Auteur Topic: Speeldag 23 : 26/01/2019 - 20.00u : Sporting Lokeren - Essevee  (gelezen 22354 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Vossie

  • Leden
  • Berichten: 436
Re: Speeldag 23 : 26/01/2019 - 20.00u : Sporting Lokeren - Essevee
« Reactie #120 Gepost op: januari 27, 2019, 11:10:41 am »
De wijze van punten pakken is totaal niet belangrijk als je op de voorlaatste plaats staat met nog amper 1/4 van de competitie te gaan, dus proficiat Essevee met deze deugddoende overwinning! Mathematisch zijn we nog niet gered, maar met onderstaande loodzware programma voor Lokeren, mag dit niet meer fout lopen voor ons.

Kortrijk-Lokeren
Lokeren-Royal Antwerp
St. Luik-Lokeren
Mouscron-Lokeren
Lokeren-Anderlecht
KRC Genk-Lokeren
Lokeren-Cercle Brugge

Over de nieuwe spelers (Seck, Peeters en Sylla) mag je niet verwachten dat ze direct de pannen van het dak gaan spelen. Hebben sinds oktober nog amper op het veld gestaan. Je ziet toch dat deze veel meer potentieel hebben dan onze voorgangers (Marcq, Faik,...). Dus ik ben tevreden met deze 3 spelers.

Ewoud is een speler met een mooie attitude. Laat hier en daar nog een steekje vallen die gelukkig niet afgestraft werden. Maar met z'n 18j voor de leeuwen gegooid worden in een ploeg die verdedigend zwak voor de dag komt, is ook niet het gemakkelijkste, dus proficiat! Ben blij dat Dury eens een jonge jeugdspeler van Essevee inbrengt, hoelang is dat al niet geleden? Hopelijk mag Ewoud blijven staan en kan hij zo veel ervaring opdoen dat van goudwaarde is op die leeftijd.   

Online Koekenaas

  • Leden
  • Berichten: 2.624
  • Essevee!
Re: Speeldag 23 : 26/01/2019 - 20.00u : Sporting Lokeren - Essevee
« Reactie #121 Gepost op: januari 27, 2019, 11:29:43 am »
Winnen, 3 keer scoren, eens vrij makkelijk de nul houden, ...
Een belangrijke overwinning dat het niet normaal is !!

En dan nog lukt het sommige ZUURPRUIMEN om negatief te doen...echt waar...zucht.

Dachten jullie dat 'ons probleem' die al een gans seizoen aanhoudt, plots zou weg zijn en we hier de perfecte match zouden spelen en alle spelers hier plots hun niveau x5 zouden doen???

Blijkbaar sommige we!...

Wees content met deze overwinning godverdomme !!!
2!
Dat Dury/bestuur gebash begint nu toch wel ongekende proporties aan te nemen. Bij sommigen zelfs al 2 uur na een levensbelangrijke 3 punter. Ongezien.
t’zijn Altijd dezelfden hé die super negatief doen(zijn) :'(

Offline moenie

  • Leden
  • Berichten: 110
Re: Speeldag 23 : 26/01/2019 - 20.00u : Sporting Lokeren - Essevee
« Reactie #122 Gepost op: januari 27, 2019, 11:36:10 am »
Winnen, 3 keer scoren, eens vrij makkelijk de nul houden, ...
Een belangrijke overwinning dat het niet normaal is !!

En dan nog lukt het sommige ZUURPRUIMEN om negatief te doen...echt waar...zucht.

Dachten jullie dat 'ons probleem' die al een gans seizoen aanhoudt, plots zou weg zijn en we hier de perfecte match zouden spelen en alle spelers hier plots hun niveau x5 zouden doen???

Blijkbaar sommige we!...

Wees content met deze overwinning godverdomme !!!
2!
Dat Dury/bestuur gebash begint nu toch wel ongekende proporties aan te nemen. Bij sommigen zelfs al 2 uur na een levensbelangrijke 3 punter. Ongezien.
t’zijn Altijd dezelfden hé die super negatief doen(zijn) :'(

nuja het enige positieve in deze match dat we 3 punten hebben (wat toch het belangrijkste was)
moest lokeren een hamdi of gelijk welke andere spits hebben die een beetje kan afwerken stonden we na 20 minuten al 1-0 of zelf 2-0 achter

Online ManU

  • Leden
  • Berichten: 1.041
Re: Speeldag 23 : 26/01/2019 - 20.00u : Sporting Lokeren - Essevee
« Reactie #123 Gepost op: januari 27, 2019, 12:10:08 pm »
Winnen, 3 keer scoren, eens vrij makkelijk de nul houden, ...
Een belangrijke overwinning dat het niet normaal is !!

