Auteur Topic: [NB] Racing Mechelen-Zulte Waregem  (gelezen 20768 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline makke

  • Leden
  • Berichten: 15
Re: [NB] Racing Mechelen-Zulte Waregem
« Reactie #20 Gepost op: januari 15, 2009, 11:58:48 am »
Ik verwacht trouwens een ferme boete voor Racing Mechelen. Al die supporters op het veld, dat gaat geld kosten.

Als je dit gelukkig kan maken ... laat het dan zo zijn. Ik hoop dan ook dat ze die varkensboeren op de tribune, die onze supporters constant kwamen 'jennen', een levenslang stadionverbod geven. Laag bij de grond trouwens dat zulke zaken jullie kan 'plezieren'. Blijkbaar wordt voetbalplezier en -emotie minder en minder getolereerd. Och ja, frustratie ... het doet wat met een mens.

sagar

  • Gast
Re: [NB] Racing Mechelen-Zulte Waregem
« Reactie #21 Gepost op: januari 15, 2009, 12:00:32 pm »
En waaruit ben jij aan het afleiden dat dit ons plezier doet?

fox

  • Gast
Re: [NB] Racing Mechelen-Zulte Waregem
« Reactie #22 Gepost op: januari 15, 2009, 12:25:13 pm »
Dit is de schandaligste wedstrijd die ik SVZW ooit heb zien spelen. Als je niet kan wenen tegen zo een zwakke tegenstander dan zegt dit veel over de mentaliteit waarmee de spelers op het veld stonden. Racing Mechelen was niets waard en toch konden we hen op geen enkel moment (behalve het eerste kwartier) in de problemen brengen. Inderdaad, we hebben uiteraard niet van Racing Mechelen verloren, we hebben van onszelf verloren.

Verder wens ik Mechelen proficiat en supporters, geniet ervan, dit zijn de mooiste momenten die je kan meemaken als supporter!

Aan Dury, je hebt nog niet veel kemels begaan in je carriere als trainer maar wat bezielde je in godsnaam door Matton eruit te halen voor Colpaert.  Dat is gewoon niet uitgaan van de eigen sterkte en zeker tegen een derde klasser kan dit voor mij niet. Soit, hopelijk laat je die luiaards op het veld nog eens goed afzien, ze verdienen niet beter.

Walgelijk, gewoon walgelijk

Offline Breeza

  • Gold Member
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 1.589
    • SV5381.be
Re: [NB] Racing Mechelen-Zulte Waregem
« Reactie #23 Gepost op: januari 15, 2009, 12:25:50 pm »
Ik verwacht trouwens een ferme boete voor Racing Mechelen. Al die supporters op het veld, dat gaat geld kosten.

Als je dit gelukkig kan maken ... laat het dan zo zijn. Ik hoop dan ook dat ze die varkensboeren op de tribune, die onze supporters constant kwamen 'jennen', een levenslang stadionverbod geven. Laag bij de grond trouwens dat zulke zaken jullie kan 'plezieren'. Blijkbaar wordt voetbalplezier en -emotie minder en minder getolereerd. Och ja, frustratie ... het doet wat met een mens.

Ik denk dat ik nergens laat blijken dat dit mij plezier doet, ik stel gewoon vast. Voor de rest heeft Racing terecht gewonnen en was de euforie duidelijk op zijn plaats. Het moet super zijn om het veld op te lopen, maar ik denk dat je ploeg ook zal beseffen dat dat voorval beter niet was gebeurd. Maar kom dit terzijde natuurlijk. Geniet van jullie zege, jullie gaan terecht door. Vooral voor jullie corners had ik schrik, stuk voor stuk hebben ze voor gevaar gezorgd.  

