Auteur Topic: De Rode Duivels  (gelezen 235928 keer)

0 leden en 5 gasten bekijken dit topic.

Online Pringless

  • Gold Member
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 6.260
Re: De Rode Duivels
« Reactie #520 Gepost op: oktober 14, 2009, 06:50:18 pm »
Is de match vanavond te volgen op TV?
SV TILL I DIE

Offline Daredevil

  • Leden
  • Berichten: 593
Re: De Rode Duivels
« Reactie #521 Gepost op: oktober 14, 2009, 06:54:29 pm »
Is de match vanavond te volgen op TV?

yup
op VT4 vanaf 20.20 h
althans volgens de tv gids op de digicorder van telenet

don't shoot me if I'm wrong

Offline Wouter

  • Leden
  • Berichten: 1.771
Re: De Rode Duivels
« Reactie #522 Gepost op: oktober 14, 2009, 07:11:10 pm »
Met deskundige (??) commentaar van Eddy Snelders...

Offline svzw81

  • Leden
  • Berichten: 3.953
Re: De Rode Duivels
« Reactie #523 Gepost op: oktober 14, 2009, 10:02:16 pm »
en voor de zwevers na zaterdag : we staan weer met de voetjes terug op de aarde

conclusie : bij voetbal moeten resultaten  altijd op langere termijn bekeken worden, en nooit ophemelen of afbreken na 1 of 2 wedstrijden . mijns insziens kun je maar iets zeggen na een 5-tal wedstrijden, en dan nog ...

Offline SVZW.BE

  • Leden
  • Berichten: 1.565
  • webteam SV Zulte Waregem - svzw.be - essevee.be
    • SV Zulte Waregem
Re: De Rode Duivels
« Reactie #524 Gepost op: oktober 14, 2009, 11:01:50 pm »
En hopen dat VT4 zo weinig mogelijk de zendrechten aankoopt. Snelders zijn commentaar is inderdaad overdreven belachelijk !
Webteam SV Zulte Waregem

WAEREGHEM

  • Gast
Re: De Rode Duivels
« Reactie #525 Gepost op: oktober 14, 2009, 11:23:13 pm »
En hopen dat VT4 zo weinig mogelijk de zendrechten aankoopt. Snelders zijn commentaar is inderdaad overdreven belachelijk !

?

Ik weet niet of de wedstrijd erger was om aan te horen of om aan te zien.

Wat de wedstrijd betreft, een waste of time, als vanouds. Geen creativiteit, niks. Van Buyten, Mudingayi, Swerts, lachwekkend. De rest, geeuw.

Offline Rafa

  • Leden
  • Berichten: 1.325
Re: De Rode Duivels
« Reactie #526 Gepost op: oktober 15, 2009, 07:52:14 am »
En de Estse superster Tarmo Neemelo deed dan nog niet mee... De Tarmonator had waarschijnlijk geen zin om maar tegen de Belgjes te spelen.
Chance dat er nog mannen van het "Rafa-kaliber" rondlopen op de Esseveematchen...ge zou der anders depressief van worden. - Fredje

Offline Massaker

  • Leden
  • Berichten: 1.222
Re: De Rode Duivels
« Reactie #527 Gepost op: oktober 15, 2009, 08:30:03 am »
En de Estse superster Tarmo Neemelo deed dan nog niet mee... De Tarmonator had waarschijnlijk geen zin om maar tegen de Belgjes te spelen.
Met Tarmo erbij was het waarschijnlijk nog meer geweest  ;D ;D ;D ;D

Offline mutombo

  • Leden
  • Berichten: 564
Re: De Rode Duivels
« Reactie #528 Gepost op: oktober 15, 2009, 09:40:49 am »
Dury had gelijk toen hij waarschuwde voor het wauw-gevoel...

WAEREGHEM

  • Gast
Re: De Rode Duivels
« Reactie #529 Gepost op: oktober 15, 2009, 12:38:10 pm »
Dury had gelijk toen hij waarschuwde voor het wauw-gevoel...

