Auteur Topic: KV Kortrijk - SVZW op groot scherm  (gelezen 25126 keer)

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Offline jenske

  • Leden
  • Berichten: 2.177
    • SV Anzegem
Re: KV Kortrijk - SVZW op groot scherm
« Reactie #60 Gepost op: november 10, 2008, 10:51:17 am »
4900 man slechts kortrijk - mechelen: waaronder 900 mechelen fans. Volgens laatste nieuws en nieuwsblad

Als je dan eens kijkt naar o.a. de zittribune wat normaal voor de bezoekers was.  Zit er msh nauwelijks 200 man op van kortrijk.  Zie de beelden op sporza.

Pff triestig.  Kortrijk trekt geen volk en heeft er nooit getrokken.  Wij kunnen de dikke 2000 kaarten zekers makkelijk aan de man brengen.  En krijgen dan 890 kaartjes.

Triestig.  En dom van kortrijk.  Minder inkomsten, en risico op veel waregemnaren in kortrijkvakken.

Nu, ik vind dat toch gevaarlijk om te gaan vergelijken. Tegen KV Mechelen zat er misschien maar 4900 man in het stadion, maar wat als ze tegen ons heel wat meer bezoekers hebben en er geen 1100 plaatsen meer vrij waren, dan zal er voor Kortrijk toch geen probleem zijn...

Offline superjood

  • Leden
  • Berichten: 482
Re: KV Kortrijk - SVZW op groot scherm
« Reactie #61 Gepost op: november 10, 2008, 06:44:40 pm »
Teneerste wil ik even verduidelijken dat "die werkloosheid" sloeg op het verstand (zie post ervoor)  ;)

Wat Dury betreft hebben we die reacties van u en consoorten niet gehoord na de overwinningen tegen Anderlecht en tegen Roeselare, waarna we (veel te vroeg me dunk) bejubeld werden in de media.

Wat mijn voetbalvestand en Marc Brys betreft, zou ik gerust even de test willen doen bij de 17 andere eerste klassers.

We bieden Dury en Brys bij iedere ploeg aan. Ik denk dat Dury keuze genoeg zou hebben en Brys enkel kans heeft bij ploegen alla Tubeke, Roeselare... Niet dat Brys de allerslechte is, maar toch veel minder aanzien heeft dat bv een Dury.

Tja, voor degene die mij kennen weten dat ik ook na de 4-0 overwinning op RSCA stond te roepen van "Dury buiten" en dat zal ik ook blijven doen na elke overwinning, dus uw punt klopt hier in geen geval...  Kga kort en duidelijk zijn, ik heb het volledig gehad met F.D. (want als hij nog langer blijft komt er straks nog een standbeeld voor de brave man ;)).  Velen (ook spelers) zullen dezelfde mening delen met mij, maar durven in tegenstelling tot mezelf er jammergenoeg niet voor uitkomen.

En wat Marc Brys betreft: een beetje meer respect voor ploegen zoals Roeselare, Tubeke & M.B. zelf zou hier niet misstaan, ons niveau ligt echt geen stukken hoger dan die 2 ploegen hoor.  En het gaat hier niet over hoeveel aanzien een trainer heeft, maar wel over de manier van werken.

Offline Breeza

  • Gold Member
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 1.589
    • SV5381.be
Re: KV Kortrijk - SVZW op groot scherm
« Reactie #62 Gepost op: november 10, 2008, 07:07:33 pm »
Je mag er fier op zijn... De volgende keer krijg je na zo'n overwinning de micro in je handen en mag je op de middenstip gaan staan en 'Dury buiten' roepen. Zo breng je heel het stadion aan het lachen, ook al is het dan met u. Kun je mij trouwens een plezier doen en hier (http://www.esseveeforum.be/index.php?topic=724.100) posten. Deze post beschouw ik als offtopic en past dus beter in het aangegeven topic.

