Auteur Topic: [NB] Genk-SVZW  (gelezen 12867 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline snopke

  • Leden
  • Berichten: 269
  • C'MON ESSEVEE
[NB] Genk-SVZW
« Gepost op: februari 07, 2009, 09:55:52 pm »
Zulte Waregem brengt de 3 punten mee vanuit de Cristal Arena
doelpunten: Nfor en Berrier 



Offline dienstman-inkom

  • Leden
  • Berichten: 208
Re: [NB] Genk-SVZW
« Reactie #1 Gepost op: februari 07, 2009, 10:05:51 pm »
Knappe wedstrijd op verschillende fronten.
Wie man van de match is weet ik nie echt maar diene Travel moeten we zo spoedig mogelijk kopen van Lille.
Die heeft wat weg gewerkt in de verdediging.

Telkens ik betaal voor BTV winnen we. Volgende uitwedstrijd dus weer betalen.

Offline Nico the master

  • Leden
  • Berichten: 1.914
Re: [NB] Genk-SVZW
« Reactie #2 Gepost op: februari 07, 2009, 10:07:57 pm »
Top 4 verslagen!
Merci Sammy :)

Offline Mattieke

  • Leden
  • Berichten: 901
Re: [NB] Genk-SVZW
« Reactie #3 Gepost op: februari 07, 2009, 10:16:59 pm »
Schitterend !! Wat een match en een doelpunt van Berrier :O ... Als we die nog maar een seizoentje kunnen houden.
Sammy was schitterend, hield ons een aantal keer recht. Ook Taravel meer dan goed.

Bijna een wonderdebuut van Neemelo, na 30 seconden bijna een doelpunt :P

MERCI SV!!!

Offline RedRoom

  • Leden
  • Berichten: 629
Re: [NB] Genk-SVZW
« Reactie #4 Gepost op: februari 07, 2009, 10:37:01 pm »
Nog een geluk dat we winnen, want WTF die rode kaart voor Lutte!!!

Offline Thraso

  • Leden
  • Berichten: 1.695
Re: [NB] Genk-SVZW
« Reactie #5 Gepost op: februari 07, 2009, 10:53:36 pm »
Prachtige en verdiende overwinning van ons Essevee.

Het valt me toch weer op dat RC Genk de scheidsrechter mee had. Buitenspel fluiten wanneer er geen is, een zuiver handsbal van een verdediger van Genk in het strafschopgebied niet gezien, alle gele kaarten voor SVZW, een onterechte 2e geel voor Lutte na een overduidelijke schwalbe van Pudil, enz... Het was iets te veel in het voordeel van Genk. Het staat nogmaals vast dat je als 'kleine' ploeg dubbel zo sterk moet zijn om de drie punten te pakken.

Als Nfor de 0-3 had gemaakt toen hij in de eerste helft alleen voor Verhulst kwam, hadden we niet zo meer afgezien in de tweede helft.

Schitterende Berrier die alweer de match besliste. Echter de man van de match is Bossut. Beetje ongelukkig bij de goal van Genk, maar toverde fabuleuze reddingen uit zijn mouw op het laatste halfuur van de match.

En onzen nieuwe Estse spits (wat een verschijning en een beetje heel traag vrees ik) had bijna na 10 sec gescoord...

Proficiat aan ons team. Anderlecht, Standard, Club Brugge en Genk weten nu dat ze met ons moeten rekening houden. Chapeau !

Offline lide

  • Leden
  • Berichten: 237
Re: [NB] Genk-SVZW
« Reactie #6 Gepost op: februari 07, 2009, 10:54:26 pm »
Een dikke proficiat aan heel het team! Puike prestatie en onverwacht de 3 punten mee naar huis genomen.
Mijn enige ergernis was dat die kl*tescheids alles in het voordeel van Genk floot en precies alleen kaarten voor essevee op zak had ...

Offline lide

  • Leden
  • Berichten: 237
Re: [NB] Genk-SVZW
« Reactie #7 Gepost op: februari 07, 2009, 10:56:12 pm »
En onzen nieuwe Estse spits (wat een verschijning en een beetje heel traag vrees ik)

Ik denk dat hij er nog een paar kilootjes moet aftrainen ;)

Boer Boerie

  • Gast
Re: [NB] Genk-SVZW
« Reactie #8 Gepost op: februari 08, 2009, 12:32:19 am »
Niks gezien van beelden, hoor alleen dater niks van fout was van Lutte.
Chapeau, punten pakken in Genk, khad da ni verwacht.
Hopen dat de dichtste ploegen morgen verliezen dat we een plaats of 2 winst kunnen
hebben bij winst volgende week.  Of nee, toch beter niet, want als Sv een zaak kan doen
loopt het altijd verkeerd. :-)

Offline lide

  • Leden
  • Berichten: 237
Re: [NB] Genk-SVZW
« Reactie #9 Gepost op: februari 08, 2009, 12:32:45 am »
En onzen nieuwe Estse spits (wat een verschijning en een beetje heel traag vrees ik)

Ik denk dat hij er nog een paar kilootjes moet aftrainen ;)

Roelandts leek ook een beetje heel traag, tot hij de bal panklaar tot bij Berrier lepelde ;)

Roelandts leek niet alleen traag, hij is ook traag .. maar wat een geniale voetballer, een vat vol talent!

