Auteur Topic: [T1] LEYE Mbaye  (gelezen 209981 keer)

0 leden en 4 gasten bekijken dit topic.

Offline Naessens C

  • Leden
  • Berichten: 2.958
  • We pakken ze. Één voor één.
Re: [09] LEYE Mbaye - ex speler
« Reactie #620 Gepost op: juni 22, 2017, 02:08:29 pm »
Hem komen redden uit Luik. Hem komen redden uit Lokeren. Hem altijd een basisplaats geven. En nu dit. Leye had de kans een absolute clublegende te worden maar hij verpest het voor alles en iedereen. Salut meneer de koninklijkheid en tot nooit meer.

Offline essevee5381

  • Leden
  • Berichten: 513
  • SLC
Re: [09] LEYE Mbaye - ex speler
« Reactie #621 Gepost op: juni 22, 2017, 02:15:50 pm »
Ze zijn anders in Kortrijk nog een B-elftal aan het maken van ons...
Zijn respect en mentaliteit passen ginder nog.
South Lane Crew.

Offline WaregemBoy

  • Leden
  • Berichten: 692
Re: [09] LEYE Mbaye - ex speler
« Reactie #622 Gepost op: juni 22, 2017, 02:16:08 pm »
Hem komen redden uit Luik. Hem komen redden uit Lokeren. Hem altijd een basisplaats geven. En nu dit. Leye had de kans een absolute clublegende te worden maar hij verpest het voor alles en iedereen. Salut meneer de koninklijkheid en tot nooit meer.

2

Offline scott

  • Leden
  • Berichten: 997
  • Essevee!
Re: [09] LEYE Mbaye - ex speler
« Reactie #623 Gepost op: juni 22, 2017, 02:18:52 pm »
Als het over poen gaat, dan komt de ware aard naar boven. ::)

Hij zal moeten maken dat hij een ploeg vindt waar hij nog 2 jaar aan de bak kan komen en waarbij hij in die 2  jaar evenveel zal verdienen wat hij bij Essevee in 1 jaar opstrijkt.

Dat 'm maar naar Antwerp trekt, hij past daar beter in het plaatje bij Botox Polle, Mafia D'Onofrio en Schoothond PDC...

Offline Patje

  • Leden
  • Berichten: 1.738
  • Essevee!
Re: [09] LEYE Mbaye - ex speler
« Reactie #624 Gepost op: juni 22, 2017, 02:20:45 pm »
Ze zijn anders in Kortrijk nog een B-elftal aan het maken van ons...
Zijn respect en mentaliteit passen ginder nog.

Ik zie hem liever niet naar een andere JPL ploeg verhuizen. Hem kennende zorgt hij er voor de Essevee 0 op 6 haalt tegen die ploeg. Onderschat hem niet hoor😊😊

Offline 2460

  • Leden
  • Berichten: 1.603
Re: [09] LEYE Mbaye - ex speler
« Reactie #625 Gepost op: juni 22, 2017, 02:28:30 pm »
En haal die 2de rubriek over Leye hier onmiddellijk weg aub : dat verdient hij gewoonweg niet !
Sorry maar als mensen, GELIJK WIE, op die manier hun EIGEN RUITEN ingooien dan STOP HET !

Offline essevee1972

  • Leden
  • Berichten: 1.157
  • Essevee!
Re: [09] LEYE Mbaye - ex speler
« Reactie #626 Gepost op: juni 22, 2017, 02:29:39 pm »
Hem altijd blijven verdedigen omdat ik het voorval tijdens de laatste wedstrijd vooral spijtig vond en ik vond dat er h??l fel gereageerd werd, maar genoeg is genoeg. Je mag eervol zijn, je mag trots zijn, maar je mag niet overdrijven. Respect komt van twee kanten. Zulte Waregem en Leye hebben elkaar beter gemaakt, maar blijkbaar voelt Leye zich iets t? belangrijk.

We kennen geen details natuurlijk, maar voor mij is het bij deze ook genoeg geweest.

Bedankt voor alles en tot ziens!

Offline Patje

  • Leden
  • Berichten: 1.738
  • Essevee!
Re: [09] LEYE Mbaye - ex speler
« Reactie #627 Gepost op: juni 22, 2017, 02:33:57 pm »
En haal die 2de rubriek over Leye hier onmiddellijk weg aub : dat verdient hij gewoonweg niet !
Sorry maar als mensen, GELIJK WIE, op die manier hun EIGEN RUITEN ingooien dan STOP HET !

