Auteur Topic: [VB] PO 2 : KVK - Essevee (zat 16/04)  (gelezen 9439 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Thraso

  • Leden
  • Berichten: 1.704
Re:[VB] PO 2 : KVK - Essevee (zat 16/04)
« Reactie #60 Gepost op: april 21, 2011, 01:53:19 pm »
Er is hier maar 1 iemand die gelijk heeft en het is Rafa.

Over die 4 goals die hij dan al maakte: Het waren stuk voor stuk inleggertjes... Als hij dan echt zo goed is moest hij toch al zeker 8 doelpunten ofzo hebben, want hij heeft er toch al heel wat laten liggen. Chevalier is gewoon nen idioot die niet verdiend in een ploeg als Zulte Waregem te spelen... Brengt amper iets bij, want het enige dat hij kan is lopen... Een man kan hij niet voorbij en al zijn voorzetten komen bij een speler van de tegenstand terecht... Daarnaast heeft hij een rotkarakter en denkt hij dat hij alles is...

Ik versta echt niet hoe hier nog mensen supporter kunnen zijn van Chevalier...

Diene idioot schoot er vorig seizoen zelfs 13 inleggertjes in.

En dit seizoen ligt hij aan de basis van minstens 10 doelpunten (4 rechtstreeks en 6 assists).

Ik zou graag eens je alternatieven horen voor op zijn flank ?n welke prestaties die al geleverd heeft dit seizoen.

Soit, wat baten kaars en bril, als den uil niet zienen wil.

Offline pamfluit

  • Leden
  • Berichten: 1.601
Re:[VB] PO 2 : KVK - Essevee (zat 16/04)
« Reactie #61 Gepost op: april 21, 2011, 02:49:40 pm »
Er is hier maar 1 iemand die gelijk heeft en het is Rafa.

Over die 4 goals die hij dan al maakte: Het waren stuk voor stuk inleggertjes... Als hij dan echt zo goed is moest hij toch al zeker 8 doelpunten ofzo hebben, want hij heeft er toch al heel wat laten liggen. Chevalier is gewoon nen idioot die niet verdiend in een ploeg als Zulte Waregem te spelen... Brengt amper iets bij, want het enige dat hij kan is lopen... Een man kan hij niet voorbij en al zijn voorzetten komen bij een speler van de tegenstand terecht... Daarnaast heeft hij een rotkarakter en denkt hij dat hij alles is...

Ik versta echt niet hoe hier nog mensen supporter kunnen zijn van Chevalier...

Diene idioot schoot er vorig seizoen zelfs 13 inleggertjes in.

En dit seizoen ligt hij aan de basis van minstens 10 doelpunten (4 rechtstreeks en 6 assists).

Ik zou graag eens je alternatieven horen voor op zijn flank ?n welke prestaties die al geleverd heeft dit seizoen.

Soit, wat baten kaars en bril, als den uil niet zienen wil.


Ga je nu weer beginnen over vorig seizoen? Vorig seizoen was er Berrier... Nu NIET en wellicht nooit meer ook!

Hoeveel heeft habibou er....

Offline Wouter

  • Leden
  • Berichten: 1.771
Re:[VB] PO 2 : KVK - Essevee (zat 16/04)
« Reactie #62 Gepost op: april 21, 2011, 02:51:59 pm »
Allez, allemaal drie 'weeskegroetjes' en zeven keer 'Kumbaya my lord' tope zingen en morgen pakken we de nekken in. Voil? :)

Offline Thraso

  • Leden
  • Berichten: 1.704
Re:[VB] PO 2 : KVK - Essevee (zat 16/04)
« Reactie #63 Gepost op: april 21, 2011, 03:13:56 pm »
Typisch voor vakantieperiodes dat puberkes hier hun fel ongemanierd bekske openzetten zeker ?
Behoorlijk beschamend vind ik ! 
Chevalier heeft idd zijn beperkingen maar voor een middenmotorke met zeer beperkte middelen
van een minuscul landje valt dat best mee. 

Amen.

Offline pamfluit

  • Leden
  • Berichten: 1.601
Re:[VB] PO 2 : KVK - Essevee (zat 16/04)
« Reactie #64 Gepost op: april 21, 2011, 03:44:52 pm »
Toch jammer dat je denkt dat ik dan nog zo'n 15-jarig puberke zou zijn...

