Auteur Topic: Antwerp FC  (gelezen 126718 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Eugene

  • Leden
  • Berichten: 405
Re: Antwerp FC
« Reactie #60 Gepost op: maart 16, 2015, 08:56:58 pm »
Ik moet zeggen respect voor die gasten van Act as One.
Decuyper wil zowel het stamnummer als de erfpacht van het stadion naar een NV verhuizen maar stuit op een njet.
Wat logisch is want anders kan PDC de club en stamnummer incluis zomaar binnen enkele jaren verkopen aan de hoogste bieder. 

Hoogste bieder -> een vastgoedmakelaar. De familie Mintjes wil dit koste wat kost voorkomen. Als PDC niet snel zegt wie zijn geldschieters zijn, zodat de notaris [die de verkoopakte moet opstellen] ze in opdracht van de fam. Mintjes & Eddy W. kan natrekken, zal ie rap buitenvliegen.

Hopelijk voor Antwerp(supporters) rekt ie het niet tot 31/03. Lees: laat het huidige bestuur het niet zo ver komen.

Vrijdag raakte niemand van Act as One verkozen in het bestuur van de VZW. Hofmans & co zijn allen herverkozen.

Offline mogul

  • Leden
  • Berichten: 7.667
Re: Antwerp FC
« Reactie #61 Gepost op: maart 17, 2015, 10:48:28 am »
Hoogste bieder -> een vastgoedmakelaar. De familie Mintjes wil dit koste wat kost voorkomen. Als PDC niet snel zegt wie zijn geldschieters zijn, zodat de notaris [die de verkoopakte moet opstellen] ze in opdracht van de fam. Mintjes & Eddy W. kan natrekken, zal ie rap buitenvliegen.

Hopelijk voor Antwerp(supporters) rekt ie het niet tot 31/03. Lees: laat het huidige bestuur het niet zo ver komen.

Vrijdag raakte niemand van Act as One verkozen in het bestuur van de VZW. Hofmans & co zijn allen herverkozen.
Pdc verkoopt lucht, het is van 'indien dan' .  Moest hij geldschieters hebben was het al lang in de pocket(ook in Kortrijk),het enige wat Antwerp nodig had was die 600000 euro om de licentie te kunnen betalen(iets wat Patrickse wel nog zelf zal kunnen betalen).  Antwerp is een kei in het afpingelen van wat ze juist nodig hebben waar ze het kunnen halen,zou Decuyper nu zelf het slachtoffer zijn op wat hij zelf het best kan?  Dief pakt van dief.

Offline varadero

  • Leden
  • Berichten: 2.288
Re: Antwerp FC
« Reactie #62 Gepost op: maart 24, 2015, 06:59:36 pm »
Eddy Wauters blaast akkoord met Patrick Decuyper op... (bron HLN en ATV)

Offline Frederik

  • Administrator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 8.679
  • Essevee! Olé Olé!
Re: Antwerp FC
« Reactie #63 Gepost op: maart 24, 2015, 07:17:28 pm »

Offline Will McAvoy

  • Leden
  • Berichten: 1.712
  • Essevee!
Re: Antwerp FC
« Reactie #64 Gepost op: maart 24, 2015, 10:08:07 pm »
Alweer veel geblaat en weinig wol. Nu ja, iedereen heeft zo onderhand door wat voor een debiel PDC is

Offline bojaaan

  • Leden
  • Berichten: 649
  • Essevee!
Re: Antwerp FC
« Reactie #65 Gepost op: mei 06, 2015, 08:32:02 pm »
Alweer veel geblaat en weinig wol. Nu ja, iedereen heeft zo onderhand door wat voor een debiel PDC is

Hij doet het toch maar h?. Wat ik gelezen heb, heeft hij er al 2 miljoen ingepompt en 6 miljoen aan garanties gegeven... Zonder hen zat Antwerp nu in 3de of erger, zelfs failliet.