En dan nog lukt het sommige ZUURPRUIMEN om negatief te doen...echt waar...zucht.

Dachten jullie dat 'ons probleem' die al een gans seizoen aanhoudt, plots zou weg zijn en we hier de perfecte match zouden spelen en alle spelers hier plots hun niveau x5 zouden doen???

Blijkbaar sommige we!...

Wees content met deze overwinning godverdomme !!!
2!
Dat Dury/bestuur gebash begint nu toch wel ongekende proporties aan te nemen. Bij sommigen zelfs al 2 uur na een levensbelangrijke 3 punter. Ongezien.
t’zijn Altijd dezelfden hé die super negatief doen(zijn) :'(

nuja het enige positieve in deze match dat we 3 punten hebben (wat toch het belangrijkste was)
moest lokeren een hamdi of gelijk welke andere spits hebben die een beetje kan afwerken stonden we na 20 minuten al 1-0 of zelf 2-0 achter
ja, en als wij De Bruyne op t middenveld zouden lopen hebben, stond t na 10 min 0-3. Zo kun je alles uitleggen eh.

Offline San Iker

  • Leden
  • Berichten: 11.177
Re: Speeldag 23 : 26/01/2019 - 20.00u : Sporting Lokeren - Essevee
« Reactie #124 Gepost op: januari 27, 2019, 12:11:35 pm »
Winnen, 3 keer scoren, eens vrij makkelijk de nul houden, ...
Een belangrijke overwinning dat het niet normaal is !!

En dan nog lukt het sommige ZUURPRUIMEN om negatief te doen...echt waar...zucht.

Dachten jullie dat 'ons probleem' die al een gans seizoen aanhoudt, plots zou weg zijn en we hier de perfecte match zouden spelen en alle spelers hier plots hun niveau x5 zouden doen???

Blijkbaar sommige we!...

Wees content met deze overwinning godverdomme !!!
2!
Dat Dury/bestuur gebash begint nu toch wel ongekende proporties aan te nemen. Bij sommigen zelfs al 2 uur na een levensbelangrijke 3 punter. Ongezien.
t’zijn Altijd dezelfden hé die super negatief doen(zijn) :'(

Waar wij problemen mee hebben is dat er geen verbetering zichtbaar is.
Tegen Antwerp dikke 0, nu ook weer zwakke pot voetbal.
“We hebben goed gewerkt in Marbella”,  wel, daar heb ik nog niet veel van gezien.

Men mag de zwakke punten toch aanhalen, of moet iedereen zeggen “Ik ben blij met de overwinning”
Dat zou hier een tof forum zijn...

Offline bullseye

  • Leden
  • Berichten: 1.841
Re: Speeldag 23 : 26/01/2019 - 20.00u : Sporting Lokeren - Essevee
« Reactie #125 Gepost op: januari 27, 2019, 12:50:08 pm »
Bon, de redding is zo goed als rond. Essevee heeft net als 4-5 andere teams veel huiswerk naar volgend jaar toe.

Pletinckx ga ik niet beoordelen na twee matchen, maar ik hoop dat deze jongen gewoon blijft staan tot de laatste match van PO2, laat hem groeien!

Offline Woozer

  • Leden
  • Berichten: 7
  • Essevee!
Re: Speeldag 23 : 26/01/2019 - 20.00u : Sporting Lokeren - Essevee
« Reactie #126 Gepost op: januari 27, 2019, 12:52:52 pm »
Sowieso super dat we deze wonnen, heb het gevoel dat het degradatiespook stilaan op de achtergrond verdwijnt. Nu gewoon niet laks worden en op safe spelen.

Er is echter één iets waar ik mij aan stoor gasten: dat is die polemiek die hier zo vaak opgestart wordt. Hoewel ik zelf nooit iets post, maar wel dagelijks het forum check, kom ik zot van altijd dat gemekker op elkaar. Als ge negatief wil zijn, doe dat dan. Als ge positief wil zijn, doe dat dan ook.. Iedereen heeft recht op zijn eigen mening en langs alle kanten zijn er argumenten. 

Maar 't gaat hier soms meer over wat de ander zei, dan over 't voetbal... Speel op de bal en niet op de man.

We hebben hier allemaal 1 ding gemeen: we willen 't beste voor onze club. Laten we daar ietsje meer aan denken?

