Auteur Topic: Oefenprogramma 2019-2020  (gelezen 54821 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Online BorisB9

  • Leden
  • Berichten: 901
Re: Oefenprogramma 2019-2020
« Reactie #80 Gepost op: juni 29, 2019, 10:47:43 pm »
Ik blijf er voorlopig nog in geloven. Pas de laatste 2 oefenwedstrijden moet er een ploeg staan. Nu nog veel te vroeg om te oordelen.
Ja, maar 1 conclusie kan je toch al stellen,met een groot deel van deze spelers moet je verder, en het is duidelijk dat het volledig op is tussen Dury en die groep spelers.  Wij, als supporters moeten zoiets toch niet vergoeilijken, het is maar oefenwedstrijd, maar met zo'n seizoen achter de rug moet er niet veel gebeuren.  Die versterkingen moeten zo gauw mogelijk er zijn, maar Dury blijkt niet van hetzelfde gedacht te zijn.
Maar de goeie helft van de spelers zal eind augustus in de groep van 23 zitten. Er gaan er zeker nog 8 uit (jeugd en de gekende overtollige spelers). De versterkingen moeten er idd zeer vlug zijn. Vooral de middenvelders. Ze zijn bezig met 2 verdedigende en 1 aanvallende.

Offline mogul

  • Leden
  • Berichten: 7.675
Re: Oefenprogramma 2019-2020
« Reactie #81 Gepost op: juni 29, 2019, 11:17:44 pm »
Ik blijf er voorlopig nog in geloven. Pas de laatste 2 oefenwedstrijden moet er een ploeg staan. Nu nog veel te vroeg om te oordelen.
Ja, maar 1 conclusie kan je toch al stellen,met een groot deel van deze spelers moet je verder, en het is duidelijk dat het volledig op is tussen Dury en die groep spelers.  Wij, als supporters moeten zoiets toch niet vergoeilijken, het is maar oefenwedstrijd, maar met zo'n seizoen achter de rug moet er niet veel gebeuren.  Die versterkingen moeten zo gauw mogelijk er zijn, maar Dury blijkt niet van hetzelfde gedacht te zijn.
Maar de goeie helft van de spelers zal eind augustus in de groep van 23 zitten. Er gaan er zeker nog 8 uit (jeugd en de gekende overtollige spelers). De versterkingen moeten er idd zeer vlug zijn. Vooral de middenvelders. Ze zijn bezig met 2 verdedigende en 1 aanvallende.
Kijk, voor gasten die al iets weten wat en wie er nog gaat bijkomen is het natuurlijk wel gemakkelijker om te zeggen ' het komt wel goed', de rest moet het doen met wat ze momenteel zien, en dat is momenteel heel bedroevend, punt.  En die gasten(die al wat meer weten) zeggen dan'waarom die paniek", of nog beter 'ga voor n'en ander supporteren', tja, zo ist gemakkelijk.  Dat ze maar gauw komen die versterkingen.

Offline Boer uit Waregem

  • Leden
  • Berichten: 5.770
  • Essevee!
Re: Oefenprogramma 2019-2020
« Reactie #82 Gepost op: juni 29, 2019, 11:46:28 pm »
Ik blijf er voorlopig nog in geloven. Pas de laatste 2 oefenwedstrijden moet er een ploeg staan. Nu nog veel te vroeg om te oordelen.
Ja, maar 1 conclusie kan je toch al stellen,met een groot deel van deze spelers moet je verder, en het is duidelijk dat het volledig op is tussen Dury en die groep spelers.  Wij, als supporters moeten zoiets toch niet vergoeilijken, het is maar oefenwedstrijd, maar met zo'n seizoen achter de rug moet er niet veel gebeuren.  Die versterkingen moeten zo gauw mogelijk er zijn, maar Dury blijkt niet van hetzelfde gedacht te zijn.
Maar de goeie helft van de spelers zal eind augustus in de groep van 23 zitten. Er gaan er zeker nog 8 uit (jeugd en de gekende overtollige spelers). De versterkingen moeten er idd zeer vlug zijn. Vooral de middenvelders. Ze zijn bezig met 2 verdedigende en 1 aanvallende.
Kijk, voor gasten die al iets weten wat en wie er nog gaat bijkomen is het natuurlijk wel gemakkelijker om te zeggen ' het komt wel goed', de rest moet het doen met wat ze momenteel zien, en dat is momenteel heel bedroevend, punt.  En die gasten(die al wat meer weten) zeggen dan'waarom die paniek", of nog beter 'ga voor n'en ander supporteren', tja, zo ist gemakkelijk.  Dat ze maar gauw komen die versterkingen.
Uit deze oefenpotten leer je niks, sorry
behalve dat we momenteel over spelers beschikken die
niet samen hangen en in de jpl met huidige niveau niks te zoeken hebben...
Beloften vallen VEEL te licht uit, niks Body, niks duel
enkel veel goeie wil...

