Auteur Topic: [NB] Racing Mechelen-Zulte Waregem  (gelezen 20759 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Harry

  • Leden
  • Berichten: 1.450
    • EsseveeFans
Re: [NB] Racing Mechelen-Zulte Waregem
« Reactie #40 Gepost op: januari 15, 2009, 01:46:21 pm »
@ Fox: jij bent toch de contradictie zelven h?? Eerst zit je met een air te verkondigen dat je verloren hebt van jezelf, Racing was niets waard (sorry maar wij waren gisteren niet de ploeg die niets waard was) en daarna in een volgende post zeg je: Racing heeft verdiend gewonnen.. weet jij eigelijk nog wel wat jij zegt?

jij moet mij de contradictie uitleggen. Uiteraard hebben we verloren van onszelf want als eerste klasser op 4e klasse niveau spelen heb je enkel aan jezelf te danken. En uiteraard is Racing Mechelen maar 3e klasse waard, anders speel je met de vingers in de neus kampioen. Wat is de contradictie met het feit dat Racing verdiend gewonnen heeft?

Het zal mij een zorg wezen als je wil geloven dat je nu plots meer waard denkt te zijn dan in werkelijkheid het geval is. Wij liggen er uit, jullie gaan door. Case closed.

ne loser ?n ne slechte verliezer, jaja WANKER

Kunt get were ni laten? Als dat jou meerwaarde is aan dit forum, blijf dan maar weg! Voor nuttige opmerkingen altijd welkom!


"Concordia parvae res crescunt, discordia maximae dilabuntur"

fox

  • Gast
Re: [NB] Racing Mechelen-Zulte Waregem
« Reactie #41 Gepost op: januari 15, 2009, 01:48:41 pm »
Wat ik trouwens geschift begin te vinden is het viseren van de doelman bij het nemen van de strafschoppen. Op deze manier is het onmogelijk geworden voor een doelman om een penalty op een correcte wijze te stoppen. Als je een hoek kiest is het onmogelijk voor een menselijk wezen om niet eerst een stap vooruit te zetten en is het dus ook onmogelijk om een strafschop te stoppen die links of rechts gaat want het enige wat een keeper kan doen is blijven staan en hopen dat de strafschopnemer mist of hem recht op de keeper schiet. Lachwekkend!

Maar goed, daar moeten we het alvast niet op steken want als ik achteraf nu eens de beelden bekijk dan was er ook niet veel aan de hand bij het afgekeurde doelpunt van Racing en moest het eigenlijk al over zijn na 90 minuten. Voordeel daarbij zou ook geweest zijn dat we geen 30 minuten langer naar een snertvertoning moesten kijken.

Offline B16

  • Leden
  • Berichten: 8
Re: [NB] Racing Mechelen-Zulte Waregem
« Reactie #42 Gepost op: januari 15, 2009, 01:54:47 pm »
Wat ik trouwens geschift begin te vinden is het viseren van de doelman bij het nemen van de strafschoppen. Op deze manier is het onmogelijk geworden voor een doelman om een penalty op een correcte wijze te stoppen. Als je een hoek kiest is het onmogelijk voor een menselijk wezen om niet eerst een stap vooruit te zetten en is het dus ook onmogelijk om een strafschop te stoppen die links of rechts gaat want het enige wat een keeper kan doen is blijven staan en hopen dat de strafschopnemer mist of hem recht op de keeper schiet. Lachwekkend!

Maar goed, daar moeten we het alvast niet op steken want als ik achteraf nu eens de beelden bekijk dan was er ook niet veel aan de hand bij het afgekeurde doelpunt van Racing en moest het eigenlijk al over zijn na 90 minuten. Voordeel daarbij zou ook geweest zijn dat we geen 30 minuten langer naar een snertvertoning moesten kijken.

En dat onze spelers wat vroeger konden rusten voor de topper van zaterdag tegen Turnhout.