Voor ons was het terug een enorme teleurstelling, het derde jaar op rij dat we er uit gaan tegen een ploeg die in een lagere klasse speelt... In de eerste 20 minuten hadden we gewoon moeten scoren, gezien hoeveel voorzetten er kwamen van op de linkerkant, daar moet je als ploeg toch iets mee doen. Wat een zonde!

fox

  • Gast
Re: [NB] Racing Mechelen-Zulte Waregem
« Reactie #24 Gepost op: januari 15, 2009, 12:33:34 pm »
Blijkbaar zijn velen te gefrustreerd om een eerlijke kijk op het wedstrijdverloop weer te geven, wat dan weer niet onbegrijpelijk is.

Bon, mijn vreugde wordt er uiteraard niet minder op...Al een geluk dat ik nog kan typen want mijn stem is weg.

Wat mij betreft nog veel geluk in de competitie en hopelijk leggen jullie spelers er daar wel hun kop voor.

En jullie mogen ons stadion zoveel als jullie willen, kouwelijk noemen, het is het ONZE en het is UNIEK!

Ik denk dat iedereen hier toch een eerlijke kijk heeft op het verloop?  Mechelen heeft terecht gewonnen, daar is iedereen het zowat overeen eens. Zulte Waregem maakte behalve de eerste 15 minuten op geen enkel moment aanspraak op een overwinning.  We wensen jullie ook proficiat en we hopen ook dat jullie ervan genieten (iets wat GEEN probleem zal zijn denk ik)

Maar de manier waarop is voor ons gewoon belachelijk en voor ons compleet onaanvaardbaar want het is niet omdat jullie boven het niveau van een derdeklasser uitstegen hoe graag je dat zou willen. Het was enkel omdat wij op het niveau van een derdeklasser acteerden.

Snelheid van uitvoering, nihil. Passing, nihil. Duelkracht, nihil. Tactiek, nihil en we kunnen zo wel eventjes doorgaan. Spelen we zo tegen een eerste klasser dan krijgen we er minimum 5 in ons kas maar jullie onmondigheid voor doel heeft ons gered en daaraan zie je dat derde klasse de reeks is waar jullie op dit moment en met deze kern horen.

Offline makke

  • Leden
  • Berichten: 15
Re: [NB] Racing Mechelen-Zulte Waregem
« Reactie #25 Gepost op: januari 15, 2009, 12:33:58 pm »
En waaruit ben jij aan het afleiden dat dit ons plezier doet?

Ik weet niet, waarom begin je hier dan zo expliciet over. Wat heeft dit te maken met de match van gisteren ? Waarom moeten wij, ttz onze supporters, het altijd zo ontgelden. Supporters die na zo'n emotie op het veld springen. Is dit niet menselijk ?

Offline makke

  • Leden
  • Berichten: 15
Re: [NB] Racing Mechelen-Zulte Waregem
« Reactie #26 Gepost op: januari 15, 2009, 12:41:15 pm »
Blijkbaar zijn velen te gefrustreerd om een eerlijke kijk op het wedstrijdverloop weer te geven, wat dan weer niet onbegrijpelijk is.

Bon, mijn vreugde wordt er uiteraard niet minder op...Al een geluk dat ik nog kan typen want mijn stem is weg.

Wat mij betreft nog veel geluk in de competitie en hopelijk leggen jullie spelers er daar wel hun kop voor.

En jullie mogen ons stadion zoveel als jullie willen, kouwelijk noemen, het is het ONZE en het is UNIEK!

Ik denk dat iedereen hier toch een eerlijke kijk heeft op het verloop?  Mechelen heeft terecht gewonnen, daar is iedereen het zowat overeen eens. Zulte Waregem maakte behalve de eerste 15 minuten op geen enkel moment aanspraak op een overwinning.  We wensen jullie ook proficiat en we hopen ook dat jullie ervan genieten (iets wat GEEN probleem zal zijn denk ik)

Maar de manier waarop is voor ons gewoon belachelijk en voor ons compleet onaanvaardbaar want het is niet omdat jullie boven het niveau van een derdeklasser uitstegen hoe graag je dat zou willen. Het was enkel omdat wij op het niveau van een derdeklasser acteerden.