En als ik dit (http://www.voetbalnieuws.be/news/179577/Antwerp_heeft_nieuwe_trainer_beet) lees, wordt het spelersbudget volgend jaar 2,4 miljoen euro (wat het jaar nadien nog verhoogd zal worden) moet Antwerp toch terug meekunnen met de top in 2de klasse.

Ik moet Decuyper niet, maar van mij mag hij Antwerp zeker terug brengen naar eerste!

Offline Frederik

  • Administrator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 8.679
  • Essevee! Olé Olé!
Re: Antwerp FC
« Reactie #66 Gepost op: juni 25, 2015, 09:33:33 am »
Decuyper: "Antwerp is de mooiste club van Belgi?"
http://sporza.be/cm/sporza/voetbal/lagere_klasse/1.2375811

Onze vriend heeft hem zeer snel en zeer populair gemaakt daar in den Antwerp.

Ik reageerde daarnet op een FB post van een kennis die ook zeer in de wolken is.
Citaat
Mike, ik weet eigenlijk nog niet of ik u moet feliciteren of condoleren met onze ex ceo. Ik ben nog niet vergeten wat hij betekend heeft voor onze club... maar plots werd veel duidelijk en werd hij de laan uitgestuurd, jaren nadien hebben we nog lijken gevonden ?n verschillende grote financi?le putten mogen dichten. Ik blijf zeer wantrouwig tov PDC, hij heeft geen dubbele agenda, maar heeft er 3! Hopelijk (voor jullie dan) heeft hij bij ons zijn lesje geleerd.

Offline fan4ever

  • Leden
  • Berichten: 1.278
  • Essevee!
Re: Antwerp FC
« Reactie #67 Gepost op: juni 26, 2015, 10:30:01 pm »
Decuyper: "Antwerp is de mooiste club van Belgi?"
http://sporza.be/cm/sporza/voetbal/lagere_klasse/1.2375811

Onze vriend heeft hem zeer snel en zeer populair gemaakt daar in den Antwerp.

Ik reageerde daarnet op een FB post van een kennis die ook zeer in de wolken is.


Qua grootspraak heeft hij alvast zijn plekje gevonden in BE. Misschien nog de titel van het topic veranderen: nog even genieten voor het verval...

Offline essevee1972

  • Leden
  • Berichten: 1.157
  • Essevee!
Re: Antwerp FC
« Reactie #68 Gepost op: juni 27, 2015, 10:59:22 am »
Dit worden volgens mij de nieuwste aanwinsten van het Voetbal Kerkhof in Belgi? (in deze volgorde):

1- Antwerp
2- Oostende
3- Kortrijk

Enkel Antwerp zou heel spijtig zijn natuurlijk, als oudste van het land.

Offline bojaaan

  • Leden
  • Berichten: 649
  • Essevee!
Re: Antwerp FC
« Reactie #69 Gepost op: juni 27, 2015, 09:07:28 pm »
Dit worden volgens mij de nieuwste aanwinsten van het Voetbal Kerkhof in Belgi? (in deze volgorde):

1- Antwerp
2- Oostende
3- Kortrijk

Enkel Antwerp zou heel spijtig zijn natuurlijk, als oudste van het land.

Dat zijn toch vermogende clubs?

Offline Boer uit Waregem

  • Leden
  • Berichten: 5.769
  • Essevee!
Re: Antwerp FC
« Reactie #70 Gepost op: juni 27, 2015, 10:31:30 pm »
Dit worden volgens mij de nieuwste aanwinsten van het Voetbal Kerkhof in Belgi? (in deze volgorde):

1- Antwerp
2- Oostende
3- Kortrijk

Enkel Antwerp zou heel spijtig zijn natuurlijk, als oudste van het land.
Zie ni in waarom die clubs op het kerkhof zouden landen (buiten RAFC)
Moeskroen (weeral) en Cerlce lijken mij dichter te staan dan KVO en KVK

Offline essevee1972

  • Leden
  • Berichten: 1.157
  • Essevee!
Re: Antwerp FC
« Reactie #71 Gepost op: juni 28, 2015, 12:53:12 pm »
Moeskroen inderdaad vergeten. En vermogend? Laat me niet lachen. Als het dit jaar niet lukt voor Antwerp (promoveren) dan is het daar gedaan. Oostende en Kortrijk zijn in handen van knotsgekke eigenaars (vooral Kortrijk), als zij de stekker eruit trekken is 't daar ook gedaan. Geef het tijd.