Offline matti1992

  • Leden
  • Berichten: 18
Re: KV Kortrijk - SVZW op groot scherm
« Reactie #63 Gepost op: november 10, 2008, 08:03:28 pm »
Snap al de commotie niet hoor ...
Wij bieden 900 kaarten aan en jullie? 950 ? 1000? Er is geen reden om hierover te zagen : veel Waregem-fans zullen (jammer voor hen) aan geen kaart geraken, maar dit is gewoon exact hetzelfde voor ons binnen een paar maanden. Uit-supporters zijn gewoon veel te verwend bij ons de laatste jaren wat het aantal kaarten en het prachtige zicht betreft. Degenen van jullie die enerzijds al op Anderlecht, Roeselare en noem maar op zijn meegeweest op verplaatsing en anderzijds vorig jaar bij ons zullen wel weten wat ik bedoel ...

Offline superjood

  • Leden
  • Berichten: 482
Re: KV Kortrijk - SVZW op groot scherm
« Reactie #64 Gepost op: november 11, 2008, 12:05:39 am »
Tja, voor degene die mij kennen weten dat ik ook na de 4-0 overwinning op RSCA stond te roepen van "Dury buiten" en dat zal ik ook blijven doen na elke overwinning, dus uw punt klopt hier in geen geval...  Kga kort en duidelijk zijn, ik heb het volledig gehad met F.D. (want als hij nog langer blijft komt er straks nog een standbeeld voor de brave man ;)).  Velen (ook spelers) zullen dezelfde mening delen met mij, maar durven in tegenstelling tot mezelf er jammergenoeg niet voor uitkomen.

Blijf toch gewoon thuis zieligaard! Zonder Dury zaten we nog te klooien in 4de klasse of was er helemaal niets in Waregem!  Maar dat had jij natuurlijk liever zo gehad!

Ik had zo een reacties wel verwacht hoor, zal er dan ook mijn slaap niet voor laten.  Het is dan ook een publiek geheim dat je in Belgi? niet voor je mening mag uitkomen, maar eigenlijk best meeloopt zoals al de rest...  Benieuwd of je tegen de spelers die niet meer onder F.D. willen werken ook zult zeggen, van blijf maar thuis.  En een andere trainer ging ons ook wel weggehaald hebben hoor uit 4e klasse, je moet hem zeker niet heilig verklaren.

Offline Ranter

  • Leden
  • Berichten: 1.637
Re: KV Kortrijk - SVZW op groot scherm
« Reactie #65 Gepost op: november 11, 2008, 08:41:20 am »
Tja, voor degene die mij kennen weten dat ik ook na de 4-0 overwinning op RSCA stond te roepen van "Dury buiten" en dat zal ik ook blijven doen na elke overwinning, dus uw punt klopt hier in geen geval...  Kga kort en duidelijk zijn, ik heb het volledig gehad met F.D. (want als hij nog langer blijft komt er straks nog een standbeeld voor de brave man ;)).  Velen (ook spelers) zullen dezelfde mening delen met mij, maar durven in tegenstelling tot mezelf er jammergenoeg niet voor uitkomen.

Blijf toch gewoon thuis zieligaard! Zonder Dury zaten we nog te klooien in 4de klasse of was er helemaal niets in Waregem!  Maar dat had jij natuurlijk liever zo gehad!

Ik had zo een reacties wel verwacht hoor, zal er dan ook mijn slaap niet voor laten.  Het is dan ook een publiek geheim dat je in Belgi? niet voor je mening mag uitkomen, maar eigenlijk best meeloopt zoals al de rest...  Benieuwd of je tegen de spelers die niet meer onder F.D. willen werken ook zult zeggen, van blijf maar thuis.  En een andere trainer ging ons ook wel weggehaald hebben hoor uit 4e klasse, je moet hem zeker niet heilig verklaren.



Naam : superjood
Citaten/opmerkingen op een forum zoals:
-Het is dan ook een publiek geheim dat je in Belgi? niet voor je mening mag uitkomen
-(de Belgische mentaliteit, ja knikken en zwijgen)
-wat Marc Brys betreft: een beetje meer respect voor ploegen zoals Roeselare, Tubeke & M.B. zelf zou hier niet misstaan, ons niveau ligt echt geen stukken hoger dan die 2 ploegen hoor.  En het gaat hier niet over hoeveel aanzien een trainer heeft, maar wel over de manier van werken

1 woord : HILARISCH!!!!  :D
Kerel, jij bent zooooooooooo goeddddddd  !!!!!
Voor u moesten ze een standbeeld oprichten!! Echt waar!!!


