Auteur Topic: KASTELIJN Tyas  (gelezen 8274 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline varadero

  • Leden
  • Berichten: 2.285
KASTELIJN Tyas
« Gepost op: september 16, 2019, 08:52:38 am »
Tyas Kastelyn wordt de nieuwe commerciële directeur bij AA Gent

AA Gent plukt commercieel directeur weg bij Z. Waregem
16 september 2019 via hln.be

AA Gent heeft een opmerkelijke transfer gerealiseerd. De Buffalo’s plukken Tyas Kastelijn weg bij Zulte Waregem, waar hij de drijvende kracht was op commercieel vlak. Kastelijn studeerde onder meer aan de Vlerick Management School en versterkt de commerciële cel van Serge Platel bij AA Gent. Platel blijft voorlopig aan boord bij de Buffalo’s, maar Kastelijn is aangetrokken om de nieuwe commerciële directeur te worden. Of Platel ook in de toekomst bij AA Gent blijft, valt nog af te wachten. (RN/VDVJ)

Bron: https://www.hln.be/de-krant/aa-gent-plukt-commercieel-directeur-weg-bij-z-waregem~a38fa9ff/
« Laatst bewerkt op: september 16, 2019, 02:58:28 pm door svennay »

Offline belli

  • Leden
  • Berichten: 3.766
KASTELIJN Tyas
« Reactie #1 Gepost op: september 16, 2019, 09:20:52 am »
Het is weer tegen Gent...er komt weer iets naar boven....precies of Gent dat allemaal bewust doet...of is dit al langer geweten?
« Laatst bewerkt op: september 16, 2019, 02:58:42 pm door svennay »

Offline Frederik

  • Administrator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 8.672
  • Essevee! Olé Olé!
Re: Re: Bestuurskamer SV Zulte Waregem
« Reactie #2 Gepost op: september 16, 2019, 09:31:53 am »
Tyas Kastelyn wordt de nieuwe commerciële directeur bij AA Gent

https://www.hln.be/de-krant/aa-gent-plukt-commercieel-directeur-weg-bij-z-waregem~a38fa9ff/

Raar... hebben mensen met zo'n belangrijke commerciële functie geen concurrentiebeding?

Offline meulie

  • Leden
  • Berichten: 582
KASTELIJN Tyas
« Reactie #3 Gepost op: september 16, 2019, 10:02:18 am »
Heeft hij geen vast contract?
« Laatst bewerkt op: september 16, 2019, 02:58:47 pm door svennay »

Offline belli

  • Leden
  • Berichten: 3.766
KASTELIJN Tyas
« Reactie #4 Gepost op: september 16, 2019, 10:34:58 am »
Denk dat dat veranderen van club heel snel geregeld kan worden.ik erger mij er meer aan dat het weer net voor Essevee -Gent is. Was in het verleden vaak zo met transfers....typisch gent.laag bij de grond.
« Laatst bewerkt op: september 16, 2019, 02:58:54 pm door svennay »

Offline Frederik

  • Administrator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 8.672
  • Essevee! Olé Olé!
Re: Re: Bestuurskamer SV Zulte Waregem
« Reactie #5 Gepost op: september 16, 2019, 10:47:39 am »
Denk dat dat veranderen van club heel snel geregeld kan worden.ik erger mij er meer aan dat het weer net voor Essevee -Gent is. Was in het verleden vaak zo met transfers....typisch gent.laag bij de grond.

Bij commerciële functies heb heel vaak concurrentiebeding, ALS Tyas al een concract heeft natuurlijk en niet zelfstandig werkt wat zeer vaak gebeurd en wel es zou kunnen ... Essevee is bekend voor zeer weinig vast personeel te hebben.

Wel dom van de club als het zo is, want commerciëlen nemen zo alle ideeën én klanten (contacten) mee als ze dat willen.

Wat Tyas ook niet nauw betrokken bij YBC?

