Auteur Topic: [T1] LEYE Mbaye  (gelezen 210226 keer)

0 leden en 3 gasten bekijken dit topic.

Offline Will McAvoy

  • Leden
  • Berichten: 1.712
  • Essevee!
Re: [09] LEYE Mbaye - ex speler
« Reactie #340 Gepost op: mei 21, 2017, 10:14:25 pm »
PDC zal lachen denk ik.

Dat mag. Ik heb er geen enkel probleem mee moest Leye naar daar trekken. Hij wordt oud en blijkbaar wil hij dat zelf niet inzien.

Offline forzasvzw

  • Leden
  • Berichten: 630
  • Forzaaa SV !!
Re: [09] LEYE Mbaye - ex speler
« Reactie #341 Gepost op: mei 21, 2017, 10:30:59 pm »
via de kleine poort naar buiten ;) ipv een mooi afscheid

Offline Porky

  • Leden
  • Berichten: 4.917
Re: [09] LEYE Mbaye - ex speler
« Reactie #342 Gepost op: mei 22, 2017, 08:17:54 am »
Spelers zitten nu allesinds in het boothuis te eten denk ik samen met de spelersvrouwen. Weet nie of Mbaye er ook zit. Mocht hij daar ook zijn kat sturen dan kunnen die ploegmaats dat toch ook niet pikken

Betwijfel het of ie er was..
Meite zette filmpje op instagram en hij zit normaal altijd bij leye en zag hem niet

Offline Zigzag

  • Global Moderator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 4.652
  • Essevee!
Re: [09] LEYE Mbaye - ex speler
« Reactie #343 Gepost op: mei 22, 2017, 09:34:37 am »
Mbaye Leye op ramkoers met Zulte Waregemfans

Nadat een klein deel van de sfeertribune de trotse Senegalees zondagnamiddag tegen Charleroi trakteerde op gefluit vanwege een aantal gemiste kansen, verdween de spits als een dief in de nacht uit het Regenboogstadion.

Spelers en technische staf namen na afloop van de laatste wedstrijd van het seizoen uitgebreid de tijd om de supporters te bedanken voor hun steun tijdens het schitterende seizoen. Sammy Bossut sprak de aanhang toe, iets wat je vooral verwacht van Francky Dury of Mbaye Leye. De coach had nog het excuus dat hij de televisieploegen en de geschreven pers te woord moest staan, maar de aanvoerder niet. Hij haastte zich meteen na het laatste fluitsignaal de kleedkamer in en verdween als een dief in de nacht uit het Regenboogstadion. De spits was ziedend omdat een aantal fans uit de sfeertribune hem had uitgefloten voor een aantal grote kansen die hij onbenut liet. Leye had daarop tijdens de wedstrijd al gereageerd met het bekende gebaar van de hand achter de oorschelp.

Ruim een uur later was Leye ook in geen velden te bespeuren op de Markt, waar nochtans de voltallige spelersgroep present tekende voor de huldiging van speler van het jaar Soualiho Me?t?. Naar verluidt daagde de Essevee-aanvoerder ook niet op tijdens het gebruikelijke etentje met de spelers en hun echtgenotes/vriendinnen als afsluiter van het seizoen.

Het lijkt er dus stevig op dat er iets gebroken is tussen Zulte Waregem en Mbaye Leye. Het contract van de spits loopt pas midden volgend jaar af, maar na gisteren is het niet duidelijk of hij het nog wel wil uitdienen.

bron: http://kw.knack.be/west-vlaanderen/sport/voetbal/zulte-waregem/mbaye-leye-op-ramkoers-met-zulte-waregemfans/article-normal-262811.html

Offline Svarrogh

  • Leden
  • Berichten: 1.806
Re: [09] LEYE Mbaye - ex speler
« Reactie #344 Gepost op: mei 22, 2017, 10:03:03 am »
Zielige gast jongen, en dat voor een reactie van slechts een paar man.