Offline phill

  • Leden
  • Berichten: 74
Re: [NB] Racing Mechelen-Zulte Waregem
« Reactie #43 Gepost op: januari 15, 2009, 01:57:08 pm »
Een ding weet ik: ik ga al geruime tijd mee op verplaatsing, en gisteren was het de laatste keer!! 15 a 20 euro betalen met zuur verdiende centen waar elke gewone burger voor werkt, een barslechte wedstrijd te zien om daarna met een wranggevoel naar huis te keren, ben nie zot!
Respect voor Mechelen, zij hebben gevochten met de juiste mentaliteit.
aja, der zullen nu wel reacties komen " laat uw ploeg maar in de steek" of "successuporter", der zijn grenzen!! Als die 11 leeggangers geen enkele inspanning doen om een deftig resultaat neer te poten, dan zit ik liever met mijn vriendin op men gemakske nen film te bekijken.

Dury mag met zijn troepen in de gazastrook gaan schotten! Bende LOSERS en leegaards!!
Triestig echt triestig

Sv Zulte Waregem

  • Gast
Re: [NB] Racing Mechelen-Zulte Waregem
« Reactie #44 Gepost op: januari 15, 2009, 02:10:53 pm »
Maken we onze kansen in het begin af, of hadden we de penalty's gewonnen, dan sprak niemand hier schande en hadden we het over de volgende wedstrijd tegen Lierse. Mensen, dit zag je toch ?cht wel van ver aankomen? Op het veld van een super, super, supergemotiveerde lager geklasseerde ploeg - die overigens eerder Beerschot in eigen huis al vernederd had. Wij wonnen in 2006 in 'ons bekerjaar' ook op Standard, en tegen Club Brugge, dat is nu eenmaal het charme van de BvB, van het voetbal. Standard verslaat Sampdoria met 3-0 en verliest drie dagen later tegen ons met 1-2, zo gaat dat. We verliezen vorig jaar op Kortrijk in de BvB, toen nog tweedeklasser. Manchester United en Real Madrid verliezen in de beker ook van kleinere ploegen, Anderlecht wint in de competitie met 7-1 van Kv Mechelen maar ligt er in de beker uit tegen identiek dezelfde ploeg. Dat is voetbal, of beter, dat is bekervoetbal. De underdog, en onderschatting. Welke trainer was het die zei dat je niks maar dan ook niks kan doen tegen onderschatting? Je mag het in de kleedkamer met handen en voeten staan uitleggen en inprenten - op het veld gebeurt het toch.

Langs de andere kant is deze uitschakeling niet aanvaardbaar natuurlijk. Een eersteklasser moet op het veld van een derdeklasser altijd het verschil in klasse tonen, en dat hebben we niet gedaan, integendeel. Chapeau voor Racing, tegen Lierse wordt een h??l beladen wedstrijd, leuk voor hen en voor deze Beker van Belgi?.

Geniet ervan, want het zijn deze momenten die je als voetbalfan voor altijd zal koesteren.

Offline DMQ

  • Leden
  • Berichten: 576
Re: [NB] Racing Mechelen-Zulte Waregem
« Reactie #45 Gepost op: januari 15, 2009, 02:17:37 pm »
Ze moesten gewoon ne keer een paar versnellingen hoger gaan spelen dan rcm ma nee dat was iets te veel gevraagt!!!!!!!!!! Gewoon blijven spelen op een lager niveau, tssssssss

Racing e verdiend gewonnen, en onze spelers gaan blijkbaar nooit leren uit hun fouten. Of is het de trainer mischien die niets leert uit zijn fouten... .

En zoals phill zegt weeral ons zuur verdiende centen int water, maar 3 uur kunnen slapen omdak de vroegen had man man en dat alles voor zo nen kutmatch!!
essevee till i die!!!