Die puberkes hebben de verplaatsingen naar Estempuis en dergelijke niet meegemaakt denk ik:)

fox

  • Gast
Re:[VB] PO 2 : KVK - Essevee (zat 16/04)
« Reactie #65 Gepost op: april 21, 2011, 04:05:32 pm »
Toch jammer dat je denkt dat ik dan nog zo'n 15-jarig puberke zou zijn...

Die puberkes hebben de verplaatsingen naar Estempuis en dergelijke niet meegemaakt denk ik:)

Dat lijkt me voornamelijk jammer voor u. Vreemd dat u zich geen vragen stelt waarom mensen dat denken.

Offline Rafa

  • Leden
  • Berichten: 1.325
Re:[VB] PO 2 : KVK - Essevee (zat 16/04)
« Reactie #66 Gepost op: april 23, 2011, 12:23:30 pm »
Met alle respect: Teddy is een omhooggevallen vedette en gisteren toonde hij weer wat ik zei. Veel goeie wil, weinig tot geen goeie acties, voorzetten op goed geluk, veel te veel waarde hechten aan eigen doelpunten (en er geen maken).

Moet daar echt over gediscussieerd worden? Er valt iets uit te halen, maar niet in zijn huidige rol. Waarom gebruikt een coach met tonnen ervaring hem niet als supersub? Het trekt nu gewoon op de ballen, maar hij krijgt de verkeerde rol... Veel meer nuanceren kan ik niet, dus Thraso en fox... Ge gaat er mee moeten leven.

Ik had gisteren geen paardenflappen aan en samen met cb_cm heb ik positieve punten gezocht van Teddy gisteren. Hebben jullie er WEL gevonden door jullie roze Teddybril? Ik heb mijn best gedaan, maar sorry... Enige pluspunt was gewoon het feit dat hij vervangen werd door LUTTE.

Voor de rest: geslaagde ticketactie voor de 300 jeugdspelertjes die de paasstage meemaakten, lekker weertje en KVK op de fles. Made my day!
Chance dat er nog mannen van het "Rafa-kaliber" rondlopen op de Esseveematchen...ge zou der anders depressief van worden. - Fredje

Offline sv_forever

  • Leden
  • Berichten: 3.182
Re:[VB] PO 2 : KVK - Essevee (zat 16/04)
« Reactie #67 Gepost op: april 23, 2011, 12:25:25 pm »
Ik heb er gezien. Teddy heeft in het begin van de wedstrijd een aantal puike acties gemaakt, waarbij hij zelfs een speler of 4 omspeelde. Toen hoorde ik niks, maar wel toen Teddy een tijdje later zijn eerste bal kwijtspeelde. Dan hoorde ik wel het publiek. Jammer.

Offline EAGLE

  • Leden
  • Berichten: 2.345
Re:[VB] PO 2 : KVK - Essevee (zat 16/04)
« Reactie #68 Gepost op: april 23, 2011, 12:41:12 pm »
Ik heb er gezien. Teddy heeft in het begin van de wedstrijd een aantal puike acties gemaakt, waarbij hij zelfs een speler of 4 omspeelde. Toen hoorde ik niks, maar wel toen Teddy een tijdje later zijn eerste bal kwijtspeelde. Dan hoorde ik wel het publiek. Jammer.
1actie in 90min....
Kijk eens naar de andere dingen, hij krijgt een pass van Tamsin, draait zich om maar loopt zich weer vast, wie zijn fout was het?? Die van Tamsin, hij stond daar weer te gesticuleren.
Broos kon er ook niet mee lachen, hij kwam meermaals boos uit zijn kot door de Nonchalance van Hyland en de onkunde en de gebaren van Teddy

Offline Glitch.

