Auteur Topic: Debat met Willy Naessens  (gelezen 7494 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline FrameWork

  • Leden
  • Berichten: 1
  • Essevee!
Debat met Willy Naessens
« Gepost op: november 19, 2013, 07:35:10 pm »
Beste essevee-supporters

Als student journalistiek organiseer ik samen met mijn klasgenoten en de Howest Kortrijk aanstaande donderdag een live-radioshow met debatten. Deze gaat door in de cin?Palace in Kortrijk van 19u-22u (met vrije ingang).

Om 20u is Willy Naessens te gast in het programma om te debatteren over het nieuwe stadion van essevee. Bij deze zou ik jullie graag allen uitnodigden om dit interessant betoog bij te wonen!

Facebookevent: https://www.facebook.com/events/463948807047161/?hc_location=stream

Website: http://zorgenvoorlater.wordpress.com

Offline Boer Carels

  • Leden
  • Berichten: 514
  • Essevee!
Re: Debat met Willy Naessens
« Reactie #1 Gepost op: november 20, 2013, 12:46:07 am »
Misschien ook eens in het regenboogstadion topic posten. Zal je waarschijnlijk een grotere respons vinden. ;)

Offline Boer uit Waregem

  • Leden
  • Berichten: 5.767
  • Essevee!
Re: Debat met Willy Naessens
« Reactie #2 Gepost op: november 20, 2013, 09:26:43 am »
A, eindelijk wa openheid zie

Offline svzw81

  • Leden
  • Berichten: 3.953
Re: Debat met Willy Naessens
« Reactie #3 Gepost op: november 20, 2013, 02:17:28 pm »
wel grappig dat het uitgerekend in kortrijk is :)

Offline delphine

  • Leden
  • Berichten: 319
Re: Debat met Willy Naessens
« Reactie #4 Gepost op: november 20, 2013, 05:33:59 pm »
het zijn studenten die naar kortrijk school lopen,vandaar


Offline Boer uit Waregem

  • Leden
  • Berichten: 5.767
  • Essevee!
Re: Debat met Willy Naessens
« Reactie #5 Gepost op: november 20, 2013, 07:51:26 pm »
hoop op een verslagske :)

Offline belli

  • Leden
  • Berichten: 3.767
Re: Debat met Willy Naessens
« Reactie #6 Gepost op: november 21, 2013, 10:49:18 am »
En het is ook met Han Coucke....kwestie om nog meer het essevee gevoel te geven... :-)

Offline belli

  • Leden
  • Berichten: 3.767
Re: Debat met Willy Naessens
« Reactie #7 Gepost op: november 22, 2013, 11:13:34 am »
dit is te vinden wat er gisteren zo allemaal is gezegd. Willy Naessens was verontschuldigd en Carl Balli?re was aanwezig. Als, en ik zeg wel als dit het is wat gezegd is.....ja....kunnen we nog lang wachten denk ik....Willy zwembad Naessens zou er zich beter met bemoeien....er wordt gepraat, gepraat en nog eens gepraat heb ik de indruk

Stadiondossier Zulte Waregem
Posted on november 21, 2013

Tonny Demuytere vs Carl Balli?re

Balli?re: ?Vandaag staan we nergens omtrent ons stadiondossier. De samenwerking zat oorspronkelijk goed, we hadden goeie contacten maar tot nu toe is er daar nog niets mee gebeurd.?

Demuytere: ?Wij zijn akkoord dat er een vernieuwing moet komen, het is inderdaad niet het mooiste stadion dat we hebben. Natuurlijk hadden we ook heel wat bedenkingen bij het nieuwe stadionplan, zoals de appartementen en hotelkamers die er zouden komen. Zoals Balli?re zegt moeten we inderdaad samenwerken, anders is het inderdaad onhaalbaar om dergelijke investeringen te doen.

Balli?re: ?Ik denk dat iedereen er klaar voor is om een nieuw stadion  te bouwen in Waregem?

Demuytere: ?Waar gaat het nieuwe stadion komen? Dat is ook nog niet beslist, toch niet onbelangrijk.?

Balli?re; In buurlanden als Nederland en Frankrijk wordt alles in het werk gesteld om alles te doen zodat er nieuwe stadions komen. Hier niet.?

Demuytere; ?In Brugge is het verantwoord om twee nieuwe stadions te bouwen. Maar ja, de financi?le toestand van de steden en de gemeenten zijn jammer genoeg momenteel niet gunstig en dat straalt zich automatisch uit naar de clubs en hun sportinfrastructuur.?

Balli?re: ?Deze zomer toen Zulte zogezegd zou vertrekken uit Waregem, was dit jammer genoeg een individuele actie. Dit is ondertussen ruimschoots rechtgezet, zowel naar de supporters toe als naar het stadsbestuur.?

