Auteur Topic: [T1] LEYE Mbaye  (gelezen 210003 keer)

0 leden en 4 gasten bekijken dit topic.

Offline essevee1972

  • Leden
  • Berichten: 1.157
  • Essevee!
Re: [09] LEYE Mbaye - ex speler
« Reactie #540 Gepost op: juni 12, 2017, 10:57:51 am »
Zoals afgelopen weekend nog gezegd... Je kan het echt niet laten he van te provoceren?!

Als je zoveel problemen hebt met dit forum waarom spendeer je er dan zoveel tijd en energie aan?

Zoals ik afgelopen weekend al zei: het was Will McAvoy die provoceerde, beste svennay, waarop ik reageerde, en dat w??t je. Maar je kiest er voor om dat te negeren.

Hoe dan ook, dit is de omgekeerde wereld. Er bestaan geen twee fora als dit in Belgi?. Als moderator moet je voor neutraliteit zorgen, voor een gezond en volwassen debat, en moet je de club en de ploeg (als supporter) beschermen.

Spelers worden hier met de grond gelijk gemaakt, Leye wordt persoonlijk aangevallen, uitgemaakt en bespot, en mensen gaan de wildste zaken insinueren en dat dan aannemen voor waarheid. En het kan allemaal.

Het gaat zelfs v?rder, de moderators doen op hun gemakje mee. En als er dan reactie komt van het handvol mensen die volwassen willen reageren, die willen nuanceren, die niet willen meedoen aan de cowboy verhaaltjes, dan worden d?e mensen aangevallen. Te gek voor woorden eigenlijk.

Offline bvdsteen

  • Leden
  • Berichten: 697
  • Essevee!
Re: [09] LEYE Mbaye - ex speler
« Reactie #541 Gepost op: juni 12, 2017, 11:11:43 am »
Mbaye wordt uitgefloten door enkele supporters en beslist dan te vertrekken. Volgens mij is die toch slim genoeg voor dat te plaatsen en in te zien dat er bij de supporters nog voldoende draagvlak is voor hem? Als niet was er nog altijd die mooie supportersbrief die circuleerde om hem te herinneren. Uiteindelijk mag men niet alles geloven wat er in de krant staat, maar als blijkt dat hij nu toch vertrekt zijn die paar supporters eerder een drogreden. Ze mogen dan ook fier zijn op zichzelf, want misschien wou hij weg en hebben zij hem 'enabled'.

Offline Frederik

  • Administrator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 8.671
  • Essevee! Olé Olé!
Re: [09] LEYE Mbaye - ex speler
« Reactie #542 Gepost op: juni 12, 2017, 11:18:00 am »
Zoals afgelopen weekend nog gezegd... Je kan het echt niet laten he van te provoceren?!

Als je zoveel problemen hebt met dit forum waarom spendeer je er dan zoveel tijd en energie aan?

Zoals ik afgelopen weekend al zei: het was Will McAvoy die provoceerde, beste svennay, waarop ik reageerde, en dat w??t je. Maar je kiest er voor om dat te negeren.

Hoe dan ook, dit is de omgekeerde wereld. Er bestaan geen twee fora als dit in Belgi?. Als moderator moet je voor neutraliteit zorgen, voor een gezond en volwassen debat, en moet je de club en de ploeg (als supporter) beschermen.

Spelers worden hier met de grond gelijk gemaakt, Leye wordt persoonlijk aangevallen, uitgemaakt en bespot, en mensen gaan de wildste zaken insinueren en dat dan aannemen voor waarheid. En het kan allemaal.

Het gaat zelfs v?rder, de moderators doen op hun gemakje mee. En als er dan reactie komt van het handvol mensen die volwassen willen reageren, die willen nuanceren, die niet willen meedoen aan de cowboy verhaaltjes, dan worden d?e mensen aangevallen. Te gek voor woorden eigenlijk.

Een discussieforum is dan ook een middel om meningen (al dan niet correcte) samen te brengen en daarover samen te discussi?ren.

Het is de taak van de moderatoren om toe te zien dat discussies op een degelijke, vlotte en beleefde manier verlopen, niet om de feiten en/of (on)waarheden te filteren en/of te weerleggen.