Waarom ? Ieder mag daar toch zijn mening over hebben. Het is niet omdat iemand hier in ruzie vertrekt dat alles van voordien moet vergeten worden.
De waarheid - de echte dan - zullen we nooit weten hoor en misschien maar best.

Offline anotherboerke

  • Leden
  • Berichten: 357
Re: [09] LEYE Mbaye - ex speler
« Reactie #628 Gepost op: juni 22, 2017, 02:34:23 pm »
Hem komen redden uit Luik. Hem komen redden uit Lokeren. Hem altijd een basisplaats geven. En nu dit. Leye had de kans een absolute clublegende te worden maar hij verpest het voor alles en iedereen. Salut meneer de koninklijkheid en tot nooit meer.

2
3

Offline Nico the master

  • Leden
  • Berichten: 1.914
Re: [09] LEYE Mbaye - ex speler
« Reactie #629 Gepost op: juni 22, 2017, 02:37:25 pm »
Triestig tot en met..
Hoe je zo de boel kan blijven opstoken en de club in slecht daglicht blijven zetten op zo'n leeftijd en na alles wat er voor hem gedaan is.
Hoe rapper hij weg is hoe beter! Auf wiederkoekeloeren

Offline forzasvzw

  • Leden
  • Berichten: 630
  • Forzaaa SV !!
Re: [09] LEYE Mbaye - ex speler
« Reactie #630 Gepost op: juni 22, 2017, 02:41:50 pm »
contract opzeggen en dat hij zijnen kleinen maar uit de jeugdreeksen haalt en naar antwerpen versjast ;)

Offline essevee007

  • Leden
  • Berichten: 3.154
Re: [09] LEYE Mbaye - ex speler
« Reactie #631 Gepost op: juni 22, 2017, 02:44:55 pm »
Altijd een grote mijnheer gevonden maar hier verlaagt hij zich wel tot een bepaald niveau?  Zeer triestig Mbaye!  Grootverdiener, altijd in de basis, volgend jaar europees, nog een jaar contract, mag een functie in de scouts opnemen nadien en trainer jeugd.  Allemaal niet goed genoeg blijkbaar?  U laatste 15 matchen waren flauwkes om nu zo hoog van de toren te blazen.

Offline 2460

  • Leden
  • Berichten: 1.603
Re: [09] LEYE Mbaye - ex speler
« Reactie #632 Gepost op: juni 22, 2017, 02:45:48 pm »
En haal die 2de rubriek over Leye hier onmiddellijk weg aub : dat verdient hij gewoonweg niet !
Sorry maar als mensen, GELIJK WIE, op die manier hun EIGEN RUITEN ingooien dan STOP HET !

Waarom ? Ieder mag daar toch zijn mening over hebben. Het is niet omdat iemand hier in ruzie vertrekt dat alles van voordien moet vergeten worden.
De waarheid - de echte dan - zullen we nooit weten hoor en misschien maar best.

Ik heb me hier nog nooit kwaad gemaakt ; jij gaat er nog in slagen !  Wat de waarheid ook moge zijn, een intelligente mens handelt NIET OP DIE MANIER !   Als ik persoonlijk onrecht word aangedaan dan ga ik niet het kind uithangen, naar de pers lopen, mijn werkcollega's in de steek laten etc.  Ik probeer dit op een VOLWASSEN manier op te lossen.   Al was het maar als voorbeeld voor mijn opgroeiende kinderen !  Wat voor fabels gaat hij die belhamels wijsmaken dat ze weer eens verhuizen ?? 

 
« Laatst bewerkt op: juni 22, 2017, 02:54:03 pm door 2460 »

Offline Nico the master

  • Leden
  • Berichten: 1.914
Re: [09] LEYE Mbaye - ex speler
« Reactie #633 Gepost op: juni 22, 2017, 02:50:50 pm »
contract opzeggen en dat hij zijnen kleinen maar uit de jeugdreeksen haalt en naar antwerpen versjast ;)

Dat is net wat hij wil h?..
Laat hem een jaar bij zijne "Z-kern" zitten en niets meer spelen.. Eens benieuwd hoe groot zijne mond dan nog zal zijn. Fin de carri?re.

