Auteur Topic: [T1] LEYE Mbaye  (gelezen 210121 keer)

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Offline mogul

  • Leden
  • Berichten: 7.654
Re: [09] LEYE Mbaye - ex speler
« Reactie #200 Gepost op: februari 14, 2017, 02:48:28 pm »
Antwerp is nu toch ook zo exotisch niet ? Leye :).

Offline die hard esseveeƫr

  • Leden
  • Berichten: 2.369
Re: [09] LEYE Mbaye - ex speler
« Reactie #201 Gepost op: februari 14, 2017, 04:56:04 pm »
Antwerp is nu toch ook zo exotisch niet ? Leye :).
Geloof nooit dat die nu al in tweede zou gaan spelen...

Offline Pringless

  • Gold Member
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 6.261
Re: [09] LEYE Mbaye - ex speler
« Reactie #202 Gepost op: februari 14, 2017, 11:41:17 pm »
Wil gewoon in Qatar wat gaan cashen.
SV TILL I DIE

Offline nick

  • Leden
  • Berichten: 768
Re: [09] LEYE Mbaye - ex speler
« Reactie #203 Gepost op: februari 26, 2017, 06:33:13 pm »
Leye vandaag op antwerp, als ze in eerste geraken zie ik hem volgend seizoen daar te gaan spelen.

Online svennay

  • Global Moderator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 5.241
  • Essevee!
Re: [09] LEYE Mbaye - ex speler
« Reactie #204 Gepost op: februari 26, 2017, 07:11:19 pm »
Leye vandaag op antwerp, als ze in eerste geraken zie ik hem volgend seizoen daar te gaan spelen.
Kwam hij in beeld misschien?
Er moet niet pers? iets achter gezocht worden overigens want is dikke vriendjes met PDC...

Offline nick

  • Leden
  • Berichten: 768
Re: [09] LEYE Mbaye - ex speler
« Reactie #205 Gepost op: februari 26, 2017, 07:55:34 pm »
Er stond een filmpje op zijn instagram, stond allesinds in de tribune bij de 1-0

Offline balboa

  • Leden
  • Berichten: 2.729
Re: [09] LEYE Mbaye - ex speler
« Reactie #206 Gepost op: februari 26, 2017, 08:44:12 pm »
Leye sowieso naar Antwerp inderdaad als die over gaan.

Kan je gif op innemen.

Onder het motto: "een uitdaging".

Offline Glitch.

  • Leden
  • Berichten: 2.057
Re: [09] LEYE Mbaye - ex speler
« Reactie #207 Gepost op: februari 26, 2017, 09:16:31 pm »
Leye sowieso naar Antwerp inderdaad als die over gaan.

Kan je gif op innemen.

Onder het motto: "een uitdaging".

So be it. Hij flirt al lang met hen. En PDC zal z'n kop wel zot krijgen. Ik blijf hopen, dat Antwerp netjes in 2e blijft.
-SVZW Forever-

Offline mogul

  • Leden
  • Berichten: 7.654
Re: [09] LEYE Mbaye - ex speler
« Reactie #208 Gepost op: februari 27, 2017, 02:46:47 pm »
Leye sowieso naar Antwerp inderdaad als die over gaan.

Kan je gif op innemen.

Onder het motto: "een uitdaging".

So be it. Hij flirt al lang met hen. En PDC zal z'n kop wel zot krijgen. Ik blijf hopen, dat Antwerp netjes in 2e blijft.
Hoop ik ook, maar langs den andere kant, Roeselare zie ik nog minder graag naar eerste komen, zeker mee die Chinese tante die nu baas is.  En Leye naar Antwerp indien ze naar eerste gaan,tenzij wij met iets strafs komen voor Leye.

Offline Patje

  • Leden
  • Berichten: 1.738
  • Essevee!
Re: [09] LEYE Mbaye - ex speler
« Reactie #209 Gepost op: februari 27, 2017, 03:10:12 pm »
Leye sowieso naar Antwerp inderdaad als die over gaan.

Kan je gif op innemen.

Onder het motto: "een uitdaging".

So be it. Hij flirt al lang met hen. En PDC zal z'n kop wel zot krijgen. Ik blijf hopen, dat Antwerp netjes in 2e blijft.
Hoop ik ook, maar langs den andere kant, Roeselare zie ik nog minder graag naar eerste komen, zeker mee die Chinese tante die nu baas is.  En Leye naar Antwerp indien ze naar eerste gaan,tenzij wij met iets strafs komen voor Leye.