En wat je heldendaad betreft : "Tja, voor degene die mij kennen weten dat ik ook na de 4-0 overwinning op RSCA stond te roepen van "Dury buiten" en dat zal ik ook blijven doen na elke overwinning"

Chapeau ! Waar deed je dat?
In uw auto terug naar huis? De isoleercel van uw instelling? De wafelenbak van de KVLV?

Soit, met mensen zoals u kan je eindeloos discussi?ren. Nouja, discussi?ren...
Nog veel plezier in uw leefwereld !  ;)

Offline superjood

  • Leden
  • Berichten: 482
Re: KV Kortrijk - SVZW op groot scherm
« Reactie #66 Gepost op: november 11, 2008, 10:56:04 am »
Tja, voor degene die mij kennen weten dat ik ook na de 4-0 overwinning op RSCA stond te roepen van "Dury buiten" en dat zal ik ook blijven doen na elke overwinning, dus uw punt klopt hier in geen geval...  Kga kort en duidelijk zijn, ik heb het volledig gehad met F.D. (want als hij nog langer blijft komt er straks nog een standbeeld voor de brave man ;)).  Velen (ook spelers) zullen dezelfde mening delen met mij, maar durven in tegenstelling tot mezelf er jammergenoeg niet voor uitkomen.

Blijf toch gewoon thuis zieligaard! Zonder Dury zaten we nog te klooien in 4de klasse of was er helemaal niets in Waregem!  Maar dat had jij natuurlijk liever zo gehad!

Ik had zo een reacties wel verwacht hoor, zal er dan ook mijn slaap niet voor laten.  Het is dan ook een publiek geheim dat je in Belgi? niet voor je mening mag uitkomen, maar eigenlijk best meeloopt zoals al de rest...  Benieuwd of je tegen de spelers die niet meer onder F.D. willen werken ook zult zeggen, van blijf maar thuis.  En een andere trainer ging ons ook wel weggehaald hebben hoor uit 4e klasse, je moet hem zeker niet heilig verklaren.



Naam : superjood
Citaten/opmerkingen op een forum zoals:
-Het is dan ook een publiek geheim dat je in Belgi? niet voor je mening mag uitkomen
-(de Belgische mentaliteit, ja knikken en zwijgen)
-wat Marc Brys betreft: een beetje meer respect voor ploegen zoals Roeselare, Tubeke & M.B. zelf zou hier niet misstaan, ons niveau ligt echt geen stukken hoger dan die 2 ploegen hoor.  En het gaat hier niet over hoeveel aanzien een trainer heeft, maar wel over de manier van werken

1 woord : HILARISCH!!!!  :D
Kerel, jij bent zooooooooooo goeddddddd  !!!!!
Voor u moesten ze een standbeeld oprichten!! Echt waar!!!


En wat je heldendaad betreft : "Tja, voor degene die mij kennen weten dat ik ook na de 4-0 overwinning op RSCA stond te roepen van "Dury buiten" en dat zal ik ook blijven doen na elke overwinning"

Chapeau ! Waar deed je dat?
In uw auto terug naar huis? De isoleercel van uw instelling? De wafelenbak van de KVLV?

Soit, met mensen zoals u kan je eindeloos discussi?ren. Nouja, discussi?ren...
Nog veel plezier in uw leefwereld !  ;)

En jij veel plezier in tweede klasse volgend seizoen (best leuke reeks), of nee wss ben je iemand die enkel komt als er goed voetbal te zien is op het hoogste niveau (bon ja, goed voetbal...???:)

Offline sv_forever

  • Leden
  • Berichten: 3.182
Re: KV Kortrijk - SVZW op groot scherm
« Reactie #67 Gepost op: november 11, 2008, 11:39:41 am »
jongens toch on topic aub...