Soit, ik ga mijn slaap niet voor laten voor de King, als hij zelf niet inziet dat hij niet meer mee kan zit vooral hij met een probleem.

Offline Svarrogh

  • Leden
  • Berichten: 1.806

Offline essevee5381

  • Leden
  • Berichten: 513
  • SLC
Re: [09] LEYE Mbaye - ex speler
« Reactie #346 Gepost op: mei 22, 2017, 01:13:40 pm »
& kan je die enkele mensen ongelijk geven? Po's om qua resultaten bij te huilen... Als je dan in de laatste wedstrijd 2 open doelkansen de nek omwringt, dan kan je wel eens gemor op de tribunes krijgen. Als je dan als kapitein u van uw kleinste kant laat zien & de hele sfeertribune gaat uitdagen. Dan ben je fout bezig als prof.
Op het moment zelf lieten wij duidelijk vanuit de sfeergroep zien dat zijn gebaar alles behalve geaccepteerd werd. Iets dat bij hem wss niet in goede aarde viel.
Wij steken weken werk in een tifo met de nodige financi?le middelen. Als een speler, notabene DE kapitein op deze manier zijn respect toont... Dan mag hij van mij persoonlijk oprotten..
South Lane Crew.

Offline mogul

  • Leden
  • Berichten: 7.667
Re: [09] LEYE Mbaye - ex speler
« Reactie #347 Gepost op: mei 22, 2017, 01:18:59 pm »
& kan je die enkele mensen ongelijk geven? Po's om qua resultaten bij te huilen... Als je dan in de laatste wedstrijd 2 open doelkansen de nek omwringt, dan kan je wel eens gemor op de tribunes krijgen. Als je dan als kapitein u van uw kleinste kant laat zien & de hele sfeertribune gaat uitdagen. Dan ben je fout bezig als prof.
Op het moment zelf lieten wij duidelijk vanuit de sfeergroep zien dat zijn gebaar alles behalve geaccepteerd werd. Iets dat bij hem wss niet in goede aarde viel.
Wij steken weken werk in een tifo met de nodige financi?le middelen. Als een speler, notabene DE kapitein op deze manier zijn respect toont... Dan mag hij van mij persoonlijk oprotten..
Jullie hebben hem altijd gesteund(ik ook)niet te schatten hoe hij dan expliciet naar jullie die reactie toonde, echt misplaatst tot en met.  Hij wilde oprotten denk ik dan.

Offline Vidmar

  • Leden
  • Berichten: 1.748
Re: [09] LEYE Mbaye - ex speler
« Reactie #348 Gepost op: mei 22, 2017, 01:57:52 pm »
& kan je die enkele mensen ongelijk geven? Po's om qua resultaten bij te huilen... Als je dan in de laatste wedstrijd 2 open doelkansen de nek omwringt, dan kan je wel eens gemor op de tribunes krijgen. Als je dan als kapitein u van uw kleinste kant laat zien & de hele sfeertribune gaat uitdagen. Dan ben je fout bezig als prof.
Op het moment zelf lieten wij duidelijk vanuit de sfeergroep zien dat zijn gebaar alles behalve geaccepteerd werd. Iets dat bij hem wss niet in goede aarde viel.
Wij steken weken werk in een tifo met de nodige financi?le middelen. Als een speler, notabene DE kapitein op deze manier zijn respect toont... Dan mag hij van mij persoonlijk oprotten..

Dikke 2.

Mbaye is hier ??n van de meest vetbetaalde voetballers. Supporters van Essevee (en vooral van de sfeergroep dan) kijken een hele werkweek uit om onze helden te zien voetballen en aanmoedigen. Ze steken zelf tijd, heel veel tijd, in een prach-ti-ge tifo voor diezelfde helden en dan doet je kapitein zoiets. Wansmakelijk. Heb er geen andere woorden voor.