Dat Antwerp vroeg of laat promoveert is met zo een achterban een kwestie van tijd.
Ik weet niet of Leye zijn contract afloopt einde seizoen. Nu als hij meeleest op dit forum dan zal zijn keuze vlug gemaakt zijn.

Offline Zigzag

  • Global Moderator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 4.649
  • Essevee!
Re: [09] LEYE Mbaye - ex speler
« Reactie #210 Gepost op: februari 27, 2017, 03:26:33 pm »
Leye sowieso naar Antwerp inderdaad als die over gaan.

Kan je gif op innemen.

Onder het motto: "een uitdaging".

So be it. Hij flirt al lang met hen. En PDC zal z'n kop wel zot krijgen. Ik blijf hopen, dat Antwerp netjes in 2e blijft.
Hoop ik ook, maar langs den andere kant, Roeselare zie ik nog minder graag naar eerste komen, zeker mee die Chinese tante die nu baas is.  En Leye naar Antwerp indien ze naar eerste gaan,tenzij wij met iets strafs komen voor Leye.

Dat Antwerp vroeg of laat promoveert is met zo een achterban een kwestie van tijd.
Ik weet niet of Leye zijn contract afloopt einde seizoen. Nu als hij meeleest op dit forum dan zal zijn keuze vlug gemaakt zijn.

Dan speelt er nergens nog een speler...

Offline Will McAvoy

  • Leden
  • Berichten: 1.712
  • Essevee!
Re: [09] LEYE Mbaye - ex speler
« Reactie #211 Gepost op: februari 27, 2017, 04:06:14 pm »
Leye sowieso naar Antwerp inderdaad als die over gaan.

Kan je gif op innemen.

Onder het motto: "een uitdaging".

So be it. Hij flirt al lang met hen. En PDC zal z'n kop wel zot krijgen. Ik blijf hopen, dat Antwerp netjes in 2e blijft.
Hoop ik ook, maar langs den andere kant, Roeselare zie ik nog minder graag naar eerste komen, zeker mee die Chinese tante die nu baas is.  En Leye naar Antwerp indien ze naar eerste gaan,tenzij wij met iets strafs komen voor Leye.

Dat Antwerp vroeg of laat promoveert is met zo een achterban een kwestie van tijd.
Ik weet niet of Leye zijn contract afloopt einde seizoen. Nu als hij meeleest op dit forum dan zal zijn keuze vlug gemaakt zijn.

Waarom zou dat een kwestie van tijd zijn? Voor t zelfde geld bestaat stamnummer 1 niet meer volgend jaar.

Offline Patje

  • Leden
  • Berichten: 1.738
  • Essevee!
Re: [09] LEYE Mbaye - ex speler
« Reactie #212 Gepost op: februari 27, 2017, 04:32:28 pm »
Leye sowieso naar Antwerp inderdaad als die over gaan.

Kan je gif op innemen.

Onder het motto: "een uitdaging".

So be it. Hij flirt al lang met hen. En PDC zal z'n kop wel zot krijgen. Ik blijf hopen, dat Antwerp netjes in 2e blijft.
Hoop ik ook, maar langs den andere kant, Roeselare zie ik nog minder graag naar eerste komen, zeker mee die Chinese tante die nu baas is.  En Leye naar Antwerp indien ze naar eerste gaan,tenzij wij met iets strafs komen voor Leye.

Dat Antwerp vroeg of laat promoveert is met zo een achterban een kwestie van tijd.
Ik weet niet of Leye zijn contract afloopt einde seizoen. Nu als hij meeleest op dit forum dan zal zijn keuze vlug gemaakt zijn.

Waarom zou dat een kwestie van tijd zijn? Voor t zelfde geld bestaat stamnummer 1 niet meer volgend jaar.

Ik heb natuurlijk geen glazen bol maar mijn gevoel zegt me dat Antwerp terugkomt in eerste klasse en dat ze eens dat zo is ze ook vlug een linkerkolomploeg zullen worden.

Offline fozie

  • Leden
  • Berichten: 1.842
  • Mr Gold
Re: [09] LEYE Mbaye - ex speler
« Reactie #213 Gepost op: februari 27, 2017, 06:14:51 pm »
Er stond een filmpje op zijn instagram, stond allesinds in de tribune bij de 1-0
Belachelijk  :(
Als er hier 4 man en een paardekop awoe(onterecht trouwens) roepen,negeert Mr de rest van de tribunes bij het vieren van winst.Maar op een ander el sympatico gaan uithangen is blijkbaar geen probleem.Triestig...en zeker als vaststaat dat die ander onze club(bijna)naar de kloten hielp.Goeie(bij wijlen)voetballer,kleine meneer.