Offline belli

  • Leden
  • Berichten: 3.767
Re: [NB] Racing Mechelen-Zulte Waregem
« Reactie #46 Gepost op: januari 15, 2009, 02:20:28 pm »
Laten we hiet niet hebben over de goeie prestatie van RC Mechelen. tuurlijk kan die ploeg goed voetballen.
maar van een ploeg dat Anderlecht en Charleroi op een hoopje speelt met sprankelijk voetbal verwacht je meer (dan nog zwijgen van de winst in Standard en de eerste helft tegen Genk en massa's kansen thuis tegen Moeskroen).
Na de match tegen Kortrijk heb ik gezegd dat Kortrijk als een tweedeklasseploeg speelde en Essevee als een derdeklasseploeg... en daar moeten ze iets uit leren en iets aan doen. Een maand later merk ik dat Kortrijk er blijkbaar uit geleerd heeft en wij nog een slechtere prestatie hebben getoond dan tegen Kortrijk.
In zo'n wedstrijden mis ik iemand als Leleu... iemand die de ploeg wakker houdt! en Meert leunt daar nog het dichtst bij aan.
en als we Dury mogen geloven spelen we na een midweekmatch nog slechter

Offline belli

  • Leden
  • Berichten: 3.767
Re: [NB] Racing Mechelen-Zulte Waregem
« Reactie #47 Gepost op: januari 15, 2009, 02:21:07 pm »
het is natuurlijk SPRANKELEND voetbal  :)

Crudo

  • Gast
Re: [NB] Racing Mechelen-Zulte Waregem
« Reactie #48 Gepost op: januari 15, 2009, 02:29:17 pm »
Maken we onze kansen in het begin af, of hadden we de penalty's gewonnen, dan sprak niemand hier schande en hadden we het over de volgende wedstrijd tegen Lierse. Mensen, dit zag je toch ?cht wel van ver aankomen? Op het veld van een super, super, supergemotiveerde lager geklasseerde ploeg - die overigens eerder Beerschot in eigen huis al vernederd had. Wij wonnen in 2006 in 'ons bekerjaar' ook op Standard, en tegen Club Brugge, dat is nu eenmaal het charme van de BvB, van het voetbal. Standard verslaat Sampdoria met 3-0 en verliest drie dagen later tegen ons met 1-2, zo gaat dat. We verliezen vorig jaar op Kortrijk in de BvB, toen nog tweedeklasser. Manchester United en Real Madrid verliezen in de beker ook van kleinere ploegen, Anderlecht wint in de competitie met 7-1 van Kv Mechelen maar ligt er in de beker uit tegen identiek dezelfde ploeg. Dat is voetbal, of beter, dat is bekervoetbal. De underdog, en onderschatting. Welke trainer was het die zei dat je niks maar dan ook niks kan doen tegen onderschatting? Je mag het in de kleedkamer met handen en voeten staan uitleggen en inprenten - op het veld gebeurt het toch.

Langs de andere kant is deze uitschakeling niet aanvaardbaar natuurlijk. Een eersteklasser moet op het veld van een derdeklasser altijd het verschil in klasse tonen, en dat hebben we niet gedaan, integendeel. Chapeau voor Racing, tegen Lierse wordt een h??l beladen wedstrijd, leuk voor hen en voor deze Beker van Belgi?.

Geniet ervan, want het zijn deze momenten die je als voetbalfan voor altijd zal koesteren.
EINDELIJK eens iemand met dezelfde mening.

Ik vraag mij trouwens nog altijd af hoeveel 1eklassers daar zouden gaan winnen op mechelen. Die mannen spelen stuk voor stuk de match van hun leven. Ik blijf er bij dit was een absolute kutloting, voor de zoveelste keer op rij al. Krijgen we thuis zo'n ploegen, alles ok, 7-0, maar op verplaatsing is dat dodelijk

Offline Jimme

  • Leden
  • Berichten: 108
Re: [NB] Racing Mechelen-Zulte Waregem
« Reactie #49 Gepost op: januari 15, 2009, 02:59:19 pm »
Blijkbaar zijn velen te gefrustreerd om een eerlijke kijk op het wedstrijdverloop weer te geven, wat dan weer niet onbegrijpelijk is.