En los van alle bovenstaande hebben moderatoren ook recht op hun eigen mening.
« Laatst bewerkt op: juni 12, 2017, 11:19:48 am door Frederik »

Offline Patje

  • Leden
  • Berichten: 1.738
  • Essevee!
Re: [09] LEYE Mbaye - ex speler
« Reactie #543 Gepost op: juni 12, 2017, 11:21:20 am »
Mbaye wordt uitgefloten door enkele supporters en beslist dan te vertrekken. Volgens mij is die toch slim genoeg voor dat te plaatsen en in te zien dat er bij de supporters nog voldoende draagvlak is voor hem? Als niet was er nog altijd die mooie supportersbrief die circuleerde om hem te herinneren. Uiteindelijk mag men niet alles geloven wat er in de krant staat, maar als blijkt dat hij nu toch vertrekt zijn die paar supporters eerder een drogreden. Ze mogen dan ook fier zijn op zichzelf, want misschien wou hij weg en hebben zij hem 'enabled'.
Ik denk dat Leye heel goed beseft dat hij in de fout is gegaan maar nog beter dat als hij blijft hij bij iedere gemiste kans of balcontrole een deel van het publiek over hem heen zal krijgen, excuses of niet.
Ik denk wel niet dat het gefluit van enkele supporters de hoofdreden is voor zijn gedrag. Hij was anders altijd de eerste om met de microfoon het publiek op te jutten en daar zaten ook fluiters tussen.

Offline Will McAvoy

  • Leden
  • Berichten: 1.712
  • Essevee!
Re: [09] LEYE Mbaye - ex speler
« Reactie #544 Gepost op: juni 12, 2017, 12:00:45 pm »
Zoals afgelopen weekend nog gezegd... Je kan het echt niet laten he van te provoceren?!

Als je zoveel problemen hebt met dit forum waarom spendeer je er dan zoveel tijd en energie aan?

Zoals ik afgelopen weekend al zei: het was Will McAvoy die provoceerde, beste svennay, waarop ik reageerde, en dat w??t je. Maar je kiest er voor om dat te negeren.

Hoe dan ook, dit is de omgekeerde wereld. Er bestaan geen twee fora als dit in Belgi?. Als moderator moet je voor neutraliteit zorgen, voor een gezond en volwassen debat, en moet je de club en de ploeg (als supporter) beschermen.

Spelers worden hier met de grond gelijk gemaakt, Leye wordt persoonlijk aangevallen, uitgemaakt en bespot, en mensen gaan de wildste zaken insinueren en dat dan aannemen voor waarheid. En het kan allemaal.

Het gaat zelfs v?rder, de moderators doen op hun gemakje mee. En als er dan reactie komt van het handvol mensen die volwassen willen reageren, die willen nuanceren, die niet willen meedoen aan de cowboy verhaaltjes, dan worden d?e mensen aangevallen. Te gek voor woorden eigenlijk.

Volwassen reageren? Heb je zelf eigenlijk al eens je reacties bekeken? Je zit met oogkleppen op en als ik u daar op wijs begin je het klein verongelijkt kindje te spelen. Grow up jong. En als je het wil hebben over het persoonlijk spelen dan zou je beter de hand in eigen boezem spelen want dat is exact waar jij mee begonnen bent een week of 2 terug. Dus als je niet kan incasseren zou je beter niet uitdelen mijn beste.

Offline essevee1972

  • Leden
  • Berichten: 1.157
  • Essevee!
Re: [09] LEYE Mbaye - ex speler
« Reactie #545 Gepost op: juni 12, 2017, 12:33:55 pm »
Volwassen reageren? Heb je zelf eigenlijk al eens je reacties bekeken? Je zit met oogkleppen op en als ik u daar op wijs begin je het klein verongelijkt kindje te spelen. Grow up jong. En als je het wil hebben over het persoonlijk spelen dan zou je beter de hand in eigen boezem spelen want dat is exact waar jij mee begonnen bent een week of 2 terug. Dus als je niet kan incasseren zou je beter niet uitdelen mijn beste.

Waarom antwoord je niet op mijn PB?

