Auteur Topic: Speeldag 13 : 30/10/2019 - 20.30u : Essevee - Club Brugge KV  (gelezen 21091 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Thraso

  • Leden
  • Berichten: 1.697
Re: Speeldag 13 : 30/10/2019 - 20.30u : Essevee - Club Brugge KV
« Reactie #120 Gepost op: oktober 31, 2019, 09:09:29 pm »
Sfeer was toch ook niets in een vol stadion..

Ook die van Brugge waren maar magertjes..

Viel mij ook op. Op geen enkel moment de vlam in de pan.
Sfeer is magertjes

Even op het einde, na de kans van Larin die fenomenaal eruit gehaald werd door Mignolet.

Online Vidmar

  • Leden
  • Berichten: 1.749
Re: Speeldag 13 : 30/10/2019 - 20.30u : Essevee - Club Brugge KV
« Reactie #121 Gepost op: november 01, 2019, 09:54:08 am »
Bruno kan ook op de 10.
mensen hebben het altijd over te weinig flankspelers. ik heb eigenlijk nog nooit anders geweten.
de reden is vrij simpel: er wordt gekocht op polyvalente spelers en centrumspelers omschakelen, omvormen naar flankspelers.
Pletinckx zal hopelijk veel bijleren van het positiespel van Deschacht die veruit de beste is achterin.
Theo was zeker een flankspeler en Dury wou daar in eerste instantie   een 10 van maken(geen polyvalente speler Den Theo :) ), en Cordaro of een Storm waren imo ook echte flankspelers.  Waren er nog?

Eerlijk gezegd moet ik daar heel goed over nadenken. En dan kan ik enkel op Stijn Meert en Nathan D'Haemers komen...

Offline pamfluit

  • Leden
  • Berichten: 1.601
Re: Speeldag 13 : 30/10/2019 - 20.30u : Essevee - Club Brugge KV
« Reactie #122 Gepost op: november 01, 2019, 11:10:19 am »
Bruno kan ook op de 10.
mensen hebben het altijd over te weinig flankspelers. ik heb eigenlijk nog nooit anders geweten.
de reden is vrij simpel: er wordt gekocht op polyvalente spelers en centrumspelers omschakelen, omvormen naar flankspelers.
Pletinckx zal hopelijk veel bijleren van het positiespel van Deschacht die veruit de beste is achterin.
Theo was zeker een flankspeler en Dury wou daar in eerste instantie   een 10 van maken(geen polyvalente speler Den Theo :) ), en Cordaro of een Storm waren imo ook echte flankspelers.  Waren er nog?

Eerlijk gezegd moet ik daar heel goed over nadenken. En dan kan ik enkel op Stijn Meert en Nathan D'Haemers komen...

Olinga ;)

Offline d_trulliaj

  • Leden
  • Berichten: 1.337
  • Essevee!
Re: Speeldag 13 : 30/10/2019 - 20.30u : Essevee - Club Brugge KV
« Reactie #123 Gepost op: november 01, 2019, 12:54:44 pm »
Bruno kan ook op de 10.
mensen hebben het altijd over te weinig flankspelers. ik heb eigenlijk nog nooit anders geweten.
de reden is vrij simpel: er wordt gekocht op polyvalente spelers en centrumspelers omschakelen, omvormen naar flankspelers.
Pletinckx zal hopelijk veel bijleren van het positiespel van Deschacht die veruit de beste is achterin.
Theo was zeker een flankspeler en Dury wou daar in eerste instantie   een 10 van maken(geen polyvalente speler Den Theo :) ), en Cordaro of een Storm waren imo ook echte flankspelers.  Waren er nog?
Stephen Buyl, mss Trajkovski.

Online Pringless

  • Gold Member
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 6.284
Re: Speeldag 13 : 30/10/2019 - 20.30u : Essevee - Club Brugge KV
« Reactie #124 Gepost op: november 02, 2019, 09:54:11 am »
Vond de opbouw naar het begin van de match wel goed! Met een live dj die wat hardere muziek tegenaan gooit en zonder stomme reclames tussen.
SV TILL I DIE