Bon, mijn vreugde wordt er uiteraard niet minder op...Al een geluk dat ik nog kan typen want mijn stem is weg.

Wat mij betreft nog veel geluk in de competitie en hopelijk leggen jullie spelers er daar wel hun kop voor.

En jullie mogen ons stadion zoveel als jullie willen, kouwelijk noemen, het is het ONZE en het is UNIEK!

Ik denk dat iedereen hier toch een eerlijke kijk heeft op het verloop?  Mechelen heeft terecht gewonnen, daar is iedereen het zowat overeen eens. Zulte Waregem maakte behalve de eerste 15 minuten op geen enkel moment aanspraak op een overwinning.  We wensen jullie ook proficiat en we hopen ook dat jullie ervan genieten (iets wat GEEN probleem zal zijn denk ik)

Maar de manier waarop is voor ons gewoon belachelijk en voor ons compleet onaanvaardbaar want het is niet omdat jullie boven het niveau van een derdeklasser uitstegen hoe graag je dat zou willen. Het was enkel omdat wij op het niveau van een derdeklasser acteerden.

Snelheid van uitvoering, nihil. Passing, nihil. Duelkracht, nihil. Tactiek, nihil en we kunnen zo wel eventjes doorgaan. Spelen we zo tegen een eerste klasser dan krijgen we er minimum 5 in ons kas maar jullie onmondigheid voor doel heeft ons gered en daaraan zie je dat derde klasse de reeks is waar jullie op dit moment en met deze kern horen.

fox, geen statistiekskes bij deze ?  we kunnen mss es statistieken maken over uw contradicties ?

vreemd hoe jij altijd maar je petje naar de wind zet om deze of gene 'af te breken'
(als je maar dwars kunt liggen, is het zoiets ? ... )

ik blijf bij mijn mening, zie mijn posts het voorbij jaar met argumenten.  daarom geen woord over wat gisteren gebeurd is, je zou het wel weer kunnen verbloemen als het bij toeval in uw fustratiekraam zou passen.

svzw is o zo goed bezig de laatste 2 jaar ...

Grtz,

Offline Jimme

  • Leden
  • Berichten: 108
Re: [NB] Racing Mechelen-Zulte Waregem
« Reactie #50 Gepost op: januari 15, 2009, 03:01:01 pm »
Maken we onze kansen in het begin af, of hadden we de penalty's gewonnen, dan sprak niemand hier schande en hadden we het over de volgende wedstrijd tegen Lierse. Mensen, dit zag je toch ?cht wel van ver aankomen? Op het veld van een super, super, supergemotiveerde lager geklasseerde ploeg - die overigens eerder Beerschot in eigen huis al vernederd had. Wij wonnen in 2006 in 'ons bekerjaar' ook op Standard, en tegen Club Brugge, dat is nu eenmaal het charme van de BvB, van het voetbal. Standard verslaat Sampdoria met 3-0 en verliest drie dagen later tegen ons met 1-2, zo gaat dat. We verliezen vorig jaar op Kortrijk in de BvB, toen nog tweedeklasser. Manchester United en Real Madrid verliezen in de beker ook van kleinere ploegen, Anderlecht wint in de competitie met 7-1 van Kv Mechelen maar ligt er in de beker uit tegen identiek dezelfde ploeg. Dat is voetbal, of beter, dat is bekervoetbal. De underdog, en onderschatting. Welke trainer was het die zei dat je niks maar dan ook niks kan doen tegen onderschatting? Je mag het in de kleedkamer met handen en voeten staan uitleggen en inprenten - op het veld gebeurt het toch.

