Auteur Topic: Wielrennen  (gelezen 5412 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Zigzag

  • Global Moderator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 4.652
  • Essevee!
Wielrennen
« Gepost op: augustus 30, 2014, 12:19:34 pm »
Toch efkes stilstaan hoe relatief het allemaal is:

RIP Igor Decraene... :'(

Offline Pringless

  • Gold Member
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 6.270
Re: Wielrennen
« Reactie #1 Gepost op: augustus 30, 2014, 01:02:31 pm »
Zou onder een trein terecht zijn gekomen..  :-\
SV TILL I DIE

Offline balboa

  • Leden
  • Berichten: 2.729
Re: Wielrennen
« Reactie #2 Gepost op: augustus 30, 2014, 01:06:39 pm »
En dan discussi?ren wij ofwel Mendy ofwel Tiago Colpaert moet vervangen.

Dit relativeert het inderdaad allemaal.  :-\

Offline Zigzag

  • Global Moderator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 4.652
  • Essevee!
Re: Wielrennen
« Reactie #3 Gepost op: augustus 30, 2014, 01:08:01 pm »
Yep, dit relativeert alles. Het is maar een spelletje waar we mee begaan zijn, maar zoiets doet beseffen dat er belangrijkere dingen zijn in het leven.

Offline Tjompe

  • Leden
  • Berichten: 290
  • Motherfucker from hell
Re: Wielrennen
« Reactie #4 Gepost op: augustus 30, 2014, 02:40:49 pm »
Groot verlies voor de Belgische wielerwereld. RIP Igor.

Offline San Iker

  • Leden
  • Berichten: 11.189
Re: Wielrennen
« Reactie #5 Gepost op: augustus 30, 2014, 02:51:25 pm »
Beloftevolle renner! Het houdt maar niet op...
RIP Igor.

Offline boerkens4ever

  • Leden
  • Berichten: 2.641
Re: Wielrennen
« Reactie #6 Gepost op: augustus 30, 2014, 02:58:05 pm »
Zou om zelfmoord gaan :-/

Offline jeroenie

  • Leden
  • Berichten: 892
Re: Wielrennen
« Reactie #7 Gepost op: augustus 30, 2014, 04:32:45 pm »
Zou om zelfmoord gaan :-/
kan ook zijn dat ie tijdens training nog snel de overweg wou oversteken eh! nu al concreet zeggen wat en hoe is voorbarig. de details komen wel aant licht!
maar als het zelfmoord is, dan lijkt het mij dat die jongen absoluut niet de juiste begeleiding heeft gekregen die een kampioen dient te krijgen! zoon trui dragen en verdedigen weegt toch wel op uw leven zelle, en zeker dat van een jonge gast! zonde om zoon belofte kwijt te spelen!

Offline boerkens4ever

  • Leden
  • Berichten: 2.641
Re: Wielrennen
« Reactie #8 Gepost op: augustus 30, 2014, 04:51:08 pm »
kan ook zijn dat ie tijdens training nog snel de overweg wou oversteken eh! nu al concreet zeggen wat en hoe is voorbarig. de details komen wel aant licht!
maar als het zelfmoord is, dan lijkt het mij dat die jongen absoluut niet de juiste begeleiding heeft gekregen die een kampioen dient te krijgen! zoon trui dragen en verdedigen weegt toch wel op uw leven zelle, en zeker dat van een jonge gast! zonde om zoon belofte kwijt te spelen!
Heb het toch uit redelijk goeie bron vernomen, voor de rest geef ik u gelijk.

Offline balboa

  • Leden
  • Berichten: 2.729
Re: Wielrennen
« Reactie #9 Gepost op: augustus 31, 2014, 10:34:25 am »
maar als het zelfmoord is, dan lijkt het mij dat die jongen absoluut niet de juiste begeleiding heeft gekregen die een kampioen dient te krijgen! zoon trui dragen en verdedigen weegt toch wel op uw leven zelle, en zeker dat van een jonge gast! zonde om zoon belofte kwijt te spelen!

Deze reactie vind ik zooooo spijtig.

Laat mij eerst en vooral duidelijk stellen dat het nog absoluut niet zeker is of het om zelfmoord gaat. Persoonlijk kan ik het niet geloven. Igor kwam vrijdagnacht blijkbaar van een feest. Je gaat je toch niet na een feest onder een trein gaan leggen?
Media horen dat er een trein bij betrokken is en leggen direct het verband dat het om zelfdoding zou gaan. Heel spijtig. En het moet pijnlijk zijn voor de familie om dit aan te horen.

En mocht het zelfmoord zijn, dan heeft het tot??l niets te maken met zijn wielercarri?re. Want die liep als een trein. Oei, misschien verkeerde woordkeuze, maar je begrijpt wat ik bedoel.
'Verkeerde begeleiding'. Ik herhaal mocht het om zelfmoord gaan, dan zal het zijn omdat die jongen niet gelukkig was met het leven n??st het wielrennen, maar dat kan ik mij OOK moeilijk voorstellen, want ik kende Igor een klein beetje en dacht dat hij naast een goede coureur ook een levensgenieter was..

'Zonde om zo'n belofte kwijt te spelen.'
NEEN, zonde om een 18-jarige jongen tout court zomaar kwijt te spelen. Los van het feit dat hij een goede wielrenner was.

Offline Zigzag

  • Global Moderator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 4.652
  • Essevee!
Re: Wielrennen
« Reactie #10 Gepost op: augustus 31, 2014, 10:38:25 am »
Deze reactie vind ik zooooo spijtig.

Laat mij eerst en vooral duidelijk stellen dat het nog absoluut niet zeker is of het om zelfmoord gaat. Persoonlijk kan ik het niet geloven. Igor kwam vrijdagnacht blijkbaar van een feest. Je gaat je toch niet na een feest onder een trein gaan leggen?
Media horen dat er een trein bij betrokken is en leggen direct het verband dat het om zelfdoding zou gaan. Heel spijtig. En het moet pijnlijk zijn voor de familie om dit aan te horen.

En mocht het zelfmoord zijn, dan heeft het tot??l niets te maken met zijn wielercarri?re. Want die liep als een trein. Oei, misschien verkeerde woordkeuze, maar je begrijpt wat ik bedoel.
'Verkeerde begeleiding'. Ik herhaal mocht het om zelfmoord gaan, dan zal het zijn omdat die jongen niet gelukkig was met het leven n??st het wielrennen, maar dat kan ik mij OOK moeilijk voorstellen, want ik kende Igor een klein beetje en dacht dat hij naast een goede coureur ook een levensgenieter was..

'Zonde om zo'n belofte kwijt te spelen.'
NEEN, zonde om een 18-jarige jongen tout court zomaar kwijt te spelen. Los van het feit dat hij een goede wielrenner was.

Inderdaad, het gaat hem om het verlies van een 18 jarige en ook groot talent. De manier waarop is van ondergeschikt belang... Daar mogen media eigenlijk geen mening van geven... Het verlies is al pijnlijk genoeg

Offline jeroenie

  • Leden
  • Berichten: 892
Re: Wielrennen
« Reactie #11 Gepost op: augustus 31, 2014, 12:37:41 pm »
Ach man. Ik zeg zelf dat aannemen dat het zelfmoord is, dat dit voorbarig is! En wees maar gerust dat een regenboog trui dragen op u weegt ondanks dat alles op wieltjes loopt! Misschien werd de druk om evengoed te presteren te groot, wie zal het zeggen...