Dat zag je natuurlijk zo aankomen. De omstandigheden bij de wedstrijd tegen Turkije waren perfect. De Turken hoorden net dat ze al uitgeschakeld waren, terwijl de Belgen zich allemaal wilden tonen aan hun nieuwe bondscoach (die in korte tijd weldegelijk zorgde voor een nieuw klimaat rond onze Duiveltjes). Veel inzet, vechten voor elkaar, goed blok, twee doelpunten. Iedereen zag (ergens wel terecht) meteen de hand van Advocaat, maar waar was die gisteren? Misschien overdrijven we wel met al onze fameuze talenten. Ik ben heel benieuwd wie Dick gaat laten vallen en wie hij er bij zal nemen.


-------------------------------BAILLY--------------------------------

--------VDB------KOMPANY------VERMAELEN------POCOGNOLI---------

--------------VERTONGHEN----------------FELLAINI-------------------

-------------------------------DEFOUR-------------------------------

-------HAZARD----------------------------------------DEMBELE-------

-------------------------------MPENZA--------------------------------



VDB, ook al ben ik er geen zo'n groot fan van, maar wie anders? Kompany en Vermaelen lijkt me logisch, Van Buyten was gisteren weer eens verschrikkelijk. Pocognoli, of Lombaerts, twee degelijke spelers. Vertonghen en Fellaini voor duelkracht, Defour ervoor om het overzicht te behouden. Hazard en Dembel? zoveel mogelijk in een vrije rol, kunnen ook wisselen van plaats denk ik. M'penza, of Sonck, of Sutterke voorin, hangt er vanaf hoe je speelt neem ik aan.


Offline Wouter

  • Leden
  • Berichten: 1.771
Re: De Rode Duivels
« Reactie #530 Gepost op: oktober 15, 2009, 12:51:26 pm »
Over Van Buyten: ik vraag me af of Duitse spitsen misschien nooit voor hun man komen. De voorzet van die 14 was wel knap, maar nog redelijk lang onderweg. Je dan laten kloppen in de lucht is ronduit zielig.
Iedere pass die Dikke Daniel ook gaf was goed, zolang die pass over minder dan 5 meter kon gegeven worden. Vanaf het moment dat hij verder moest, werd het iets moeilijker.
Oh ja, Lamah?? ...  :o

Offline SVZW.BE

  • Leden
  • Berichten: 1.565
  • webteam SV Zulte Waregem - svzw.be - essevee.be
    • SV Zulte Waregem
Re: De Rode Duivels
« Reactie #531 Gepost op: oktober 15, 2009, 02:13:12 pm »
Misschien een rare opvatting, maar de Duivels hebben spelers nodig zoals Meertie ...
Webteam SV Zulte Waregem

Offline Massaker

  • Leden
  • Berichten: 1.222
Re: De Rode Duivels
« Reactie #532 Gepost op: oktober 15, 2009, 02:35:37 pm »
Misschien een rare opvatting, maar de Duivels hebben spelers nodig zoals Meertie ...
Dit zeg ik nu al m??nden! Goed gezien! Kampfgeist gvdmme ! Geen dartele hindes en hertenkalfjes meer in de wei maar briesende stieren die vechten voor elke bal en elke m? !

Offline Rafa

  • Leden
  • Berichten: 1.325
Re: De Rode Duivels
« Reactie #533 Gepost op: oktober 15, 2009, 06:51:56 pm »
Spelers die internationaal meekunnen ?n zo'n mentaliteit hebben, zijn er gewoon niet in Belgi?. Fellaini en Vermaelen hebben die mentaliteit, maar de ene is niet volwassen genoeg om te zien dat hij een ploeg moet dragen & de andere is topklasse maar coacht niet genoeg als kapitein. Advocaat hoopte volgens mij dat Mpenza die rol zou vervullen, maar in Estland toonde den Emile dat hij daar goed zit in Zwitserland.