Sv Zulte Waregem

  • Gast
Re: KV Kortrijk - SVZW op groot scherm
« Reactie #68 Gepost op: november 11, 2008, 03:15:08 pm »
Snap al de commotie niet hoor ...
Wij bieden 900 kaarten aan en jullie? 950 ? 1000? Er is geen reden om hierover te zagen : veel Waregem-fans zullen (jammer voor hen) aan geen kaart geraken, maar dit is gewoon exact hetzelfde voor ons binnen een paar maanden. Uit-supporters zijn gewoon veel te verwend bij ons de laatste jaren wat het aantal kaarten en het prachtige zicht betreft. Degenen van jullie die enerzijds al op Anderlecht, Roeselare en noem maar op zijn meegeweest op verplaatsing en anderzijds vorig jaar bij ons zullen wel weten wat ik bedoel ...

1500.

Offline matti1992

  • Leden
  • Berichten: 18
Re: KV Kortrijk - SVZW op groot scherm
« Reactie #69 Gepost op: november 11, 2008, 04:36:06 pm »
1500.
[/quote]

Rechtstreeks van svzw.be :

Uitvakken L, M, N (zit~) & V (staan~) : circa 950 plaatsen (zit- en staan~)

fox

  • Gast
Re: KV Kortrijk - SVZW op groot scherm
« Reactie #70 Gepost op: november 12, 2008, 11:59:53 am »
Tja, voor degene die mij kennen weten dat ik ook na de 4-0 overwinning op RSCA stond te roepen van "Dury buiten" en dat zal ik ook blijven doen na elke overwinning, dus uw punt klopt hier in geen geval...  Kga kort en duidelijk zijn, ik heb het volledig gehad met F.D. (want als hij nog langer blijft komt er straks nog een standbeeld voor de brave man ;)).  Velen (ook spelers) zullen dezelfde mening delen met mij, maar durven in tegenstelling tot mezelf er jammergenoeg niet voor uitkomen.

Blijf toch gewoon thuis zieligaard! Zonder Dury zaten we nog te klooien in 4de klasse of was er helemaal niets in Waregem!  Maar dat had jij natuurlijk liever zo gehad!

Ik had zo een reacties wel verwacht hoor, zal er dan ook mijn slaap niet voor laten.  Het is dan ook een publiek geheim dat je in Belgi? niet voor je mening mag uitkomen, maar eigenlijk best meeloopt zoals al de rest...  Benieuwd of je tegen de spelers die niet meer onder F.D. willen werken ook zult zeggen, van blijf maar thuis.  En een andere trainer ging ons ook wel weggehaald hebben hoor uit 4e klasse, je moet hem zeker niet heilig verklaren.

Nee, mijn beste, het is een publiek geheim dat mensen die sportief aan de top staan in Belgie, continu publiekelijk worden afgeschoten door randdebielen.

Offline wrd

  • Leden
  • Berichten: 404
Re: KV Kortrijk - SVZW op groot scherm
« Reactie #71 Gepost op: november 12, 2008, 01:12:08 pm »
Waar gaat dat groot scherm dan staan, op de goal met sups op het plein.. zou wel zalig zijn :D

Offline geert

  • Leden
  • Berichten: 449
  • Live the moment
Re: KV Kortrijk - SVZW op groot scherm
« Reactie #72 Gepost op: november 12, 2008, 01:18:23 pm »
Snap al de commotie niet hoor ...
Wij bieden 900 kaarten aan en jullie? 950 ? 1000? Er is geen reden om hierover te zagen : veel Waregem-fans zullen (jammer voor hen) aan geen kaart geraken, maar dit is gewoon exact hetzelfde voor ons binnen een paar maanden. Uit-supporters zijn gewoon veel te verwend bij ons de laatste jaren wat het aantal kaarten en het prachtige zicht betreft. Degenen van jullie die enerzijds al op Anderlecht, Roeselare en noem maar op zijn meegeweest op verplaatsing en anderzijds vorig jaar bij ons zullen wel weten wat ik bedoel ...