Offline balboa

  • Leden
  • Berichten: 2.729
Re: [09] LEYE Mbaye - ex speler
« Reactie #546 Gepost op: juni 12, 2017, 01:02:04 pm »
Zoals afgelopen weekend nog gezegd... Je kan het echt niet laten he van te provoceren?!

Als je zoveel problemen hebt met dit forum waarom spendeer je er dan zoveel tijd en energie aan?

Zoals ik afgelopen weekend al zei: het was Will McAvoy die provoceerde, beste svennay, waarop ik reageerde, en dat w??t je. Maar je kiest er voor om dat te negeren.

Hoe dan ook, dit is de omgekeerde wereld. Er bestaan geen twee fora als dit in Belgi?. Als moderator moet je voor neutraliteit zorgen, voor een gezond en volwassen debat, en moet je de club en de ploeg (als supporter) beschermen.

Spelers worden hier met de grond gelijk gemaakt, Leye wordt persoonlijk aangevallen, uitgemaakt en bespot, en mensen gaan de wildste zaken insinueren en dat dan aannemen voor waarheid. En het kan allemaal.

Het gaat zelfs v?rder, de moderators doen op hun gemakje mee. En als er dan reactie komt van het handvol mensen die volwassen willen reageren, die willen nuanceren, die niet willen meedoen aan de cowboy verhaaltjes, dan worden d?e mensen aangevallen. Te gek voor woorden eigenlijk.

Wil me op zich niet moeien in deze discussie tussen u en Will McAvoy en de moderatoren.
En wil ook geen nieuwe discussie uitlokken maar wil gewoon even reageren omdat jij toch in een soort waanwereld lijkt te leven wat dit forum betreft en ik u daar wil uithalen.

Maar gij kunt toch een stukske overdrijven ze.

Ge zou nog ne keer serieus kunnen verschieten mocht je wat andere fora bekijken.
"Er bestaan geen 2 fora als dit in Belgi?."  ;D Kom op man.
Jij zou bijvoorbeeld eens het Anderlecht-forum moeten bekijken... Jij gaat z?'n ogen trekken als jij al vindt dat spelers hier worden beschimpt.  ;D
Deschacht, een zogezegd "clubicoon", wordt voor het vuil van de straat uitgemaakt en de meest enge ziektes toegewenst.

Op het Brugge-forum is het ??n marginale bende die mekaar constant loopt uit te schelden. En ook daar lopen er mensen die vinden dat het er veel te streng aan toe gaat.
Niet dat ik fora dagelijks frequenteer hoor, maar je krijgt zo eens wat mee als je eens eventjes leest.

"Spelers worden hier met de grond gelijk gemaakt."
Dat valt om te beginnen al h??l goed mee.
Ik bijvoorbeeld zal wrsch Lepoint in uw ogen "met de grond gelijk gemaakt hebben". Ok, dat kan, maar wat dan n?g. Dit is een voetbalforum. Denk jij nu echt dat iedereen hier allemaal mini-Patje Vandenheedes zijn? Dat wij hier zitten te typen met 54 sjalen rond onze nek en met een truitje van Skulason aan? Dat kan je toch niet verwachten?

En mods mogen van u geen mening hebben ofzo?
Gewoon wat topictiteltjes maken en that's it? Amai.

"Als mod moet je de club en ploeg beschermen."
Tegen w?t dan?  ;D
Tegen de grote boze buitenwereld en tegen forumleden hier?
Jij pakt het toch allemaal iets te serieus hoor. Het is maar een forum waar mensen hun mening geven he.

Offline essevee1972

  • Leden
  • Berichten: 1.157
  • Essevee!
Re: [09] LEYE Mbaye - ex speler
« Reactie #547 Gepost op: juni 12, 2017, 02:12:18 pm »
Jij zou bijvoorbeeld eens het Anderlecht-forum moeten bekijken... Jij gaat z?'n ogen trekken als jij al vindt dat spelers hier worden beschimpt.  ;D Deschacht, een zogezegd "clubicoon", wordt voor het vuil van de straat uitgemaakt en de meest enge ziektes toegewenst.

Deschacht is de meest overschatte speler van het land en een verschrikkelijk hypocriet figuur. Heel normaal dat die daar wordt afgemaakt, met andere woorden heel slecht voorbeeld. Leye heeft een heel belangrijke rol gespeeld in de groei van onze club, en recent nog in het winnen van de bekerfinale. Iemand enge ziektes toewensen is trouwens beneden ?lle peil.

