Auteur Topic: [NB] SVZW 4-2 Charleroi  (gelezen 14047 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Mephistow.be

  • Leden
  • Berichten: 713
Re: [NB] SVZW 4-2 Charleroi
« Reactie #60 Gepost op: december 01, 2008, 11:58:41 am »
Wat dat terug spelen van Colpaert betreft: blijkbaar is dat niet voor morgen helaas, is nog minstens tot de winterstop out, dus ik denk dat we Buysse en/of Capi weer meer gaan zien.

Ook blessure Matton geneest eerder traag... Afwachten of ook hij tot na nieuwjaar uitblijft...

(bron: oa persconferentie)

Goeie match gisteren, vooral Matthys en Berrier uiteraard, maar toch de inbreng van Leye (zie ook reactie Fox: constant gevaarlijk, storend op 1e doelpunt,...) en vooral Roelandts (!) niet onderschatten!!

Matthys scoort die eerste dankzij Kevin, jammer dat hij hem daar niet uitvoerig voor bedankte, maar kom. Ook de rest van de match vond ik Roelandts hard werken en met veel goeie passen strooien. Net als Lutte dus zaterdag vrij onzichtbaar maar een heel degelijke match.

Op naar Luik!

Offline Wouter

  • Leden
  • Berichten: 1.771
Re: [NB] SVZW 4-2 Charleroi
« Reactie #61 Gepost op: december 01, 2008, 12:08:14 pm »
We wisten dat we met Colpaert en Matton twee juweeltjes binnenhaalden, die helaas zo nu en dan eens hun blessure hebben. Ik ben er echter wel van overtuigd dat zowel Chapi als Berrier (en bij uitbreiding Matthys, die dan op Berrier zijn plaats komt te staan in een 4-3-3) hun meerwaarde hebben waardoor het verlies van onze twee Belgische youngsters kan opgevangen worden!

Offline Fredje SVZW

  • Leden
  • Berichten: 1.264
Re: [NB] SVZW 4-2 Charleroi
« Reactie #62 Gepost op: december 01, 2008, 01:26:05 pm »
RTBF: lange samenvattigen van Moeskroen, Tubize, Chalala, Anderlecht, Mons en Standard! That's all!  ;)

Offline gunther

  • Leden
  • Berichten: 1.231
Re: [NB] SVZW 4-2 Charleroi
« Reactie #63 Gepost op: december 01, 2008, 01:44:22 pm »
Matthys scoort die eerste dankzij Kevin, jammer dat hij hem daar niet uitvoerig voor bedankte, maar kom. Ook de rest van de match vond ik Roelandts hard werken en met veel goeie passen strooien. Net als Lutte dus zaterdag vrij onzichtbaar maar een heel degelijke match.

Matthys bedankt Roelandts uitvoerig in hnb

Er was wel een serieuze match in de match tussen Roelandts en Smolders. waarbij ik Smolders nog al redelijk bitsig vond.

Chapeau aan spelers, staff en supporters die weerbaarheid toonden.

Rafa

  • Gast
Re: [NB] SVZW 4-2 Charleroi
« Reactie #64 Gepost op: december 01, 2008, 03:22:01 pm »
Matthys scoort die eerste dankzij Kevin, jammer dat hij hem daar niet uitvoerig voor bedankte, maar kom. Ook de rest van de match vond ik Roelandts hard werken en met veel goeie passen strooien. Net als Lutte dus zaterdag vrij onzichtbaar maar een heel degelijke match.

Matthys bedankt Roelandts uitvoerig in hnb

Er was wel een serieuze match in de match tussen Roelandts en Smolders. waarbij ik Smolders nog al redelijk bitsig vond.

Chapeau aan spelers, staff en supporters die weerbaarheid toonden.

Inderdaad, gevecht Roelandts - Smolders viel mij ook op. Zal wel te maken hebben met hun tijd bij Kluup, waar ze allebei niet 100% geapprecieerd werden...

Offline dot

  • Leden
  • Berichten: 333
Re: [NB] SVZW 4-2 Charleroi
« Reactie #65 Gepost op: december 01, 2008, 03:34:53 pm »
Leye niet met zn hoofd erbij?
Ma jongens toch, www.sporza.be kijk nog eens goed naar eerste goal en zijn reacties na zn missers, zeggen genoeg, ik vond hem juist heel gretig de hele match.
Hij zoekt inderdaad nog naar zn vorm en dan gaan zulke ballen er niet altijd in.

