Auteur Topic: PO2 en PO3  (gelezen 24574 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Online Boer uit Waregem

  • Leden
  • Berichten: 5.767
  • Essevee!
Re: Po2 en po 3
« Reactie #20 Gepost op: februari 08, 2015, 09:11:16 pm »
Zo'n 12.000 gemiddeld!
12000/20000=60%
60% van 9000= 5400 daar zullen we ook geraken gene paniek
Al uw ticketten voor de verhoopte finale?

Offline Pringless

  • Gold Member
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 6.260
Re: Po2 en po 3
« Reactie #21 Gepost op: februari 08, 2015, 10:25:38 pm »
@WANNEKE

Het zegt veel over u dat je hier op ons forum moet posten. Precies ergens wat jaloers
SV TILL I DIE

Offline bojaaan

  • Leden
  • Berichten: 649
  • Essevee!
Re: Po2 en po 3
« Reactie #22 Gepost op: februari 08, 2015, 10:35:32 pm »
Momenteel zitten we in een poule met Lokeren, Oostende en Moeskroen

Offline jeroenie

  • Leden
  • Berichten: 892
Re: Po2 en po 3
« Reactie #23 Gepost op: februari 09, 2015, 09:18:55 am »
tzal nog veel veranderen bojaan, zoals het nu allemaal kort op mekaar staat!

Offline Will McAvoy

  • Leden
  • Berichten: 1.712
  • Essevee!
Re: Po2 en po 3
« Reactie #24 Gepost op: februari 09, 2015, 10:45:41 am »
En jongens, kijken jullie al uit naar PO2? Eens benieuwd voor hoeveel man jullie daar gaan spelen, als je ziet hoe leeg jullie nieuwe tribune gisteren al was.

Gent, een stad van 10 keer zoveel inwoners als Waregem haalt amper 2 keer zoveel toeschouwer. Gent, een ploeg die de laatste 2 jaar niet tot aan de hielen van Zulte Waregem kwam heeft supporters die nu van onder hun steen kruipen om hier wat farce te komen doen. Proficiat jongen.

Offline WANNEKE

  • Leden
  • Berichten: 53
  • Essevee!
Re: Po2 en po 3
« Reactie #25 Gepost op: februari 15, 2015, 11:15:16 pm »
@WANNEKE

Het zegt veel over u dat je hier op ons forum moet posten. Precies ergens wat jaloers
Op wat zou ik in hemelsnaam jaloers moeten zijn? Wij zitten zo goed als zeker in PO1, jullie in PO2.. ::)
Denk veeleer dat het moet pieken bij jullie.. Zowel de buren uit Kortrijk als die uit Gent in PO1, jullie in PO2!
« Laatst bewerkt op: februari 15, 2015, 11:17:35 pm door WANNEKE »

Offline Thomas

  • Leden
  • Berichten: 1.907
  • Essevee forever!!!!
Re: Po2 en po 3
« Reactie #26 Gepost op: februari 16, 2015, 01:53:33 am »
Op wat zou ik in hemelsnaam jaloers moeten zijn? Wij zitten zo goed als zeker in PO1, jullie in PO2.. ::)
Denk veeleer dat het moet pieken bij jullie.. Zowel de buren uit Kortrijk als die uit Gent in PO1, jullie in PO2!
Tis keer iets anders eh na die twee jaar andersom .Waarin wij jullie uit de beker kegelden .

Offline Oizo87

  • Leden
  • Berichten: 1.343
  • Essevee!
Re: Po2 en po 3
« Reactie #27 Gepost op: februari 16, 2015, 07:17:30 am »
Op wat zou ik in hemelsnaam jaloers moeten zijn? Wij zitten zo goed als zeker in PO1, jullie in PO2.. ::)
Denk veeleer dat het moet pieken bij jullie.. Zowel de buren uit Kortrijk als die uit Gent in PO1, jullie in PO2!
Vorig jaar toch minder noten op uwe zang. Om nu wa hautain te komen doen is beetje goedkoop, niet? ::)

Online Boer uit Waregem

  • Leden
  • Berichten: 5.767
  • Essevee!
Re: Po2 en po 3
« Reactie #28 Gepost op: februari 16, 2015, 11:10:02 am »
Op wat zou ik in hemelsnaam jaloers moeten zijn? Wij zitten zo goed als zeker in PO1, jullie in PO2.. ::)
Denk veeleer dat het moet pieken bij jullie.. Zowel de buren uit Kortrijk als die uit Gent in PO1, jullie in PO2!
Na wat ik gisteren zag worden het voor Gent weer de PO1's zoals anders
overbodig en zonder bijrol zelfs...