Citaat
Op het Brugge-forum is het ??n marginale bende die mekaar constant loopt uit te schelden. En ook daar lopen er mensen die vinden dat het er veel te streng aan toe gaat.
Niet dat ik fora dagelijks frequenteer hoor, maar je krijgt zo eens wat mee als je eens eventjes leest.

Club Brugge is een vreselijke club met een vreselijke achterban, opnieuw slecht voorbeeld. Dat die schuimen over alles en nog wat is geweten, maar ik ben supporter van Zulte Waregem en verwacht ietwat niveau.

Citaat
Jij pakt het toch allemaal iets te serieus hoor.

 ;D

Met alle respect, maar dit uit jouw mond horen (pen lezen) deed me hardop lachen. Nu, ik denk dat we 't hier allemaal met momenten wat te serieus nemen, dus je hebt ergens zeker gelijk.

Ik vind het alleen jammer dat alles zo zwart-wit moet zijn. En als mensen hun eigen intu?tie en vermoedens als waarheid gaan aannemen, en op basis daarvan mensen (zoals Leye maar ook anderen) gaan bespotten en aanvallen, dan stopt het voor mij. Zeker als de moderators lustig mee doen, terwijl je van hen toch een zekere neutraliteit (en niveau) verwacht.

Online Vidmar

  • Leden
  • Berichten: 1.744
Re: [09] LEYE Mbaye - ex speler
« Reactie #548 Gepost op: juni 12, 2017, 02:21:22 pm »
Zoals afgelopen weekend nog gezegd... Je kan het echt niet laten he van te provoceren?!

Als je zoveel problemen hebt met dit forum waarom spendeer je er dan zoveel tijd en energie aan?

Zoals ik afgelopen weekend al zei: het was Will McAvoy die provoceerde, beste svennay, waarop ik reageerde, en dat w??t je. Maar je kiest er voor om dat te negeren.

Hoe dan ook, dit is de omgekeerde wereld. Er bestaan geen twee fora als dit in Belgi?. Als moderator moet je voor neutraliteit zorgen, voor een gezond en volwassen debat, en moet je de club en de ploeg (als supporter) beschermen.

Spelers worden hier met de grond gelijk gemaakt, Leye wordt persoonlijk aangevallen, uitgemaakt en bespot, en mensen gaan de wildste zaken insinueren en dat dan aannemen voor waarheid. En het kan allemaal.

Het gaat zelfs v?rder, de moderators doen op hun gemakje mee. En als er dan reactie komt van het handvol mensen die volwassen willen reageren, die willen nuanceren, die niet willen meedoen aan de cowboy verhaaltjes, dan worden d?e mensen aangevallen. Te gek voor woorden eigenlijk.

Dus de moderators mo?ten meegaan in jouw verhaaltje, jouw mening, anders zijn het stront moderators?! Van een kleuter gesproken...  ::)

Offline Will McAvoy

  • Leden
  • Berichten: 1.712
  • Essevee!
Re: [09] LEYE Mbaye - ex speler
« Reactie #549 Gepost op: juni 12, 2017, 02:29:17 pm »
Volwassen reageren? Heb je zelf eigenlijk al eens je reacties bekeken? Je zit met oogkleppen op en als ik u daar op wijs begin je het klein verongelijkt kindje te spelen. Grow up jong. En als je het wil hebben over het persoonlijk spelen dan zou je beter de hand in eigen boezem spelen want dat is exact waar jij mee begonnen bent een week of 2 terug. Dus als je niet kan incasseren zou je beter niet uitdelen mijn beste.

Waarom antwoord je niet op mijn PB?
Niet dat ik zit te wachten op een PB van u, ik antwoord daar zowieso nooit op, maar ik heb er niet eens eentje gekregen van u.

Offline Patje

  • Leden
  • Berichten: 1.738
  • Essevee!
Re: [09] LEYE Mbaye - ex speler
« Reactie #550 Gepost op: juni 12, 2017, 02:37:38 pm »
Zoals afgelopen weekend nog gezegd... Je kan het echt niet laten he van te provoceren?!

