Auteur Topic: De Rode Duivels  (gelezen 236083 keer)

0 leden en 5 gasten bekijken dit topic.

Offline balboa

  • Leden
  • Berichten: 2.729
Re: De Rode Duivels
« Reactie #1180 Gepost op: september 27, 2016, 12:43:13 pm »
Tjah, bij Gladbach begint hij ook vaker wel dan niet op de bank. Iets wat ik trouwens niet goed snap gezien zijn statistieken en werkijver.
Is daar een enorme rotatie bij Gladbach.
Nu eens Hahn, dan Hazard. Hermann (die daar toch jaren basis was) zit daar zelfs vast op de bank.

Wat mensen ook niet mogen vergeten is dat Gladbach gewoon een ?it-ste-kend elftal is. Dat wordt echt heel erg onderschat. "Ach Gladbach", denken de mensen. Da's gewoon top 4 in de Bundesliga he. Die zijn beter dan pakweg Everton hoor.

Offline Patje

  • Leden
  • Berichten: 1.738
  • Essevee!
Re: De Rode Duivels
« Reactie #1181 Gepost op: september 27, 2016, 01:10:22 pm »
Kums is in mijn ogen de beste vervanger voor De Bruyne
Kums speelt toch iets lager maar heeft zeker zijn plaats bij de RD.

Offline Hartson

  • Leden
  • Berichten: 388
Re: De Rode Duivels
« Reactie #1182 Gepost op: september 28, 2016, 07:50:25 pm »
Kums speelt toch iets lager maar heeft zeker zijn plaats bij de RD.
bij Gent wel, maar wil niet zeggen dat hij de rol van 'laatste pas' niet zou kunnen invullen

Online svennay

  • Global Moderator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 5.241
  • Essevee!
Re: De Rode Duivels
« Reactie #1183 Gepost op: september 30, 2016, 04:55:46 pm »
Miljaar, dienen Martinez zijn Engelse uitspraak van de namen van de RD is toch ook quasi onverstaanbaar ze...  ??? :o

De selectie:
Doelmannen: Courtois, Mignolet, Sels
Verdedigers: Meunier, Vertonghen, Alderweireld, Lombaerts, Ciman, Jordan Lukaku, Kabasele
Middenvelders: Nainggolan, Witsel, Fellaini, Chadli, Defour, Demb?l?
Aanvallers: Romelu Lukaku, Benteke, Eden Hazard, Mertens, Carrasco, Thorgan Hazard, Mirallas, Origi, Batshuayi

Zouden jullie een selectie van Timothy Derijck terecht gevonden hebben gezien zijn goede doen momenteel?
« Laatst bewerkt op: september 30, 2016, 04:57:49 pm door svennay »

Offline Will McAvoy

  • Leden
  • Berichten: 1.712
  • Essevee!
Re: De Rode Duivels
« Reactie #1184 Gepost op: september 30, 2016, 04:59:21 pm »
Miljaar, dienen Martinez zijn Engelse uitspraak van de namen van de RD is toch ook quasi onverstaanbaar ze...  ??? :o

De selectie:
Doelmannen: Courtois, Mignolet, Sels
Verdedigers: Meunier, Vertonghen, Alderweireld, Lombaerts, Ciman, Jordan Lukaku, Kabasele
Middenvelders: Nainggolan, Witsel, Fellaini, Chadli, Defour, Demb?l?
Aanvallers: Romelu Lukaku, Benteke, Eden Hazard, Mertens, Carrasco, Thorgan Hazard, Mirallas, Origi, Batshuayi

Zouden jullie een selectie van Timothy Derijck terecht gevonden hebben gezien zijn goede doen momenteel?

Neen. Die van Lukaku is trouwens ook niet terecht, maar dit geheel terzijde.

Offline die hard esseveeër

  • Leden
  • Berichten: 2.369
Re: De Rode Duivels
« Reactie #1185 Gepost op: september 30, 2016, 06:10:53 pm »
Timothy Derijck als centrale verdediger bij de nationale kuifels?
Nie zeveren, h?.
Tegen jongens als ne Vertonghen, Vermaelen, Kompany, Alderweireld, Lombaerts,... kan hij echt niet op.
Ik vond hem trouwens bij de 2 tegengoals vorige week op Mechelen op zijn minst mede-verantwoordelijk...