Snelheid van uitvoering, nihil. Passing, nihil. Duelkracht, nihil. Tactiek, nihil en we kunnen zo wel eventjes doorgaan. Spelen we zo tegen een eerste klasser dan krijgen we er minimum 5 in ons kas maar jullie onmondigheid voor doel heeft ons gered en daaraan zie je dat derde klasse de reeks is waar jullie op dit moment en met deze kern horen.

Mja, wat moet een mens hier op zeggen. Wees objectief, ongeacht jullie zwak presteerden of niet. Zo slecht was Racing echt niet hoor. Luister maar naar de meningen van 'kenners' in kranten en andere media. Ik vind het echt (nog altijd) getuigen van heel weinig respect tov Racing. Onmondigheid, als iedereen in een match altijd scoort is het elke match 75-74 en krijg je, bij manier van spreken, basketbal-resultaten (cijfers). Onmondigheid, slecht spelen, het is soms ook de verdienste van de tegenstrever. Kijk maar naar KV dinsdag. Waarom speelt Anderlecht daar zo slecht en verliest ? Taktiek, ingesteldheid, ... bepaalt een wedstrijd meer dan kansen afmaken alleen. Neen, velen onder jullie zijn slechte verliezers en kunnen het niet nalaten ons te bekladden met uitspraken als 'jullie spelen waar jullie thuishoren'. Sorry, maar als dit ZW (ongeacht of ze nu slecht gespeeld hebben of niet) het toonbeeld is van 1e klasse (waar jullie dan zogezegd thuishoren), wel ... dan ben ik fier op mijn Racing. Dan ben ik zelfs fier dat ze onmondig geweest zijn. Gerechtigheid is geschied en daarmee basta.

Offline Breeza

  • Gold Member
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 1.589
    • SV5381.be
Re: [NB] Racing Mechelen-Zulte Waregem
« Reactie #27 Gepost op: januari 15, 2009, 12:42:26 pm »
Als je niet wil dat er over gepraat wordt zwijg er dan over, ik heb al een reply gepost en daarin staat voldoende.

Offline B16

  • Leden
  • Berichten: 8
Re: [NB] Racing Mechelen-Zulte Waregem
« Reactie #28 Gepost op: januari 15, 2009, 12:45:48 pm »
Blijkbaar zijn velen te gefrustreerd om een eerlijke kijk op het wedstrijdverloop weer te geven, wat dan weer niet onbegrijpelijk is.

Bon, mijn vreugde wordt er uiteraard niet minder op...Al een geluk dat ik nog kan typen want mijn stem is weg.

Wat mij betreft nog veel geluk in de competitie en hopelijk leggen jullie spelers er daar wel hun kop voor.

En jullie mogen ons stadion zoveel als jullie willen, kouwelijk noemen, het is het ONZE en het is UNIEK!

Ik denk dat iedereen hier toch een eerlijke kijk heeft op het verloop?  Mechelen heeft terecht gewonnen, daar is iedereen het zowat overeen eens. Zulte Waregem maakte behalve de eerste 15 minuten op geen enkel moment aanspraak op een overwinning.  We wensen jullie ook proficiat en we hopen ook dat jullie ervan genieten (iets wat GEEN probleem zal zijn denk ik)

Maar de manier waarop is voor ons gewoon belachelijk en voor ons compleet onaanvaardbaar want het is niet omdat jullie boven het niveau van een derdeklasser uitstegen hoe graag je dat zou willen. Het was enkel omdat wij op het niveau van een derdeklasser acteerden.

Snelheid van uitvoering, nihil. Passing, nihil. Duelkracht, nihil. Tactiek, nihil en we kunnen zo wel eventjes doorgaan. Spelen we zo tegen een eerste klasser dan krijgen we er minimum 5 in ons kas maar jullie onmondigheid voor doel heeft ons gered en daaraan zie je dat derde klasse de reeks is waar jullie op dit moment en met deze kern horen.