Offline DMQ

  • Leden
  • Berichten: 576
Re: [NB] Genk-SVZW
« Reactie #10 Gepost op: februari 08, 2009, 01:04:46 am »
da was daar nog leuk in genk :)  En wa nen save van sammy opt einde de bal al ligent met ??n hand pakken. En hyland is ook gene gewonen, en stil da da der was na de match :) behalve bij ons dan...
essevee till i die!!!

Offline Topke

  • Leden
  • Berichten: 323
  • SVZW/ CFC LAD
Re: [NB] Genk-SVZW
« Reactie #11 Gepost op: februari 08, 2009, 08:32:44 am »
We zitten met een paar goudhaantjes, Bossut, Berrier, als we die maar niet verliezen.
Ziezo, bij deze zijn de grote 4 opgekuist, een schoon palmares. Nu bevestigen tegen Dender en we staan wreed mooi gerangschikt

Offline gunther

  • Leden
  • Berichten: 1.231
Re: [NB] Genk-SVZW
« Reactie #12 Gepost op: februari 08, 2009, 09:11:23 am »
oververdiend gewonnen! chapeau.
ook Hyland: heel goed vooral eerste helft.
en dan krijgen we nog maar een halve pluim op onze hoed van sommige persmuskieten... (die meer bezig waren met een onnozel fles wijn van de verliezende trainer....)

denk dat wij al op basis van deze match alleen al een schoon filmken van (min.8) arbitrale blunders kunnen bijeenzamelen. maar neen, de boer boerde onverstoorbaar verder en kloeg niet!

sv74

  • Gast
Re: [NB] Genk-SVZW
« Reactie #13 Gepost op: februari 08, 2009, 09:17:25 am »
Schitterend gesupporterd van superjood !!  Hij zal Fancky Dury nu toch echt wel op handen dragen zeker na winst tegen : Anderlecht, Standard, Club Bruggen en Racing Gent ??  ;D ;D

Hij(superjood) was wel aanwezig in Genk, en jij in Racing...Gent?

Offline peterpike

  • Leden
  • Berichten: 118
Re: [NB] Genk-SVZW
« Reactie #14 Gepost op: februari 08, 2009, 09:19:27 am »
wie is superjood?

Offline EAGLE

  • Leden
  • Berichten: 2.345
Re: [NB] Genk-SVZW
« Reactie #15 Gepost op: februari 08, 2009, 09:24:44 am »
Hyland speelde voor mij fantastisch, hij speelde een zeer goede stofzuiger!
Lutte zijn rode kaart was onterecht, maar hij kon op geen enkel front mee, hij was zeer zwak!

Offline thierslouis

  • Leden
  • Berichten: 402
Re: [NB] Genk-SVZW
« Reactie #16 Gepost op: februari 08, 2009, 09:39:41 am »
Hyland speelde voor mij fantastisch, hij speelde een zeer goede stofzuiger!
Lutte zijn rode kaart was onterecht, maar hij kon op geen enkel front mee, hij was zeer zwak!
kvrees voor lutte dat hij wel keer op de bank zou belanden en hyland op zijn plaats spelen. en dan berrier meer centraal, en meunoinen ofzo x op rechts

Offline JSPR_G

  • Leden
  • Berichten: 1.576
Re: [NB] Genk-SVZW
« Reactie #17 Gepost op: februari 08, 2009, 09:42:27 am »
Prachtige goal van Berrier, Hyland speelde een ongelofelijke 1ste helft (ook een goede 2de helft), Neemelo bij zn eerste balcontact bijna gescoord, mooie saves van Bossut, belachelijke rode kaart en prima verdedigen van Taravel!
We hebben alweer (voorlopig) een geslaagd seizoen. :) Nu nog winnen van Kortrijk...

Van Nieuwenhuyze was, itt tegen Mechelen, zeer zwak. Buysse vond ik, net zoals tegen Mechelen, de zwakste speler op het veld...

Offline sv_forever

  • Leden
  • Berichten: 3.182
Re: [NB] Genk-SVZW
« Reactie #18 Gepost op: februari 08, 2009, 09:53:27 am »
Waren wij zo defensief als Van De geneugden laat uitschijnen? Nee toch. Hij zit te klappen over met 10 in onze 16? :s
Dat is daar altijd hetzelfde in Genk. 2 jaar terug was het 2-2 in eigen huis en Broos vond dat ze te weinig gekregen hadden terwijl we zelf de 4 doelpunten gemaakt hadden. Het waren toen 2 niet-gedwongen owngoals van Leleu.
« Laatst bewerkt op: februari 08, 2009, 09:58:26 am door sv_forever »

Offline EAGLE

  • Leden
  • Berichten: 2.345
Re: [NB] Genk-SVZW
« Reactie #19 Gepost op: februari 08, 2009, 09:54:38 am »
Buysse is al heel het seizoen zwak bezig, ik hoop dat hij zich herpakt anders zou het wel eens kunnen zijn dat ook hij na dit seizoen voor goed weg is