Auteur Topic: Over Lokeren  (gelezen 52747 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline die hard esseveeër

  • Leden
  • Berichten: 2.369
Re: Over Lokeren
« Reactie #20 Gepost op: oktober 27, 2015, 06:55:50 pm »
Misschien eens gaan polsen bij Reynders? Kan volgens mij de perfecte steun zijn voor Dury in de zoektocht naar spelers. En eerlijk is eerlijk, veel meer bekwaam dan een cordier die helpt met transfers he
Dury en iemand naast hem die eigen inbreng heeft?
Yeah, right...
 ::)

Offline essevee1972

  • Leden
  • Berichten: 1.157
  • Essevee!
Re: Over Lokeren
« Reactie #21 Gepost op: oktober 28, 2015, 11:09:18 am »
En meteen verloren thuis in de derby tegen Gent.

Ik vind het jammer voor Lokeren, maar fantastisch voor Leekens.

Die man kan niet genoeg met z'n voetjes op de grond gezet worden.

Offline 2460

  • Leden
  • Berichten: 1.603
Re: Over Lokeren
« Reactie #22 Gepost op: oktober 28, 2015, 11:23:14 am »
En meteen verloren thuis in de derby tegen Gent.

Ik vind het jammer voor Lokeren, maar fantastisch voor Leekens.

Die man kan niet genoeg met z'n voetjes op de grond gezet worden.

Die mens heeft geen voeten, enkel een nek van boven tot onder !
Dat er nog charels zijn die willen werken met die praatjesmaker is tamelijk bezar !  Je kijkt daar toch los door ?!!

Offline Pringless

  • Gold Member
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 6.260
Re: Over Lokeren
« Reactie #23 Gepost op: december 23, 2015, 11:13:01 pm »
Het is niet enkel wij die een late tegentreffer incasseren..
SV TILL I DIE

Offline Frederik

  • Administrator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 8.671
  • Essevee! Olé Olé!
Re: Over Lokeren
« Reactie #24 Gepost op: augustus 05, 2016, 02:56:02 pm »
In het Nieuwsblad zou vandaag een artikel staan dat Lambrechts op zijn 85e zou willen stoppen en begint de zoektocht naar een serieuze Belgische overnemer. De rest zijn buitenlanders (Chinezen) of makelaars. Benieuwd of ze er daar wel in slagen om een Belgische eigenaar te vinden.

Offline Frederik

  • Administrator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 8.671
  • Essevee! Olé Olé!
Re: Over Lokeren
« Reactie #25 Gepost op: augustus 05, 2016, 03:07:54 pm »
Lambrecht wil er zo snel mogelijk mee stoppen: "Vijf jaar geleden zou dit niet zijn voorgevallen"
ROGER LAMBRECHT ZOEKT NOG STEEDS EEN BELGISCHE OVERNEMER
05 augustus 2016 07:42 via voetbalkrant.com

Roger Lambrecht is al sinds mensenheugenis voorzitter van Sporting Lokeren. Maar aan die periode zou binnenkort een einde moeten komen als het van de 84-jarige Lambrecht afhangt.

Zijn plan is om er op zijn 85ste mee te stoppen, want het voetbalplezier is ver weg. "Plezier? Momenteel niet. Het is tegenwoordig niks dan miserie. En er is ook mijn leeftijd, h?. Als de ploeg weer op de rails staat, dan stop ik en moeten er andere mensen komen", vertelt hij aan Het Nieuwsblad. "Een man van 85 moet je niet meer aan het stuur van een vliegtuig zetten."