Als je die tester weg laat beschikken we momenteel over 2 TWEE echte CV’s
Pletinckx en Humpy (Baudry gekwetst, Heylen mag beschikken)
Die griek en marcq tellen we er niet bij
dus je weet zo
dit is niet de ploeg waar we mee gaan spelen...

Links achter hebben we Walsh die weg kan, Demir die weg moet en Burki die weg wil
maw, niks waar we wss mee zullen starten komende maand

Er is momenteel GEEN ploeg
enkel wat losse spelers, backup materiaal.

Dury, ja die laat alles rustig gebeuren
die weet waar ze mee bezig zijn
die weet wat hij wil
Zijn lijstje weten ze
alleen, het gaat NIET vooruit...
Alle dossiers lopen vertraging op
Niet enkel financieel, vaak overeenkomsten ivm loon,
garantie niet goed januari terugsturen en geld terug, ...

Als je een speler wil halen die zijn club 6,5m€ kostte
dan is het normaal dat die club de speler niet voor 1,5m€ wil verkopen
maar mss wel dat we hem huren, 50% loon betalen en 50% doorverkoop zouden ontvangen

Het is eenvoudig, voor vrijwel elke positie wordt er gezocht en zijn er onderhandelingen
alleen is een transfer pas rond als er 3 handtekeningen staan
en bij 4 transfers ontbreekt er momenteel 1 (ofwel de speler, de club of die van ons)

Offline boenk

  • Leden
  • Berichten: 9
    • OHL forum
Re: Oefenprogramma 2019-2020
« Reactie #83 Gepost op: juni 30, 2019, 12:37:06 am »
Na de gelijkmaker speelden we hoofdzakelijk met jeugdspelers en spelers in het uitstalraam. Geen referentie dus. Jeugdspelers missen nog duelkracht.

Mja, ik wil de partypooper niet uithangen, maar dit argument houdt natuurlijk weinig steek, gezien OHL in de tweede helft met een quasi volledige jeugdploeg speelde.
Gilis, Vekemans, Laes, Gillekens, Mertens, Libert en Lemti komen allemaal uit onze (OHL) jeugd. Dat zijn dus 7 van de 10 veldspelers.

Offline mogul

  • Leden
  • Berichten: 7.675
Re: Oefenprogramma 2019-2020
« Reactie #84 Gepost op: juni 30, 2019, 01:36:57 am »
Het is gewoon beschamend, ge verliest 5 keer in 1 seizoen van KVK, dit vinden ze niet erg,ge speelt de laatste 2 seizoenen een 0 op 44 of zoiets en een 0 op 37, dat vinden ze niet erg, 'het zijn maar oefenmatchen' , inderdaad, maar het blijft een wedstrijd waarin uw club, als eersteklasser, weeral de boot ingaat, dat vinden ze niet erg. 
Waar is uw trots gebleven?    Dury zou dit vroeger nooit toestaan, nooit!  Maar goed, we zijn aan het zagen en daar is geen begrip voor, dit is de omgekeerde wereld, als dit de norm wordt dan zijn we echt ziek.

Offline Porky

  • Leden
  • Berichten: 4.921
Re: Oefenprogramma 2019-2020
« Reactie #85 Gepost op: juni 30, 2019, 07:44:34 am »
Harbaoui was op trouw in Tunesië..


Offline Soulscream

  • Leden
  • Berichten: 3.065
  • Voice of the voiceless!
Re: Oefenprogramma 2019-2020
« Reactie #86 Gepost op: juni 30, 2019, 09:18:34 am »
We gaan weer een bescheten seizoen krijgen vrees ik...

Offline koenie69

  • Leden
  • Berichten: 1.606
Re: Oefenprogramma 2019-2020
« Reactie #87 Gepost op: juni 30, 2019, 09:26:27 am »
ze zullen dan weer bellen naar de mensen waarom ze geen abonnement nemen.

Offline Porky

  • Leden
  • Berichten: 4.921
Re: Oefenprogramma 2019-2020
« Reactie #88 Gepost op: juni 30, 2019, 09:39:41 am »
We blijven in alles ter plaatse trappelen..
Geen info op Twitter, enkel als er goal valt..

