Auteur Topic: [NB] Genk-SVZW  (gelezen 12893 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline superjood

  • Leden
  • Berichten: 482
Re: [NB] Genk-SVZW
« Reactie #80 Gepost op: februari 09, 2009, 08:03:21 pm »
De Standaard : Genk knielt voor Dury
Het Nieuwsblad : Vakwerk van Francky Dury die zijn team met beperkte middelen knap naar de zevende plaats loodste. Zonder grote namen slaag hij er ieder jaar in een degelijk team te vormen.

We hebben inderdaad de beste van dit land ! 

man man en jullie spreken dan over superjood, maar dit is toch ook dikke zever ze. Den besten van het land komaan... , hij is goed ma om te zeggen de beste van het land.

Feit is, superjood (en enkele anderen) proberen al lange tijd koste wat het kost Dury de grond in te boren, vaak met redenen die werkelijk op niks slaan. Kijk er de discussies maar eens op na, al is het meestal wel wachten op een nederlaag tot ze nog eens op het forum komen. Deze krantenkoppen zeggen niks dan de waarheid - hij doet het toch maar. Hoe hard en moeilijk hij ook moge zijn bij momenten, ik blijf erbij dat deze man een zegen is voor onze club. Sommigen lijken niet te beseffen wat een en?rm succesverhaal Essevee op sportief vlak onder deze man is gebleken. En blijkt.



Dat F.D. kwaliteiten heeft als trainer zal ik zeker niet ontkennen, maar we mogen helaas niet blind zijn voor zijn gebreken ook.  Ik zal u wel verklappen dat er andere zaken (mensen die mij kennen zullen wel weten waarover ik het heb) dan enkel sportieve meespelen waarom deze man al een tijdje heeft afgedaan bij mij... (en wss nog bij velen, waaronder ook spelers ja idd, maar die dit jammergenoeg niet openbaar zullen uitbrengen)

Sv Zulte Waregem

  • Gast
Re: [NB] Genk-SVZW
« Reactie #81 Gepost op: februari 09, 2009, 08:10:20 pm »
De Standaard : Genk knielt voor Dury
Het Nieuwsblad : Vakwerk van Francky Dury die zijn team met beperkte middelen knap naar de zevende plaats loodste. Zonder grote namen slaag hij er ieder jaar in een degelijk team te vormen.

We hebben inderdaad de beste van dit land ! 

man man en jullie spreken dan over superjood, maar dit is toch ook dikke zever ze. Den besten van het land komaan... , hij is goed ma om te zeggen de beste van het land.

Feit is, superjood (en enkele anderen) proberen al lange tijd koste wat het kost Dury de grond in te boren, vaak met redenen die werkelijk op niks slaan. Kijk er de discussies maar eens op na, al is het meestal wel wachten op een nederlaag tot ze nog eens op het forum komen. Deze krantenkoppen zeggen niks dan de waarheid - hij doet het toch maar. Hoe hard en moeilijk hij ook moge zijn bij momenten, ik blijf erbij dat deze man een zegen is voor onze club. Sommigen lijken niet te beseffen wat een en?rm succesverhaal Essevee op sportief vlak onder deze man is gebleken. En blijkt.



Dat F.D. kwaliteiten heeft als trainer zal ik zeker niet ontkennen, maar we mogen helaas niet blind zijn voor zijn gebreken ook.  Ik zal u wel verklappen dat er andere zaken (mensen die mij kennen zullen wel weten waarover ik het heb) dan enkel sportieve meespelen waarom deze man al een tijdje heeft afgedaan bij mij... (en wss nog bij velen, waaronder ook spelers ja idd, maar die dit jammergenoeg niet openbaar zullen uitbrengen)

Ah, stop hier dan met constant drogredenen te vinden om Dury de grond in te boren en zeg waar het op staat, man toch. Mag ook via PM hoor, ben benieuwd (want heb vermoedens dat ik weet waar je het over hebt).

Offline Pringless

  • Gold Member
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 6.270
Re: [NB] Genk-SVZW
« Reactie #82 Gepost op: februari 09, 2009, 08:16:00 pm »
Het zal wel gaan over dat Dury sommige spelers niet afkan ofzo zeker ...
SV TILL I DIE

Offline koene

  • Leden
  • Berichten: 624
Re: [NB] Genk-SVZW
« Reactie #83 Gepost op: februari 09, 2009, 08:35:27 pm »
tja voetbal draait niet alleen om het kunnen voetballen alleen. Mentaliteit en constante zijn 2 factoren dat een goeie speler moet hebben. Volgens mij toch.

als je een slechte mentaliteit hebt zou ik je moest ik trainer zijn, ook niet laten spelen. Maar wat ik vertel valt hier waarschijnlijk volledig naast de kwestie.