Langs de andere kant is deze uitschakeling niet aanvaardbaar natuurlijk. Een eersteklasser moet op het veld van een derdeklasser altijd het verschil in klasse tonen, en dat hebben we niet gedaan, integendeel. Chapeau voor Racing, tegen Lierse wordt een h??l beladen wedstrijd, leuk voor hen en voor deze Beker van Belgi?.

Geniet ervan, want het zijn deze momenten die je als voetbalfan voor altijd zal koesteren.
EINDELIJK eens iemand met dezelfde mening.

Ik vraag mij trouwens nog altijd af hoeveel 1eklassers daar zouden gaan winnen op mechelen. Die mannen spelen stuk voor stuk de match van hun leven. Ik blijf er bij dit was een absolute kutloting, voor de zoveelste keer op rij al. Krijgen we thuis zo'n ploegen, alles ok, 7-0, maar op verplaatsing is dat dodelijk

dikke zever.  kan 1x gebeuren maar geen 3x.
een ezel houdt het zelfs op 2x.


Online carlitos

  • Leden
  • Berichten: 115
Re: [NB] Racing Mechelen-Zulte Waregem
« Reactie #51 Gepost op: januari 15, 2009, 03:11:03 pm »

svzw is o zo goed bezig de laatste 2 jaar ...

Grtz,


Ik blijf mij afvragen waarom mensen die tegen "iets" zijn toch altijd geld en moeite in dat "iets" willen blijven steken...
Masochisme?





« Laatst bewerkt op: januari 15, 2009, 03:15:39 pm door carlitos »

fox

  • Gast
Re: [NB] Racing Mechelen-Zulte Waregem
« Reactie #52 Gepost op: januari 15, 2009, 03:12:29 pm »
Blijkbaar zijn velen te gefrustreerd om een eerlijke kijk op het wedstrijdverloop weer te geven, wat dan weer niet onbegrijpelijk is.

Bon, mijn vreugde wordt er uiteraard niet minder op...Al een geluk dat ik nog kan typen want mijn stem is weg.

Wat mij betreft nog veel geluk in de competitie en hopelijk leggen jullie spelers er daar wel hun kop voor.

En jullie mogen ons stadion zoveel als jullie willen, kouwelijk noemen, het is het ONZE en het is UNIEK!

Ik denk dat iedereen hier toch een eerlijke kijk heeft op het verloop?  Mechelen heeft terecht gewonnen, daar is iedereen het zowat overeen eens. Zulte Waregem maakte behalve de eerste 15 minuten op geen enkel moment aanspraak op een overwinning.  We wensen jullie ook proficiat en we hopen ook dat jullie ervan genieten (iets wat GEEN probleem zal zijn denk ik)

Maar de manier waarop is voor ons gewoon belachelijk en voor ons compleet onaanvaardbaar want het is niet omdat jullie boven het niveau van een derdeklasser uitstegen hoe graag je dat zou willen. Het was enkel omdat wij op het niveau van een derdeklasser acteerden.

Snelheid van uitvoering, nihil. Passing, nihil. Duelkracht, nihil. Tactiek, nihil en we kunnen zo wel eventjes doorgaan. Spelen we zo tegen een eerste klasser dan krijgen we er minimum 5 in ons kas maar jullie onmondigheid voor doel heeft ons gered en daaraan zie je dat derde klasse de reeks is waar jullie op dit moment en met deze kern horen.

fox, geen statistiekskes bij deze ?  we kunnen mss es statistieken maken over uw contradicties ?

vreemd hoe jij altijd maar je petje naar de wind zet om deze of gene 'af te breken'
(als je maar dwars kunt liggen, is het zoiets ? ... )

ik blijf bij mijn mening, zie mijn posts het voorbij jaar met argumenten.  daarom geen woord over wat gisteren gebeurd is, je zou het wel weer kunnen verbloemen als het bij toeval in uw fustratiekraam zou passen.

svzw is o zo goed bezig de laatste 2 jaar ...

