Auteur Topic: Fandag SV Zulte Waregem  (gelezen 12619 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Kartouch

  • Leden
  • Berichten: 1.020
  • SEMPRE FORZA SV ZULTE WAREGEM
Re: Fandag SV Zulte Waregem
« Reactie #60 Gepost op: augustus 10, 2008, 12:01:22 pm »
Behalve de pana en de oefenmatch viel er eigenlijk niks te beleven. Een gemiste kans...

Eigenlijk moet je de supporters al veel eerder op de dag naar het stadion kunnen lokken en moet je er ook voor zorgen dat het de moeite is om daarna nog te blijven.
"Some people believe football is a matter of life and death, I am very disappointed with that attitude. I can assure you it is much, much more important than that." Bill Shankly

Offline Pringless

  • Gold Member
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 6.261
Re: Fandag SV Zulte Waregem
« Reactie #61 Gepost op: augustus 10, 2008, 12:04:42 pm »
Je kon de mensen er zo uitpikken die nog nooit naar de voetbal geweest zijn. Ik vond dat erover van dat je nog achter tickets moest gaan. Kzat niet goed op dat plaatsje in de tribune. Liever mijn vertrouwde abonnementszitplaats.
Als ik naar een oefenmatch ga dan zit ik altijd op met abonnementzitplaats op de hoofdtribune
SV TILL I DIE

Offline d esseveeer

  • Leden
  • Berichten: 294
Re: Fandag SV Zulte Waregem
« Reactie #62 Gepost op: augustus 10, 2008, 01:36:18 pm »
Van mij was dit niet mogelijk. Vak H zat bomvol. En dat van Dury ja we zijn maar simpele supporters h? op de fandag. Verleden jaar was hij ook al niet aanwezig. Maar gisteren een 1.30 wachten voor handtekening vindt ik toch overdreven. En liefst wat meer variatie op fandag. Khad mij verheugd om eens de kleedkamers enz te zien en dat gaat dan niet door. Toch nog wat beter de koppen bij elkaar steken voor de fandag.



Offline svzw81

  • Leden
  • Berichten: 3.953
Re: Fandag SV Zulte Waregem
« Reactie #63 Gepost op: augustus 10, 2008, 05:10:03 pm »
vorig jaar (of was het 2 jaar geleden) heb ik alleszins de kleedkamers en zo gezien.

Offline svzw25

  • Leden
  • Berichten: 326
Re: Fandag SV Zulte Waregem
« Reactie #64 Gepost op: augustus 11, 2008, 12:38:24 pm »
vind ik ook, een gratis rondleiding in het volledige stadion zou wel mogen. Want vele hebben geen flauw idee hoe groot de catacomben zijn ...  ;D

Offline M.

  • Leden
  • Berichten: 1.019
Re: Fandag SV Zulte Waregem
« Reactie #65 Gepost op: augustus 11, 2008, 03:24:49 pm »
Ja,

Rondleiding door het stadion, kleedkamers enzo..
Maar dan kan je geen match laten doorgaan e :)

Dus beetje weten wat jullie willen

CB06_boy

  • Gast
Re: Fandag SV Zulte Waregem
« Reactie #66 Gepost op: augustus 11, 2008, 04:18:19 pm »
en achter een kwartier heb je toch alles gezien  :P

Offline d esseveeer

  • Leden
  • Berichten: 294
Re: Fandag SV Zulte Waregem
« Reactie #67 Gepost op: augustus 11, 2008, 04:56:07 pm »
Of in de voormiddag een rondleiding geven dan kan je in de namiddag een wedstrijd spelen.