Nuja als u maar blijft zeggen dat dury afdoet enzo, en u blijft dat maar herhalen zal u er wel een reden voor hebben maar die wil u niet vrijgeven (wat ook uw volste recht is) en zo kan u wel begrijpen dat u op onbegrip zal stuiten....

Of niet?

Crudo

  • Gast
Re: [NB] Genk-SVZW
« Reactie #84 Gepost op: februari 09, 2009, 10:12:44 pm »
De Standaard : Genk knielt voor Dury
Het Nieuwsblad : Vakwerk van Francky Dury die zijn team met beperkte middelen knap naar de zevende plaats loodste. Zonder grote namen slaag hij er ieder jaar in een degelijk team te vormen.

We hebben inderdaad de beste van dit land ! 
Beperkte middelen... dit is zoo de scoutingsstaff oneer aandoen. We hebben gewoon een hele goeie ploeg. Dat Berrier die bal er zo heerlijk in knalt dat heeft toch niets met Dury te maken?? Tenzij ze op training vaak geoefend hebben op "schiet de bal erin 1 tijd buitenkant voet deklat binnen" maar dat zou mij verbazen.

De scoutingsstaff heeft dit jaar schitterend werk heeft geleverd, ik vind dat die veel te weinig lof krijgen

Offline Breeza

  • Gold Member
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 1.589
    • SV5381.be
Re: [NB] Genk-SVZW
« Reactie #85 Gepost op: februari 09, 2009, 10:15:13 pm »
Ik denk dat ze al tevreden zijn als 'hun aanwinst' al in de eerste ploeg speelt ?n goed speelt. Tenslotte doen ze het daarvoor en niet voor de belangstelling van de media. 

Offline svzw81

  • Leden
  • Berichten: 3.953
Re: [NB] Genk-SVZW
« Reactie #86 Gepost op: februari 09, 2009, 10:45:34 pm »
Het zal wel gaan over dat Dury sommige spelers niet afkan ofzo zeker ...

misschien iets zoals het wijnfles incident ? misschien heeft dury wel een oranje verkeerskegel meegepikt als souvenir uit zijn flikken-periode  ;D ?
« Laatst bewerkt op: februari 09, 2009, 10:48:27 pm door svzw81 »

Offline sv_forever

  • Leden
  • Berichten: 3.182
Re: [NB] Genk-SVZW
« Reactie #87 Gepost op: februari 10, 2009, 09:03:09 am »
De Standaard : Genk knielt voor Dury
Het Nieuwsblad : Vakwerk van Francky Dury die zijn team met beperkte middelen knap naar de zevende plaats loodste. Zonder grote namen slaag hij er ieder jaar in een degelijk team te vormen.

We hebben inderdaad de beste van dit land ! 
Beperkte middelen... dit is zoo de scoutingsstaff oneer aandoen. We hebben gewoon een hele goeie ploeg. Dat Berrier die bal er zo heerlijk in knalt dat heeft toch niets met Dury te maken?? Tenzij ze op training vaak geoefend hebben op "schiet de bal erin 1 tijd buitenkant voet deklat binnen" maar dat zou mij verbazen.

De scoutingsstaff heeft dit jaar schitterend werk heeft geleverd, ik vind dat die veel te weinig lof krijgen

Ik denk dat ze daarmee bedoelen dat er hier geen grote namen aangetrokken worden. Vergelijk met Germinal Beerschot waar  ze immens veel geld hebben gestoken in de transfers zowel in de zomer met het gekende resultaat als in de winter. Daartegenover staat essevee dat onbekende spelers een kans geeft en er in slaagt er en ploeg mee te vormen. Het is een beetje dat waar ze op doelen, maar de scouting heeft inderdaad goed zijn vruchten afgeworpen en daar mogen we heel content mee zijn.
Ik denk dat hiermee ook aangetoond is dat de personen die vorig jaar essevee verlieten omwille van bepaalde redenen ongelijk hadden. Daarmee bedoel ik dan rond Sammy en de transfers enzo...