Grtz,


Contradicties zul je niet vinden, uiteraard niet, anders had je deze al gepost. Maar goed dat was uiteraard ook niet de bedoeling. Als je maar op de man kan spelen nietwaar?

En uiteraard is ZW nog steeds goed bezig. 1 snertvertoning zal daar niets aan veranderingen. Ik en velen met mij, kijken uiteraard verder dan ons neus lang is. Misschien kan je dat ook eens proberen, het zou misschien helpen om uw verzuring te bestrijden tov als wat svzw is

sv74

  • Gast
Re: [NB] Racing Mechelen-Zulte Waregem
« Reactie #53 Gepost op: januari 15, 2009, 03:15:31 pm »
Eerst en vooral een proficiat aan de voetballers en supporters van Racing, zoals ik had verwacht, een heel goeie ploeg (passing en zich vrijlopen, beweging,techniek,doorzettingsvermogen, fysiek sterk, heel goeie keeper)  ook 'de voetbalbeleving' mag er meer dan zijn, Engelse sfeer en dito tribune, dit is inderdaad een ploeg om trots op te zijn, de gasten die de Racing maar een marginaal derdeklasserke vonden krijgen nu lik op stuk.  In eerste klasse kan dit blijkbaar niet meer met die overdreven overijvere spotters en stewards, dit was old shool football fun, in eersteklasse is het meer 'cinemavoetbal'.
En dat iedereen nu eens inziet dat Meert voor ons van onschatbare waarde is!  Ik hoop ook dat we volgend jaar Lander terughalen, want zo mannen hebben we nodig!
Over de ploegopstelling en vervangingen (coppin aub) ga ik geen woorden meer vuilmaken. Verder was er nog tamelijk veel volk mee van ons, maar ben ik dan de enigste die zich stoorde aan sommige spreekkoren van ons 'Is het plezant in derde klasse' terwijl we onder liggen 'Racing is de hoer van Kv mechelen', niveau zulle.


Sv Zulte Waregem

  • Gast
Re: [NB] Racing Mechelen-Zulte Waregem
« Reactie #54 Gepost op: januari 15, 2009, 03:15:55 pm »
Maken we onze kansen in het begin af, of hadden we de penalty's gewonnen, dan sprak niemand hier schande en hadden we het over de volgende wedstrijd tegen Lierse. Mensen, dit zag je toch ?cht wel van ver aankomen? Op het veld van een super, super, supergemotiveerde lager geklasseerde ploeg - die overigens eerder Beerschot in eigen huis al vernederd had. Wij wonnen in 2006 in 'ons bekerjaar' ook op Standard, en tegen Club Brugge, dat is nu eenmaal het charme van de BvB, van het voetbal. Standard verslaat Sampdoria met 3-0 en verliest drie dagen later tegen ons met 1-2, zo gaat dat. We verliezen vorig jaar op Kortrijk in de BvB, toen nog tweedeklasser. Manchester United en Real Madrid verliezen in de beker ook van kleinere ploegen, Anderlecht wint in de competitie met 7-1 van Kv Mechelen maar ligt er in de beker uit tegen identiek dezelfde ploeg. Dat is voetbal, of beter, dat is bekervoetbal. De underdog, en onderschatting. Welke trainer was het die zei dat je niks maar dan ook niks kan doen tegen onderschatting? Je mag het in de kleedkamer met handen en voeten staan uitleggen en inprenten - op het veld gebeurt het toch.

Langs de andere kant is deze uitschakeling niet aanvaardbaar natuurlijk. Een eersteklasser moet op het veld van een derdeklasser altijd het verschil in klasse tonen, en dat hebben we niet gedaan, integendeel. Chapeau voor Racing, tegen Lierse wordt een h??l beladen wedstrijd, leuk voor hen en voor deze Beker van Belgi?.

Geniet ervan, want het zijn deze momenten die je als voetbalfan voor altijd zal koesteren.
EINDELIJK eens iemand met dezelfde mening.