Offline essevee007

  • Leden
  • Berichten: 3.154
Re: Po2 en po 3
« Reactie #29 Gepost op: februari 16, 2015, 12:16:04 pm »
Vorig jaar toch minder noten op uwe zang. Om nu wa hautain te komen doen is beetje goedkoop, niet? ::)

Gent is zo fantastisch niet hoor Wanneke.

Offline svzw81

  • Leden
  • Berichten: 3.953
Re: Po2 en po 3
« Reactie #30 Gepost op: februari 16, 2015, 12:59:35 pm »
het kan goed zijn dat gent NA VERLOOP beter wordt dan ons ( kan eigenlijk bijna niet anders, met hun stadion , hun budget en spelend in zo een stad ) het heeft natuurlijk bij hen gestoken dat buurploegen als lokeren en zulte waregem de laatste seizoenen vaak beter waren, en brugge en Anderlecht onbereikbaar waren.

nu na verloop van tijd zullen ze dus misschien wel beter worden, maar op basis van de laatste jaren (zowel qua publiek als qua resultaten) moeten de buffalo's niet op ONS forum komen stoken ...

en ja wij zijn een ploeg die absoluut niet altijd in po1 zullen spelen, en Kortrijk ook niet , en lokeren ook niet , en misschien gent ook niet maar dat moet de toekomst uitwijzen .
« Laatst bewerkt op: februari 16, 2015, 01:03:45 pm door svzw81 »

Offline 2460

  • Leden
  • Berichten: 1.603
Re: Po2 en po 3
« Reactie #31 Gepost op: februari 16, 2015, 02:16:01 pm »
Op wat zou ik in hemelsnaam jaloers moeten zijn? Wij zitten zo goed als zeker in PO1, jullie in PO2.. ::)
Denk veeleer dat het moet pieken bij jullie.. Zowel de buren uit Kortrijk als die uit Gent in PO1, jullie in PO2!

Pieken ?  We zijn al supercontect niet in po3 te zitten.  De meesten van ons zijn nuchter genoeg om te beseffen dat het na Anderlecht, Brugge, Standard en Genk ieder jaar een race is van 10 ? 12 ploegen voor de overige 2 plaatsjes. Dit jaar wordt dit haha Gent en Kortrijk. Volgend jaar is dit misschien Sint-Truiden en Mechelen.  Of Lokeren en Zulte Waregem.

Offline WANNEKE

  • Leden
  • Berichten: 53
  • Essevee!
Re: Po2 en po 3
« Reactie #32 Gepost op: februari 27, 2015, 04:56:05 pm »
Pieken ?  We zijn al supercontect niet in po3 te zitten.  De meesten van ons zijn nuchter genoeg om te beseffen dat het na Anderlecht, Brugge, Standard en Genk ieder jaar een race is van 10 ? 12 ploegen voor de overige 2 plaatsjes. Dit jaar wordt dit haha Gent en Kortrijk. Volgend jaar is dit misschien Sint-Truiden en Mechelen.  Of Lokeren en Zulte Waregem.
Da's nu eenmaal het verschil tussen jullie en Gent. Wij zullen nooit supercontent zijn niet in PO3 te zitten. Al wat minder is dan PO1 is voor ons een verloren seizoen!

Offline WANNEKE

  • Leden
  • Berichten: 53
  • Essevee!
Re: Po2 en po 3
« Reactie #33 Gepost op: februari 27, 2015, 04:59:12 pm »
Tis keer iets anders eh na die twee jaar andersom .Waarin wij jullie uit de beker kegelden .
Oh, we wisten wat de reden daarvoor was h?.. Een volledig nieuw stadion zetten is echt wel wat anders dan 1 tribuneke hoor! Nu kunnen we eindelijk weer alles op het sportieve zetten en het resultaat is er.

