Auteur Topic: [VB] Sv Zulte Waregem - Kv Mechelen  (gelezen 8180 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline mutombo

  • Leden
  • Berichten: 564
Re: [VB] Sv Zulte Waregem - Kv Mechelen
« Reactie #40 Gepost op: januari 30, 2009, 10:42:08 am »
Volgens svzw.be is enkel D'haene geschorst morgen.
Opstelling (kon ik toch afleiden van de trainingen dees week / "Ja, den dezen had weer tijd over deze week"):

                   Bossut
Minne - Colpaert - Taravel - Buysse
                    Lutte
           Ribery - Roelandts
 Nfor                                Matton
                    Leye
Logische keuze denk ik dan.

fox

  • Gast
Re: [VB] Sv Zulte Waregem - Kv Mechelen
« Reactie #41 Gepost op: januari 30, 2009, 11:55:04 am »
och jonges  ;D die 2e gele kaart die lepoint daar krijgt was anders ook wel een lachertje in die match.

mechelen heeft gewoon geen goeie ploeg en daarom staan ze zo laag, kwalitatief zijn wij zeker beter, we gaan dus verliezen met andere woorden

geen goeie ploeg, ze hebben praktisch heel de heenronde met een halve ploeg gespeeld
renard, ivens, asare, vleminckx, nong, toch geen prutsers me dunkt

Mechelen heeft potentieel wel geen slechte ploeg.  Een ploeg die kwalitatief moet onderdoen voor de onze maar veel zal dat toch niet schelen. Het is natuurlijk ook logisch aangezien wij al 2 jaar langer aan een eersteklasse ploeg hebben kunnen bouwen. Alleen is KV op dit moment volgens mij wel vrij zwak aangezien ze toch enorm veel pech gekend hebben met blessures.

Aan de andere kant moet je ook zeggen dat ze vorig weekend veel beter dan Moeskroen waren maar gewoon genekt geweest zijn door een aantal scheidsrechterlijke flaters. Veel zal volgens mij afhangen van Vleminckx. Die gast verweert zich altijd als een duivel in een wijwatervat. Hij gaat er altijd voor 110% voor en kan een hele ploeg op sleeptouw nemen (een beetje zoals onze Meert).

Ik hoop dat we kunnen winnen, maar tegen KV Mechelen heb je alleszins nooit gedaan en ik schat hen hoger in dan de plaats waar ze nu staan.

Offline Powerslave

  • Leden
  • Berichten: 285
  • Beer gangster
Re: [VB] Sv Zulte Waregem - Kv Mechelen
« Reactie #42 Gepost op: januari 30, 2009, 11:55:50 am »
Die van mechelen gaan met den bekermatch in hun hoofd zitten,en daar gaan wij van profiteren.
Hoop ik toch  ;)

fox

  • Gast
Re: [VB] Sv Zulte Waregem - Kv Mechelen
« Reactie #43 Gepost op: januari 30, 2009, 12:03:46 pm »
Die van mechelen gaan met den bekermatch in hun hoofd zitten,en daar gaan wij van profiteren.
Hoop ik toch  ;)

Dat denk ik niet. Ze beseffen ook wel dat de competitie prioritair is. Ik denk niet dat die van Mechelen er veel voor voelen om de bekerfinale te spelen en dan de eindronde met die gasten van 2e.

Offline gunther

  • Leden
  • Berichten: 1.231
Re: [VB] Sv Zulte Waregem - Kv Mechelen
« Reactie #44 Gepost op: januari 30, 2009, 12:09:53 pm »
gezien ik in het verleden vaak genoeg het excuus hoorde dat een midweekmatch het onmogelijk maakte om goed te spelen het weekend daarop......... dus ONLY ONE OUTCOME!
men moet maar zo redeneren: cercle concentreert zich op den beker, westel kan nog in een dipje komen, lokeren heeft miserie met mazou, mouscron weer financi?le perikelen, gba op 6 ptn, aa gent: beker... er zit misschien nog een mooi plaats in de stand in... wie weet.
(en met bruhhe die compleet an't doordraaien is.......)

flandria

  • Gast
Re: [VB] Sv Zulte Waregem - Kv Mechelen
« Reactie #45 Gepost op: januari 30, 2009, 03:15:02 pm »
Volgens svzw.be is enkel D'haene geschorst morgen.
Opstelling (kon ik toch afleiden van de trainingen dees week / "Ja, den dezen had weer tijd over deze week"):

                   Bossut
Minne - Colpaert - Taravel - Buysse
                    Lutte
           Ribery - Roelandts
 Nfor                                Matton
                    Leye