Offline Frederik

  • Administrator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 8.679
  • Essevee! Olé Olé!
Re: Antwerp FC
« Reactie #72 Gepost op: juni 28, 2015, 03:05:31 pm »
Moeskroen inderdaad vergeten. En vermogend? Laat me niet lachen. Als het dit jaar niet lukt voor Antwerp (promoveren) dan is het daar gedaan. Oostende en Kortrijk zijn in handen van knotsgekke eigenaars (vooral Kortrijk), als zij de stekker eruit trekken is 't daar ook gedaan. Geef het tijd.

Ik zou Coucke toch niet gek noemen hoor, Coucke is een vermogend zakenman die weet wat ie wil en durft investeren gecombineerd met gezond boerenverstand (en dat is in dit verhaal geen belediging).

Van PDC ben ik ook bang, als ik zie welke miljoenen hij al uit zijn mouw heeft geschud (of uit de zakken van zijn investeerders/vennoten) de laatste maanden om Antewerp te redden.

Enige voordeel dat Oostende heeft tov Antwerp is dat in Oostende Coucke met zijn eigen geld aan het spelen is, ?n hij er gewoon veel heeft ... dit in tegenstelling tot PDC.

Ik ben het minst ongerust in KVK ...

Maar als Antwerp binnenkort in eerste geraakt, dan zal het drummen worden voor PO1.

Offline essevee1972

  • Leden
  • Berichten: 1.157
  • Essevee!
Re: Antwerp FC
« Reactie #73 Gepost op: juni 28, 2015, 04:38:20 pm »
Ik zou Coucke toch niet gek noemen hoor, Coucke is een vermogend zakenman die weet wat ie wil en durft investeren gecombineerd met gezond boerenverstand (en dat is in dit verhaal geen belediging).

Van PDC ben ik ook bang, als ik zie welke miljoenen hij al uit zijn mouw heeft geschud (of uit de zakken van zijn investeerders/vennoten) de laatste maanden om Antewerp te redden.

Enige voordeel dat Oostende heeft tov Antwerp is dat in Oostende Coucke met zijn eigen geld aan het spelen is, ?n hij er gewoon veel heeft ... dit in tegenstelling tot PDC.

Ik ben het minst ongerust in KVK ...

Maar als Antwerp binnenkort in eerste geraakt, dan zal het drummen worden voor PO1.

Ongeacht hoeveel je hebt, in mijn ogen ben je per definitie gek als je miljoenen in een voetbalclub pompt. Dat gezegd zijnde, het gaat me eerder over de lange termijn: wat zijn die clubs (Oostende, Kortrijk en zelfs Lokeren) waard als hun multimiljonair/miljardair opstapt? Volgend jaar? Binnen vijf jaar? Tien jaar?


Offline Frederik

  • Administrator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 8.679
  • Essevee! Olé Olé!
Re: Antwerp FC
« Reactie #74 Gepost op: juni 28, 2015, 05:16:44 pm »
Ongeacht hoeveel je hebt, in mijn ogen ben je per definitie gek als je miljoenen in een voetbalclub pompt. Dat gezegd zijnde, het gaat me eerder over de lange termijn: wat zijn die clubs (Oostende, Kortrijk en zelfs Lokeren) waard als hun multimiljonair/miljardair opstapt? Volgend jaar? Binnen vijf jaar? Tien jaar?