Offline djeten

  • Leden
  • Berichten: 193
Re: [09] LEYE Mbaye - ex speler
« Reactie #634 Gepost op: juni 22, 2017, 02:53:21 pm »
Als hij weigert om te spelen, smijt hem dan buiten wegens contractuele wanprestatie ?.
Zeer teleurgesteld in Leye, waant zich de zonnekoning van Essevee en stelt zich boven alles en iedereen. Geen greintje respect toont hik voor onze club en de supporters. Hopelijk tot nooit meer.

Offline Grompie

  • Leden
  • Berichten: 1.013
Re: [09] LEYE Mbaye - ex speler
« Reactie #635 Gepost op: juni 22, 2017, 03:56:58 pm »
Geen woorden voor, dit is gewoon geen respect meer voor de club niet, voor de fans niet en voor zichzelf niet.
Pak hem dan maar op zijn woorden zou ik zeggen en zwier hem bij de beloften of lager. Dat hij het trainingscentrum zelfs met geen voet meer moet binnen zetten en dat hij zijn wast zelf doet.

Mss dat de vuilkarre ons oud ijzer nog wil komen ophalen voor 300.000?
« Laatst bewerkt op: juni 22, 2017, 04:04:17 pm door Grompie »

Offline Thraso

  • Leden
  • Berichten: 1.694
Re: [09] LEYE Mbaye - ex speler
« Reactie #636 Gepost op: juni 22, 2017, 04:36:18 pm »
Spijtig van Leye. Had meer intelligentie van hem verwacht. Smijt zijn eigen deuren in. Stuurt aan op een contractsverbreking, da's duidelijk.

Een persconferentie geven in het oefencomplex en onze club wist van niets... wat zijn we weer professioneel bezig...
« Laatst bewerkt op: juni 22, 2017, 05:40:32 pm door Thraso »

Offline Patje

  • Leden
  • Berichten: 1.738
  • Essevee!
Re: [09] LEYE Mbaye - ex speler
« Reactie #637 Gepost op: juni 22, 2017, 04:43:14 pm »
Deze verwachte ontknoping wil wel zeggen dat Essevee nog op zoek moet naar een ervaren spits.
Want rekenen op twee onervaren gehuurde spelers is toch een serieus risico.
Ik zou mocht ik het bestuur zijn niet te moeilijk doen tov Leye zodat zijn volgens de media hoog contract wegvalt.

Offline Boerke Sjarel

  • Leden
  • Berichten: 450
Re: [09] LEYE Mbaye - ex speler
« Reactie #638 Gepost op: juni 22, 2017, 07:04:48 pm »
ESSEVEE ZOEKT OPLOSSING VOOR HET DOSSIER MBAYE LEYE
22 juni 2017 via essevee.be

Mbaye Leye heeft vandaag via de media laten weten "geen minuut meer voor Zulte Waregem te willen spelen". De club neemt daar acte van en betreurt dat. Een speler met de verdienste van Leye verdient het grootste respect. Essevee hoopte Mbaye nog een extra jaar (na het komende seizoen) aan zich te binden, maar de 34-jarige speler kan zich niet vinden in dit voorstel. Zulte Waregem gunt Mbaye Leye een mooi afscheid van de club waarvoor hij veel heeft betekend, maar merkt dat de discussie almaar meer emotioneel geladen wordt, persoonlijk wordt gespeeld en soms neigt naar een rondje moddergooien. Iets waar de club niet wil in meegaan.
 
De Raad van Bestuur van Zulte Waregem staat 100% achter het voorstel van algemeen manager Eddy Cordier dat het midden houdt tussen respect voor de speler en het belang van de club. Het bestuur is ervan overtuigd dat Eddy Cordier dit dossier - zoals de vele andere - ook correct zal weten af te ronden. De modaliteiten voor een vertrek van Leye waren duidelijk vastgelegd en zullen correct worden nageleefd. Het spreekt voor zich dat die onderhandelingen niet via het publieke forum worden gevoerd.

Bron: http://www.essevee.be/nieuws.php?Article=1873


Groot gelijk naar mijn mening  ;)

Edit: Opmaak bericht aangepast.
« Laatst bewerkt op: juni 22, 2017, 08:10:09 pm door svennay »
"Zulte Waregem is als een fopkaars. Als je denkt dat ze uit is, is ze daar terug."

Offline Patje

  • Leden
  • Berichten: 1.738
  • Essevee!
Re: [09] LEYE Mbaye - ex speler
« Reactie #639 Gepost op: juni 22, 2017, 07:05:36 pm »
Ondertussen officiele reactie van bestuur op Essevee.be
Mbaye had beter ook op die manier gereageerd 😀