Offline Gruunwit

  • Leden
  • Berichten: 139
Re: De Rode Duivels
« Reactie #1186 Gepost op: september 30, 2016, 08:15:30 pm »
Ik vind het sterk van Martinez dat hij opnieuw Ciman selecteert.  Ciman ligt bij het "grote publiek" niet echt goed in de markt, maar de oefenwedstrijd tegen Spanje heeft ook aangetoond dat we een kopbalsterke verdediger best kunnen gebruiken.

Offline Pringless

  • Gold Member
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 6.260
Re: De Rode Duivels
« Reactie #1187 Gepost op: oktober 02, 2016, 11:45:45 am »
Timothy Derijck als centrale verdediger bij de nationale kuifels?
Nie zeveren, h?.
Tegen jongens als ne Vertonghen, Vermaelen, Kompany, Alderweireld, Lombaerts,... kan hij echt niet op.
Ik vond hem trouwens bij de 2 tegengoals vorige week op Mechelen op zijn minst mede-verantwoordelijk...
Vermaelen = geblesseerd, Kompany = geblesseerd, Lombaerts & Lukaku zitten constant op de bank.
SV TILL I DIE

Offline San Iker

  • Leden
  • Berichten: 11.178
Re: De Rode Duivels
« Reactie #1188 Gepost op: oktober 10, 2016, 11:37:35 am »
Vermaelen = geblesseerd, Kompany = geblesseerd, Lombaerts & Lukaku zitten constant op de bank.

Serieus blijven e.
Dan nog gaat hij voor Dendoncker (polyvalent) Heylen of andere Denayers

Offline Naessens C

  • Leden
  • Berichten: 2.958
  • We pakken ze. Één voor één.
Re: De Rode Duivels
« Reactie #1189 Gepost op: november 03, 2017, 03:23:22 pm »
Wakker worden na een fantastische dag in Arnhem en lezen dat Radja Nainggolan is opgeroepen bij de RD... Zalig ontwaken  :D

Offline Frederik

  • Administrator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 8.671
  • Essevee! Olé Olé!
Re: De Rode Duivels
« Reactie #1190 Gepost op: november 03, 2017, 04:41:04 pm »
Wakker worden na een fantastische dag in Arnhem en lezen dat Radja Nainggolan is opgeroepen bij de RD... Zalig ontwaken  :D

Ministerie van Sport 4 uur ?

BEDANKT HE MARTINEZ!
We hadden 5 posts klaarstaan om te klagen over niet-selectie van Radja en nu kunnen die de vuilbak in. Vinde gij da normaal? H?? Wij zullen hier wel werken godverdomme. Op ne vrijdag dan nog h?! Godverdomme zeg. We dachten, goh we laten speciaal onze lunch vandaag, want de selectie wordt live getoond op facebook en dan kunnen we direct onze mopjes posten en hoppa likes scoren maar nee niks daarvan. En de cafetaria is nu dicht h? Roberto. Gade gij eten voor ons bestellen? Ik dacht het niet h?. Moeten wij nu verhongeren ofzo? Gewoon omdadde gij efkes een statement wou stellen van kijk ik durf Radja wel selecteren maar ik ga hem waarschijnlijk toch geen speelminuten geven. Wat moeten wij met onze kwade menigte doen die we hadden besteld? Die staan hier wel h? met hun brandende fakkels? Ja en ?t is niet dat we ze naar Gent kunnen sturen om te klagen tegen de krakers want daar is dat allemaal getolereerd.

Ja lap. Kijk nu, de Patrick heeft juist overgegeven in de vuilbak. Die mens is helemaal op van de stress. Die heeft vanmorgen 2 uur gewerkt op toffe prentjes. 2 uur h?. Weet je wel hoe lang dat dat is voor iemand binnen een Ministerie? Al? we gaan dan maar naar huis want het stinkt een beetje en het is vrijdag dus onze shift zit er op.
Merci voor niks h?, Roberto.