Kan je het de spelers kwalijk nemen, net zoals jullie hebben ze gedacht dat we een onozel derde klasse ploegske zijn, waartegen ze de klus eens snel gingen klaren.

En het feit dat je stelt dat wij niets voorstelden getuigt van frustratie.  Geloof mij dat het niveau dat we gisteren haalden derde klasse overstijgt, neem het aan van een kenner  ;)  wij gaan namelijk al meer dan 15 jaar naar matchen in derde kijken.
Spijtige aan de hele zaak is dat je met dit voetbal in derde eigenlijk niets bent...

Offline Promo

  • Leden
  • Berichten: 15
Re: [NB] Racing Mechelen-Zulte Waregem
« Reactie #29 Gepost op: januari 15, 2009, 12:49:35 pm »
@ Fox: jij bent toch de contradictie zelven h?? Eerst zit je met een air te verkondigen dat je verloren hebt van jezelf, Racing was niets waard (sorry maar wij waren gisteren niet de ploeg die niets waard was) en daarna in een volgende post zeg je: Racing heeft verdiend gewonnen.. weet jij eigelijk nog wel wat jij zegt?

Offline gunther

  • Leden
  • Berichten: 1.231
Re: [NB] Racing Mechelen-Zulte Waregem
« Reactie #30 Gepost op: januari 15, 2009, 01:00:03 pm »
Was je aanwezig Gunther op de wedstrijd? Alle? het 4-5-1 systeem deugd niet. Waarom geen 3 spitsen. En corners ook een zero zekers? In onze thuiswedstrijden altijd geen man om de afvallende bal op te vangen.
natuurlijk was ik aanwezig!

Aanvallende corners: redelijk
Defensieve corners: enigste keer dat Nfor geen verdedigende positie moest innemen, werd de counter gesmoord omdat hij er weliswaar doorzat. dan nog vond Mr. Dury het nodig hem nog een kwartier te laten zwalpen...

Offline The Phenomenon

  • Leden
  • Berichten: 140
Re: [NB] Racing Mechelen-Zulte Waregem
« Reactie #31 Gepost op: januari 15, 2009, 01:01:41 pm »
Ja jongens we hebben dat weer zeer goed aangepakt. Mijn vrees is uitgekomen. Terug uitgeschakeld na een snertwedstrijd :(.
Gelukkig was ik zo slim om mijn geld te sparen. Man man als je voor dit soort voetbal dat ZW bracht gisteren moet betalen, :-[

De beelden die ze tonen laten weinig anders vermoeden dan dat RCM een versnelling hoger speelde, afgezien van de 1ste 15 min waarin we 2 kansen kregen. Wat mij terug opviel was te weinig tempo in de omschakeling, GEEN duelkracht (Lutte was gisteren toch weer ERG zwak....). Nfor liet niet te veel zien (maar nog geen oordeel vellen, 1ste match sinds lang), die Tavarel liet me een goede indruk. Sterk, goeie techniek, dat belooft.

Na Kortrijk, nu nog eens verliezen bij een derdeklasser (hoe je het draait of keert, als 1ste klasser ben je verplicht van te winnen). Er rest ons niet veel meer dan de toppers op verplaatsing te winnen en thuis ongeslagen blijven dan kunnen ze de supporters nog een leuke 6 maanden bezorgen, anders zal het maar een grijze bedoening worden in de middenmoot.

BTW: Regi moet zijn b*k houden. "is dit 1ste klase niveau, waar zouden wij dan staan???" Feiten meneer van Acker "ex kvk'er": ZW: 1ste klasse en een degelijk tot goed niveau halen ieder seizoen. RCM: op een 4de plaats in DERDE klasse, overgaan zal nog erg moeilijk worden dit jaar. En als trainer: gebuisd in 1ste, in 2de en nu in 3de, meneer zijn 5 minuten van glorie zijn ook aangebroken maar aan alles komt een eind!!!