Lambrecht ziet in dat het de beurt is aan jongere, vitalere mensen. Wat absoluut geen schande is, want weinig zouden het hem hebben voorgedaan. "Dat gaat niet meer. Ik reageer veel te laat. Die twee ? drie spelers die we nog op het oog hebben, hadden hier al lang moeten zijn. Vijf jaar geleden zou dit niet voorgevallen zijn. Maar nu, je praat erover, maar er gebeurt niks."
Zoektocht naar overnemers

Er zijn kandidaat-overnemers genoeg, maar het komt altijd op hetzelfde neer: het zijn makelaars of Chinezen. Ik wil eerst de kans geven aan mensen van hier.
- Roger Lambrechts

Maar nu nog een geschikte overnemer vinden. "Er zijn kandidaten genoeg, maar het komt altijd op hetzelfde neer: het zijn makelaars of Chinezen. Ik wil eerst de kans geven aan mensen van hier. Als mensen die Lokeren genegen zijn de meerderheid hebben, dan maakt het voor mij niets uit dat de minderheid in handen is van Chinezen of anderen. Want dan hebben die toch niks te zeggen. Een makelaar reageert anders dan iemand met een hart voor Lokeren. Een makelaar bekijkt wat hij in zijn zak kan steken. Maar in Lokeren valt er niet veel in je zak te steken."

Bron: https://www.voetbalkrant.com/nl/nieuws/lees/2016-08-05/roger-lambrecht-zoekt-nog-steeds-een-belgische-overnemer

Offline Grompie

  • Leden
  • Berichten: 1.013
Re: Over Lokeren
« Reactie #26 Gepost op: augustus 05, 2016, 03:44:50 pm »
In het Nieuwsblad zou vandaag een artikel staan dat Lambrechts op zijn 85e zou willen stoppen en begint de zoektocht naar een serieuze Belgische overnemer. De rest zijn buitenlanders (Chinezen) of makelaars. Benieuwd of ze er daar wel in slagen om een Belgische eigenaar te vinden.

Zat er ooit aan te komen natuurlijk.
Denk dat het ook dit seizoen voor Lokeren weer pompen of verzuipen zal worden.
Een overnemer vinden in Belgie zal moeilijk worden, het is niet dat er hier 10 couckes/decuyperkes rondlopen.
Vrees echter dat ze daar tijdens de "vette" jaren iets te weinig mee gedaan hebben naar de toekomst toe. Lambrechts is van de oude stempel wat soms goed is maar vrees dat er ook een beetje teveel is stilgestaan bij Lokeren. Het zouden nu wel eens wat mindere jaren kunnen worden.
Maar 1 minder jaar zegt natuurlijk niet alles, voor hetzelfde geld doen ze dit jaar opnieuw mee voor play-off 1.

Offline depinguin

  • Leden
  • Berichten: 473
Re: Over Lokeren
« Reactie #27 Gepost op: augustus 05, 2016, 07:28:53 pm »
Wat denken jullie? Hoe lang duurt het nog voor meer dan 50% van de clubs in handen is van "buitenlandse investeerders"
"Hoe sterker je zelf bent hoe minder je de fouten van uw eigen falen bij een ander lecht"

"Proberen is voor janetten"

Offline Will McAvoy

  • Leden
  • Berichten: 1.712
  • Essevee!
Re: Over Lokeren
« Reactie #28 Gepost op: augustus 05, 2016, 09:12:44 pm »
Lokeren is een aflopend verhaal. Voetbal leeft daar niet voldoende en zonder de bandenmarchand belanden die vroeg of laat in 2e

Offline fozie

  • Leden
  • Berichten: 1.842
  • Mr Gold
Re: Over Lokeren
« Reactie #29 Gepost op: oktober 25, 2016, 07:54:16 pm »
Komaan Georges; redt uw vel nog ??n keer :)

Offline Svarrogh

  • Leden
  • Berichten: 1.806
Re: Over Lokeren
« Reactie #30 Gepost op: oktober 25, 2016, 11:31:43 pm »
Volgens mij ligt hij voor 90% buiten  :P

Offline varadero

  • Leden
  • Berichten: 2.279
Re: Over Lokeren
« Reactie #31 Gepost op: oktober 26, 2016, 08:32:05 am »
Volgens mij ligt hij voor 90% buiten  :P
Ondertussen al ontslagen (nieuws op Radio 1)

Offline svennay

  • Global Moderator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 5.241
  • Essevee!
Re: Over Lokeren
« Reactie #32 Gepost op: oktober 26, 2016, 09:53:16 am »
Ondertussen al ontslagen (nieuws op Radio 1)
Leekens weg bij Lokeren: ?Afscheid in onderling overleg?
26 oktober 2016 om 08:35 via Nieuwsblad.be