Geen videoverslag (niet dat ik dat hoefde te zien momenteel)

Maar zelfs vroeger deden we dit wel en nu niet meer..

Offline Forza Essevee

  • Leden
  • Berichten: 393
Re: Oefenprogramma 2019-2020
« Reactie #89 Gepost op: juni 30, 2019, 10:39:59 am »
Enkele positieve zaken die me opvielen gisteren...

*Bossut hield ons tot tweemaal toe recht en behoedde ons van een achterstand in de eerste helft. Kwam gevat uit en had een aantal goede reflexen.

*Oberlin. Een speler met veel snelheid waarmee je als centrale verdediger nooit klaar mee bent. Als hij beter ingespeeld wordt naarmate van tijd zie ik hem mooie dingen doen voor ons. Kan zwervend rond Hamdi of vanaf de flank Olayinka-gewijs van grote waarde zijn.

*Seck vond ik een goede partij spelen. Stevig in de duels, coachte zijn ploeggenoten constant en had rust aan de bal. Enige smet op zijn wedstrijd was uiteraard het lakse uitverdedigen die tot een tegendoelpunt leidde. Je ziet dat hij een van de steunpilaren zal worden in het komende seizoen als hij de volledige voorbereiding fit kan blijven.

*Humprehys werd weinig onder druk gezet, maar je kan meteen zien dat die jongen kan voetballen. Heeft een goede crosspass / inspeelpass en beschikt over snelheid. Het enige gevaar voor hem is dat hij soms te nochalant is in balbezit. Daar moet hij nog stappen maken.

*Walsh viel de tweede helft in (als kapitein) op de rechtsachter en toonde inzet, grinta en voetballend vermogen. Had een drietal goede voorzetten in huis waar Nissila altijd minimaal 1 keer moet scoren. Ik ga er nu absoluut geen wereldvoetballer van maken, maar het verschil met de sukkelende Davy De Fauw is voor mij overduidelijk. Wat Davy het laatste jaar en gisteren toonde, is voor mij de bevestiging van wat ik eerder al dacht. Het is passé.

*Tardieu viel eveneens de tweede helft in op de 6. Liet zich meteen in het spel betrekken , toonde dat hij een heerlijke crosspass in de voeten heeft en zijn stilstaande fases waren verzorgd. Hij heeft in mijn ogen meer dan zeker zijn plaats in onze kern.

Enkele negatieve zaken...

*Davy De Fauw slaagde erin om 4 voorzetten te trappen die een halfuur onderweg waren. Zoals eerder aangehaald, het is op.

*Die Griekse tester was in balbezit een absoluut drama. Ballen aannemen, een lange bal trappen, een inspeelpass van 10 meter,... Alles leek te moeilijk. Hoe haal je het ook in je hoofd dat een speler uit de Griekse 2de (!) klasse een meerwaarde voor ons kan zijn.. Verdedigend wel OK, maar haalde absoluut niet het niveau die vereist is om bij Essevee te kunnen spelen. Asap doorsturen.

*Onze beloften De Smet en Van Hecke missen body, duelkracht en vallen veel te licht uit om ook maar enige betekenis te spelen voor ons. De Smet heeft nu toch al een aantal kansen gehad, maar heeft me nog nooit kunnen overtuigen.

*Pletinckx had heel veel moeite met Yannis Mbombo, die telkens goed in zijn rug dook en zijn snelheid zo optimaal benutte. Als Baudry fit is, zal Ewoud volgens mij weinig minuten maken.

*Nissila is nog zo'n speler die ik in de categorie van De Smet plaats. Heeft totaal geen uitstraling en body, ziet er uit als een  15-jarige schooljongen en is absoluut technisch en tactisch te plat om bij Essevee te spelen. Wie is in godsnaam verantwoordelijk voor zo'n type transfers?! Dit lijk me opnieuw een makelaarskwestie.

*Spelers als Reichert zouden geen plaats meer mogen hebben bij ons. Zelfs niet in een oefenmatch. Het is niet op basis van zo'n match dat we hem zullen verkopen, het zal via makelaars moeten gebeuren.

*De complete desorganisatie die ik het team sloop na alle wissels was voor mij echt frappant. Beloften vielen in, wisten niet op welke positie er geschoven moest worden, chaos alom. Walsh moest dan roepen naar De Smet dat hij niet op de 11, maar wel op de 5 moest spelen. De jongen die inviel als centrale verdediger werd dan plots naar de 11 verschoven..  Vreemde keuzes allemaal. Zeker als je weet dat die jongens zenuwachtig zijn en hun eerste minuten in de A-KERN maken, dan kunnen ze zo'n wanorde missen als kiespijn.

