Auteur Topic: BEKER VAN BELGIE  (gelezen 55315 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline svzw81

  • Leden
  • Berichten: 3.953
Re: BEKER VAN BELGIE
« Reactie #520 Gepost op: januari 29, 2010, 06:56:46 pm »
benieuwd wat de loting wordt.

stel dat roeselare-cercle een halve finale wordt, dan trekt 1 van deze ploegen al zeker naar de heizel.  :)



Ben je dat wel zeker?  Daar was ik nooit zelf opgekomen.  ;)

Het is soms beter te zwijgen en anderen te laten denken dat je onozel bent dan je mond open te doen en alle twijfel weg te nemen... 

de bedoeling van die post was om te zeggen dat deze ploegen het matig tot slecht doen in de competitie, maar dan wel de bekerfinale zouden spelen  ::)  daarom dat ik mij ook afvraag of kvm-gent wel een halve finale zal zijn ...

Offline Harry

  • Leden
  • Berichten: 1.450
    • EsseveeFans
Re: BEKER VAN BELGIE
« Reactie #521 Gepost op: januari 29, 2010, 09:55:30 pm »
benieuwd wat de loting wordt.

stel dat roeselare-cercle een halve finale wordt, dan trekt 1 van deze ploegen al zeker naar de heizel.  :)



Ben je dat wel zeker?  Daar was ik nooit zelf opgekomen.  ;)

Het is soms beter te zwijgen en anderen te laten denken dat je onozel bent dan je mond open te doen en alle twijfel weg te nemen... 

de bedoeling van die post was om te zeggen dat deze ploegen het matig tot slecht doen in de competitie, maar dan wel de bekerfinale zouden spelen  ::)  daarom dat ik mij ook afvraag of kvm-gent wel een halve finale zal zijn ...

Mijn citaat sloeg niet op uw post mijn beste  ;)


"Concordia parvae res crescunt, discordia maximae dilabuntur"

Offline svzw81

  • Leden
  • Berichten: 3.953
Re: BEKER VAN BELGIE
« Reactie #522 Gepost op: januari 29, 2010, 10:05:21 pm »
weet ik harry  ;)

twas op kameraad superjood bedoelt  :)

Leatherfaceje

  • Gast
Re: BEKER VAN BELGIE
« Reactie #523 Gepost op: februari 02, 2010, 12:50:56 pm »
Het zal nooit Gent - KvM zijn.

KV Mechelen-Gent en Cercle-Roeselare in beker

 ::)

WAEREGHEM

  • Gast
Re: BEKER VAN BELGIE
« Reactie #524 Gepost op: september 01, 2010, 01:55:44 pm »
16e finales

RWS Woluwe FC - Essevee

8e finales

Woluwe/Essevee - Wetteren/Lokeren
« Laatst bewerkt op: september 01, 2010, 02:11:52 pm door WAEREGHEM »

Offline Sharky

  • Leden
  • Berichten: 457
Re: BEKER VAN BELGIE
« Reactie #525 Gepost op: september 01, 2010, 02:32:57 pm »
Mooie loting om te beginnen.  Zouden in principe 2 haalbare tegenstanders moeten zijn.

Offline Nico the master

  • Leden
  • Berichten: 1.914
Re: BEKER VAN BELGIE
« Reactie #526 Gepost op: september 01, 2010, 02:34:00 pm »
Positieve is, als de logica gerespecteerd word tenminste, dat we tegen Lokeren uitkomen THUIS. Moet dus mogelijk zijn om door te stoten naar de kwartfinale! Maar we hebben de laatste jaren al genoeg gemerkt in de beker dat we er tegen haalbare kaarten uitvliegen..

Offline SV5381.be

  • Leden
  • Berichten: 424
    • SV5381.be
Re: BEKER VAN BELGIE
« Reactie #527 Gepost op: september 01, 2010, 02:38:35 pm »
SV5381.be
D? fansite van SV Zulte Waregem


Online Mephistow.be

  • Leden
  • Berichten: 713
Re: BEKER VAN BELGIE
« Reactie #528 Gepost op: november 10, 2010, 10:34:05 pm »
Ook Lokeren bijt in het zand in Woluwe... Mss toch niet onbelangrijk om tegen dergelijke ploegen altijd het thuisvoordeel af te kopen...

Offline Glitch.

  • Leden
  • Berichten: 2.057
Re: BEKER VAN BELGIE
« Reactie #529 Gepost op: november 10, 2010, 10:37:45 pm »
Ook Lokeren bijt in het zand in Woluwe... Mss toch niet onbelangrijk om tegen dergelijke ploegen altijd het thuisvoordeel af te kopen...

Hier geef ik je absoluut gelijk in.
-SVZW Forever-

Offline jelle

  • Leden
  • Berichten: 74
Re: BEKER VAN BELGIE
« Reactie #530 Gepost op: november 11, 2010, 12:34:59 am »
het thuisvoordeel afkopen  :D bestaat er eigenlijk nog een absurdere regel? anders nog ne zak geld derbij en we kunnen de 0-1 ook kopen

serieus ik ben blij dat we daar niet aan meedoen. als je niet kan winnen op t veld van een 3eklasser dan heb je niets te zoeken in die beker

Offline die hard esseveeër

  • Leden
  • Berichten: 2.369
Re: BEKER VAN BELGIE
« Reactie #531 Gepost op: november 11, 2010, 09:09:58 am »
Uit goeie (bestuurs)bron kan ik jullie mededelen dat er wel degelijk een poging gedaan is om het thuisvoordeel af te kopen, maar dat Woluwe er niets moest van weten. ( Wat uiteraard hun goed recht is )