Offline San Iker

  • Leden
  • Berichten: 11.189
Re: [09] LEYE Mbaye - ex speler
« Reactie #349 Gepost op: mei 22, 2017, 03:43:47 pm »
& kan je die enkele mensen ongelijk geven? Po's om qua resultaten bij te huilen... Als je dan in de laatste wedstrijd 2 open doelkansen de nek omwringt, dan kan je wel eens gemor op de tribunes krijgen. Als je dan als kapitein u van uw kleinste kant laat zien & de hele sfeertribune gaat uitdagen. Dan ben je fout bezig als prof.
Op het moment zelf lieten wij duidelijk vanuit de sfeergroep zien dat zijn gebaar alles behalve geaccepteerd werd. Iets dat bij hem wss niet in goede aarde viel.
Wij steken weken werk in een tifo met de nodige financi?le middelen. Als een speler, notabene DE kapitein op deze manier zijn respect toont... Dan mag hij van mij persoonlijk oprotten..

Als reactie scandeerde de sfeertribune toch zijn naam? Of heb ik wat gemist

Offline Zigzag

  • Global Moderator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 4.652
  • Essevee!
Re: [09] LEYE Mbaye - ex speler
« Reactie #350 Gepost op: mei 22, 2017, 03:54:17 pm »
& kan je die enkele mensen ongelijk geven? Po's om qua resultaten bij te huilen... Als je dan in de laatste wedstrijd 2 open doelkansen de nek omwringt, dan kan je wel eens gemor op de tribunes krijgen. Als je dan als kapitein u van uw kleinste kant laat zien & de hele sfeertribune gaat uitdagen. Dan ben je fout bezig als prof.
Op het moment zelf lieten wij duidelijk vanuit de sfeergroep zien dat zijn gebaar alles behalve geaccepteerd werd. Iets dat bij hem wss niet in goede aarde viel.
Wij steken weken werk in een tifo met de nodige financi?le middelen. Als een speler, notabene DE kapitein op deze manier zijn respect toont... Dan mag hij van mij persoonlijk oprotten..

Als reactie scandeerde de sfeertribune toch zijn naam? Of heb ik wat gemist

Klopt

Offline essevee5381

  • Leden
  • Berichten: 513
  • SLC
Re: [09] LEYE Mbaye - ex speler
« Reactie #351 Gepost op: mei 22, 2017, 03:57:57 pm »
& kan je die enkele mensen ongelijk geven? Po's om qua resultaten bij te huilen... Als je dan in de laatste wedstrijd 2 open doelkansen de nek omwringt, dan kan je wel eens gemor op de tribunes krijgen. Als je dan als kapitein u van uw kleinste kant laat zien & de hele sfeertribune gaat uitdagen. Dan ben je fout bezig als prof.
Op het moment zelf lieten wij duidelijk vanuit de sfeergroep zien dat zijn gebaar alles behalve geaccepteerd werd. Iets dat bij hem wss niet in goede aarde viel.
Wij steken weken werk in een tifo met de nodige financi?le middelen. Als een speler, notabene DE kapitein op deze manier zijn respect toont... Dan mag hij van mij persoonlijk oprotten..

Als reactie scandeerde de sfeertribune toch zijn naam? Of heb ik wat gemist

Klopt
Terwijl er enkelen floten, scandeerden anderen zijn naam. Dan kwam de reactie van Leye zelf...
South Lane Crew.

Offline svennay

  • Global Moderator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 5.244
  • Essevee!
Re: [09] LEYE Mbaye - ex speler
« Reactie #352 Gepost op: mei 22, 2017, 05:22:45 pm »
& kan je die enkele mensen ongelijk geven? Po's om qua resultaten bij te huilen... Als je dan in de laatste wedstrijd 2 open doelkansen de nek omwringt, dan kan je wel eens gemor op de tribunes krijgen. Als je dan als kapitein u van uw kleinste kant laat zien & de hele sfeertribune gaat uitdagen. Dan ben je fout bezig als prof.
Op het moment zelf lieten wij duidelijk vanuit de sfeergroep zien dat zijn gebaar alles behalve geaccepteerd werd. Iets dat bij hem wss niet in goede aarde viel.
Wij steken weken werk in een tifo met de nodige financi?le middelen. Als een speler, notabene DE kapitein op deze manier zijn respect toont... Dan mag hij van mij persoonlijk oprotten..