Miljoenen pompen in een voetbalclub is een belegging als een andere hoor, denk je dat Coucke zijn centen niet terug wil na x-tijd? Misschien doet hij het wel renteloos en is hij tevreden met de aandacht/hulp aan zijn favo ploeg en het resultaat (als supporter) van het zetje dat hij geeft/gaf, misschien ook een stuk publiciteit ... maar zijn injectie zal hij zeker terug willen.

Bij PDC is het nog anders, hij zal zijn investeerders wel een ruime meerwaarde beloofd hebben. Hopelijk eindigt het niet als het Moneytron verhaal. En als ik zie hoe het hier is gegaan ... :)

In Lokeren is het een beetje hetzelfde verhaal als in Oostende, een bestuurslid met dikke portefeuille investeert maar zal zeker een bepaalde return (rente, publiciteit, ...) voor willen.

Bij Kortrijk heb ik nog een raarder gevoel, een ultra rijke buitenlander die een clubje uit Belgi? koopt ... waarom? Ik stel me dan toch de vraag of Tan en PDC geen banden hebben.

Offline gmt

  • Leden
  • Berichten: 174
Re: Antwerp FC
« Reactie #75 Gepost op: juni 28, 2015, 09:15:44 pm »
Ivm Tan en PDC,heb mij dit ook al afgevraagd,een onderonsje die bij overgang antwerp zal uitkomen?
Indien antwerp de promotie afdwingt,tstad die meewerkt,zie ik hen in vijf jaar tijd de grootste club(budget) worden van Belgi?.
Sups van Brugge,Anderlecht,Standard.....zitten verdeeld over Belgi?,antwerp geeft zijn eigen supporters van in de regio.
Je hebt de haven.....multinationals.......kortom,veel geld

Offline essevee1972

  • Leden
  • Berichten: 1.157
  • Essevee!
Re: Antwerp FC
« Reactie #76 Gepost op: juni 29, 2015, 12:54:00 pm »
Het is hoe dan ook onbegrijpelijk dat een stad als Antwerpen geen eersteklasser heeft. Grootste stad van het land, enorme achterban, prachtige historie,... Ik hoop eigenlijk dat ze ooit overkomen.

Maar met iemand als Decuyper aan het roer wordt dat gegarandeerd weer zo'n Beerschot verhaal. Die gingen toch ook Champions League spelen hoorde ik een vijftal jaar geleden? Ik ben de naam al vergeten van die voorzitter met z'n grootse plannen. Die club is ondertussen voor de zevende keer gestorven.

Ik moet trouwens luidop lachen met die voorspellingen ? la "binnen vijf jaar is dat ??n van de grootste clubs van het land". Ze bewijzen daar in 't stad nochtans al decennia lang dat ze vooral in onkunde en grootspraak uitblinken. En dus zit Decuyper daar perfect.

Weet je wat mij opvalt? Dat een club als Zulte Waregem, waar men rustig (maar ambitieus) verder werkt, nog de mooiste resultaten van allemaal haalt. En blijft groeien. Traag maar zeker. We zitten hier tussen een hele hoop clubs/concurrenten. We komen er, sowieso, met ons nieuw stadion en ons trouw publiek. Ik geloof steevast dat we binnen hier en tien jaar een vaste subtopper zijn. Een club die elke jaar meedoet voor PO1 - een beetje een kleinere versie van Genk zeg maar.

Offline Pringless

  • Gold Member
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 6.269
Re: Antwerp FC
« Reactie #77 Gepost op: juni 29, 2015, 12:55:41 pm »
Het is hoe dan ook onbegrijpelijk dat een stad als Antwerpen geen eersteklasser heeft. Grootste stad van het land, enorme achterban, prachtige historie,... Ik hoop eigenlijk dat ze ooit overkomen.

Maar met iemand als Decuyper aan het roer wordt dat gegarandeerd weer zo'n Beerschot verhaal. Die gingen toch ook Champions League spelen hoorde ik een vijftal jaar geleden? Ik ben de naam al vergeten van die voorzitter met z'n grootse plannen. Die club is ondertussen voor de zevende keer gestorven.