Als je zoveel problemen hebt met dit forum waarom spendeer je er dan zoveel tijd en energie aan?

Zoals ik afgelopen weekend al zei: het was Will McAvoy die provoceerde, beste svennay, waarop ik reageerde, en dat w??t je. Maar je kiest er voor om dat te negeren.

Hoe dan ook, dit is de omgekeerde wereld. Er bestaan geen twee fora als dit in Belgi?. Als moderator moet je voor neutraliteit zorgen, voor een gezond en volwassen debat, en moet je de club en de ploeg (als supporter) beschermen.

Spelers worden hier met de grond gelijk gemaakt, Leye wordt persoonlijk aangevallen, uitgemaakt en bespot, en mensen gaan de wildste zaken insinueren en dat dan aannemen voor waarheid. En het kan allemaal.

Het gaat zelfs v?rder, de moderators doen op hun gemakje mee. En als er dan reactie komt van het handvol mensen die volwassen willen reageren, die willen nuanceren, die niet willen meedoen aan de cowboy verhaaltjes, dan worden d?e mensen aangevallen. Te gek voor woorden eigenlijk.

Wil me op zich niet moeien in deze discussie tussen u en Will McAvoy en de moderatoren.
En wil ook geen nieuwe discussie uitlokken maar wil gewoon even reageren omdat jij toch in een soort waanwereld lijkt te leven wat dit forum betreft en ik u daar wil uithalen.

Maar gij kunt toch een stukske overdrijven ze.

Ge zou nog ne keer serieus kunnen verschieten mocht je wat andere fora bekijken.
"Er bestaan geen 2 fora als dit in Belgi?."  ;D Kom op man.
Jij zou bijvoorbeeld eens het Anderlecht-forum moeten bekijken... Jij gaat z?'n ogen trekken als jij al vindt dat spelers hier worden beschimpt.  ;D
Deschacht, een zogezegd "clubicoon", wordt voor het vuil van de straat uitgemaakt en de meest enge ziektes toegewenst.

Op het Brugge-forum is het ??n marginale bende die mekaar constant loopt uit te schelden. En ook daar lopen er mensen die vinden dat het er veel te streng aan toe gaat.
Niet dat ik fora dagelijks frequenteer hoor, maar je krijgt zo eens wat mee als je eens eventjes leest.

"Spelers worden hier met de grond gelijk gemaakt."
Dat valt om te beginnen al h??l goed mee.
Ik bijvoorbeeld zal wrsch Lepoint in uw ogen "met de grond gelijk gemaakt hebben". Ok, dat kan, maar wat dan n?g. Dit is een voetbalforum. Denk jij nu echt dat iedereen hier allemaal mini-Patje Vandenheedes zijn? Dat wij hier zitten te typen met 54 sjalen rond onze nek en met een truitje van Skulason aan? Dat kan je toch niet verwachten?

En mods mogen van u geen mening hebben ofzo?
Gewoon wat topictiteltjes maken en that's it? Amai.

"Als mod moet je de club en ploeg beschermen."
Tegen w?t dan?  ;D
Tegen de grote boze buitenwereld en tegen forumleden hier?
Jij pakt het toch allemaal iets te serieus hoor. Het is maar een forum waar mensen hun mening geven he.

Niet moeien maar toch meer dan 20 lijnen reactie!?
En nadat je de laatste dagen Jens Naessens (in topic over Lepoint) en Nil De Pauw (moet nog zijn eerste bal raken bij Essevee maar werd in je eerste reactie al gewogen en te min bevonden) hebt aangepakt moet er nu een supporter aan geloven.
En voor een goed begrip : ik ben Patje Vandenheede niet.

Offline Naessens C

  • Leden
  • Berichten: 2.958
  • We pakken ze. Één voor één.
Re: [09] LEYE Mbaye - ex speler
« Reactie #551 Gepost op: juni 12, 2017, 02:50:54 pm »
Zoals afgelopen weekend nog gezegd... Je kan het echt niet laten he van te provoceren?!

Als je zoveel problemen hebt met dit forum waarom spendeer je er dan zoveel tijd en energie aan?

Zoals ik afgelopen weekend al zei: het was Will McAvoy die provoceerde, beste svennay, waarop ik reageerde, en dat w??t je. Maar je kiest er voor om dat te negeren.