Offline sv_forever

  • Leden
  • Berichten: 3.182
Re: BEKER VAN BELGIE
« Reactie #532 Gepost op: november 11, 2010, 09:16:59 am »
Uit goeie (bestuurs)bron kan ik jullie mededelen dat er wel degelijk een poging gedaan is om het thuisvoordeel af te kopen, maar dat Woluwe er niets moest van weten. ( Wat uiteraard hun goed recht is )

Het is ook maar logisch natuurlijk als je de geschiedenis van essevee bekijkt in de cup op verplaatsing ?n ons toenmalig vormpeil. Ik denk dat het maar de topploegen zijn die thuisvoordeel kunnen afkopen.

Offline Pringless

  • Gold Member
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 6.261
Re: BEKER VAN BELGIE
« Reactie #533 Gepost op: november 11, 2010, 11:22:30 am »
Uit goeie (bestuurs)bron kan ik jullie mededelen dat er wel degelijk een poging gedaan is om het thuisvoordeel af te kopen, maar dat Woluwe er niets moest van weten. ( Wat uiteraard hun goed recht is )

Het is ook maar logisch natuurlijk als je de geschiedenis van essevee bekijkt in de cup op verplaatsing ?n ons toenmalig vormpeil. Ik denk dat het maar de topploegen zijn die thuisvoordeel kunnen afkopen.
Anderlecht heeft toch op centre en op westerlo moeten spelen.
SV TILL I DIE

Offline sv_forever

  • Leden
  • Berichten: 3.182
Re: BEKER VAN BELGIE
« Reactie #534 Gepost op: november 11, 2010, 12:46:46 pm »
Uit goeie (bestuurs)bron kan ik jullie mededelen dat er wel degelijk een poging gedaan is om het thuisvoordeel af te kopen, maar dat Woluwe er niets moest van weten. ( Wat uiteraard hun goed recht is )

Het is ook maar logisch natuurlijk als je de geschiedenis van essevee bekijkt in de cup op verplaatsing ?n ons toenmalig vormpeil. Ik denk dat het maar de topploegen zijn die thuisvoordeel kunnen afkopen.
Anderlecht heeft toch op centre en op westerlo moeten spelen.
Ja, inderdaad, dit jaar zijn ze precies wel op verplaatsing geweest, maar ik herinner me dat er de voorbije jaren toch topploegen geweest zijn die thuisvoordeel kochten. Daarbij Westerlo zal zijn thuisvoordeel nu wel niet verkopen en Centre is dan msh de uitzondering ;)

Offline Nico the master

  • Leden
  • Berichten: 1.914
Re: BEKER VAN BELGIE
« Reactie #535 Gepost op: november 11, 2010, 12:51:07 pm »
Uit goeie (bestuurs)bron kan ik jullie mededelen dat er wel degelijk een poging gedaan is om het thuisvoordeel af te kopen, maar dat Woluwe er niets moest van weten. ( Wat uiteraard hun goed recht is )

Het is ook maar logisch natuurlijk als je de geschiedenis van essevee bekijkt in de cup op verplaatsing ?n ons toenmalig vormpeil. Ik denk dat het maar de topploegen zijn die thuisvoordeel kunnen afkopen.
Anderlecht heeft toch op centre en op westerlo moeten spelen.
Ja, inderdaad, dit jaar zijn ze precies wel op verplaatsing geweest, maar ik herinner me dat er de voorbije jaren toch topploegen geweest zijn die thuisvoordeel kochten. Daarbij Westerlo zal zijn thuisvoordeel nu wel niet verkopen en Centre is dan msh de uitzondering ;)

Genk heeft het dit jaar van Coxyde afgekocht dacht ik

Offline sv_forever

  • Leden
  • Berichten: 3.182
Re: BEKER VAN BELGIE
« Reactie #536 Gepost op: november 11, 2010, 01:00:00 pm »

Genk heeft het dit jaar van Coxyde afgekocht dacht ik
En ik denk dat ze de vorige jaren ook al vaak het voordeel afgekocht hebben. MIsschien omdat ze altijd zo rampzalig beginnen dat ze meer zekerheid willen over de beker. :)

Offline die hard esseveeër

  • Leden
  • Berichten: 2.369
Re:BEKER VAN BELGIE
« Reactie #537 Gepost op: mei 19, 2011, 08:49:54 am »
Aan hoeveel krijg ik Westerlo voor den Beker te winnen zaterdag?
 :)

Offline drets

  • Leden
  • Berichten: 353
Re:BEKER VAN BELGIE
« Reactie #538 Gepost op: mei 19, 2011, 11:10:47 pm »
Aan hoeveel krijg ik Westerlo voor den Beker te winnen zaterdag?
 :)

1,2 ?  :P
Schrijffouten hierboven zijn er met de bedoeling mij een stap dichter te brengen bij werelddominantie.. Duhh!!

Offline die hard esseveeër

  • Leden
  • Berichten: 2.369
Re:BEKER VAN BELGIE
« Reactie #539 Gepost op: mei 20, 2011, 05:26:58 pm »
Aan hoeveel krijg ik Westerlo voor den Beker te winnen zaterdag?
 :)

1,2 ?  :P
Dan hou ik het bij www.unibet.com ! Daar krijg ik ze aan 6,2 !  :D