Offline toptrainer

  • Leden
  • Berichten: 1.318
Re: Speeldag 23 : 26/01/2019 - 20.00u : Sporting Lokeren - Essevee
« Reactie #127 Gepost op: januari 27, 2019, 02:22:05 pm »
Sowieso super dat we deze wonnen, heb het gevoel dat het degradatiespook stilaan op de achtergrond verdwijnt. Nu gewoon niet laks worden en op safe spelen.

Er is echter één iets waar ik mij aan stoor gasten: dat is die polemiek die hier zo vaak opgestart wordt. Hoewel ik zelf nooit iets post, maar wel dagelijks het forum check, kom ik zot van altijd dat gemekker op elkaar. Als ge negatief wil zijn, doe dat dan. Als ge positief wil zijn, doe dat dan ook.. Iedereen heeft recht op zijn eigen mening en langs alle kanten zijn er argumenten. 

Maar 't gaat hier soms meer over wat de ander zei, dan over 't voetbal... Speel op de bal en niet op de man.

We hebben hier allemaal 1 ding gemeen: we willen 't beste voor onze club. Laten we daar ietsje meer aan denken?

2

Online scott

  • Leden
  • Berichten: 996
  • Essevee!
Re: Speeldag 23 : 26/01/2019 - 20.00u : Sporting Lokeren - Essevee
« Reactie #128 Gepost op: januari 27, 2019, 03:38:09 pm »
Gisteren waren de 3 punten het enigste die telde, de manier waarop is gezien de omstandigheden bijzaak. Hopelijk kunnen we ons nu snel mathematisch redden en beginnen aan het huiswerk naar volgend seizoen.

Spelers als Pletinckx en eventueel de jonge Bjørdal en Soisalo zouden zoveel mogelijk ervaring moeten kunnen opdoen om te zien of we er volgend seizoen mee naar de oorlog kunnen trekken. Seck en Peeters moeten goed geëvalueerd worden zodat we in eer en geweten hun opties al dan niet kunnen lichten. We hebben ook heel wat extra materiaal nodig : recht- en linksback, centrale verdediger, loper op het middenveld en nummer 10 zijn topprioriteiten, maar ook een puntenpakker in doel, een bijkomende duelkrachtige verdedigende middenvelder en een goaltjesdief (want Harbaoui vertrekt volgens mij zeker in juni) zijn geen overbodige luxe.

Tot slot mag het ganse bestuur en de sportieve cel zich eens deftig in vraag stellen. Waar is onze goede scouting van weleer? Vroeger konden we met een beperkt budget altijd onbekende witte merels binnenhalen, nu lijken het allemaal spelers die door een manager werden aangeboden. Ook de beperkte voetbalkennis binnen het bestuur en de sportieve cel is schrijnend, wie kent er iets van naast Dury? Het kan best dat Franky een probleem heeft met een medebeslisser, maar hij moet inzien dat het echt nodig is. Wat als hij er morgen niet meer is? Wil hij het niet inzien, dan moet hij maar zelf opstappen, want het post Dury tijdperk komt in alle geval iedere dag dichterbij. Al zou ik het liefst met hem nog enkele jaren verder doen, want hij bruist nog steeds van ambitie!

Online Koekenaas

  • Leden
  • Berichten: 2.624
  • Essevee!
Re: Speeldag 23 : 26/01/2019 - 20.00u : Sporting Lokeren - Essevee
« Reactie #129 Gepost op: januari 27, 2019, 03:54:57 pm »
Gisteren waren de 3 punten het enigste die telde, de manier waarop is gezien de omstandigheden bijzaak. Hopelijk kunnen we ons nu snel mathematisch redden en beginnen aan het huiswerk naar volgend seizoen.

Spelers als Pletinckx en eventueel de jonge Bjørdal en Soisalo zouden zoveel mogelijk ervaring moeten kunnen opdoen om te zien of we er volgend seizoen mee naar de oorlog kunnen trekken. Seck en Peeters moeten goed geëvalueerd worden zodat we in eer en geweten hun opties al dan niet kunnen lichten. We hebben ook heel wat extra materiaal nodig : recht- en linksback, centrale verdediger, loper op het middenveld en nummer 10 zijn topprioriteiten, maar ook een puntenpakker in doel, een bijkomende duelkrachtige verdedigende middenvelder en een goaltjesdief (want Harbaoui vertrekt volgens mij zeker in juni) zijn geen overbodige luxe.