Offline Patje

  • Leden
  • Berichten: 1.738
  • Essevee!
Re: [09] LEYE Mbaye - ex speler
« Reactie #214 Gepost op: februari 27, 2017, 06:38:36 pm »
Er stond een filmpje op zijn instagram, stond allesinds in de tribune bij de 1-0
Belachelijk  :(
Als er hier 4 man en een paardekop awoe(onterecht trouwens) roepen,negeert Mr de rest van de tribunes bij het vieren van winst.Maar op een ander el sympatico gaan uithangen is blijkbaar geen probleem.Triestig...en zeker als vaststaat dat die ander onze club(bijna)naar de kloten hielp.Goeie(bij wijlen)voetballer,kleine meneer.

Zijn die zure oprispingen nu echt nodig ?
Essevee speelt voor de 5de keer (op 8 edities) PO1 en speelt de finale van de beker.
Bijna geen woord lees ik hier over deze topprestatie maar met modder gooien op eigen spelers des te meer.
Jammer.
Sorry maar ik kon het niet laten.

Offline Goesse

  • Leden
  • Berichten: 1.431
Re: [09] LEYE Mbaye - ex speler
« Reactie #215 Gepost op: februari 27, 2017, 07:04:13 pm »
Leye zat normaal dit seizoen al bij Antwerp, indien ze de promotie hadden gepakt.
Of was het toeval dat Leye pas bijtekende na die match tegen WS Brussels?

Offline Vidmar

  • Leden
  • Berichten: 1.745
Re: [09] LEYE Mbaye - ex speler
« Reactie #216 Gepost op: februari 27, 2017, 07:38:51 pm »
Negeren Patje, het zijn successupporters waarvan je op de duur bijna zou hopen dat we het eens ?cht lastig krijgen.

Snap ik niet goed. 3 jaar geleden hadden we het '?cht lastig', en dan zagen we wat voor trouwe aanhang wij hebben. De mensen bleven komen naar het stadion en op verplaatsing bleef de sfeer opperbest. We stonden op een gegeven moment zelf laatste en het uitvak op Lierse (!) was zo goed als uitverkocht.

De spelers en staf van Essevee mogen blij zijn met zo'n extreem-brave supporters als wij. Vergelijk maar eens naar de taferelen bij andere clubs als het daar zo slecht gaat (als 3 jaar geleden hier).
« Laatst bewerkt op: februari 27, 2017, 07:40:40 pm door Vidmar »

Offline Patje

  • Leden
  • Berichten: 1.738
  • Essevee!
Re: [09] LEYE Mbaye - ex speler
« Reactie #217 Gepost op: februari 27, 2017, 07:40:02 pm »
Leye zat normaal dit seizoen al bij Antwerp, indien ze de promotie hadden gepakt.
Of was het toeval dat Leye pas bijtekende na die match tegen WS Brussels?
Had Leye geen contract tot juni '17 met optie voor een extra jaar ? Door bij te tekenen dus nog 1 jaar ?

Offline Patje

  • Leden
  • Berichten: 1.738
  • Essevee!
Re: [09] LEYE Mbaye - ex speler
« Reactie #218 Gepost op: februari 27, 2017, 07:53:52 pm »
Negeren Patje, het zijn successupporters waarvan je op de duur bijna zou hopen dat we het eens ?cht lastig krijgen.

Snap ik niet goed. 3 jaar geleden hadden we het '?cht lastig', en dan zagen we wat voor trouwe aanhang wij hebben. De mensen bleven komen naar het stadion en op verplaatsing bleef de sfeer opperbest. We stonden op een gegeven moment zelf laatste en het uitvak op Lierse (!) was zo goed als uitverkocht.

De spelers en staf van Essevee mogen blij zijn met zo'n extreem-brave supporters als wij. Vergelijk maar eens naar de taferelen bij andere clubs als het daar zo slecht gaat (als 3 jaar geleden hier).

Juist daarom dat de kritiek die nu toch overheerst op dit forum niet altijd terecht is. Ik ben er dan ook van overtuigd dat spelers en staff er alles aan doen om goede resultaten te halen en PO1 halen en bekerfinale bewijzen dat. Dat er zaken beter kunnen is ook waar maar is dat niet bij veel ploegen zo ?

Online svennay

  • Global Moderator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 5.241
  • Essevee!
Re: [09] LEYE Mbaye - ex speler
« Reactie #219 Gepost op: februari 27, 2017, 07:56:01 pm »
Gasten, de welles-nietes-discussies horen niet in dit topic thuis...
Er werden al tal van topics "besmeurd" dus gelieve in matchtopics te discussi?ren over zo'n zaken en topics van spelers clean te houden!!! 8)