Auteur Topic: Evaluatie van 1ste ronde  (gelezen 10808 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Crudo

  • Gast
Re: Evaluatie van 1ste ronde
« Reactie #60 Gepost op: januari 03, 2009, 01:30:14 pm »
Ik verlang al terug, Berrier ?n Matton op het middenveld? Het moet terug vonken geven!

Verlang er ook naar , voor mijn part mag Berrier midden-midden spelen ,daar we met Matton een speler hebben die op meerdere plaatsen kan spelen.

Niet veel ploegen hebben die weelde . (Grtz h?)
En wat denk jij eigenlijk dat Matton zijn beste positie is ? jij kent hem toch goed he?

Offline svzw81

  • Leden
  • Berichten: 3.953
Re: Evaluatie van 1ste ronde
« Reactie #61 Gepost op: januari 03, 2009, 06:10:51 pm »

Ik verlang al terug, Berrier ?n Matton op het middenveld? Het moet terug vonken geven!

Verlang er ook naar , voor mijn part mag Berrier midden-midden spelen ,daar we met Matton een speler hebben die op meerdere plaatsen kan spelen.

Niet veel ploegen hebben die weelde . (Grtz h?)
Bedoelt ge centraal-midden met 'midden-midden'? Al?, zo interpreteer ik het toch

Idd , bij ons noemen ze dat zo "midden-midden" , dat zijn zo van die uitspraken h? .

in de volksmond soms zelfs 'mid-midden' genoemd zowaar.

Offline SVZW.BE

  • Leden
  • Berichten: 1.565
  • webteam SV Zulte Waregem - svzw.be - essevee.be
    • SV Zulte Waregem
Re: Evaluatie van 1ste ronde
« Reactie #62 Gepost op: januari 03, 2009, 06:25:25 pm »
Matton trainde vandaag nog apart alleszins
Webteam SV Zulte Waregem

Offline giba

  • Leden
  • Berichten: 512
Re: Evaluatie van 1ste ronde
« Reactie #63 Gepost op: januari 03, 2009, 08:01:40 pm »
Ik verlang al terug, Berrier ?n Matton op het middenveld? Het moet terug vonken geven!

Verlang er ook naar , voor mijn part mag Berrier midden-midden spelen ,daar we met Matton een speler hebben die op meerdere plaatsen kan spelen.

Niet veel ploegen hebben die weelde . (Grtz h?)
En wat denk jij eigenlijk dat Matton zijn beste positie is ? jij kent hem toch goed he?

Centraal  ;)

Offline geert

  • Leden
  • Berichten: 449
  • Live the moment
Re: Evaluatie van 1ste ronde
« Reactie #64 Gepost op: januari 04, 2009, 06:10:17 pm »
+
Gelijkmaker van Meertie voor onze neus op Standard en Winninggoal van Subotic, en het bijhorende delirium...

-
De reaktie van enkele dwazen op de parking van Sclessin nadien...   Pfff...  Zielige sukkelaars!
« Laatst bewerkt op: januari 04, 2009, 06:12:50 pm door geert »

Offline Daredevil

  • Leden
  • Berichten: 593
Re: Evaluatie van 1ste ronde
« Reactie #65 Gepost op: januari 05, 2009, 05:58:04 pm »
+
Gelijkmaker van Meertie voor onze neus op Standard en Winninggoal van Subotic, en het bijhorende delirium...

-
De reaktie van enkele dwazen op de parking van Sclessin nadien...   Pfff...  Zielige sukkelaars!

?


Offline jowanie

  • Leden
  • Berichten: 506
Re: Evaluatie van 1ste ronde
« Reactie #66 Gepost op: januari 05, 2009, 06:32:42 pm »
+ In de eerste ronde een paar keer heel mooi voetbal gezien (iets wat de voorbije 2 seizoenen op een uitzondering na, niet het geval was)

- Dat we met het mooie voetbal (cfr. Genk, Dender) geen punten pakten, waardoor we vervielen naar resultaatsgericht voetbal.

+/- de laatste wedstrijden (Kortrijk niet meegerekend) werd het voetbal terug beter.

Offline jenske

  • Leden
  • Berichten: 2.177
    • SV Anzegem
Re: Evaluatie van 1ste ronde
« Reactie #67 Gepost op: januari 06, 2009, 05:53:16 pm »

Offline Mattieke

  • Leden
  • Berichten: 901
Re: Evaluatie van 1ste ronde
« Reactie #68 Gepost op: januari 06, 2009, 06:14:33 pm »
Klassement ==> 8/10
Op een gedeelde 9e plaats is wat (zoals dat elk jaar al was) ons doel, en dat halen we. We mogen dromen en naar boven kijken, maar indien we eens een slechte reeks neerzetten, zijn we weer genoodzaakt om naar onderen te kijken.
Op uitwedstrijden beginnen we meer en meer punten te sprokkelen, terwijl onze thuisreputatie een beetje is weggebloed. Toch vind ik dan we het thuis vrij goed hebben gedaan. Uit ook, maar wedstrijden zoals die op Dender win je met een beetje meer inzet.

