Auteur Topic: [T1] LEYE Mbaye  (gelezen 209979 keer)

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Offline essevee1972

  • Leden
  • Berichten: 1.157
  • Essevee!
Re: [09] LEYE Mbaye - ex speler
« Reactie #460 Gepost op: mei 27, 2017, 01:42:19 pm »
Naessens C, Will McAvoy, kom er maar in!  8)

(zie bovenaan deze pagina)

Offline gva

  • Leden
  • Berichten: 570
Re: [09] LEYE Mbaye - ex speler
« Reactie #461 Gepost op: mei 27, 2017, 03:15:13 pm »
Quote vh jaar : mogul is een successo😀

Offline Vidmar

  • Leden
  • Berichten: 1.744
Re: [09] LEYE Mbaye - ex speler
« Reactie #462 Gepost op: mei 27, 2017, 05:33:56 pm »
Quote vh jaar : mogul is een successo😀

gva, rechterhand van mogul. Was een sarcastische uitspraak hoor van mij  :)

Offline Will McAvoy

  • Leden
  • Berichten: 1.712
  • Essevee!
Re: [09] LEYE Mbaye - ex speler
« Reactie #463 Gepost op: mei 27, 2017, 09:15:21 pm »
Naessens C, Will McAvoy, kom er maar in!  8)

(zie bovenaan deze pagina)

Ben je nu mijn gelijk aan het toegeven of is het weer dat infantiel gedoe? Ik vrees het 2e

Offline mogul

  • Leden
  • Berichten: 7.652
Re: [09] LEYE Mbaye - ex speler
« Reactie #464 Gepost op: mei 28, 2017, 09:44:14 am »
Gva  rechterhand?  Ik ken de gazet van Avelgem niet,waar haal je het?
Maar bon,heb in een ander gazette gelezen dat Leye teveel op forums zit daarom Leye,het was maar voor te lachen.

Offline Zigzag

  • Global Moderator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 4.649
  • Essevee!
Re: [09] LEYE Mbaye - ex speler
« Reactie #465 Gepost op: mei 28, 2017, 10:29:30 am »
Stel Leye blijft en staat volgend seizoen gewoon weer in de basis met de kapiteinsband aan. Hoe ga je dan reageren? Juichen, toezingen? Terwijl hij uiteindelijk echt aangegeven heeft te willen vertrekken en zo'n reactie naar de supporters?
Ik zou het toch maar een vreemde situatie vinden. Kapitein is uiteindelijk de verbinding tussen spelers en supporters als je dan zo gaat doen...
Beetje situatie Mboyo bij Gent he, kapitein en spits. Ging openlijk in de clinch met het publiek en stond dan zijn band af.
Wil wel graag eens jullie mening hierover horen?

Offline ManU

  • Leden
  • Berichten: 1.041
Re: [09] LEYE Mbaye - ex speler
« Reactie #466 Gepost op: mei 28, 2017, 10:36:25 am »
Stel Leye blijft en staat volgend seizoen gewoon weer in de basis met de kapiteinsband aan. Hoe ga je dan reageren? Juichen, toezingen? Terwijl hij uiteindelijk echt aangegeven heeft te willen vertrekken en zo'n reactie naar de supporters?
Ik zou het toch maar een vreemde situatie vinden. Kapitein is uiteindelijk de verbinding tussen spelers en supporters als je dan zo gaat doen...
Beetje situatie Mboyo bij Gent he, kapitein en spits. Ging openlijk in de clinch met het publiek en stond dan zijn band af.
Wil wel graag eens jullie mening hierover horen?
kan ik bijtreden. Is zijn gezag binnen de groep met zijn kinderlijke houding kwijt.

Offline balboa

  • Leden
  • Berichten: 2.729
Re: [09] LEYE Mbaye - ex speler
« Reactie #467 Gepost op: mei 28, 2017, 11:02:41 am »
Er wordt ook wel erg veel spel rond gemaakt he.
Voorpagina enal in Het Wekelijks Nieuws. Pagina's 1 tot en met 4 bezet daarover.
Sjongejonge zeg.

Nu ja goed nieuws voor de stad Waregem zou ik zeggen.
Wil zeggen dat er niet veel erge dingen gebeuren als ze dat al op hun voorpagina moeten zetten.