Filip Joos als commentator: Weet je wat? Doe volgende keer een truitje aan van RCM en zet je in de dug-out. Zo partijdig was je als "commentator-supporter" met uw ex-collega's van de Lyra.

Aan de club RCM en supps: Proficiat met de overwinning!!!!!!
Yesterday is history, Today is a gift, Tomorrow is mystery!


fox

  • Gast
Re: [NB] Racing Mechelen-Zulte Waregem
« Reactie #32 Gepost op: januari 15, 2009, 01:23:39 pm »
@ Fox: jij bent toch de contradictie zelven h?? Eerst zit je met een air te verkondigen dat je verloren hebt van jezelf, Racing was niets waard (sorry maar wij waren gisteren niet de ploeg die niets waard was) en daarna in een volgende post zeg je: Racing heeft verdiend gewonnen.. weet jij eigelijk nog wel wat jij zegt?

jij moet mij de contradictie uitleggen. Uiteraard hebben we verloren van onszelf want als eerste klasser op 4e klasse niveau spelen heb je enkel aan jezelf te danken. En uiteraard is Racing Mechelen maar 3e klasse waard, anders speel je met de vingers in de neus kampioen. Wat is de contradictie met het feit dat Racing verdiend gewonnen heeft?

Het zal mij een zorg wezen als je wil geloven dat je nu plots meer waard denkt te zijn dan in werkelijkheid het geval is. Wij liggen er uit, jullie gaan door. Case closed.

Offline Promo

  • Leden
  • Berichten: 15
Re: [NB] Racing Mechelen-Zulte Waregem
« Reactie #33 Gepost op: januari 15, 2009, 01:27:54 pm »
@ Fox: jij bent toch de contradictie zelven h?? Eerst zit je met een air te verkondigen dat je verloren hebt van jezelf, Racing was niets waard (sorry maar wij waren gisteren niet de ploeg die niets waard was) en daarna in een volgende post zeg je: Racing heeft verdiend gewonnen.. weet jij eigelijk nog wel wat jij zegt?

jij moet mij de contradictie uitleggen. Uiteraard hebben we verloren van onszelf want als eerste klasser op 4e klasse niveau spelen heb je enkel aan jezelf te danken. En uiteraard is Racing Mechelen maar 3e klasse waard, anders speel je met de vingers in de neus kampioen. Wat is de contradictie met het feit dat Racing verdiend gewonnen heeft?

Het zal mij een zorg wezen als je wil geloven dat je nu plots meer waard denkt te zijn dan in werkelijkheid het geval is. Wij liggen er uit, jullie gaan door. Case closed.
Ge zijt gewoon ne slechte verliezer man  :)

Offline GWK

  • Leden
  • Berichten: 41
  • Racing !
Re: [NB] Racing Mechelen-Zulte Waregem
« Reactie #34 Gepost op: januari 15, 2009, 01:29:00 pm »
Veel frustratie hier, amaai.

Racing heeft verdiend gewonnen, dat heeft zelfs jullie trainer eerlijk toegegeven, doe dus hetzelfde.

Amai m'n kloete, amai m'n kloete; IS DA NA IESTE KLAS?

Offline GWK

  • Leden
  • Berichten: 41
  • Racing !
Re: [NB] Racing Mechelen-Zulte Waregem
« Reactie #35 Gepost op: januari 15, 2009, 01:32:15 pm »
@ Fox: jij bent toch de contradictie zelven h?? Eerst zit je met een air te verkondigen dat je verloren hebt van jezelf, Racing was niets waard (sorry maar wij waren gisteren niet de ploeg die niets waard was) en daarna in een volgende post zeg je: Racing heeft verdiend gewonnen.. weet jij eigelijk nog wel wat jij zegt?

jij moet mij de contradictie uitleggen. Uiteraard hebben we verloren van onszelf want als eerste klasser op 4e klasse niveau spelen heb je enkel aan jezelf te danken. En uiteraard is Racing Mechelen maar 3e klasse waard, anders speel je met de vingers in de neus kampioen. Wat is de contradictie met het feit dat Racing verdiend gewonnen heeft?