Hoe dan ook, dit is de omgekeerde wereld. Er bestaan geen twee fora als dit in Belgi?. Als moderator moet je voor neutraliteit zorgen, voor een gezond en volwassen debat, en moet je de club en de ploeg (als supporter) beschermen.

Spelers worden hier met de grond gelijk gemaakt, Leye wordt persoonlijk aangevallen, uitgemaakt en bespot, en mensen gaan de wildste zaken insinueren en dat dan aannemen voor waarheid. En het kan allemaal.

Het gaat zelfs v?rder, de moderators doen op hun gemakje mee. En als er dan reactie komt van het handvol mensen die volwassen willen reageren, die willen nuanceren, die niet willen meedoen aan de cowboy verhaaltjes, dan worden d?e mensen aangevallen. Te gek voor woorden eigenlijk.

Ik ga het nog maar eens herhalen: je wordt een karikatuur van jezelf. Stop ermee...

Denk jij nu echt dat iedereen hier allemaal mini-Patje Vandenheedes zijn? Dat wij hier zitten te typen met 54 sjalen rond onze nek en met een truitje van Skulason aan? Dat kan je toch niet verwachten?
;D ;D ;D Quote van het jaar
« Laatst bewerkt op: juni 12, 2017, 03:00:38 pm door Naessens C »

Offline essevee1972

  • Leden
  • Berichten: 1.157
  • Essevee!
Re: [09] LEYE Mbaye - ex speler
« Reactie #552 Gepost op: juni 12, 2017, 04:26:48 pm »
Dus de moderators mo?ten meegaan in jouw verhaaltje, jouw mening, anders zijn het stront moderators?!

Van een kleuter gesproken...  ::)

Nee, Vidmar, je moet leren lezen.

Je hebt hier (nog enkele) mensen die normaal reageren, nuanceren, relativeren...

...en je hebt mensen die, zoals kleine kindjes dat doen, spelers bespotten met koosnaampjes (koning prima donna) en dergelijke.

Als moderator zou je daar tegen moeten ingrijpen, hier doen ze gewoon mee. Dat is jammer, meer niet.

Offline essevee1972

  • Leden
  • Berichten: 1.157
  • Essevee!
Re: [09] LEYE Mbaye - ex speler
« Reactie #553 Gepost op: juni 12, 2017, 04:27:23 pm »
Niet dat ik zit te wachten op een PB van u, ik antwoord daar zowieso nooit op, maar ik heb er niet eens eentje gekregen van u.

Excuses, ik verwarde je met iemand anders.

 ;)

Offline svzw1978

  • Leden
  • Berichten: 721
Re: [09] LEYE Mbaye - ex speler
« Reactie #554 Gepost op: juni 12, 2017, 04:39:10 pm »
Goed, en nu over Mbaye Leye?

Offline essevee1972

  • Leden
  • Berichten: 1.157
  • Essevee!
Re: [09] LEYE Mbaye - ex speler
« Reactie #555 Gepost op: juni 12, 2017, 04:40:02 pm »
Denk jij nu echt dat iedereen hier allemaal mini-Patje Vandenheedes zijn? Dat wij hier zitten te typen met 54 sjalen rond onze nek en met een truitje van Skulason aan? Dat kan je toch niet verwachten?
;D ;D ;D Quote van het jaar

Dat je dit soort arrogante onzin van achter een schermpje over iemand die zich hier niet kan verdedigen de "quote van het jaar" noemt, vat zowat het niveau hier samen.

Veel plezier nog kindjes.

Offline 4ever

  • Leden
  • Berichten: 142
Re: [09] LEYE Mbaye - ex speler
« Reactie #556 Gepost op: juni 12, 2017, 04:43:30 pm »
al dat gemekker hier
jullie moderators mogen er fier op zijn
elk geeft zn mening en moet dat ook respecteren
maar blijkbaar zijn er hier zo'n 5tal die altijd dezelfde mening hebben
moderators jullie zijn deze forum stilletjesaan aan het kapotmaken (bende kleuters)
jammer ik heb  hier jaren  in gelezen maar nu stopt het
mss moeten ze eens andere mensen  laten moderator spelen  of forum oprichten


Offline Frederik

  • Administrator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 8.671
  • Essevee! Olé Olé!
Re: [09] LEYE Mbaye - ex speler
« Reactie #557 Gepost op: juni 12, 2017, 05:22:00 pm »
Waarom zouden wij als moderatoren geen eigen mening mogen hebben?