  • Leden
  • Berichten: 2.057
Re:[VB] PO 2 : KVK - Essevee (zat 16/04)
« Reactie #69 Gepost op: april 23, 2011, 12:51:34 pm »
Roelandts ook duidelijk zwaar ontgoocheld, na de wedstrijd. Wou ons niet komen groeten, rechtstreeks kleedkamer.
-SVZW Forever-

Offline EAGLE

  • Leden
  • Berichten: 2.345
Re:[VB] PO 2 : KVK - Essevee (zat 16/04)
« Reactie #70 Gepost op: april 23, 2011, 12:55:14 pm »
Roelandts ook duidelijk zwaar ontgoocheld, na de wedstrijd. Wou ons niet komen groeten, rechtstreeks kleedkamer.

Kan ik begrijpen.
Laat dan een Niels Vandenbroucke ofzo invallen in zijn plaats.

Offline sv_forever

  • Leden
  • Berichten: 3.182
Re:[VB] PO 2 : KVK - Essevee (zat 16/04)
« Reactie #71 Gepost op: april 23, 2011, 02:03:59 pm »
Ik heb er gezien. Teddy heeft in het begin van de wedstrijd een aantal puike acties gemaakt, waarbij hij zelfs een speler of 4 omspeelde. Toen hoorde ik niks, maar wel toen Teddy een tijdje later zijn eerste bal kwijtspeelde. Dan hoorde ik wel het publiek. Jammer.
1actie in 90min....
Kijk eens naar de andere dingen, hij krijgt een pass van Tamsin, draait zich om maar loopt zich weer vast, wie zijn fout was het?? Die van Tamsin, hij stond daar weer te gesticuleren.
Broos kon er ook niet mee lachen, hij kwam meermaals boos uit zijn kot door de Nonchalance van Hyland en de onkunde en de gebaren van Teddy

Nope, het waren meerdere acties hoor. Wel liep hij in de 2de helft constant te veel naar achter, ipv richting doel. Dat is een feit. Maar ik kan me perfect inbeelden dat daar ver aan de overkant mensen zaten die het van dichtbij zagen en goed zagen wie die schitterende acties deed. Ik dacht dat het Delaplace was, maar het was Teddy zijn nummer. Die mensen konden dat goed zien. In vak R stond iedereen met schoenen te zwaaien of waren ze een feestje aan het bouwen. De 2de helft van Teddy verviel hij dan weer in zijn oude gewoontes. Dat is waar en dan deed hij dat voor ons neus, terwijl het iets rustiger was en iedereen op zijn gemak aan het kijken was.

Ik blijf er bij. Aan de rust vond ik dat Teddy een puike match speelde. 2de helft was wat minder.

Offline Wouter

  • Leden
  • Berichten: 1.771
Re:[VB] PO 2 : KVK - Essevee (zat 16/04)
« Reactie #72 Gepost op: april 23, 2011, 02:17:43 pm »
Ik ben nu geen professor in de voetballerij en heb het vaak bij het verkeerde eind (zo hebben Matton en Delaplace mij gisteren eindelijk voetballistisch op mijn plek gezet door beide een zeer goede match te spelen, terwijl ik al weken verkondig dat ze uit het team moeten...), maar ik denk dat gisteren een blinde kon zien dat Teddy (misschien samen met Tamsin) de 'weakest link' was in het team. Zaniken en zeuren als de beste, maar niets van rendement. Voorzetten die op niets trekken, kansen missen en inderdaad eens vier man dribbelen... om daarna zijn bal te verliezen!

Offline sv_forever

  • Leden
  • Berichten: 3.182
Re:[VB] PO 2 : KVK - Essevee (zat 16/04)
« Reactie #73 Gepost op: april 23, 2011, 03:03:08 pm »
Ik ben nu geen professor in de voetballerij en heb het vaak bij het verkeerde eind (zo hebben Matton en Delaplace mij gisteren eindelijk voetballistisch op mijn plek gezet door beide een zeer goede match te spelen, terwijl ik al weken verkondig dat ze uit het team moeten...), maar ik denk dat gisteren een blinde kon zien dat Teddy (misschien samen met Tamsin) de 'weakest link' was in het team. Zaniken en zeuren als de beste, maar niets van rendement. Voorzetten die op niets trekken, kansen missen en inderdaad eens vier man dribbelen... om daarna zijn bal te verliezen!