Het zal mij een zorg wezen als je wil geloven dat je nu plots meer waard denkt te zijn dan in werkelijkheid het geval is. Wij liggen er uit, jullie gaan door. Case closed.

ne loser ?n ne slechte verliezer, jaja WANKER

Offline Pringless

  • Gold Member
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 6.270
Re: [NB] Racing Mechelen-Zulte Waregem
« Reactie #36 Gepost op: januari 15, 2009, 01:32:29 pm »
De beelden flitsen nog altijd door mn hoofd, Berrier die een enorme kans mist en Minne die de strafschop overschiet  :-\

De RCM supporters konden het niet laten toen ze op het veld stonden om ons uit te dagen, ok tijdens de match elkaar wat uitdagen, maar na de match dicht bij ons komen en ons uitdagen dat was echt zielig.

Wel een verdiende overwinning van RCM.
SV TILL I DIE

fox

  • Gast
Re: [NB] Racing Mechelen-Zulte Waregem
« Reactie #37 Gepost op: januari 15, 2009, 01:43:08 pm »
Veel frustratie hier, amaai.

Racing heeft verdiend gewonnen, dat heeft zelfs jullie trainer eerlijk toegegeven, doe dus hetzelfde.

Amai m'n kloete, amai m'n kloete; IS DA NA IESTE KLAS?

Kunnen jullie niet lezen in mechelen, of willen jullie het niet?

Iedereen zegt hier dat je verdiend gewonnen hebt, hoeveel keer moeten we dat nu nog schrijven.

En nogmaals. NEE, dat was geen eersteklassevoetbal, dit was derdeklassevoetbal.

fox

  • Gast
Re: [NB] Racing Mechelen-Zulte Waregem
« Reactie #38 Gepost op: januari 15, 2009, 01:44:05 pm »
@ Fox: jij bent toch de contradictie zelven h?? Eerst zit je met een air te verkondigen dat je verloren hebt van jezelf, Racing was niets waard (sorry maar wij waren gisteren niet de ploeg die niets waard was) en daarna in een volgende post zeg je: Racing heeft verdiend gewonnen.. weet jij eigelijk nog wel wat jij zegt?

jij moet mij de contradictie uitleggen. Uiteraard hebben we verloren van onszelf want als eerste klasser op 4e klasse niveau spelen heb je enkel aan jezelf te danken. En uiteraard is Racing Mechelen maar 3e klasse waard, anders speel je met de vingers in de neus kampioen. Wat is de contradictie met het feit dat Racing verdiend gewonnen heeft?

Het zal mij een zorg wezen als je wil geloven dat je nu plots meer waard denkt te zijn dan in werkelijkheid het geval is. Wij liggen er uit, jullie gaan door. Case closed.

ne loser ?n ne slechte verliezer, jaja WANKER

De volwassenheid straalt er bij u echt vanaf.  Niet kunnen lezen EN de internetheld afgeven. Il faut le faire

Offline B16

  • Leden
  • Berichten: 8
Re: [NB] Racing Mechelen-Zulte Waregem
« Reactie #39 Gepost op: januari 15, 2009, 01:46:15 pm »
Veel frustratie hier, amaai.

Racing heeft verdiend gewonnen, dat heeft zelfs jullie trainer eerlijk toegegeven, doe dus hetzelfde.

Amai m'n kloete, amai m'n kloete; IS DA NA IESTE KLAS?

Kunnen jullie niet lezen in mechelen, of willen jullie het niet?

Iedereen zegt hier dat je verdiend gewonnen hebt, hoeveel keer moeten we dat nu nog schrijven.

En nogmaals. NEE, dat was geen eersteklassevoetbal, dit was derdeklassevoetbal.

Volgens mij begrijpt gij niet wat ge zelf schrijft...

Trouwens wat kent gij van derde klasse voetbal...  Ga eens naar jullie buren kijken en je zal zien wat derde klasse voetbal is.