De eerdere vermoedens werden gisteren nog maar eens bevestigd. Er is nog heel wat werk aan de winkel. We moeten zeker 5 a 6 directe versterkingen hebben om een beetje mee te draaien in 1A. Spelers die het klappen van de zweep kennen en die geen aanpassingsperiode meer nodig hebben. Ik ben benieuwd wat er nog uit de bus zal vallen.

Wel onder de indruk van Leuven. Leuke spelers, goede organisatie en Mbombo, Mercier en hun 9 deden ons echt pijn. Als je ziet dat ze dan in de tweede helft nog spelers als Hubert en Myny kunnen brengen, weet je dat hun kern wel meer dan OK is. Ook Duplus speelde als kapitein op de rechtsachter een goede eerste helft.
« Laatst bewerkt op: juni 30, 2019, 10:44:34 am door Forza Essevee »
FORZA FORZA FORZA ESSEVEE

Offline San Iker

  • Leden
  • Berichten: 11.196
Re: Oefenprogramma 2019-2020
« Reactie #90 Gepost op: juni 30, 2019, 10:41:16 am »
Ach, dit is eigenlijk gewoon een zielig ploegje.
Geen kwaliteit, ook de anciens niet. Heb dan op z’n minst beleving, ook dat niet.
Tuurlijk niet, je trainer laat je verstaan dat niet meer welkom bent.


Je kunt dan weer afkomen, het zijn maar oefenmatchen, er komt nog versterking,...

Dury die zegt dat alle ploegen weten dat we Bongonda verkocht hebben waardoor de prijs de lucht in gaat.
Denk je dat dat nu zal beter?
Die ploegen zien in die oefenmatchkes ook dat wij niets voorstellen. Ze gaan denken dat we die spelers zeker nodig hebben, de prijs zal niet meer zakken hoor.

De schuldige van de laatste 3 jaar is Dury, punt uit. Je kan niet blijven teren op je palmares. We leven in het heden niet in het verleden. Schuift alle verantwoordelijkheid ook weg.
Ik vraag mij af of hij nog beleving kan krijgen in die jongens die er nu zitten.
Hij heeft ze grotendeels zelf allemaal kapot gemaakt.
Daar waar je vroeger nog zag dat spelers zin hadden in de voorbereiding/seizoen is het nu 0,0

Je zal meer dan 10 spelers nodig hebben om dit goed te maken hoor.
Ik hoop alvast dat ze rap in actie beginnen schieten

Offline svzwfan

  • Leden
  • Berichten: 554
Re: Oefenprogramma 2019-2020
« Reactie #91 Gepost op: juni 30, 2019, 10:58:52 am »
Ze moeten nog willen komen.

Offline Frederik

  • Administrator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 8.680
  • Essevee! Olé Olé!
Re: Oefenprogramma 2019-2020
« Reactie #92 Gepost op: juni 30, 2019, 11:55:47 am »
Er waren ook positieve zaken :

-Oberlin is een snelle spits die in het aanvallend compartiment veel ballen recupereerde, tot hij er (vrij snel) doorzat.
-Humprhreys is een flegmatieke, maar degelijke verdediger.
-Seck speelde een degelijke match, maar greep onvoldoende doortastend in net voor zijn wissel, waardoor OHL kon scoren.

OHl scoorde de gelijkmaker toen we met tienen stonden. De wissel liet lang op zich wachten. Bansen had beter de bal laten buitenlopen, zodat de vervanging kon gebeuren.

Na de gelijkmaker speelden we hoofdzakelijk met jeugdspelers en spelers in het uitstalraam. Geen referentie dus. Jeugdspelers missen nog duelkracht.

Dank voor de info ipv doelloos gemekker.

Online Koekenaas

  • Leden
  • Berichten: 2.636
  • Essevee!
Re: Oefenprogramma 2019-2020
« Reactie #93 Gepost op: juni 30, 2019, 11:58:14 am »
Er waren ook positieve zaken :

-Oberlin is een snelle spits die in het aanvallend compartiment veel ballen recupereerde, tot hij er (vrij snel) doorzat.
-Humprhreys is een flegmatieke, maar degelijke verdediger.
-Seck speelde een degelijke match, maar greep onvoldoende doortastend in net voor zijn wissel, waardoor OHL kon scoren.