Ik vraag mij trouwens nog altijd af hoeveel 1eklassers daar zouden gaan winnen op mechelen. Die mannen spelen stuk voor stuk de match van hun leven. Ik blijf er bij dit was een absolute kutloting, voor de zoveelste keer op rij al. Krijgen we thuis zo'n ploegen, alles ok, 7-0, maar op verplaatsing is dat dodelijk

dikke zever. kan 1x gebeuren maar geen 3x.
een ezel houdt het zelfs op 2x.

Kan ??n maal gebeuren maar geen twee maal? Voetbal heeft niks met logica te maken, wat je zegt slaat op niks. Standard heeft na ?lke Europese wedstrijd (overwinning) dit jaar punten laten vallen in de daaropvolgende competitiewedstrijd (tegen ploegen die nog niet aan de enkels komen van Sevilla's en Sampdoria's), ondanks het feit dat dagenlang zowel fans, media als bestuur de spelers waarschuwden tegen onderschatting en een gebrek aan motivatie.

Anderlecht verliest tegen Kv Mechelen, Club Brugge tegen Roeselare (vorig jaar tegen Cercle), Beerschot ?n Zulte Waregem tegen Racing Mechelen, Dender ?n Bergen tegen Lierse, Standard (in de vorige ronde al) tegen Kortrijk (vorig jaar tegen Cercle), Brussels tegen Racing Mol-Wezel (vorig jaar tegen Leuven). Sint-Truiden verloor vorig jaar (als eersteklasser) van derdeklasser Aalst, en verliest dit jaar (als leider in tweede) van Beveren. Moet ik doorgaan?

Offline mabelleke

  • Leden
  • Berichten: 174
Re: [NB] Racing Mechelen-Zulte Waregem
« Reactie #55 Gepost op: januari 15, 2009, 03:18:49 pm »
al de topploegen liggen eruit en voor velen zijn we dat ook dus....

Offline mutombo

  • Leden
  • Berichten: 564
Re: [NB] Racing Mechelen-Zulte Waregem
« Reactie #56 Gepost op: januari 15, 2009, 03:38:59 pm »
Wat ik trouwens geschift begin te vinden is het viseren van de doelman bij het nemen van de strafschoppen. Op deze manier is het onmogelijk geworden voor een doelman om een penalty op een correcte wijze te stoppen. Als je een hoek kiest is het onmogelijk voor een menselijk wezen om niet eerst een stap vooruit te zetten en is het dus ook onmogelijk om een strafschop te stoppen die links of rechts gaat want het enige wat een keeper kan doen is blijven staan en hopen dat de strafschopnemer mist of hem recht op de keeper schiet. Lachwekkend!

Maar goed, daar moeten we het alvast niet op steken want als ik achteraf nu eens de beelden bekijk dan was er ook niet veel aan de hand bij het afgekeurde doelpunt van Racing en moest het eigenlijk al over zijn na 90 minuten. Voordeel daarbij zou ook geweest zijn dat we geen 30 minuten langer naar een snertvertoning moesten kijken.
Over die penalty's wil ik dit nog kwijt. Volgens mij moet Sammy zijn tactiek veranderen of anders gaat hij niet veel penalty's pakken in zijn carri?re. Nu kiest hij bijna altijd een hoek maar met zijn snelle reflexen zou hij beter de bal volgen. Bovendien zijn veel penalty's te centraal gegeven en als je dan wat langer blijft staan heb je hem. In de competitie pakt hij er 1 op zes, gisteren 1 op 11.
Begrijp me niet verkeerd. Hiermee wil ik sammy niet viseren want hij is top dit seizoen. Gewoon een aspect van het spelletje waarin hij nog kan verbeteren of liever gezegd een andere tactiek kiezen. Maar ik ben natuurlijk Hans Galj? niet...