Offline Windraider

  • Leden
  • Berichten: 545
  • Superboeren
Re: [09] LEYE Mbaye - ex speler
« Reactie #468 Gepost op: mei 30, 2017, 05:28:46 pm »
Via Ludwig V. uit Krant van West-Vlaanderen
26 mei 2017

Grappig dat het altijd dezelfde zijn die worden ge?nterviewd  :D :D

Offline isidoor

  • Leden
  • Berichten: 2.469
  • Essevee!
Re: [09] LEYE Mbaye - ex speler
« Reactie #469 Gepost op: mei 30, 2017, 07:31:46 pm »
Wat er ook van zij, we kunnen niet tot in het oneindige blijven beroep doen op Leye, ondanks zijn grote verdienste voor de club. Hij heeft echter zijn leeftijd en is niet meer zo snel. Maar dit geldt eigenlijk ook zo voor Buffel van RC Genk. Maar de supporters daar willen duidelijk dat hij nog voor 1 jaar bijtekent, al is hij al lang niet meer de Buffel van weleer. Maar de supporters willen hierdoor hun appreciatie voor de speler en mens Thomas Buffel uitdrukken, voor zijn prestaties die bijgedragen hebben tot het Genk wat het nu is. Dat zou eigenlijk ook voor Leye moeten gebeuren.

Offline svennay

  • Global Moderator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 5.241
  • Essevee!
Re: [09] LEYE Mbaye - ex speler
« Reactie #470 Gepost op: mei 31, 2017, 12:16:23 am »
Wat er ook van zij, we kunnen niet tot in het oneindige blijven beroep doen op Leye, ondanks zijn grote verdienste voor de club. Hij heeft echter zijn leeftijd en is niet meer zo snel. Maar dit geldt eigenlijk ook zo voor Buffel van RC Genk. Maar de supporters daar willen duidelijk dat hij nog voor 1 jaar bijtekent, al is hij al lang niet meer de Buffel van weleer. Maar de supporters willen hierdoor hun appreciatie voor de speler en mens Thomas Buffel uitdrukken, voor zijn prestaties die bijgedragen hebben tot het Genk wat het nu is. Dat zou eigenlijk ook voor Leye moeten gebeuren.
Los van het feit dat je wederom Genk aankaart, kan je Leye en Buffel totaal niet vergelijken... ::)

Offline Svarrogh

  • Leden
  • Berichten: 1.806
Re: [09] LEYE Mbaye - ex speler
« Reactie #471 Gepost op: mei 31, 2017, 12:33:50 am »
Het probleem met Leye is volgens mij, dat als hij hier volgend jaar toch nog is, dat het opnieuw is om nog meer de grote man te spelen, op en naast het veld.
Nu terugkeren voor een bijrolletje (zonder aanvoerdersband en geregeld eens op de bank) zal hij toch niet doen.

En hem opnieuw 40 matchen lang, 95 minuten aan een stuk + de Europese matchen op dat veld zien staan, daar pas ik toch liever voor.  :-\

Offline svennay

  • Global Moderator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 5.241
  • Essevee!
Re: [09] LEYE Mbaye - ex speler
« Reactie #472 Gepost op: mei 31, 2017, 08:27:10 am »
Het probleem met Leye is volgens mij, dat als hij hier volgend jaar toch nog is, dat het opnieuw is om nog meer de grote man te spelen, op en naast het veld.
Nu terugkeren voor een bijrolletje (zonder aanvoerdersband en geregeld eens op de bank) zal hij toch niet doen.

En hem opnieuw 40 matchen lang, 95 minuten aan een stuk + de Europese matchen op dat veld zien staan, daar pas ik toch liever voor.  :-\
En velen met jouw lijkt me...
Sowieso moet de club eerst heel goed nadenken wat hiermee te doen want met zijn 800.000 euro per jaar weegt hij financieel enorm door en wetende dat hij niet zomaar zal blijven, moet dit toch een lampje doen branden bij bepaalde.
Dury wil hem heel graag aan boord houden, wat ik snap in zijn geval, maar er zijn meer personen die zich hierin gaan moeien en het kostenplaatje zal er toch bij bepaalde voor zorgen dat ze niet zomaar groen licht gaan geven na de uitbarstingen...

Offline Goesse

  • Leden
  • Berichten: 1.431
Re: [09] LEYE Mbaye - ex speler
« Reactie #473 Gepost op: mei 31, 2017, 11:09:40 am »
Buffel en Leye vergelijken ...
Leye heeft zichzelf onmogelijk gemaakt, excuses moeten van hem komen, niet omgekeerd ? zeg.

Buffel is in het verleden ook uitgefloten geweest in Genk, door meer dan 5 man zelfs, en hij heeft er nooit problemen van gemaakt.