Als reactie scandeerde de sfeertribune toch zijn naam? Of heb ik wat gemist

Klopt
Terwijl er enkelen floten, scandeerden anderen zijn naam. Dan kwam de reactie van Leye zelf...
En dat is net wat bepaalde mensen niet willen inzien en het gemor veroordelen...
De reactie van de meeste supporters kwam maar nadat hij zich zo (handen achter de oren) opstelde tegenover de gehele tribune terwijl 10 man floot en 2000 man zijn naam scandeerde!
Dit was voor velen een brug te ver en dus ook begrijpelijk dat er een tegenreactie volgde op zijn misplaatste reactie...

Zonde om het seizoen zo te eindigen terwijl wij keer op keer de verplaatsingen ook maken en daar steeds staan zingen en dansen tot soms 30 minuten na de match...
Maar de reactie tegenover de supporters kan mij eigenlijk nog niet schelen.
Het feit dat hij zijn kat stuurt naar de markt en vooral naar het ploegetentje gaat er bij mij niet in.
Zijn poulain, Me?t?, wordt speler van het jaar en hij is er niet om hem te huldigen terwijl hij 's avonds het signaal geeft aan de hele spelersequipe dat ze de boom in kunnen en hij het niet nodig vindt om naar het diner te gaan...
Sorry, maar dan sla je je eigen ruiten in en is het aan de club om hier conclusies uit te trekken.

Offline tomassi

  • Leden
  • Berichten: 303
Re: [09] LEYE Mbaye - ex speler
« Reactie #353 Gepost op: mei 22, 2017, 05:28:17 pm »
Ik mag hopen dat degene die hem uitgefloten hebben tevreden zijn dat ze geslaagd zijn met hun actie. Goed gedaan jongens! Ik mag ook tevergeefs hopen dat diezelfde mensen volgend jaar geen abbonement meer kopen.

Belachelijk natuurlijk van Leye om hem te laten vangen door die paar idioten. Is altijd al te impulsief geweest op dat vlak.

Verontschuldigingen van beide partijen zijn op hun plaats. Zou een verkeerd afscheid zijn van iemand die ons de voorbije 10 jaar veel mooie momenten gegeven heeft.

Offline essevee1972

  • Leden
  • Berichten: 1.157
  • Essevee!
Re: [09] LEYE Mbaye - ex speler
« Reactie #354 Gepost op: mei 22, 2017, 05:34:55 pm »
Ik mag hopen dat degene die hem uitgefloten hebben tevreden zijn dat ze geslaagd zijn met hun actie. Goed gedaan jongens! Ik mag ook tevergeefs hopen dat diezelfde mensen volgend jaar geen abbonement meer kopen.

Belachelijk natuurlijk van Leye om hem te laten vangen door die paar idioten. Is altijd al te impulsief geweest op dat vlak.

Verontschuldigingen van beide partijen zijn op hun plaats. Zou een verkeerd afscheid zijn van iemand die ons de voorbije 10 jaar veel mooie momenten gegeven heeft.

Hela, zal het een beetje gaan ja?

Prima donna alias Zijne Majesteit met zijn gepersonaliseerd masker, klein kind, sto?cijns kijkende Koning Leye, denken dat hij Maradona is, oprotten moet hij!


Offline Vidmar

  • Leden
  • Berichten: 1.748
Re: [09] LEYE Mbaye - ex speler
« Reactie #355 Gepost op: mei 22, 2017, 05:59:06 pm »
Ik mag hopen dat degene die hem uitgefloten hebben tevreden zijn dat ze geslaagd zijn met hun actie. Goed gedaan jongens! Ik mag ook tevergeefs hopen dat diezelfde mensen volgend jaar geen abbonement meer kopen.