Georges Leekens staat niet langer aan het roer bij Lokeren. De trainer en de club hebben hun samenwerking stopgezet. Het thuisverlies tegen KV Oostende (1-2) van dinsdagavond was de druppel. De Oost-Vlamingen staan nu pas twaalfde, op ??n punt van de laatste plaats. ?We zijn onderling overeengekomen dat het zo niet langer kon?, zei Leekens bij Joe FM. Beloftencoach Arnar Vidarson wordt voorlopig interimtrainer in afwachting van een nieuwe hoofdcoach bij Lokeren.

?Na de nederlaag van gisteren tegen KV Oostende werd er overeengekomen een einde te maken aan de samenwerking tussen de club en Georges Leekens?, bevestigt Lokeren op zijn website. ?De wedstrijd tegen KV Oostende eindigde gisteren op 1-2. Achteraf was er contact tussen de club en Georges Leekens. Dit resulteerde in het be?indigen van de verdere samenwerking in onderling overleg?, luidt het.

Huidig beloftencoach en oud-speler Arnar Vidarsson neemt ad interim over van Leekens. ?Er wordt uitgekeken naar een nieuwe hoofdcoach?, stelt Lokeren verder.

Leekens gaf al toelichting bij ontslag

Leekens heeft inmiddels al toelichting bij zijn ontslag gegeven bij Joe FM. ?Ik ben vannacht met de voorzitter overeengekomen dat we het contract gaan stoppen. Ik heb gezegd: ?Voorzitter, ik ben u drie maal zwaar komen helpen?, dan is het beter dat we afscheid nemen in onderling overleg. En dat is het feit. Wel weinig geslapen natuurlijk (lacht). Ik ben niet gelukkig met mijn vertrek. Zeker bij een man die altijd een vaderfiguur voor mij geweest is, maar ik wil ook niet in de weg lopen.?

Tijdens de match klonk het al ?Leekens buiten? vanuit de thuistribune. Na afloop troepten enkele tientallen fans buiten samen om het ontslag van Leekens te eisen. ?Het is vervelend als je de steun van het publiek niet krijgt, maar het was een minderheid die riep. Daar help je de groep niet mee?, zei Leekens daar gisteravond nog over.

Leekens trekt waarschijnlijk weer naar buitenland

Leekens nam een jaar geleden de fakkel over van Bob Peeters bij Lokeren. Hij wist de Waaslanders weg te loodsen van de degradatieplaatsen, maar dit seizoen verging het hem minder goed. Na de nederlaag tegen KV Oostende staat Lokeren slechts op ??n puntje van de laatste plaats.

Wat zal de toekomst nu brengen voor Leekens? ?Nu ga ik kijken naar nieuwe horizonten en dat zal - denk ik - wel niet in Belgi? zijn. Ik heb veel aanbiedingen gehad die ik naast me neergelegd heb. Kameroen, waar Hugo Broos nu echt goed werk doet, in Qatar heb ik nog wat afgezegd. Zo waren er een vier ? vijftal landen.?

Bron: http://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20161026_02540225

Offline Frederik

  • Administrator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 8.671
  • Essevee! Olé Olé!
Re: Over Lokeren
« Reactie #33 Gepost op: oktober 26, 2016, 01:31:05 pm »
pff ... hebben ze nu nog niet door dat de coach maar een deel verantwoordelijk is.


Offline Grompie

  • Leden
  • Berichten: 1.013
Re: Over Lokeren
« Reactie #34 Gepost op: oktober 26, 2016, 02:16:57 pm »
pff ... hebben ze nu nog niet door dat de coach maar een deel verantwoordelijk is.

Na het vertrek van Peter Maes is de club zowat in elkaar gezakt. Hij was een redelijk belangrijke sleutel, denk dat hij toen redelijk zijn lepel in de pap had als het op transfers aankwam. Nu zie je vooral  met het vertrek van Peter Maes een exodus van spelers en een hoop mislukte transfers op 2 jaar tijd.

