 6.261
Re: [VB] Bergen-SVZW
« Reactie #32 Gepost op: december 19, 2008, 08:04:58 pm »
Den dezen is terug aanwezig  8)
SV TILL I DIE

Offline Xavier Waterslaeghers

  • Leden
  • Berichten: 352
Re: [VB] Bergen-SVZW
« Reactie #33 Gepost op: december 20, 2008, 09:25:42 am »
Volgens Sporza.be is de scheidsrechter St?phane Breda. Volgens Het Nieuwsblad dan weer Gaetan Simon  :D

Offline giba

  • Leden
  • Berichten: 512
Re: [VB] Bergen-SVZW
« Reactie #34 Gepost op: december 20, 2008, 09:54:11 am »

ZA 20/12 20:00 JUPILER PRO LEAGUE R.AEC.MONS(00044) -
SV.ZULTE-WAREGEM(05381)
 
 STADE TONDREAU - TERR.1
AVENUE DU TIR,80
7000 MONS(3329)
065/22.11.14 REF:SIMON GAETAN(27)
AR1:VROMANS WALTER(41)
AR2:JACOB DENIS(28)
OFF4:NOIRHOMME ERIC(16)

Offline Harry

  • Leden
  • Berichten: 1.450
    • EsseveeFans
Re: [VB] Bergen-SVZW
« Reactie #35 Gepost op: december 20, 2008, 10:30:17 am »

ZA 20/12 20:00 JUPILER PRO LEAGUE R.AEC.MONS(00044) -
SV.ZULTE-WAREGEM(05381)
 
 STADE TONDREAU - TERR.1
AVENUE DU TIR,80
7000 MONS(3329)
065/22.11.14 REF:SIMON GAETAN(27)
AR1:VROMANS WALTER(41)
AR2:JACOB DENIS(28)
OFF4:NOIRHOMME ERIC(16)


Best dat Breda ni is, zukn kieken in den oogsten graad


"Concordia parvae res crescunt, discordia maximae dilabuntur"

Offline Fredje SVZW

  • Leden
  • Berichten: 1.264
Re: [VB] Bergen-SVZW
« Reactie #36 Gepost op: december 20, 2008, 10:34:54 am »
Mutombo heeft afgedaan voor mij! Lopen staat niet in zijn woordenboek. Hij heeft een fluwelen techniek. En ik zie zoiets ook graag, maar het moet dan w?l rendabel zijn (zie oa Matton, Berrier en Roelandts!). Kan me nog herinneren dat ie op KVK een simpel pasje kon geven naar Leye, maar verkoos de bal met zijn hiel over zijn hoofd te liften...resultaat: bal kwijt! Typisch een speler om in te brengen als je 0-2 of 2-0 voorstaat en duidelijk beter bent dan de tegenstander (zie oa de matchen tegen RSCA en Roeselare). Dan mag ie wat show geven, dan zit de tegenstander toch al op de knie?n. Maar effici?nte koppelen aan rendement (voetbalintelligentie, dus), dat moet deze gast nog leren (geen schande, gezien zijn jonge leeftijd). Doe mij maar Karel D'Haene ipv Lutte. Chapi ipv D'Haene.

Offline sv_forever

  • Leden
  • Berichten: 3.182
Re: [VB] Bergen-SVZW
« Reactie #37 Gepost op: december 20, 2008, 11:27:21 am »
Er zijn ook positieve matchen van Mutombo. Zie maar naar Tubeke waar hij een mooie actie doet en het enige doelpunt scoort. Alleen de laatste tijd is het minder vind ik.

Offline Pringless

  • Gold Member
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 6.261
Re: [VB] Bergen-SVZW
« Reactie #38 Gepost op: december 20, 2008, 02:47:53 pm »
Hoeveel is het voor een ticket in Bergen?
Zijn de loketten terplekke open?
SV TILL I DIE

Offline SV5381.be

  • Leden
  • Berichten: 424
    • SV5381.be
Re: [VB] Bergen-SVZW
« Reactie #39 Gepost op: december 20, 2008, 03:16:40 pm »
Hoeveel is het voor een ticket in Bergen?
Zijn de loketten terplekke open?

Tickets kosten 15 euro of 7,50 euro voor -12-jarigen. Loket is ter plekke open, als je dat al een loket kan noemen dat... ding.
SV5381.be
D? fansite van SV Zulte Waregem