Patrick Vanoppen  ;)
SV TILL I DIE

Offline Frederik

  • Administrator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 8.679
  • Essevee! Olé Olé!
Re: Antwerp FC
« Reactie #78 Gepost op: juni 29, 2015, 01:45:25 pm »
Weet je wat mij opvalt? Dat een club als Zulte Waregem, waar men rustig (maar ambitieus) verder werkt, nog de mooiste resultaten van allemaal haalt. En blijft groeien. Traag maar zeker. We zitten hier tussen een hele hoop clubs/concurrenten. We komen er, sowieso, met ons nieuw stadion en ons trouw publiek. Ik geloof steevast dat we binnen hier en tien jaar een vaste subtopper zijn. Een club die elke jaar meedoet voor PO1 - een beetje een kleinere versie van Genk zeg maar.

Gezond boere(n)verstand ?n niet afhankelijk zijn van 1 grote geldschieter zijn de voornaamste redenen van ons gestaag succes. + in het verleden hebben we genoeg tegen onze tanden gehad en lesjes geleerd.

Dit heeft voor en nadelen, maar volgens mij de juiste manier.

Offline Frederik

  • Administrator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 8.679
  • Essevee! Olé Olé!
Re: Antwerp FC
« Reactie #79 Gepost op: februari 25, 2016, 09:44:03 am »
Eddy Wauters legt beslag op subsidie voor Antwerp
25/02/2016 om 06:00 via gva.be

Nog maar pas kreeg voetbalclub Antwerp een subsidie van de stad toegekend of ex-voorzitter Eddy Wauters staat al klaar om bewarend beslag te leggen op die gelden. Antwerp kreeg die subsidie toegekend voor de renovatie van tribune 1, maar door de actie van Wauters komt die nu weer in gevaar. ?Het is een voorzorgsmaatregel?, zegt Wauters.

Nadat Antwerp begin dit jaar al van de Vlaamse overheid een subsidie van 750.000 euro kreeg toegekend voor de renovatie van tribune 1, had vorige week de stad Antwerpen goed nieuws voor de tweedeklasser. Ook van de mensen op ?t Schoon Verdiep werd er een subsidie van 900.000 euro toegekend aan de Great Old. Toen dat nieuws ex-voorzitter Eddy Wauters ter ore kwam, besloot die om bewarend beslag onder derden neer te leggen bij de club voor die subsidie. ?Het is een voorzorgsmaatregel?, zegt Eddy Wauters. ?Ze zeggen daar altijd dat er geen geld is, maar ik wil dat van mij wel terug. Daarom neem ik deze maatregel. Om te beletten dat de club straks tegen mij vertelt dat er geen geld is om mij terug te betalen, wil ik een veiligheid inbouwen voor mezelf.?

Toekenning on hold gezet

Wil dit nu zeggen dat Antwerp die 900.000 euro meteen kwijt is aan Wauters? Neen, dat is te kort door de bocht. De voormalige voorzitter legt alleen maar ?bewarend beslag? op de gelden. Dat wil zeggen dat hij er pas aanspraak op wil maken als Antwerp hem zijn openstaande en in een akkoord vastgelegde schuld niet kan terugbetalen.

Maar op deze manier komt de toekenning van de subsidie aan Antwerp misschien wel in gevaar. Als Wauters straks effectief beslag kan laten leggen op de gelden, zal de stad die subsidie niet meer uitkeren. Voorlopig wordt die toekenning door de stad dan ook on hold gezet. ?Als Eddy Wauters of iemand anders bewarend beslag legt of wil leggen op de subsidie die de stad Antwerpen aan RAFC geeft, kunnen we niet anders dan dit dossier in de koelkast stoppen?, zegt de Antwerpse schepen van Financi?n Koen Kennis (N-VA).

Bron: http://www.gva.be/cnt/dmf20160224_02148446/eddy-wauters-legt-beslag-op-subsidie-voor-antwerp