Demuytere: ?Het zou zeer spijtig zijn en vooral een beetje dwaas dat een typische club als Zulte Waregem zou verhuizen naar bijvoorbeeld Antwerpen of een andere stad. We zijn dan ook enorm tevreden dat Zulte Waregem hier blijft en hopen in de toekomst nog beter te zullen samenwerken.?

Offline Boer uit Waregem

  • Leden
  • Berichten: 5.767
  • Essevee!
Re: Debat met Willy Naessens
« Reactie #8 Gepost op: november 22, 2013, 11:41:24 am »
1) Balli?re: ?Vandaag staan we nergens omtrent ons stadiondossier. De samenwerking zat oorspronkelijk goed, we hadden goeie contacten maar tot nu toe is er daar nog niets mee gebeurd"

2) Balli?re: ?Ik denk dat iedereen er klaar voor is om een nieuw stadion  te bouwen in Waregem?

3) Balli?re; In buurlanden als Nederland en Frankrijk wordt alles in het werk gesteld om alles te doen zodat er nieuwe stadions komen. Hier niet.?

4) Balli?re: ?Deze zomer toen Zulte zogezegd zou vertrekken uit Waregem, was dit jammer genoeg een individuele actie. Dit is ondertussen ruimschoots rechtgezet, zowel naar de supporters toe als naar het stadsbestuur.?
1) wordt dus terug vanaf nul beginnen. Ze zaten toch bij de onderhandelingen?
Hoe kan het dan da je er niks mee doet?  Als ge paar maanden terug verkondigd
in 2014 starten we fase 1, wa is dan uw bedoeling?  We hebben een zittend bestuur
en ik zie hier geen verandering in!  Respect voor de fans die zich wel blijven geven
en efkes de verplaatsing meemaken naar Wigan.

2) wij zijn er inderdaad klaar voor, het is enkel wachten op actie van de mensen
die ermee bezig zouden moeten zijn.
Die mensen die op die manier onze club kunnen uitbouwen.

3) Idd, tis nen anderen zijn fout....

4) yep, rechtgezet, gelukkiglijk, maar wat is uw bijdrage daarin?

Offline esseveer

  • Leden
  • Berichten: 78
  • Essevee!
Re: Debat met Willy Naessens
« Reactie #9 Gepost op: november 22, 2013, 11:56:32 am »
veel bla-bla van bestuur weinig daden

Offline Essevee boy

  • Leden
  • Berichten: 1.455
Re: Debat met Willy Naessens
« Reactie #10 Gepost op: november 22, 2013, 12:16:57 pm »
Bij ons bestuur is het altijd de schuld van iemand anders. De vergunningen zijn er toch, er zijn clubs in Belgie die al 7 jaar wachten op vergunningen...

Offline Naessens C

  • Leden
  • Berichten: 2.958
  • We pakken ze. Één voor één.
Re: Debat met Willy Naessens
« Reactie #11 Gepost op: november 22, 2013, 02:20:20 pm »
Ik geloof er al lang niet meer in, er komt gewoon NIETS van in huis.

Offline anotherboerke

  • Leden
  • Berichten: 357
Re: Debat met Willy Naessens
« Reactie #12 Gepost op: november 22, 2013, 03:09:16 pm »
Ik geloof er al lang niet meer in, er komt gewoon NIETS van in huis.
2

Offline essevee007

  • Leden
  • Berichten: 3.155
Re: Debat met Willy Naessens
« Reactie #13 Gepost op: november 22, 2013, 03:29:14 pm »
Pffff, man, man toch.  Dit jaar is het zeker niet onbestaande dat we weer europees halen en mogen we opnieuw verhuizen.  Hopla, joy!  Sportief groeien we ieder jaar, zelfs qua aantal fans en abbo's ieder jaar een lichte groei ondanks het weinig comfortabele stadion ver van het veld.  Deze club smacht naar een nieuw multifunctioneel stadion om zijn volledige glans te doen uitkomen.  Nu is de glans aan de oppervlakte maar het geeft nog een extra poetsbeurtje nodig om deze club, naam, uitstraling echt te doen blinken.  Laatst tegen gent nog.  Een midweek match om 20u30.  Stadion uur voor aanvang volledig uitverkocht.  Tegen och god waasland.  Stadion die voor 90% bezet was.  Al die verschillende versies en de schuld op iemand anders schuiven.  Wordt echt belachelijk.  Voor de zoveelste keer leverde een debat, intervieuw opnieuw vraagtekens op en verwarring en rond de pot gebrabbel.