Er zijn hier in deze topic twee uiteenlopende meningen, in dit geval twee groepen die duidelijk lijnrecht tegenover elkaar staan in de "de zaak Leye". En dat is iedereen zijn goed recht ...

Het zou pas onfair zijn mochten we als moderatoren onze macht gebruiken en ??n van deze groepen gaan tegenwerken, toch? Met tegenwerken bedoel ik dan bijvoorbeeld met censuur... Onze taak is maken dat het hier overzichtelijk en duidelijk blijft, niet om bepaalde groepen te ondersteunen of tegen te werken ... en dit is los van de persoonlijke mening van een moderator.

Voor alle duidelijkheid ... dit is een discussieforum, het is net de bedoeling van een discussieforum dat er gediscussieerd wordt over bepaalde zaken waar iedereen het eens en ook oneens mee (mag) zijn.

Wat me wel opvalt is dat de oudere generatie een duidelijk andere kijk heeft op de situatie dan de jongere generatie. Daaruit kunnen -naar mijn mening- "leuke" discussies ontstaan, behalve als mensen het dan in het belachelijke gaan trekken, iets wat soms wel es gebeurd.

Soms kan ik het (persoonlijk) ook krijgen van bepaalde reacties, maar als ik deze dan in een bepaalde context plaats dan is dat plots een ander verhaal. Ik vraag dan ook met aandrang dat iedereen ook bij het lezen van reacties ook eens die denkoefening maakt.  Ben je het niet eens met bepaalde mensen, gooi dan met gegronde tegenargumenten maar ga ze niet in elk topic gaan opzoeken om -tig keren hetzelfde te zeggen. Als je stelselmatig iemand die niet of nooit dezelfde mening deelt gaat opzoeken, dan wordt het inderdaad vervelend voor al de rest.

Trouwens ... dit is maar een forum over onze hobby h?, Ok, voor velen (incl. mezelf) is dit wel een zeer belangrijk deel van ons leven, maar toch. Toch is voor mij persoonlijk niet van levensnoodzaak om altijd mijn gelijk te halen bij discussies... er zijn naast Essevee ?n dit forum ook nog andere zaken belangrijk in mijn leven.

En om nog es terug te komen op de moderatoren ... wij zijn maar de klusjesmannen die de boel hier draaiende maken en houden, jullie zijn de dirigenten van het niveau van het forum.

En nu terug on-topic!

Offline Goofy

  • Leden
  • Berichten: 28
Re: [09] LEYE Mbaye - ex speler
« Reactie #558 Gepost op: juni 12, 2017, 09:32:29 pm »
Gelukkig lees ik meer dan dat ik reageer, maar valt me op dat er meer en meer discussie is over Leye.
Misschien dat er toch meer stof ter discussie is over onze Cap?
Hoe komt dit?
Totti kon ook niet eeuwig cap blijven...
Is het mooie aan een forum, discussieer maar heb respect. (verafgod niet).


Offline Boer uit Waregem

  • Leden
  • Berichten: 5.767
  • Essevee!
Re: [09] LEYE Mbaye - ex speler
« Reactie #559 Gepost op: juni 12, 2017, 09:53:16 pm »
De zaak Leye verdeelt de supporters in 2
zie het zo al in het laatste nieuws staan morgen
PJK zal leute hebben :)

hoe wil je dat Leye zij "fout" zou inzien
als sommige fans dit al geen fout vinden...
Waarom dan excusses voor "fout" die er in veel
mensen hun ogen geen is???

Als iemand mij wat heeft misdaan
dan negeer ik die persoon gewoon
dan ga ik niks eisen of verwachten
dan bestaat die ni meer
en ga er ook geen woorden aan vuil maken
als ik zie welke proza stukken er in dit topic staan
stel ik me veel vragen.....
zoals
 
waarom daarin u tijd steken
wat win je ermee u gelijk te halen
...