Laat Reina maar op zn flank, rendeert hij meer, niet nodig om met Buysse en Reina te spelen, ons centraal duo zat vrij goed (al zijn ze niet echt getest).
En inderdaad als je dat nog dat Subotic en anderen nog eens lapt om 45min op te warmen (zelf niet op gelet eigenlijk) zonder in te brengen (of terug naar bank te roepen als het niet meer nodig is) dan kan dit voor wreveling zorgen. Hopelijk is Subotic prof genoeg om zich hierover te zetten, want we zullen hem nog nodig hebben.
Nogmaals herhalen, berrier, wat een loopvermogen (die zit aan den ... zkr xd)!

Offline Tisten

  • Leden
  • Berichten: 135
Re: [NB] SVZW 4-2 Charleroi
« Reactie #66 Gepost op: december 01, 2008, 04:41:23 pm »
Die Frank Berrier krijgt mij eerlijk gezegd recht uit de stoeltjes als hij de bal aannam... De man zijn baltoets is phenomenaal! Ongelooflijk...
Dit is een speler van europese klasse volgens mij...
Dit kan een gouden ei worden voor de financiele toekomst van zulte waregem!

Offline Soulscream

  • Leden
  • Berichten: 3.065
  • Voice of the voiceless!
Re: [NB] SVZW 4-2 Charleroi
« Reactie #67 Gepost op: december 01, 2008, 05:16:43 pm »
De gestalte (1m75),passing en traptechniek van Franck Rib?ry heeft hem al mee.
Nu just nog veel goals scoren ;) en we hebben een geslepen diamant.

Offline mister f

  • Leden
  • Berichten: 627
Re: [NB] SVZW 4-2 Charleroi
« Reactie #68 Gepost op: december 01, 2008, 05:27:39 pm »
Die Frank Berrier krijgt mij eerlijk gezegd recht uit de stoeltjes als hij de bal aannam... De man zijn baltoets is phenomenaal! Ongelooflijk...
Dit is een speler van europese klasse volgens mij...
Dit kan een gouden ei worden voor de financiele toekomst van zulte waregem!
zeer juist. Berrier is echt topklasse. wat die man weer getoond heeft zaterdag is gewoon uniek. kan zeker mee met een topploeg. khoop dat we hem nog een tijdje kunnen houden.nog iets over leye, wat die man allemaal heeft laten liggen van kansen zaterdag is ongelooflijk. ne goeie spits moet dat gewoon afmaken.

Offline geert

  • Leden
  • Berichten: 449
  • Live the moment
Re: [NB] SVZW 4-2 Charleroi
« Reactie #69 Gepost op: december 01, 2008, 05:40:01 pm »
Die Frank Berrier krijgt mij eerlijk gezegd recht uit de stoeltjes als hij de bal aannam... De man zijn baltoets is phenomenaal! Ongelooflijk...
Dit is een speler van europese klasse volgens mij...
Dit kan een gouden ei worden voor de financiele toekomst van zulte waregem!
zeer juist. Berrier is echt topklasse. wat die man weer getoond heeft zaterdag is gewoon uniek. kan zeker mee met een topploeg. khoop dat we hem nog een tijdje kunnen houden.nog iets over leye, wat die man allemaal heeft laten liggen van kansen zaterdag is ongelooflijk. ne goeie spits moet dat gewoon afmaken.

Leye IS ne goeie spits.  Je vergeet dat Lacquait een heel sterke partij speelde.  Mbaye scoorde 2x.  Nog maar weinig geweten dat een spits 5 of 6 goals maakt in een match h?.  Bij de kansen die hij 'miste' was hij wel telkens waar een spits hoort te zijn : op de juiste plek.
Hopelijk scoort hij weer voor onze neus in Standard n?t als vorig jaar...

Offline delphine

  • Leden
  • Berichten: 319
Re: [NB] SVZW 4-2 Charleroi
« Reactie #70 Gepost op: december 01, 2008, 07:38:51 pm »
leye is soms te traag,vind ik,gelukkig maakt hij er 2,moest dat niet gelukt zijn,werd hij waarschijnlijk gek,van zijn kansen die hij krijgt en niet afmaakt....dat ze zo ma verder spelen h? tot aan de winterstop,en dan voortdoen in de 2de ronde.... ;)

Offline tvdb

  • Leden
  • Berichten: 127
Re: [NB] SVZW 4-2 Charleroi
« Reactie #71 Gepost op: december 01, 2008, 08:07:12 pm »
mog gasten, leye is gwn van plan om het te houden op 1 doelpuntje per match...om dan te ontploffen in kortrijk... ;)