Belachelijk natuurlijk van Leye om hem te laten vangen door die paar idioten. Is altijd al te impulsief geweest op dat vlak.

Verontschuldigingen van beide partijen zijn op hun plaats. Zou een verkeerd afscheid zijn van iemand die ons de voorbije 10 jaar veel mooie momenten gegeven heeft.

Hela, zal het een beetje gaan ja?

Prima donna alias Zijne Majesteit met zijn gepersonaliseerd masker, klein kind, sto?cijns kijkende Koning Leye, denken dat hij Maradona is, oprotten moet hij!

 ;D

Typetje essevee1972 is terug. Weer in het belachelijke trekken omdat je de verliezer in de discussie bent.

Offline japarov

  • Leden
  • Berichten: 2.114
Re: [09] LEYE Mbaye - ex speler
« Reactie #356 Gepost op: mei 22, 2017, 06:03:18 pm »
Man man welke reactie's lees ik hier . Ik denk dat in deze spijtige zaak zowel Mbaye als die idioten schuld hebben . Mbaye zijn reactie was mss dom ma dit was juist na de wedstrijd en zij maar gerust dat hij nog bezig was met de kansen die hij gemist heeft en zo de ploeg geen 3 punten kon geven .Ik denk dat 90% van het forum nog nooit een deftig gesprek gehad heeft met mbaye, kan jullie verzekeren tis een sympathieke man met een groot eergevoel en gisteren zal dit hem pijngedaan hebben !

Zoek maar een betaalbare spits die er minimum 15 inlegt op een seizoen kzou zeggen succes !

Offline Frederik

  • Administrator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 8.679
  • Essevee! Olé Olé!
Re: [09] LEYE Mbaye - ex speler
« Reactie #357 Gepost op: mei 22, 2017, 06:04:49 pm »
Man man welke reactie's lees ik hier . Ik denk dat in deze spijtige zaak zowel Mbaye als die idioten schuld hebben . Mbaye zijn reactie was mss dom ma dit was juist na de wedstrijd en zij maar gerust dat hij nog bezig was met de kansen die hij gemist heeft en zo de ploeg geen 3 punten kon geven .Ik denk dat 90% van het forum nog nooit een deftig gesprek gehad heeft met mbaye, kan jullie verzekeren tis een sympathieke man met een groot eergevoel en gisteren zal dit hem pijngedaan hebben !

Zoek maar een betaalbare spits die er minimum 15 inlegt op een seizoen kzou zeggen succes !

Kan ik beamen ... (uit ervaring)
Maar zijn reactie gisteren was misschien ondoordacht en in een roes, maar toch niet echt professioneel/slim.


Offline essevee1972

  • Leden
  • Berichten: 1.157
  • Essevee!
Re: [09] LEYE Mbaye - ex speler
« Reactie #358 Gepost op: mei 22, 2017, 06:15:29 pm »


 ;D

Typetje essevee1972 is terug. Weer in het belachelijke trekken omdat je de verliezer in de discussie bent.

Ja hihihi hoho jij wint ik verlies oh nee hihi ???

Mensenlief wat een niveau hier zeg.

Offline fozie

  • Leden
  • Berichten: 1.842
  • Mr Gold
Re: [09] LEYE Mbaye - ex speler
« Reactie #359 Gepost op: mei 22, 2017, 06:25:35 pm »
Spelers uitfuiten doe je niet.Uwe kapiteinsband en shirt in de dugout gooien,vanwege enkele kiekens doe je ook niet.
Ik hoorde dat em 2j contract extra wou en maar 1j aangeboden kreeg,bron wandelgang.
De rest van de spelersgroep,bestuur en fans in de steek laten (na 24u nog geen teken van leven)is ronduit te gek voor woorden.Ik hoef hem alvast niet meer te(rug) te zien.