Offline Koekenaas

  • Leden
  • Berichten: 2.628
  • Essevee!
KASTELIJN Tyas
« Reactie #6 Gepost op: september 16, 2019, 11:34:01 am »
Denk dat dat veranderen van club heel snel geregeld kan worden.ik erger mij er meer aan dat het weer net voor Essevee -Gent is. Was in het verleden vaak zo met transfers....typisch gent.laag bij de grond.
Louchewagie op zijn best! >:(
« Laatst bewerkt op: september 16, 2019, 02:59:02 pm door svennay »

Offline Frederik

  • Administrator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 8.672
  • Essevee! Olé Olé!
KASTELIJN Tyas
« Reactie #7 Gepost op: september 16, 2019, 11:46:07 am »
Denk dat dat veranderen van club heel snel geregeld kan worden.ik erger mij er meer aan dat het weer net voor Essevee -Gent is. Was in het verleden vaak zo met transfers....typisch gent.laag bij de grond.

Louchewagie op zijn best! >:(

Denk niet dat het verlaten van een commercieel medewerker enige invloed heeft op de sportieve prestaties. Bij een (kern) speler is dat natuurlijk anders ... ref. Kums.
« Laatst bewerkt op: september 16, 2019, 02:59:08 pm door svennay »

Offline mogul

  • Leden
  • Berichten: 7.654
KASTELIJN Tyas
« Reactie #8 Gepost op: september 16, 2019, 02:55:13 pm »
Ik ga hier nu niet de AA Gent verdediger zijn, maar het is toch vrij logisch dat die zoeken naar geschikte mensen, het is logisch ook dat die Tyas Kastelyn ook die kans grijpt.  Gent is een topclub met zoveel meer mogelijkheden dan onze club.   Raar dat er daar dan commotie over is.
« Laatst bewerkt op: september 16, 2019, 02:59:13 pm door svennay »

Offline belli

  • Leden
  • Berichten: 3.766
Re: KASTELIJN Tyas
« Reactie #9 Gepost op: september 16, 2019, 08:55:32 pm »
dat mensen zich willen verbeteren en dat Gent n grotere ploeg is...daar heb ik geen probleem mee.
het moet wel weer lukken dat het net voor essevee-gent is.

Offline Will McAvoy

  • Leden
  • Berichten: 1.712
  • Essevee!
Re: Re: Bestuurskamer SV Zulte Waregem
« Reactie #10 Gepost op: september 17, 2019, 12:52:21 pm »
Denk dat dat veranderen van club heel snel geregeld kan worden.ik erger mij er meer aan dat het weer net voor Essevee -Gent is. Was in het verleden vaak zo met transfers....typisch gent.laag bij de grond.

Bij commerciële functies heb heel vaak concurrentiebeding, ALS Tyas al een concract heeft natuurlijk en niet zelfstandig werkt wat zeer vaak gebeurd en wel es zou kunnen ... Essevee is bekend voor zeer weinig vast personeel te hebben.

Wel dom van de club als het zo is, want commerciëlen nemen zo alle ideeën én klanten (contacten) mee als ze dat willen.

Wat Tyas ook niet nauw betrokken bij YBC?

Je kan dat ook regelen in contracten met zelfstandigen hoor. Het is natuurlijk wel zo dat als je het concurrentiebeding wil laten spelen (voor de max duur van 12 maand), je ze ook moet uitbetalen hé.

Offline varadero

  • Leden
  • Berichten: 2.285
Re: KASTELIJN Tyas
« Reactie #11 Gepost op: september 18, 2019, 06:31:35 pm »
Miguel De Ruyck, sinds 1 januari 2019 bij Essevee als verantwoordelijke het  salesdepartment, wordt de nieuwe commerciële directeur ter vervanging van Kastelijn

Offline jakkie3000

  • Leden
  • Berichten: 985
  • Essevee!
Re: KASTELIJN Tyas
« Reactie #12 Gepost op: september 19, 2019, 12:27:45 pm »
Iemand die mij iets kan vertellen van Tyas Kastelyn en zijn verdiensten bij Zulte Waregem?