Sv Zulte Waregem

  • Gast
Re: [NB] Genk-SVZW
« Reactie #88 Gepost op: februari 10, 2009, 02:48:32 pm »
De Standaard : Genk knielt voor Dury
Het Nieuwsblad : Vakwerk van Francky Dury die zijn team met beperkte middelen knap naar de zevende plaats loodste. Zonder grote namen slaag hij er ieder jaar in een degelijk team te vormen.

We hebben inderdaad de beste van dit land ! 
Beperkte middelen... dit is zoo de scoutingsstaff oneer aandoen. We hebben gewoon een hele goeie ploeg. Dat Berrier die bal er zo heerlijk in knalt dat heeft toch niets met Dury te maken?? Tenzij ze op training vaak geoefend hebben op "schiet de bal erin 1 tijd buitenkant voet deklat binnen" maar dat zou mij verbazen.

De scoutingsstaff heeft dit jaar schitterend werk heeft geleverd, ik vind dat die veel te weinig lof krijgen

Franse tweede -en derdeklassers zijn beperkte middelen. Belgische tweedeklassers zijn beperkte middelen, net als eigen jeugd. Chapeau voor de scouting wel, absoluut.

Offline phd

  • Leden
  • Berichten: 88
Re: [NB] Genk-SVZW
« Reactie #89 Gepost op: februari 10, 2009, 03:07:37 pm »
ook niet vergeten dat we er dit seizoen in geslaagd zijn om mathieu verschuere te doen vergeten, iets waar we voor het seizoen niet gerust op waren ?n dat we meestal met een relatief jonge ploeg aantreden (Bossut, Buysse, Taravel/Colpaert, Matton en nu Nfor en Hyland zijn allemaal min 24, geloof ik), zeker in vergelijking met ons eerste boerejaar waar we met veel rijpe dertigers speelden (Leleu, De Brul, Dindeleux, Verschuere, )

Offline Murre

  • Leden
  • Berichten: 71
Re: [NB] Genk-SVZW
« Reactie #90 Gepost op: februari 10, 2009, 07:21:46 pm »

Dat F.D. kwaliteiten heeft als trainer zal ik zeker niet ontkennen, maar we mogen helaas niet blind zijn voor zijn gebreken ook.  Ik zal u wel verklappen dat er andere zaken (mensen die mij kennen zullen wel weten waarover ik het heb) dan enkel sportieve meespelen waarom deze man al een tijdje heeft afgedaan bij mij... (en wss nog bij velen, waaronder ook spelers ja idd, maar die dit jammergenoeg niet openbaar zullen uitbrengen)

Ah, stop hier dan met constant drogredenen te vinden om Dury de grond in te boren en zeg waar het op staat, man toch. Mag ook via PM hoor, ben benieuwd (want heb vermoedens dat ik weet waar je het over hebt).
De nonkel van een vriend van mij kent Dury persoonlijk (daarom niet heel goed) en ik hoor niet echt veel negatiefs over hem. Wel dat hij streng is om mee te werken en zo, maar dat wisten we al, en de resultaten van essevee tonen dat die aanpak nog zo slecht niet is. Er zijn natuurlijk altijd ex-spelers die na hun vertrek kwaad moeten praten, maar daar hecht je best niet veel belang aan. Tenslotte zorgt Dury er met zijn algemeen beschaafd west-vlaams ook voor dat we ons eenvoudig imago houden ;) dus denk ik dat we blij mogen zijn dat hij tot 2012 blijft.

Offline die hard esseveeƫr

  • Leden
  • Berichten: 2.369
Re: [NB] Genk-SVZW
« Reactie #91 Gepost op: februari 11, 2009, 08:47:29 am »
Is da geleuter over onzen T1 nu nog altijd aan de gang?
Ik ben absoluut geen Dury-fan, meer zelfs, ik vind het een arrogante, eigenwijze flik!
Maar eerlijk is eerlijk, als ge jaar na jaar zijn resultaten met SVZW bekijkt, dan kan je niet anders dan concluderen dat ie telkens het maximum uit de beschikbare groep en het beschikbare budget heeft weten te halen.
En uiteindelijk is dat hetgene waarvoor ie betaald wordt.
Mijn respect (als trainer) heeft ie dan ook meer dan verdiend.
En neen, ik zie in gans de Jupiler League geen enkele trainer die het beter zou doen, laat staan die ik hier zou willen. ( B?l?ni misschien, maar die zal wel niet willen zeker? )