Matton heeft blijkbaar weer terug last aan de enkel. Bron: persbericht SVZW

Offline ardiesken

  • Leden
  • Berichten: 38
Re: [VB] Sv Zulte Waregem - Kv Mechelen
« Reactie #46 Gepost op: januari 30, 2009, 05:03:26 pm »
rossini en ivens zijn nog niet fit genoeg, wel keert aloys nong na lange blessure terug in de selectie
geblesseerd bij kv mechelen zijn nog steeds de onfortuinlijke kevin geudens, olivier renard en jeroen mellemans

ons elftal zal er zo uitzien:
 

biebauw

chen   van hoevelen      van dessel         nana asare
       
                          biset

mununga              persoons                   iddi
 
                             gorius

                           vleminckx

als je de flanken bij kvm uitschakelt ben je zo goed als gewonnen, het gevaar komt van de zwartjes
als dit gebeurt zal in de 2de helft nong erin komen om door de centrale as te breken

content dat dhaene er niet bij is aangezien die al een heel seizoen in de basis staat zodat er mss wat automatismen ontbreken

de scheidsrechter( die wij niet echt meehebben de laatste weken:d) is een debutant en oost-vlaming, christoph dierick
het is geen combi voor ons dus de 1300 plaatsjes zullen zeker vol zijn
hopenlijk een toffe sfeer volle match en dat de beste moge winnen :)
« Laatst bewerkt op: januari 30, 2009, 05:07:17 pm door ardiesken »

Offline die hard esseveeƫr

  • Leden
  • Berichten: 2.369
Re: [VB] Sv Zulte Waregem - Kv Mechelen
« Reactie #47 Gepost op: januari 30, 2009, 05:25:54 pm »
... Al blijft het een voetballende ploeg en meestal hebben die het 't lastigst in ons Regenboogstadion. In principe een match waar de 3 punten thuis moeten gehouden worden, al blijf ik altijd hopen dat Vleminckx een offday heeft.
KVM een voetballende ploeg???
Dan heb ik dit seizoen toch ergens iets gemist denk ik...
Strijdlust en inzet, ja, maar technisch volgens mij toch van een heel wat minder kaliber.
Soit, we kunnen weer een goeie zaak doen in 't klassement na onze zege tegen bruhhe en dit thuis tegen een op papier mindere tegenstander, dus zullen we het wel weer verprutsen zeker...

Offline ardiesken

  • Leden
  • Berichten: 38
Re: [VB] Sv Zulte Waregem - Kv Mechelen
« Reactie #48 Gepost op: januari 30, 2009, 05:40:24 pm »
blijkbaar zit aloys nong toch nog niet in de selectie, ik heb een sterk vermoeden dat naast vleminckx joachim mununga in de spits zal komen te staan
hopelijk heeft asare weer zijn dagje en niet berrier ;)

Offline SVZW.BE

  • Leden
  • Berichten: 1.565
  • webteam SV Zulte Waregem - svzw.be - essevee.be
    • SV Zulte Waregem
Re: [VB] Sv Zulte Waregem - Kv Mechelen
« Reactie #49 Gepost op: januari 30, 2009, 08:33:42 pm »
... Al blijft het een voetballende ploeg en meestal hebben die het 't lastigst in ons Regenboogstadion. In principe een match waar de 3 punten thuis moeten gehouden worden, al blijf ik altijd hopen dat Vleminckx een offday heeft.
KVM een voetballende ploeg???
Dan heb ik dit seizoen toch ergens iets gemist denk ik...
Strijdlust en inzet, ja, maar technisch volgens mij toch van een heel wat minder kaliber.
Soit, we kunnen weer een goeie zaak doen in 't klassement na onze zege tegen bruhhe en dit thuis tegen een op papier mindere tegenstander, dus zullen we het wel weer verprutsen zeker...


Ploeg die komt met open vizier en die zich niet komen ingraven zoals een Foefelare of Bergen ...
Webteam SV Zulte Waregem

Offline sv_forever

  • Leden
  • Berichten: 3.182
Re: [VB] Sv Zulte Waregem - Kv Mechelen
« Reactie #50 Gepost op: januari 31, 2009, 10:03:45 am »
Yes, gewonnen tegen club !!!!
Mijn examens zijn voorbij en khad de match opgepakt. Ik heb er dan voor gezorgd dat ik de uitslag niet te weten kwam (lastig :) ) en kheb dan gisterenavond gekeken samen met een club-supporter. Wat een leuke manier om de examens af te sluiten.

btw. Das off-topic, maar de andere zijn al gesloten dus ja :)

Hopelijk deze avond opnieuw de goeie punten.

fox

  • Gast
Re: [VB] Sv Zulte Waregem - Kv Mechelen
« Reactie #51 Gepost op: januari 31, 2009, 11:09:22 am »
Yes, gewonnen tegen club !!!!
Mijn examens zijn voorbij en khad de match opgepakt. Ik heb er dan voor gezorgd dat ik de uitslag niet te weten kwam (lastig :) ) en kheb dan gisterenavond gekeken samen met een club-supporter. Wat een leuke manier om de examens af te sluiten.

btw. Das off-topic, maar de andere zijn al gesloten dus ja :)

Hopelijk deze avond opnieuw de goeie punten.