Bron: https://www.facebook.com/ministerievansport/posts/396809214070319

Offline Massaker

  • Leden
  • Berichten: 1.222
Re: De Rode Duivels
« Reactie #1191 Gepost op: november 15, 2017, 09:06:41 am »
Oe belachelijk is d?: eigen rode duivels + tegenstanders uitfluiten IN EEN OEFENWEDSTRIJD omdat ze bij de aartsvijand van het gaststadion gespeeld hebben...  Ik ben doorgaans mild voor sommige supporterskernen, maar die brugse fluten hebben zich wel ONSTERFELIJK BELACHELIJK gemaakt, vind ik...

Offline Will McAvoy

  • Leden
  • Berichten: 1.712
  • Essevee!
Re: De Rode Duivels
« Reactie #1192 Gepost op: november 15, 2017, 09:49:42 am »
Oe belachelijk is d?: eigen rode duivels + tegenstanders uitfluiten IN EEN OEFENWEDSTRIJD omdat ze bij de aartsvijand van het gaststadion gespeeld hebben...  Ik ben doorgaans mild voor sommige supporterskernen, maar die brugse fluten hebben zich wel ONSTERFELIJK BELACHELIJK gemaakt, vind ik...

Het grappige is dan nog dat het voornamelijk Club Brugge is die vind dat er geen nationaal stadion nodig is en dat ze best kunnen gebruik maken van nieuwe stadions van bepaalde clubs. Als de Rode Duivels (niet dat ik fan ben), maar zo welkom zijn in uw stadion, dan hou je beter je bek.

Offline Frederik

  • Administrator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 8.671
  • Essevee! Olé Olé!
Re: De Rode Duivels
« Reactie #1193 Gepost op: november 16, 2017, 10:48:17 am »
Oe belachelijk is d?: eigen rode duivels + tegenstanders uitfluiten IN EEN OEFENWEDSTRIJD omdat ze bij de aartsvijand van het gaststadion gespeeld hebben...  Ik ben doorgaans mild voor sommige supporterskernen, maar die brugse fluten hebben zich wel ONSTERFELIJK BELACHELIJK gemaakt, vind ik...

Het grappige is dan nog dat het voornamelijk Club Brugge is die vind dat er geen nationaal stadion nodig is en dat ze best kunnen gebruik maken van nieuwe stadions van bepaalde clubs. Als de Rode Duivels (niet dat ik fan ben), maar zo welkom zijn in uw stadion, dan hou je beter je bek.

So true ...

Offline gunther

  • Leden
  • Berichten: 1.231
Re: De Rode Duivels
« Reactie #1194 Gepost op: maart 10, 2018, 11:41:29 am »
de profileringsdrang van een bepaalde voorzitter.....
Het enige vrouwelijke bestuurslid bleef op de achtergrond... misschien om de discussie intern te houden?

KBVB kwam gisteren met officieel standpunt, maar deze clubvoorzitter en lid van de Raad van Bestuur distantieert zich van beslissing
   
08 maart 2018 19:27
JOSEPH ALLIJNS IS HET NIET EENS MET DE BESLISSING OM DAMSO HET OFFICIËLE WK-LIED TE GEVEN

KBVB kwam gisteren met officieel standpunt, maar deze clubvoorzitter en lid van de Raad van Bestuur distantieert zich van beslissing

De KBVB liet gisteren weten dat ze het WK-lied van rapper Damso zullen behouden, ondanks de stroom van kritiek die er kwam op zijn vrouwonvriendelijke teksten. Eén clubvoorzitter distantieert zich echter van die beslissing.

Joseph Allijns, voorzitter van KV Kortrijk, is het niet eens met de beslissing om Damso het WK-lied te geven. "Als lid van de Raad van Bestuur van de KBVB neem ik formeel afstand van de beslissing van het management in verband met de zaak Damso. En ik wens dat de Raad van Bestuur een ander standpunt deelt", schrijft hij.