Offline Frederik

  • Administrator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 8.671
  • Essevee! Olé Olé!
Re: Over Lokeren
« Reactie #35 Gepost op: oktober 26, 2016, 02:33:50 pm »
Na het vertrek van Peter Maes is de club zowat in elkaar gezakt. Hij was een redelijk belangrijke sleutel, denk dat hij toen redelijk zijn lepel in de pap had als het op transfers aankwam. Nu zie je vooral  met het vertrek van Peter Maes een exodus van spelers en een hoop mislukte transfers op 2 jaar tijd.

Klopt, + alle goede spelers zijn door de maande/jaren weg en de nieuw aangetrokken spelers zijn niet van dezelfde waarde...

Daarom dat stabiliteit in de club o-zo belangrijk is, en daarvan zijn wij alweer het perfecte voorbeeld.



Offline Will McAvoy

  • Leden
  • Berichten: 1.712
  • Essevee!
Re: Over Lokeren
« Reactie #36 Gepost op: oktober 26, 2016, 02:40:33 pm »
Na het vertrek van Peter Maes is de club zowat in elkaar gezakt. Hij was een redelijk belangrijke sleutel, denk dat hij toen redelijk zijn lepel in de pap had als het op transfers aankwam. Nu zie je vooral  met het vertrek van Peter Maes een exodus van spelers en een hoop mislukte transfers op 2 jaar tijd.

Niet pers? het vertrek van Maes hoor. De bandenman spendeert minder geld en dat zal niet meer veranderen. Ik heb altijd gezegd dat Lokeren een aflopend verhaal is in 1e klasse. Te weinig supporters om een stabiele eerste klasser te blijven.

Offline Frederik

  • Administrator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 8.671
  • Essevee! Olé Olé!
Re: Over Lokeren
« Reactie #37 Gepost op: oktober 26, 2016, 02:45:13 pm »
Niet pers? het vertrek van Maes hoor. De bandenman spendeert minder geld en dat zal niet meer veranderen. Ik heb altijd gezegd dat Lokeren een aflopend verhaal is in 1e klasse. Te weinig supporters om een stabiele eerste klasser te blijven.

Ook al ... en is naarstig op zoek naar een 'vermogend' overnemer maar als je ziet dat vele ploegen het moeilijk hebben op dat vlak mogen wij alvast "zeer gelukkig zijn".

Alleen, hoe langer het duurt hoe minder hij zal krijgen voor zijn club, helaas.

Offline Lorenzo Di Marco

  • Leden
  • Berichten: 421
  • Essevee!
Re: Over Lokeren
« Reactie #38 Gepost op: oktober 26, 2016, 05:15:21 pm »
Tja als bij dergelijke ploegen de beste spelers (De Sutter, Patosi en Coelho) hun niveau niet halen, dan is het heel moeilijk om wedstrijden te winnen. Of dat dan Leekens zijn schuld is of de scouting of de rest van de staff...

Ze hadden misschien toch beter Leye en Kaya gehouden  ;D

Offline balboa

  • Leden
  • Berichten: 2.729
Re: Over Lokeren
« Reactie #39 Gepost op: oktober 26, 2016, 07:19:07 pm »
Na het vertrek van Peter Maes is de club zowat in elkaar gezakt. Hij was een redelijk belangrijke sleutel, denk dat hij toen redelijk zijn lepel in de pap had als het op transfers aankwam. Nu zie je vooral  met het vertrek van Peter Maes een exodus van spelers en een hoop mislukte transfers op 2 jaar tijd.

Heeft helemaal niks met Maes te maken.

Zijn gewoon hun beste spelers kwijtgeraakt. Met Vanaken, rond wie alles draaide en hun topschutter, Harbaoui.

Stel je voor dat Dury vertrok na onze 2 successeizoenen. Dan zouden er hier geweest zijn die zouden zeggen "het zou met Dury geen waar geweest zijn."

Maes is daar gewoon op het perfect moment vertrokken. Want ook met h?m zou het malaise geweest zijn in Lokeren.