Hylarisch :)

Online Justinho

  • Leden
  • Berichten: 1.029
Re: [VB] Sv Zulte Waregem - Kv Mechelen
« Reactie #52 Gepost op: januari 31, 2009, 12:14:30 pm »
Yes, gewonnen tegen club !!!!
Mijn examens zijn voorbij en khad de match opgepakt. Ik heb er dan voor gezorgd dat ik de uitslag niet te weten kwam (lastig :) ) en kheb dan gisterenavond gekeken samen met een club-supporter. Wat een leuke manier om de examens af te sluiten.

btw. Das off-topic, maar de andere zijn al gesloten dus ja :)

Hopelijk deze avond opnieuw de goeie punten.
Hoe kan je zoiets nu niet te weten komen? Enige optie lijkt om u werkelijk 5 dagen in een kelder op te sluiten...

Offline Glitch.

  • Leden
  • Berichten: 2.057
Re: [VB] Sv Zulte Waregem - Kv Mechelen
« Reactie #53 Gepost op: januari 31, 2009, 12:51:39 pm »
Als ik die geruchten onder "Transfers" lees, heb ik geen goed oog in vanavond :( hopelijk is het coherente geheel van vorige week niet verdwenen.
En hopelijk mogen we Coppin es meer dan 15 min verwelkomen op het veld.
-SVZW Forever-

Offline Famous Essevee

  • Leden
  • Berichten: 317
Re: [VB] Sv Zulte Waregem - Kv Mechelen
« Reactie #54 Gepost op: januari 31, 2009, 12:54:36 pm »

de scheidsrechter( die wij niet echt meehebben de laatste weken:d) is een debutant en oost-vlaming, christoph dierick
het is geen combi voor ons dus de 1300 plaatsjes zullen zeker vol zijn
hopenlijk een toffe sfeer volle match en dat de beste moge winnen :)

van die scheids kun je inderdaad niet echt ontkennen. Dit trouwens opnieuw de charme van kvm, opnieuw een vol uitvak voor 'maar' Zulte Waregem dat toch op meer dan een uur rijden ligt! Respect!

Offline sv_forever

  • Leden
  • Berichten: 3.182
Re: [VB] Sv Zulte Waregem - Kv Mechelen
« Reactie #55 Gepost op: januari 31, 2009, 01:32:28 pm »
Yes, gewonnen tegen club !!!!
Mijn examens zijn voorbij en khad de match opgepakt. Ik heb er dan voor gezorgd dat ik de uitslag niet te weten kwam (lastig :) ) en kheb dan gisterenavond gekeken samen met een club-supporter. Wat een leuke manier om de examens af te sluiten.

btw. Das off-topic, maar de andere zijn al gesloten dus ja :)

Hopelijk deze avond opnieuw de goeie punten.
Hoe kan je zoiets nu niet te weten komen? Enige optie lijkt om u werkelijk 5 dagen in een kelder op te sluiten...

3 examens op 5 dagen (waarvan 2 hele grote)
Daarbij had ik mijn voorzorgen genomen, door bepaalde mensen te zeggen van te zwijgen.
Daarbij nooit tv of radio aangezet of een krant opengeslaan ( had ik ook de tijd niet voor)
Het gevaarlijkst was 3x op het station als ik naar het examen ging.
En als ik iemand tegen kwam, dan heb ik vlug gezegd dat hij niks mocht zeggen over de match.
:)

Maar tis wel moeilijk hoor. Zo had ik eens uit gewoonte www.sv5381.be ingegeven en toen vlug mijn ogen toegedaan en de website weer afgesloten  :P
« Laatst bewerkt op: januari 31, 2009, 01:34:08 pm door sv_forever »

Offline JSPR_G

  • Leden
  • Berichten: 1.576
Re: [VB] Sv Zulte Waregem - Kv Mechelen
« Reactie #56 Gepost op: januari 31, 2009, 01:52:38 pm »
Zo leuk  ;D Ik zou het niet kunnen..  :P

Offline Powerslave

  • Leden
  • Berichten: 285
  • Beer gangster
Re: [VB] Sv Zulte Waregem - Kv Mechelen
« Reactie #57 Gepost op: januari 31, 2009, 04:03:04 pm »
Volgens HLN is iddi geschorst vanavond.