Offline Kartouch

  • Leden
  • Berichten: 1.020
  • SEMPRE FORZA SV ZULTE WAREGEM
Re: [NB] Racing Mechelen-Zulte Waregem
« Reactie #57 Gepost op: januari 15, 2009, 04:00:13 pm »
Eruit tegen een derdeklasser...

Schaamtelijk!
"Some people believe football is a matter of life and death, I am very disappointed with that attitude. I can assure you it is much, much more important than that." Bill Shankly

Offline superjood

  • Leden
  • Berichten: 482
Re: [NB] Racing Mechelen-Zulte Waregem
« Reactie #58 Gepost op: januari 15, 2009, 04:44:30 pm »
Ze moesten gewoon ne keer een paar versnellingen hoger gaan spelen dan rcm ma nee dat was iets te veel gevraagt!!!!!!!!!! Gewoon blijven spelen op een lager niveau, tssssssss

Racing e verdiend gewonnen, en onze spelers gaan blijkbaar nooit leren uit hun fouten. Of is het de trainer mischien die niets leert uit zijn fouten... .

En zoals phill zegt weeral ons zuur verdiende centen int water, maar 3 uur kunnen slapen omdak de vroegen had man man en dat alles voor zo nen kutmatch!!

Ik gok op de trainer...  ;)

fox

  • Gast
Re: [NB] Racing Mechelen-Zulte Waregem
« Reactie #59 Gepost op: januari 15, 2009, 04:45:57 pm »
Wat ik trouwens geschift begin te vinden is het viseren van de doelman bij het nemen van de strafschoppen. Op deze manier is het onmogelijk geworden voor een doelman om een penalty op een correcte wijze te stoppen. Als je een hoek kiest is het onmogelijk voor een menselijk wezen om niet eerst een stap vooruit te zetten en is het dus ook onmogelijk om een strafschop te stoppen die links of rechts gaat want het enige wat een keeper kan doen is blijven staan en hopen dat de strafschopnemer mist of hem recht op de keeper schiet. Lachwekkend!

Maar goed, daar moeten we het alvast niet op steken want als ik achteraf nu eens de beelden bekijk dan was er ook niet veel aan de hand bij het afgekeurde doelpunt van Racing en moest het eigenlijk al over zijn na 90 minuten. Voordeel daarbij zou ook geweest zijn dat we geen 30 minuten langer naar een snertvertoning moesten kijken.
Over die penalty's wil ik dit nog kwijt. Volgens mij moet Sammy zijn tactiek veranderen of anders gaat hij niet veel penalty's pakken in zijn carri?re. Nu kiest hij bijna altijd een hoek maar met zijn snelle reflexen zou hij beter de bal volgen. Bovendien zijn veel penalty's te centraal gegeven en als je dan wat langer blijft staan heb je hem. In de competitie pakt hij er 1 op zes, gisteren 1 op 11.
Begrijp me niet verkeerd. Hiermee wil ik sammy niet viseren want hij is top dit seizoen. Gewoon een aspect van het spelletje waarin hij nog kan verbeteren of liever gezegd een andere tactiek kiezen. Maar ik ben natuurlijk Hans Galj? niet...

Sammy stopt de 3e penalty op een hele mooie manier. Hij wordt echter teruggefloten omdat hij van zijn lijn komt. Daarna weet je dat hij daar op gaat letten en je ziet dan dat hij bij een aantal penalties in de goeie hoek zit maar net dat tikkeltje te laat komt omdat hij amper nog durft te bewegen. Het is gewoon een lachwekkende evolutie geworden waardoor een keeper amper nog de kans heeft om een penalty te stoppen.  Zie maar naar die fantastische save op D'haene zijn penalty ook. En het is niet alleen in deze wedstrijd, Mollez van Kortrijk heeft het ook aan zijn been gehad. Toen konden we er nog mee lachen maar dat verandert niets aan het feit dat dat ook belachelijk was.