Offline The Phenomenon

  • Leden
  • Berichten: 140
Re: [NB] Genk-SVZW
« Reactie #92 Gepost op: februari 11, 2009, 10:26:45 am »
Is da geleuter over onzen T1 nu nog altijd aan de gang?
Ik ben absoluut geen Dury-fan, meer zelfs, ik vind het een arrogante, eigenwijze flik!
Maar eerlijk is eerlijk, als ge jaar na jaar zijn resultaten met SVZW bekijkt, dan kan je niet anders dan concluderen dat ie telkens het maximum uit de beschikbare groep en het beschikbare budget heeft weten te halen.
En uiteindelijk is dat hetgene waarvoor ie betaald wordt.
Mijn respect (als trainer) heeft ie dan ook meer dan verdiend.
En neen, ik zie in gans de Jupiler League geen enkele trainer die het beter zou doen, laat staan die ik hier zou willen. ( B?l?ni misschien, maar die zal wel niet willen zeker? )

IDD, welke "voetbalkenner" haalt in zijn hoofd om Dury in vraag te stellen???????
Kijk gewoon naar de feiten: jaar na jaar redelijke tot zeer goede resultaten en meestal goed voetbal, tactisch sterk,...

Dury is de beste trainer die we ons kunnen wensen!!!! (enigste minpunt zijn mss zijn wissels en omgang met  sommige spelers?)
Yesterday is history, Today is a gift, Tomorrow is mystery!


Offline mister f

  • Leden
  • Berichten: 627
Re: [NB] Genk-SVZW
« Reactie #93 Gepost op: februari 11, 2009, 06:55:06 pm »
leve dury. ;D

Offline lg

  • Leden
  • Berichten: 123
Re: [NB] Genk-SVZW
« Reactie #94 Gepost op: februari 12, 2009, 11:03:30 pm »
eerlijk is eerlijk dury levert voor de moment goed werk met onze ploeg.
nu hopen dat het tegen dender en tubeke niet fout loopt!!
of al dit is snel terug vergeten.
de trainer of speler is maar zo goed als zijn laatste mach!! wijze woorden van vleminx van de kv.

Offline Harry

  • Leden
  • Berichten: 1.450
    • EsseveeFans
Re: [NB] Genk-SVZW
« Reactie #95 Gepost op: februari 13, 2009, 09:26:51 am »
eerlijk is eerlijk dury levert voor de moment goed werk met onze ploeg.nu hopen dat het tegen dender en tubeke niet fout loopt!!
of al dit is snel terug vergeten.
de trainer of speler is maar zo goed als zijn laatste mach!! wijze woorden van vleminx van de kv.

 ??? Zo'n woorden uit uw mond?  ;)


"Concordia parvae res crescunt, discordia maximae dilabuntur"

Offline SVZW.BE

  • Leden
  • Berichten: 1.565
  • webteam SV Zulte Waregem - svzw.be - essevee.be
    • SV Zulte Waregem
Re: [NB] Genk-SVZW
« Reactie #96 Gepost op: februari 13, 2009, 09:36:33 am »
tga sneeuwen
Webteam SV Zulte Waregem

Offline lg

  • Leden
  • Berichten: 123
Re: [NB] Genk-SVZW
« Reactie #97 Gepost op: februari 13, 2009, 01:17:59 pm »
eerlijk is eerlijk dury levert voor de moment goed werk met onze ploeg.
nu hopen dat het tegen dender en tubeke niet fout loopt!!
of al dit is snel terug vergeten.
de trainer of speler is maar zo goed als zijn laatste mach!! wijze woorden van vleminx van de kv.

Met dergelijke oneliner kan je natuurlijk genomineerd worden als "prick of the year" mijns inziens (ik heb het op Vleminckx eh  ;))!

aangezien je weet wie ik bedoel moet je nie zagen.
en voor ge anderen prick noemt bekijk jezelf eerst goe in de spiegel en ja in u geval ik zou ook zwijgen dan  ;)

Offline Pringless

  • Gold Member
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 6.270
Re: [NB] Genk-SVZW
« Reactie #98 Gepost op: februari 14, 2009, 10:15:11 am »
eerlijk is eerlijk dury levert voor de moment goed werk met onze ploeg.nu hopen dat het tegen dender en tubeke niet fout loopt!!
of al dit is snel terug vergeten.
de trainer of speler is maar zo goed als zijn laatste mach!! wijze woorden van vleminx van de kv.

 ??? Zo'n woorden uit uw mond?  ;)
Moet dat nu echt?  :(
SV TILL I DIE