Tot slot mag het ganse bestuur en de sportieve cel zich eens deftig in vraag stellen. Waar is onze goede scouting van weleer? Vroeger konden we met een beperkt budget altijd onbekende witte merels binnenhalen, nu lijken het allemaal spelers die door een manager werden aangeboden. Ook de beperkte voetbalkennis binnen het bestuur en de sportieve cel is schrijnend, wie kent er iets van naast Dury? Het kan best dat Franky een probleem heeft met een medebeslisser, maar hij moet inzien dat het echt nodig is. Wat als hij er morgen niet meer is? Wil hij het niet inzien, dan moet hij maar zelf opstappen, want het post Dury tijdperk komt in alle geval iedere dag dichterbij. Al zou ik het liefst met hem nog enkele jaren verder doen, want hij bruist nog steeds van ambitie!
2

Offline mogul

  • Leden
  • Berichten: 7.652
Re: Speeldag 23 : 26/01/2019 - 20.00u : Sporting Lokeren - Essevee
« Reactie #130 Gepost op: januari 27, 2019, 04:16:48 pm »
Iedereen is blij met de overwinning gisteren,de overwinning telt,dat is het belangrijkste,maar als je uw kop in t'zand wil steken,doe dat maar,ik doe dat niet.
We moeten dus zwijgen over de steeds weerkerende pijnpunten,anders zijn we geen echte supporters en negatievelingen.
Er zijn veel mensen die niet kunnen,willen discuteren,uw gedacht is niet hetzelfde als de mijne dus dan ga ik u verwijten naar de kop smijten;een zwartkijker,geen supporter of negatieveling of er wordt 'gebasht'.   Triestig spel!
« Laatst bewerkt op: januari 27, 2019, 04:28:39 pm door mogul »

Offline Porky

  • Leden
  • Berichten: 4.910
Re: Speeldag 23 : 26/01/2019 - 20.00u : Sporting Lokeren - Essevee
« Reactie #131 Gepost op: januari 27, 2019, 07:21:35 pm »
Gisteren waren de 3 punten het enigste die telde, de manier waarop is gezien de omstandigheden bijzaak. Hopelijk kunnen we ons nu snel mathematisch redden en beginnen aan het huiswerk naar volgend seizoen.

Spelers als Pletinckx en eventueel de jonge Bjørdal en Soisalo zouden zoveel mogelijk ervaring moeten kunnen opdoen om te zien of we er volgend seizoen mee naar de oorlog kunnen trekken. Seck en Peeters moeten goed geëvalueerd worden zodat we in eer en geweten hun opties al dan niet kunnen lichten. We hebben ook heel wat extra materiaal nodig : recht- en linksback, centrale verdediger, loper op het middenveld en nummer 10 zijn topprioriteiten, maar ook een puntenpakker in doel, een bijkomende duelkrachtige verdedigende middenvelder en een goaltjesdief (want Harbaoui vertrekt volgens mij zeker in juni) zijn geen overbodige luxe.

Tot slot mag het ganse bestuur en de sportieve cel zich eens deftig in vraag stellen. Waar is onze goede scouting van weleer? Vroeger konden we met een beperkt budget altijd onbekende witte merels binnenhalen, nu lijken het allemaal spelers die door een manager werden aangeboden. Ook de beperkte voetbalkennis binnen het bestuur en de sportieve cel is schrijnend, wie kent er iets van naast Dury? Het kan best dat Franky een probleem heeft met een medebeslisser, maar hij moet inzien dat het echt nodig is. Wat als hij er morgen niet meer is? Wil hij het niet inzien, dan moet hij maar zelf opstappen, want het post Dury tijdperk komt in alle geval iedere dag dichterbij. Al zou ik het liefst met hem nog enkele jaren verder doen, want hij bruist nog steeds van ambitie!
2

We zijn gered. OK.
Kan er geen spandoek gemaakt worden met een signaal richting bestuur.. Misschien denken ze dat ze Wel goed bezig zijn..

Offline belli

  • Leden
  • Berichten: 3.766
Re: Speeldag 23 : 26/01/2019 - 20.00u : Sporting Lokeren - Essevee
« Reactie #132 Gepost op: januari 27, 2019, 07:42:24 pm »
Voor volgend jaar hebben we n rechtsback: Walsh.
Koop misschien nog iets tijdens de winterstop voor volgend jaar.

Offline kristof

  • Leden
  • Berichten: 53
Re: Speeldag 23 : 26/01/2019 - 20.00u : Sporting Lokeren - Essevee
« Reactie #133 Gepost op: januari 30, 2019, 08:14:46 pm »