Conclusie: ik ben content dat ze verloren hebben, zo krijg ik (samen met Dury dan zeker?) mijn gelijk na zaterdag.  ;)
Chance dat er nog mannen van het "Rafa-kaliber" rondlopen op de Esseveematchen...ge zou der anders depressief van worden. - Fredje

Offline Glitch.

  • Leden
  • Berichten: 2.057
Re: De Rode Duivels
« Reactie #534 Gepost op: oktober 15, 2009, 07:21:33 pm »
Misschien een rare opvatting, maar de Duivels hebben spelers nodig zoals Meertie ...

Voila! Ook ik zeg dit al zolang. Vechtlust en inzet.
Denk ook es terug aan onzen Luc (Millecamps). Met hart en ziel er keihard ervoor gaan.
-SVZW Forever-

Online Pringless

  • Gold Member
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 6.260
Re: De Rode Duivels
« Reactie #535 Gepost op: oktober 15, 2009, 09:49:41 pm »
Misschien een rare opvatting, maar de Duivels hebben spelers nodig zoals Meertie ...

Voila! Ook ik zeg dit al zolang. Vechtlust en inzet.
Denk ook es terug aan onzen Luc (Millecamps). Met hart en ziel er keihard ervoor gaan.
Nu niet gaan beweren dat ze Meert moeten oproepen eh.
SV TILL I DIE

Offline Rafa

  • Leden
  • Berichten: 1.325
Re: De Rode Duivels
« Reactie #536 Gepost op: oktober 15, 2009, 10:12:56 pm »
Misschien een rare opvatting, maar de Duivels hebben spelers nodig zoals Meertie ...

Voila! Ook ik zeg dit al zolang. Vechtlust en inzet.
Denk ook es terug aan onzen Luc (Millecamps). Met hart en ziel er keihard ervoor gaan.
Nu niet gaan beweren dat ze Meert moeten oproepen eh.

Meert niet alleen! Jorgo, Sengier & Dhaemers, Hondenlul Janssens, Vigil, Leleu en De Brul moeten er nog inkomen.

Ik zou spelen met
============================ Sengier ============================
======= De Brul ================ Leleu ================ Janssens =====
======== Jorgo ================= Vigil ================ Dhaemers ====
============================= Meert ============================
====================== Hein === Hein === Hein ======================

En die 3x Hein is geen fout, if you know what I mean...
Chance dat er nog mannen van het "Rafa-kaliber" rondlopen op de Esseveematchen...ge zou der anders depressief van worden. - Fredje

Offline M.

  • Leden
  • Berichten: 1.019
Re: De Rode Duivels
« Reactie #537 Gepost op: oktober 15, 2009, 10:13:48 pm »
Rafa, kleine opmerking..
Vigil is geen Belg:)

Offline Rafa

  • Leden
  • Berichten: 1.325
Re: De Rode Duivels
« Reactie #538 Gepost op: oktober 15, 2009, 10:15:38 pm »
Rafa, kleine opmerking..
Vigil is geen Belg:)

Nog een kleine opmerking: Leleu, Janssens voetballen niet meer, Jorgo heeft nooit kunnen voetballen. Het was een mopje om het op te fleuren. Het zal niet meer gebeuren, collega. :(
Chance dat er nog mannen van het "Rafa-kaliber" rondlopen op de Esseveematchen...ge zou der anders depressief van worden. - Fredje

Offline svzw81

  • Leden
  • Berichten: 3.953
Re: De Rode Duivels
« Reactie #539 Gepost op: oktober 15, 2009, 10:52:17 pm »
Rafa, kleine opmerking..
Vigil is geen Belg:)



Nog een kleine opmerking: Leleu, Janssens voetballen niet meer, Jorgo heeft nooit kunnen voetballen. Het was een mopje om het op te fleuren. Het zal niet meer gebeuren, collega. :(

en heeft die geen caps gekregen voor peru of zo ? dus kan ook niet voor ons spelen indien hij genaturaliseert zou wordne ...