Leye moet vooral in eigen boezem kijken, heb het gevoel dat velen hier het verhaal aant omdraaien zijn.

Offline Essevee boy

  • Leden
  • Berichten: 1.455
Re: [09] LEYE Mbaye - ex speler
« Reactie #474 Gepost op: juni 01, 2017, 10:41:55 am »
Iemand die 800.000 euro per jaar verdient zou toch wel kunnen moeten verdragen dat er eens 100 man staat te fluiten als hij 3 matchen na elkaar open kansen mist...

Offline 2460

  • Leden
  • Berichten: 1.603
Re: [09] LEYE Mbaye - ex speler
« Reactie #475 Gepost op: juni 01, 2017, 11:46:02 am »
Iemand die 800.000 euro per jaar verdient zou toch wel kunnen moeten verdragen dat er eens 100 man staat te fluiten als hij 3 matchen na elkaar open kansen mist...

Een professional ?n verstandig individu (ook al puilen hun kelders uit met zakken ?'s) worden zelfs verondersteld er mee te kunnen omgaan als een gans stadion eens zou beginnen mekkeren.

Is de "pretheer" al terug van Cyprus ?  Misschien inspiratie gevonden aan 't zwembad ginder om zich eens deftig te excuseren.  Let's hope !

Offline fan4ever

  • Leden
  • Berichten: 1.278
  • Essevee!
Re: [09] LEYE Mbaye - ex speler
« Reactie #476 Gepost op: juni 05, 2017, 06:37:19 pm »
Iemand die 800.000 euro per jaar verdient zou toch wel kunnen moeten verdragen dat er eens 100 man staat te fluiten als hij 3 matchen na elkaar open kansen mist...

Ne prof die geconcentreerd in de match zit hoort dat gefluit niet / en mist geen dergelijke kansen die op een presenteerblaadje aangereikt werden.  Was gewoon enkel en alleen met zichzelf bezig.

Offline Frederik

  • Administrator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 8.671
  • Essevee! Olé Olé!
Re: [09] LEYE Mbaye - ex speler
« Reactie #477 Gepost op: juni 05, 2017, 07:14:23 pm »
Iemand die 800.000 euro per jaar verdient zou toch wel kunnen moeten verdragen dat er eens 100 man staat te fluiten als hij 3 matchen na elkaar open kansen mist...

Ne prof die geconcentreerd in de match zit hoort dat gefluit niet / en mist geen dergelijke kansen die op een presenteerblaadje aangereikt werden.  Was gewoon enkel en alleen met zichzelf bezig.


Iedereen mist kansen, en die horen zeker de supporters ...
Maar de rust rond Mbaye mag nu stilaan terugkomen ...


Offline fan4ever

  • Leden
  • Berichten: 1.278
  • Essevee!
Re: [09] LEYE Mbaye - ex speler
« Reactie #478 Gepost op: juni 05, 2017, 08:00:43 pm »
Iemand die 800.000 euro per jaar verdient zou toch wel kunnen moeten verdragen dat er eens 100 man staat te fluiten als hij 3 matchen na elkaar open kansen mist...

Ne prof die geconcentreerd in de match zit hoort dat gefluit niet / en mist geen dergelijke kansen die op een presenteerblaadje aangereikt werden.  Was gewoon enkel en alleen met zichzelf bezig.


Iedereen mist kansen, en die horen zeker de supporters ...
Maar de rust rond Mbaye mag nu stilaan terugkomen ...

Verwacht je nu dat het gros van de supporters hem zomaar weer in de armen gaan sluiten voor zijn kinderlijk gedrag tgv een handvol fluiters?

Offline Frederik

  • Administrator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 8.671
  • Essevee! Olé Olé!
Re: [09] LEYE Mbaye - ex speler
« Reactie #479 Gepost op: juni 05, 2017, 08:03:07 pm »
Iedereen mist kansen, en die horen zeker de supporters ...
Maar de rust rond Mbaye mag nu stilaan terugkomen ...

Verwacht je nu dat het gros van de supporters hem zomaar weer in de armen gaan sluiten voor zijn kinderlijk gedrag tgv een handvol fluiters?

Neen, maar ik stoor me er minder aan dan een reeks andere supporters.
Denk mocht je poll doen dat je nog zou schrikken van het resultaat.

+ we moeten nu ook niet (blijven) opblazen.

Laat ons even genieten van het leuke jaar en van de in gang schietende transferperiode en nakende cong? :)