Offline Daredevil

  • Leden
  • Berichten: 593
Re: [NB] SVZW 4-2 Charleroi
« Reactie #72 Gepost op: december 01, 2008, 08:14:30 pm »
leye is soms te traag,vind ik,gelukkig maakt hij er 2,moest dat niet gelukt zijn,werd hij waarschijnlijk gek,van zijn kansen die hij krijgt en niet afmaakt....dat ze zo ma verder spelen h? tot aan de winterstop,en dan voortdoen in de 2de ronde.... ;)

een valse trage dan
volgt em maar ne keer  ;)

Offline d esseveeer

  • Leden
  • Berichten: 294
Re: [NB] SVZW 4-2 Charleroi
« Reactie #73 Gepost op: december 01, 2008, 09:49:22 pm »
Berrier is idd ne rappen. Die van Chalala wisten niet wat hun overkwam. En zijn voorzetten om van te genieten.



Offline tackie81

  • Leden
  • Berichten: 106
Re: [NB] SVZW 4-2 Charleroi
« Reactie #74 Gepost op: december 01, 2008, 10:15:23 pm »
Berrier is dan morgen ook figuur vd week in het nieuwsblad... Net als Matthys in elftal van de week!

sv74

  • Gast
Re: [NB] SVZW 4-2 Charleroi
« Reactie #75 Gepost op: december 02, 2008, 03:34:17 pm »
RTBF: lange samenvattigen van Moeskroen, Tubize, Chalala, Anderlecht, Mons en Standard! That's all!  ;)
Nope, ook svzw-chalala was uitgebreider.  Ook de maandag op studio 1 op RTBF ( objectievere verslaggeving, zowel voor waalse als voor vlaamse ploegen, heel kritisch met tactische besprekingen en besprekingen over  dubieuze beslissingen van scheidsrechters, ik ben grote fan!)was Stephane Pauwels weer vol lof over onze scouting, zowel ten tijde van Luc Dhaenens als van nu.  Hij zei vooral dat svzw de juiste Franse spelers(of spelers uit de franse tweede en derde klasse) eruit haalt.  Dindeleux,Reina,Verschuere, Leye en nu Franck Berrier zijn/waren echte voltreffers volgens hem.

Offline tackie81

  • Leden
  • Berichten: 106
Re: [NB] SVZW 4-2 Charleroi
« Reactie #76 Gepost op: december 02, 2008, 04:52:23 pm »
Pauwels is bijna altijd in Waregem als er een match van SVZW is tegen een Waalse club. En hem nog nooit een slecht woord horen zeggen over Essevee. Heeft er dus inderdaad veel respect voor.

Offline svzw81

  • Leden
  • Berichten: 3.953
Re: [NB] SVZW 4-2 Charleroi
« Reactie #77 Gepost op: december 02, 2008, 08:20:03 pm »
RTBF: lange samenvattigen van Moeskroen, Tubize, Chalala, Anderlecht, Mons en Standard! That's all!  ;)
Nope, ook svzw-chalala was uitgebreider.  Ook de maandag op studio 1 op RTBF ( objectievere verslaggeving, zowel voor waalse als voor vlaamse ploegen, heel kritisch met tactische besprekingen en besprekingen over  dubieuze beslissingen van scheidsrechters, ik ben grote fan!)was Stephane Pauwels weer vol lof over onze scouting, zowel ten tijde van Luc Dhaenens als van nu.  Hij zei vooral dat svzw de juiste Franse spelers(of spelers uit de franse tweede en derde klasse) eruit haalt.  Dindeleux,Reina,Verschuere, Leye en nu Franck Berrier zijn/waren echte voltreffers volgens hem.

dat is een feit ! dat ze maar blijven scouten in de franse tweede en derde klasse !

Offline Mattieke

  • Leden
  • Berichten: 901
Re: [NB] SVZW 4-2 Charleroi
« Reactie #78 Gepost op: december 02, 2008, 08:29:40 pm »
Berrier is idd een voltreffer.
Tvalt my wel op da hij nooit lacht, heeft altijd een triestig gezicht ... Zou hij zich nie goed voelen in de groep?

Offline mederico

  • Leden
  • Berichten: 235
Re: [NB] SVZW 4-2 Charleroi
« Reactie #79 Gepost op: december 02, 2008, 09:50:43 pm »
Ocharme, Matton als die weer in de ploeg wil komen.

Valt wel op dat Berrier op zijn best is als hij centraal start. Op de flank was hij niet altijd super, centraal enorm goed. En ja zoals hier al iemand zei: Leye scoort gewoonweg vlotst als hij op de flank speelt.

Maar voor de rest schitterende matchen en in vergelijking met vorig jaar veel aankopen die renderen: Chapi, Colpaert, Berrier, Matton.