Transfers ==> 7/10
TOP
Berrier : Wat een heerlijke voetballer. Nog nooit iemand met zo'n voorzetten of scherpe en gevaarlijke corners gezien. Hopelijk kunnen we hem nog houden tot eind volgend seizoen.
Colpaert : Bijna altijd sterk achterin en zeer solide. Zelden op een fout te betrappen en zorgt voor een verdediging met uitstraling.
Matton : Ondanks zijn blessure heeft hij me kunnen overtuigen, vooral dan tegen Anderlecht en de 1e helft tegen Genk. Hopelijk niet te veel blessures meer, en we zullen er nog veel geniet van hebben.

GEDELIBEREERD
Mutombo : Scoorde alreeds 3x (waarvan 1 belangrijke tegen Tubeke). Voor de rest niet constant genoeg, maar ook nog jong.
Subotic : Iemand met veel potentieel in mijn ogen, zorge voor 3 punten op Sclessin, maar voor de rest niet echt mijn type voetballer.
Dachelet : Wat hij al liet zien was goed, vooral dan op Standard. Nog wat te weinig aan het werk gezien om hem bij TOP te zetten.

FLOP
Zerdab : Paniekaankoop volgens mij. Te weinig kwaliteiten in huis.
Neumayr : Wat ik van hem zag was niet veel goeds. Waarschijnlijk is een dispuut met de trainer hem fataal geweest, maar kwam sowieso te kort.
Chapi : Ook weer te weinig aan het werk gezien, maar indien hij de kwaliteiten had, zou hij wel meer kansen hebben gehad.

Amusementswaarde ==> 7,5/10
Thuismatch tegen Anderlecht was onvergetelijk, maar laat ons niet vergeten dat A'lecht ook bijzonder zwak was. Voor de rest leuke wedstrijden gezien zoals de 1e helft tegen Genk, Moeskroen en Charleroi. Maar tegen Tubeke, Lokeren en GBA (vooral dan de 1e helft) was amper om aan te zien.
De uitwedstrijden op Mechelen en Standard waren van een hoog niveau, leuk om te bekijken.

Buiten de lijnen ==> 7/10
Na Gent staan wij het verst met onze stadionplannen, alhoewel de dossiers bijzonder traag worden behandeld, maar dat ligt uiteraard niet aan Zulte Waregem zelf.
Verder vind ik dat we onze visie niet verloochenen: qua transfers dan jong, Belgisch en niet al te duur. Met Matton en Colpaert hebben we goeie spelers binnengehaald. Uiteraard is het niet altijd mogelijk die visie te volgen, en dan mag er wel eens een Berrier'tje bijzitten :).

Trainer ==> 8,5/10
Geen enkele andere trainer kent ons beter dan Dury. Daarom was ik overgelukkig dat bepaalde Dury-haters lik op stuk kregen na mooie prestaties thuis tegen Anderlecht en op Standard. Zulte Waregem kan niet zonder Dury (ok, soms is de magie wat weg, maar wat wil je?). Dury is gemaakt voor ons. Punt uit.
« Laatst bewerkt op: januari 06, 2009, 06:19:18 pm door Mattieke »

Offline Famous Essevee

  • Leden
  • Berichten: 317
Re: Evaluatie van 1ste ronde
« Reactie #69 Gepost op: januari 08, 2009, 07:33:27 pm »
+: Jonge, BELGISCHE, spelers die fris voetbalbrengen
+: supporters! mag je ook wel eens zeggen, we zijn toch altyd met een redelijk aantal mee op verplaatsing
+: amusement (standard en anderlecht kloppen)
+: beleid van onze club, goed bestuur!

-: onze "boere"mentaliteit vergaat bij de spelers
-: verliezen op kortrijk
-: parking standard (+- parking cercle)

Offline Xavier Waterslaeghers

  • Leden
  • Berichten: 352
Re: Evaluatie van 1ste ronde
« Reactie #70 Gepost op: februari 04, 2009, 03:25:12 pm »

-: onze "boere"mentaliteit vergaat bij de spelers


Vind ik ook. Vroeger kwamen de spelers na de match uit eigen vrije wil eens naar de kantine. Nu hangen er papiertjes aan de vijverkant waarop staat dat "deze kantine om .... uur bezocht zal worden door spelers van Zulte Waregem". Precies een aangekondigd bezoek van het koningspaar of zo  ???  M.a.w.: ze komen omdat ze moeten.

Sv Zulte Waregem

  • Gast
Re: Evaluatie van 1ste ronde
« Reactie #71 Gepost op: februari 04, 2009, 04:05:24 pm »

-: onze "boere"mentaliteit vergaat bij de spelers


Vind ik ook. Vroeger kwamen de spelers na de match uit eigen vrije wil eens naar de kantine. Nu hangen er papiertjes aan de vijverkant waarop staat dat "deze kantine om .... uur bezocht zal worden door spelers van Zulte Waregem". Precies een aangekondigd bezoek van het koningspaar of zo  ???  M.a.w.: ze komen omdat ze moeten.

Het verschil tussen semi-professionalisme en professionalisme, verder moet je daar niks achter zoeken. Tuurlijk gaan we de tijden van 2005 en daarvoor niet meer meemaken, koester ze.