OHl scoorde de gelijkmaker toen we met tienen stonden. De wissel liet lang op zich wachten. Bansen had beter de bal laten buitenlopen, zodat de vervanging kon gebeuren.

Na de gelijkmaker speelden we hoofdzakelijk met jeugdspelers en spelers in het uitstalraam. Geen referentie dus. Jeugdspelers missen nog duelkracht.

Dank voor de info ipv doelloos gemekker.
2 !

Offline San Iker

  • Leden
  • Berichten: 11.196
Re: Oefenprogramma 2019-2020
« Reactie #94 Gepost op: juni 30, 2019, 12:15:49 pm »
Er waren ook positieve zaken :

-Oberlin is een snelle spits die in het aanvallend compartiment veel ballen recupereerde, tot hij er (vrij snel) doorzat.
-Humprhreys is een flegmatieke, maar degelijke verdediger.
-Seck speelde een degelijke match, maar greep onvoldoende doortastend in net voor zijn wissel, waardoor OHL kon scoren.

OHl scoorde de gelijkmaker toen we met tienen stonden. De wissel liet lang op zich wachten. Bansen had beter de bal laten buitenlopen, zodat de vervanging kon gebeuren.

Na de gelijkmaker speelden we hoofdzakelijk met jeugdspelers en spelers in het uitstalraam. Geen referentie dus. Jeugdspelers missen nog duelkracht.

Dank voor de info ipv doelloos gemekker.

Doelloos???? Het is gewoon de realiteit!

Online varadero

  • Leden
  • Berichten: 2.288
Re: Oefenprogramma 2019-2020
« Reactie #95 Gepost op: juni 30, 2019, 12:40:55 pm »
Er waren ook positieve zaken :

-Oberlin is een snelle spits die in het aanvallend compartiment veel ballen recupereerde, tot hij er (vrij snel) doorzat.
-Humprhreys is een flegmatieke, maar degelijke verdediger.
-Seck speelde een degelijke match, maar greep onvoldoende doortastend in net voor zijn wissel, waardoor OHL kon scoren.

OHl scoorde de gelijkmaker toen we met tienen stonden. De wissel liet lang op zich wachten. Bansen had beter de bal laten buitenlopen, zodat de vervanging kon gebeuren.

Na de gelijkmaker speelden we hoofdzakelijk met jeugdspelers en spelers in het uitstalraam. Geen referentie dus. Jeugdspelers missen nog duelkracht.

Dank voor de info ipv doelloos gemekker.

Doelloos???? Het is gewoon de realiteit!

Inderdaad! Als je realistisch de 2 resultaten bekijkt  tegen mindere goden, het wedstrijdverloop analyseert , de eigen spelers onder de loupe neemt, dan kan je maar 1 ding besluiten en dat is dat er veel en veel te weinig talent is en dat ze dit zo rap mogelijk moeten oplossen. Er moeten wel tegen de eerste match (over enkele weken al) 14 valabele, min of meer op elkaar ingespeelde eersteklassespelers op de wedstrijdfiche staan en die zijn er a b s o l u u t niet voor het ogenblik. Veronderstel nu even eerste match tegen KVK, tweede naar Brugge,... zou er mooi uitzien met deze bende. Normaal dat een supporter klaagt toch?
En dat ze nu niet afkomen met het voorbeeld van KVK van vorig jaar: als die bij aanvang van het seizoen hun ploeg op orde hadden, dan speelden ze vlotweg Play-Off 1.

Offline Frederik

  • Administrator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 8.680
  • Essevee! Olé Olé!
Re: Oefenprogramma 2019-2020
« Reactie #96 Gepost op: juni 30, 2019, 12:44:56 pm »
Er waren ook positieve zaken :

-Oberlin is een snelle spits die in het aanvallend compartiment veel ballen recupereerde, tot hij er (vrij snel) doorzat.
-Humprhreys is een flegmatieke, maar degelijke verdediger.
-Seck speelde een degelijke match, maar greep onvoldoende doortastend in net voor zijn wissel, waardoor OHL kon scoren.

OHl scoorde de gelijkmaker toen we met tienen stonden. De wissel liet lang op zich wachten. Bansen had beter de bal laten buitenlopen, zodat de vervanging kon gebeuren.

Na de gelijkmaker speelden we hoofdzakelijk met jeugdspelers en spelers in het uitstalraam. Geen referentie dus. Jeugdspelers missen nog duelkracht.