HOE ZIT HET?

Offline Boer uit Waregem

  • Leden
  • Berichten: 5.767
  • Essevee!
Re: Debat met Willy Naessens
« Reactie #14 Gepost op: november 22, 2013, 03:38:11 pm »
Pffff, man, man toch.  Dit jaar is het zeker niet onbestaande dat we weer europees halen en mogen we opnieuw verhuizen.  Hopla, joy!  Sportief groeien we ieder jaar, zelfs qua aantal fans en abbo's ieder jaar een lichte groei ondanks het weinig comfortabele stadion ver van het veld.  Deze club smacht naar een nieuw multifunctioneel stadion om zijn volledige glans te doen uitkomen.  Nu is de glans aan de oppervlakte maar het geeft nog een extra poetsbeurtje nodig om deze club, naam, uitstraling echt te doen blinken.  Laatst tegen gent nog.  Een midweek match om 20u30.  Stadion uur voor aanvang volledig uitverkocht.  Tegen och god waasland.  Stadion die voor 90% bezet was.  Al die verschillende versies en de schuld op iemand anders schuiven.  Wordt echt belachelijk.  Voor de zoveelste keer leverde een debat, intervieuw opnieuw vraagtekens op en verwarring en rond de pot gebrabbel.

HOE ZIT HET?
ik denk dat vooral wij smachten naar een stadion.
De club zelf niet, want in het afdankertje dat het stadion echt wel is,
halen ze mooi hun budget dat nodig is.
De rest kan hen niks meer schelen volgens mij.
Laten uitschijnen dat ze inzitten met de fans, maar voor de rest...
« Laatst bewerkt op: november 22, 2013, 04:01:58 pm door Boer uit Waregem »

Offline Soulscream

  • Leden
  • Berichten: 3.065
  • Voice of the voiceless!
Re: Debat met Willy Naessens
« Reactie #15 Gepost op: november 22, 2013, 03:52:49 pm »
Ze mogen die puntjes eens voorleggen op supportersraad of studio essevee, een beetje klare taal mag wel!!!

Offline mogul

  • Leden
  • Berichten: 7.656
Re: Debat met Willy Naessens
« Reactie #16 Gepost op: november 23, 2013, 12:51:02 am »
Ze mogen die puntjes eens voorleggen op supportersraad of studio essevee, een beetje klare taal mag wel!!!
Met dit bestuur gaan ze het nooit doen, open kaart spelen,supportersparticipatie, JUISTE informatie geven,eventueel nieuwe mensen toelaten in beheerraad, nope, niks. Totaal geen vertrouwen in die mensen.

Offline Boer uit Waregem

  • Leden
  • Berichten: 5.767
  • Essevee!
Re: Debat met Willy Naessens
« Reactie #17 Gepost op: november 23, 2013, 01:17:41 am »
Ze mogen die puntjes eens voorleggen op supportersraad of studio essevee, een beetje klare taal mag wel!!!
Totaal geen vertrouwen in die mensen.
2
met deze mensen gaan we het nooit doen....
5j terug kon het op deze manier, nu niet meer.
Ze zuigen de clubkas leeg, en zoals in de politiek
is de ene ni beter dan de andere.
Zoals nu, WN CEO, laat me ni lachen,
sympathiek ja
maar CEO.....
Juist voor de pre (net zoals zijn voorganger, Willy had een goe voorbeeld)

Offline Soulscream

  • Leden
  • Berichten: 3.065
  • Voice of the voiceless!
Re: Debat met Willy Naessens
« Reactie #18 Gepost op: november 23, 2013, 10:21:34 am »
Of op de nieuwjaarsreceptie kritische vragen stellen en dan eens zien hie ze zich er uit lullen..

Offline fan4ever

  • Leden
  • Berichten: 1.278
  • Essevee!
Re: Debat met Willy Naessens
« Reactie #19 Gepost op: november 23, 2013, 05:10:40 pm »
Ik geloof er al lang niet meer in, er komt gewoon NIETS van in huis.


Als er weer niets gebeurt, moeten ze niet peizen dat ik zomaar mijn abonnement verleng.  Ze rammelen al jaren met de supporters, die als schaapjes volgen om zomaar ergens anders europees te spelen.  En te pas en te onpas blazen ze koud of warm in de media.

Een budget, gebaseerd op verhoopte inkomsten door grond te verkopen... Wie zegt dat er wel ene die grond wil kopen??  Het lijkt een zwak dossier door gebrek aan echte investeerders.  En door het dossier af te bouwen, verleid je nog minder potentiele investeerders.  Ze hebben gewoon geen VISIE en een gebrek aan uitstraling met hun klokkentorenmentaliteit.