Offline WANNEKE

  • Leden
  • Berichten: 53
  • Essevee!
Re: Po2 en po 3
« Reactie #34 Gepost op: februari 27, 2015, 05:01:26 pm »
Gent, een stad van 10 keer zoveel inwoners als Waregem haalt amper 2 keer zoveel toeschouwer. Gent, een ploeg die de laatste 2 jaar niet tot aan de hielen van Zulte Waregem kwam heeft supporters die nu van onder hun steen kruipen om hier wat farce te komen doen. Proficiat jongen.
Zulte en Waregem samen zo'n 60.000 inwoners. Gent 250.00! Is dat 10 keer meer?

Offline WANNEKE

  • Leden
  • Berichten: 53
  • Essevee!
Re: Po2 en po 3
« Reactie #35 Gepost op: februari 27, 2015, 05:03:50 pm »
Maar allez, ik ga jullie laten. Veel plezier nog in PO2! Probeer er maar aan te wennen, want ik heb zo het gevoel dat dit de komende jaren jullie vaste plek zal zijn!

Offline Thomas

  • Leden
  • Berichten: 1.907
  • Essevee forever!!!!
Re: Po2 en po 3
« Reactie #36 Gepost op: februari 27, 2015, 05:13:14 pm »
Maar allez, ik ga jullie laten. Veel plezier nog in PO2! Probeer er maar aan te wennen, want ik heb zo het gevoel dat dit de komende jaren jullie vaste plek zal zijn!
Hahahaha met u grote mond  ;D De laatste jaren heb je ons wel geen plezier gegund ? Kom je wat u frustraties uiten . Hahah die mannen van Gent , niet te schatten . Ze staan eens bovenaan en ze denken weeral dat ze "alles " zijn .

Offline Will McAvoy

  • Leden
  • Berichten: 1.712
  • Essevee!
Re: Po2 en po 3
« Reactie #37 Gepost op: februari 27, 2015, 05:15:48 pm »
Maar allez, ik ga jullie laten. Veel plezier nog in PO2! Probeer er maar aan te wennen, want ik heb zo het gevoel dat dit de komende jaren jullie vaste plek zal zijn!


Jezus wat ben jij een ongelooflijke idioot. Jaren aan een stuk geen deuk in een pakje boter trappen en nu je het eindelijk eens goed doet acht je het nodig om te gaan lachen met ploegen die een veel lager budget hebben. Hoe zielig moet je daar eigenlijk niet voor zijn.

Offline Soulscream

  • Leden
  • Berichten: 3.063
  • Voice of the voiceless!
Re: Po2 en po 3
« Reactie #38 Gepost op: februari 27, 2015, 05:55:04 pm »
Maar allez, ik ga jullie laten. Veel plezier nog in PO2! Probeer er maar aan te wennen, want ik heb zo het gevoel dat dit de komende jaren jullie vaste plek zal zijn!
haha idd onze vaste plek een beetje zoals jullie, nooit geen kampioen, de eeuwige 5de of 6 plaats en daar zal zelfs een ghelamco van 100.000 plaatsen niks aan veranderen.

Offline Oizo87

  • Leden
  • Berichten: 1.343
  • Essevee!
Re: Po2 en po 3
« Reactie #39 Gepost op: februari 27, 2015, 06:35:03 pm »
Maar allez, ik ga jullie laten. Veel plezier nog in PO2! Probeer er maar aan te wennen, want ik heb zo het gevoel dat dit de komende jaren jullie vaste plek zal zijn!
Een grote mond opzetten kan gevaarlijk uitpakken.
Als je denkt dat jullie onaantastbaar zijn en er enkel spelers zullen vertrekken met veel boter bij de vis, vrees ik dat jullie ook wel eens bedrogen zouden kunnen uitkomen.
Niet te hoog van de toren blazen & vooral opletten voor de boomerang, me dunkt... ::)