Dank voor de info ipv doelloos gemekker.

Doelloos???? Het is gewoon de realiteit!

Onze beste speler is al weg en de nieuwe spelers zijn er nog niet, onze trainer doen wat laatste tests om te zien wie nog allemaal door de mand valt ... -boeiend-

... maar omdat we twee oefenmatchen (lees: testmatchen) verliezen en na 14d nog geen 10 nieuwe spelers hebben gaan we dan maar iedereen afbreken én ons abonnement niet verlengen.

Dit is allemaal VREE goedkoop ze.

Hoelang is het geleden dat we een paar miljoen te besteden hadden in één tranferperiode? Een beetje vertrouwen mag wel hé ... we zijn nog steeds juni. Mochten we maar even ver staan midden augustus, je dan ga ik mee in jullie onrust...
maar, nu... nog... niet!

Offline San Iker

  • Leden
  • Berichten: 11.196
Re: Oefenprogramma 2019-2020
« Reactie #97 Gepost op: juni 30, 2019, 12:53:15 pm »
Er waren ook positieve zaken :

-Oberlin is een snelle spits die in het aanvallend compartiment veel ballen recupereerde, tot hij er (vrij snel) doorzat.
-Humprhreys is een flegmatieke, maar degelijke verdediger.
-Seck speelde een degelijke match, maar greep onvoldoende doortastend in net voor zijn wissel, waardoor OHL kon scoren.

OHl scoorde de gelijkmaker toen we met tienen stonden. De wissel liet lang op zich wachten. Bansen had beter de bal laten buitenlopen, zodat de vervanging kon gebeuren.

Na de gelijkmaker speelden we hoofdzakelijk met jeugdspelers en spelers in het uitstalraam. Geen referentie dus. Jeugdspelers missen nog duelkracht.

Dank voor de info ipv doelloos gemekker.

Doelloos???? Het is gewoon de realiteit!

Onze beste speler is al weg en de nieuwe spelers zijn er nog niet, onze trainer doen wat laatste tests om te zien wie nog allemaal door de mand valt ... -boeiend-

... maar omdat we twee oefenmatchen (lees: testmatchen) verliezen en na 14d nog geen 10 nieuwe spelers hebben gaan we dan maar iedereen afbreken én ons abonnement niet verlengen.

Dit is allemaal VREE goedkoop ze.

Hoelang is het geleden dat we een paar miljoen te besteden hadden in één tranferperiode? Een beetje vertrouwen mag wel hé ... we zijn nog steeds juni. Mochten we maar even ver staan midden augustus, je dan ga ik mee in jullie onrust...
maar, nu... nog... niet!

Zien wie dior de mand valt???
40 matchen vorig seizoen...was dat niet meer dan genoeg  ::)

Het gaat mij vooral om de beleving en samenhang van het team.
Die is er gewoon niet. Dat maakt mij ongerust. Daar moeten leider en trainers voor zorgen.
Met spelers die er nu zijn gaat dat niet meer lukken hoor.

Daarom dat er in mijn ogen meer dan 10 zullen nodig zijn.
De anderen slepen dat gevoel (sfeer) toch met zich mee

Maar die moeten dan nog ingespeeld geraken ook, en ritme opdoen....
Verder kijken dan je neus lang is.

Uitslag kan mij ook gestolen worden.
Laatste 2 oefenmatchen is dat pas “belangrijk”



Offline mogul

  • Leden
  • Berichten: 7.675
Re: Oefenprogramma 2019-2020
« Reactie #98 Gepost op: juni 30, 2019, 02:50:13 pm »
Gemekker,  ok.  Oeverloos, zal wel zijn,want het grootste probleem blijft.   Er mogen nog 10 nieuwe transfers komen, het echte probleem blijft,meer en meer mensen beginnen dit in te zien,het probleem zal pas weggaan als het te laat is,voila,weeral een onbegrijpelijk klaagzang van een mekkeraar :) .

Offline isidoor

  • Leden
  • Berichten: 2.469
  • Essevee!
Re: Oefenprogramma 2019-2020
« Reactie #99 Gepost op: juni 30, 2019, 06:36:34 pm »
Eind juli begint de competitie. Binnen vier weken moeten zoals gezegd hierboven, nog 8 nieuwe spelers bij komen. Bovendien moeten ze op elkaar ingespeeld zijn tegen dan. En het is nog niet zeker of de mayonnaise zal pakken ! Dus toch reden om ongerust te zijn.
Vooral de (nieuwe ?) verdediging baart me zorgen.