Ola, hij heeft zijn bal toen niet verloren hoor. ;)

Offline Thraso

  • Leden
  • Berichten: 1.704
Re:[VB] PO 2 : KVK - Essevee (zat 16/04)
« Reactie #74 Gepost op: april 23, 2011, 03:20:31 pm »
Met alle respect: Teddy is een omhooggevallen vedette en gisteren toonde hij weer wat ik zei. Veel goeie wil, weinig tot geen goeie acties, voorzetten op goed geluk, veel te veel waarde hechten aan eigen doelpunten (en er geen maken).

Moet daar echt over gediscussieerd worden? Er valt iets uit te halen, maar niet in zijn huidige rol. Waarom gebruikt een coach met tonnen ervaring hem niet als supersub? Het trekt nu gewoon op de ballen, maar hij krijgt de verkeerde rol... Veel meer nuanceren kan ik niet, dus Thraso en fox... Ge gaat er mee moeten leven.

Ik had gisteren geen paardenflappen aan en samen met cb_cm heb ik positieve punten gezocht van Teddy gisteren. Hebben jullie er WEL gevonden door jullie roze Teddybril? Ik heb mijn best gedaan, maar sorry... Enige pluspunt was gewoon het feit dat hij vervangen werd door LUTTE.

Voor de rest: geslaagde ticketactie voor de 300 jeugdspelertjes die de paasstage meemaakten, lekker weertje en KVK op de fles. Made my day!

Met alle respect, maar gij zijt dan een beetje de omhooggevallen vedette van dit forum zeker die denkt dat hij de waarheid in pacht heeft, deze ten allen tijde moet verkondigen en niet kan verdragen dat een andere forumlid er een andere opinie op na houdt?

Teddy heeft een basisplaats, of jij daar nu mee kan omgaan of niet. Dat hij gisteren niet zijn beste match achter de rug had, kan niemand ontkennen. Maar ik hoor je bijv. niet zagen over de prestatie van Matton deze keer, terwijl hij vorige week volgens u op geen "bal kan stampen".

Het belangrijkste wat ik onthouden heb, is dat er minstens twee spelers van Waregem Teddy gingen troosten toen hij vervangen werd. Dat bewijst dat zijn ploegmaats hem steunen. Hopelijk besef jij evenzeer dat je met een team wint of verliest en niet individueel. Je kan zo elke week der iemand uitpikken. Dat jij een probleem hebt met Chevalier is uw (duidelijke) mening uiteraard, maar je moet hem niet elke keer nodeloos komen aanvallen.

Het belangrijkste is dat we 2 keer hebben gewonnen als team van Kortrijk.

Offline Rafa

  • Leden
  • Berichten: 1.325
Re:[VB] PO 2 : KVK - Essevee (zat 16/04)
« Reactie #75 Gepost op: april 23, 2011, 03:44:39 pm »
Met alle respect: ...

Voor de rest: geslaagde ticketactie voor de 300 jeugdspelertjes die de paasstage meemaakten, lekker weertje en KVK op de fles. Made my day!

Met alle respect, maar gij zijt dan een beetje de omhooggevallen vedette van dit forum zeker die denkt dat hij de waarheid in pacht heeft, deze ten allen tijde moet verkondigen en niet kan verdragen dat een andere forumlid er een andere opinie op na houdt?

Teddy heeft een basisplaats, of jij daar nu mee kan omgaan of niet. Dat hij gisteren niet zijn beste match achter de rug had, kan niemand ontkennen. Maar ik hoor je bijv. niet zagen over de prestatie van Matton deze keer, terwijl hij vorige week volgens u op geen "bal kan stampen".

Het belangrijkste wat ik onthouden heb, is dat er minstens twee spelers van Waregem Teddy gingen troosten toen hij vervangen werd. Dat bewijst dat zijn ploegmaats hem steunen. Hopelijk besef jij evenzeer dat je met een team wint of verliest en niet individueel. Je kan zo elke week der iemand uitpikken. Dat jij een probleem hebt met Chevalier is uw (duidelijke) mening uiteraard, maar je moet hem niet elke keer nodeloos komen aanvallen.

Het belangrijkste is dat we 2 keer hebben gewonnen als team van Kortrijk.