Ergens heb je gelijk.  Maar toch is het stom als je ziet dat het stadion tegen KVMechelen akelig lege plekken vertoonde.  Terwijl Mechelen gerust een groter vak kon vullen...

Offline roodwit99

  • Leden
  • Berichten: 14
Re: KV Kortrijk - SVZW op groot scherm
« Reactie #73 Gepost op: november 12, 2008, 01:37:58 pm »
Zie andere topic, rel met kvk. Wat is mis met de ambitie hebben om die tribune vol te krijgen, dit gaat ntl niet van de 1ne dag op de andere. Al dat gezaag voor niets.

Offline essevee007

  • Leden
  • Berichten: 3.155
Re: KV Kortrijk - SVZW op groot scherm
« Reactie #74 Gepost op: november 12, 2008, 05:42:45 pm »
Tes dat, al dat gezaag.  We zullen wij wel de vele lege plaatsen opvullen dan maar.

Als je kijkt dat we voor de beker, het vak makkelijk volkregen (denk 2200 plaatsen ofzo?) en er dan nog altijd van waregem in kortrijkse vakken zaten.  En als je ziet kortrijk - mechelen: 4900 toeschouwers slechts :s.

Of gaan jullie terug: oudere mensen aanvallen, of mensen met kinderen bij zich of kinderen van nog geen 16 jaar?

Dat kan iedereen hoor.


Offline mister f

  • Leden
  • Berichten: 627
Re: KV Kortrijk - SVZW op groot scherm
« Reactie #75 Gepost op: november 13, 2008, 10:42:37 am »
oh ja we zullen ons wel mengen tussen die van kortrijk.

Offline Vossie

  • Leden
  • Berichten: 436
Re: KV Kortrijk - SVZW op groot scherm
« Reactie #76 Gepost op: november 13, 2008, 10:51:30 am »
Als je op de oude bezoekerstribune u mengt, zal er niet teveel mengen aanzijn. Als ze er maar met 20zitten.

Offline elarto

  • Leden
  • Berichten: 104
Re: KV Kortrijk - SVZW op groot scherm
« Reactie #77 Gepost op: november 13, 2008, 12:02:34 pm »
Als je op de oude bezoekerstribune u mengt, zal er niet teveel mengen aanzijn. Als ze er maar met 20zitten.

thuismatch it is

Offline SVZW.BE

  • Leden
  • Berichten: 1.565
  • webteam SV Zulte Waregem - svzw.be - essevee.be
    • SV Zulte Waregem
Re: KV Kortrijk - SVZW op groot scherm
« Reactie #78 Gepost op: november 13, 2008, 12:08:09 pm »
Zal een zware partij worden ... Hopelijk kunnen ze die akker nog wa in orde krijgen, want zoals Standard gisteren moest voetballen, kan je amper voetbal noemenOn the other hand : ik vond het voetbal van KVK niet denderend. Standard moest die partij al lang afgemaakt hebben (van waar kenne we da nog ?).

Leg die Calvo, Coulibaly en Diagoudinges lam en ze zitten mooi vast.
Webteam SV Zulte Waregem

fox

  • Gast
Re: KV Kortrijk - SVZW op groot scherm
« Reactie #79 Gepost op: november 13, 2008, 12:25:57 pm »
Zal een zware partij worden ... Hopelijk kunnen ze die akker nog wa in orde krijgen, want zoals Standard gisteren moest voetballen, kan je amper voetbal noemenOn the other hand : ik vond het voetbal van KVK niet denderend. Standard moest die partij al lang afgemaakt hebben (van waar kenne we da nog ?).

Leg die Calvo, Coulibaly en Diagoudinges lam en ze zitten mooi vast.

Ik vond Kortrijk ook allesbehalve goed spelen. Het is maar doordat Standard met een B-team speelde dat Kortrijk dit gewonnen heeft. De enige waar je volgens mij voor moet opletten is die Kumps. Doet mij serieus denken aan ene Tony Sergeant in ons eerste jaar.