Lijnrecht tegenover KBVB
De KBVB zond gisteren volgend bericht: "Deze song werd ons al voorgesteld door de artiest en heeft ons enorm gecharmeerd om de grote verenigende boodschap ervan."

"Op dit moment wordt de Belgische Voetbalbond opnieuw ongewild geconfronteerd met deze zelfde polemiek, maar we wensen hierdoor echter niet gegijzeld worden en bevestigen hierbij nogmaals onze keuze."

"We wensen wel graag te verduidelijken dat we graag zo snel mogelijk alle KBVB sponsors uitnodigen om hen de song te laten beluisteren en hen (opnieuw) het proces uit te leggen die tot deze keuze heeft geleid."


http://www.voetbalkrant.com/nl/nieuws/lees/2018-03-08/joseph-allijns-is-het-niet-eens-met-de-beslissing-om-damso-het-officiele-wk-lied-te-geven

Offline Frederik

  • Administrator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 8.671
  • Essevee! Olé Olé!
Re: De Rode Duivels
« Reactie #1195 Gepost op: maart 11, 2018, 07:03:01 pm »
Toch definitief afgevoerd ?

Heb trouwens een stukje gehoord, wa had die song te maken met voetbal?

Offline Boer uit Waregem

  • Leden
  • Berichten: 5.767
  • Essevee!
Re: De Rode Duivels
« Reactie #1196 Gepost op: september 07, 2020, 09:54:07 pm »
Brandon Mechele Covid positief
moet de selectie verlaten
hopelijk niet nog meer positieve morgen...

mist de wedstrijd van dit weekend in elk geval...

Offline SVZWSteven

  • Leden
  • Berichten: 400
Re: De Rode Duivels
« Reactie #1197 Gepost op: oktober 08, 2021, 07:13:56 am »
Dury voor bondscoach want die mag ook eens vervangen worden (met zijn vriendjespolitiek) 😂

Offline mogul

  • Leden
  • Berichten: 7.652
Re: De Rode Duivels
« Reactie #1198 Gepost op: oktober 08, 2021, 07:38:14 am »
Dury voor bondscoach want die mag ook eens vervangen worden (met zijn vriendjespolitiek) 😂
Martinez doet mij denken aan Dury, perfecte analyse na de match, maar wanneer de coach ziet dat zijn ploeg volledig onder ligt en iedereen ziet dat men  die 2-0 niet kan vasthouden dan staat hij daar te staan en doet niks, geen vervanging, geen versterking van het middenveld, etc.  Nee, nadat het 2-2 werd dan gaat hij wisselen, te laat.   

Offline Jayze

  • Leden
  • Berichten: 784
Re: De Rode Duivels
« Reactie #1199 Gepost op: oktober 08, 2021, 12:21:49 pm »
Dury voor bondscoach want die mag ook eens vervangen worden (met zijn vriendjespolitiek) 😂
Martinez doet mij denken aan Dury, perfecte analyse na de match, maar wanneer de coach ziet dat zijn ploeg volledig onder ligt en iedereen ziet dat men  die 2-0 niet kan vasthouden dan staat hij daar te staan en doet niks, geen vervanging, geen versterking van het middenveld, etc.  Nee, nadat het 2-2 werd dan gaat hij wisselen, te laat.   
Ik had voor de wedstrijd van de belgen al mijn bedenkingen bij Tielemans. Hij is gewoon niet in vorm en nooit gedacht dat ik het ging zeggen maar Vanaken overstijgt op vandaag het huidige niveau van Youri Tielemans. De passing die Vanaken vandaag op het veld brengt is in mijn ogen van erg hoog niveau. Maar De Bruyne gaf ook 2 assists en de vraag is dan, zet je Vanaken wat dieper en De Bruyne een rijtje lager, maar dan zou hij die assits misschien niet gegeven hebben, alhoewel ze vrij eenvoudig waren en dus Vanaken dit ook kon presteren? Of zet je Vanaken gewoon op de plaats van Tielemans met het risico dat je aan kwaliteit inboet bij balrecuperatie.