Met alle respect: ik probeer nog te nuanceren door te zeggen dat hij misschien als supersub w?l kan overtuigen. Jouw verwijt naar mij is dat ik enkel de negatieve dingen zie, maar ik verwijt jou dan dat je moet eerlijk zijn met jezelf en toegeven dat hij slecht was. Ik heb hier ook al gezegd dat Teddy een goeie match speelt, of mag dat niet van u?

Trouwens, zelfs leerkracht Wouter geeft mij gelijk. En leerkrachten hebben altijd gelijk.

Matton speelt gisteren goed. In Kortrijk en de weken daarvoor was hij erbarmelijk slecht, op het pijnlijke af. Mag dat gezegd worden van u, of niet?

Het belangrijkste wat ik onthouden heb, is dat er minstens 1000 supporters van Essevee LUTTE riepen toen hij nog van het veld aan het gaan was. Bent u het daar mee eens? Die twee spelers hebben hem gewoon in toom gehouden, waarom zouden ze hem troosten nadat hij zowat iedereen bepreekt heeft met beide armen in de lucht? Mag ik u vragen om na te denken of u zichzelf niets probeert wijs te maken?

En eerlijk: zowel op het veld als naast het veld heb ik een probleem met Teddy. Mag dat niet dan?

Ik besef dat je met een team wint of verliest, maar een team bestaat uit elf spelers. Meestal kaart ik met enkele andere forumgebruikers na over de wedstrijd, raar dat onze meningen altijd overeenkomen en altijd botsen met sommige pipo's mensen hier. Mag dat van u of... ?

Kijk eens hoe verdraagzaam ik juist ben geweest! Ik heb alle moeite gedaan om zoveel mogelijk keer te vragen of mijn woorden toelaatbaar waren. Hoe kunt gij mij een omhooggevallen vedette noemen die de waarheid in pacht heeft? Ik heb net veel respect voor (het horen van) uw mening! Niet direct voor uw mening, maar ik doe toch de moeite om te luisteren he? :)

En nu allemaal vollen BAK (of wordt vodka enkel verkocht per FLES?) achter Teddy Chevalier, notre h?ros.
Chance dat er nog mannen van het "Rafa-kaliber" rondlopen op de Esseveematchen...ge zou der anders depressief van worden. - Fredje

Offline fozie

  • Leden
  • Berichten: 1.843
  • Mr Gold
Re:[VB] PO 2 : KVK - Essevee (zat 16/04)
« Reactie #76 Gepost op: april 23, 2011, 05:34:43 pm »
Mooie verdiende overwinning !!

zeer goed; Muyters,Minne,Delaplace,Dhaene.
Tamsin vond ik ook niet zo slecht,kreeg veel ballen waaronder enkele slechte maar hij probeert toch steeds een opening naar voor te vinden.
Hyland weinig overtuigend.
Teddy was nergens buiten een paar goede passes,had ook wel wat pech(voorzet tegen hand moest toch penalty zijn !)
Arbiter en lijnrechter deden hun best om ons in de zak te zetten...kaart voor Habib belachelijk.

@rafa;volgens mij was het eender in wiens plaats lutte kwam...het applaus was voor lutte en niet tegen teddy...(denk ik)

Offline sv_forever

  • Leden
  • Berichten: 3.182
Re:[VB] PO 2 : KVK - Essevee (zat 16/04)
« Reactie #77 Gepost op: april 23, 2011, 06:05:13 pm »
@rafa;volgens mij was het eender in wiens plaats lutte kwam...het applaus was voor lutte en niet tegen teddy...(denk ik)

Yep inderdaad, aangezien Lutte aan zijn laatste matchen bezig is, is het niet meer dan logisch dat iedereen hem nogmaals luidkeels wil aanmoedigen.

Online gva

  • Leden
  • Berichten: 570
Re:[VB] PO 2 : KVK - Essevee (zat 16/04)
« Reactie #78 Gepost op: april 23, 2011, 06:44:03 pm »
klassewedstrijd van matton, mag ook eens gezegd worden !!!

Offline EAGLE

  • Leden
  • Berichten: 2.345
Re:[VB] PO 2 : KVK - Essevee (zat 16/04)
« Reactie #79 Gepost op: april 24, 2011, 12:39:17 am »
klassewedstrijd van matton, mag ook eens gezegd worden !!!

Laten we het houden bij een klasse laatste 25 minuten