Auteur Topic: [NB] KV Krotrijk - Essevee  (gelezen 7151 keer)

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Boer Boerie

  • Gast
Re:[NB] KV Krotrijk - Essevee
« Reactie #40 Gepost op: maart 20, 2011, 08:30:17 pm »
We moeten niet kijken wa KVK moet kopen en doen volgend seizoen, maar we moeten naar ons zelf kijken!
Nee da klopt volledig, 100% gelijk daarin, ma das voor in topic Transfers e ;)

Offline rassing

  • Leden
  • Berichten: 32
Re:[NB] KV Krotrijk - Essevee
« Reactie #41 Gepost op: maart 20, 2011, 08:38:15 pm »
sfeer was dik in orde !  :)
Grapjas... Ondanks een 0-2 tussenstand hebben we jullie (maximum 400 man, van successupporters gesproken) amper gehoord. Over het sportieve dan: SVzw heeft niets meer te winnen of te verliezen en dan nog vanaf minuut 1 kiezen voor antivoetbal. Een prestatie om trots op te zijn. Zelfs met een man meer slaagt Svzw er zelfs niet in om een geslaagde counter te cre?eren... Ocharme...

lol na e 5-0 pandoering stond er de volgende keer nog minder volk van kortrik in waregem.
eens zien of de scheids een rapport opmaakt van de projectielen die richting bossut vlogen.
een  nieuw stadio willen , en het huidig zelf op nog geen 80% uitverkocht krijge een waar lachtertjen.
OF een verslag tegen die onnozelaar die tot 2 keer een bal , die buitengegaan was,keihard naar een Kortrijksplere gooide en daarop zijn beker leeggoot op die speler. Grootse supporter !!!

Offline Pringless

  • Gold Member
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 6.286
Re:[NB] KV Krotrijk - Essevee
« Reactie #42 Gepost op: maart 20, 2011, 09:31:18 pm »
In de 1e helft was er ook een opstootje tussen bokila en een kvk speler. Waarbij de kvk speler nasloeg op bokila. Raar genoeg kregen ze elk een gele kaart..
SV TILL I DIE

Offline pamfluit

  • Leden
  • Berichten: 1.601
Re:[NB] KV Krotrijk - Essevee
« Reactie #43 Gepost op: maart 20, 2011, 09:44:16 pm »
Is het niet zo dat als Cercle Brugge wint van Charleroi Woensdag dat Kortrijk nog in onze Poule terecht komt?

Momenteel
Westerlo
Cercle Brugge
Zulte Waregem
Germinal Beerschot

Offline Nico the master

  • Leden
  • Berichten: 1.914
Re:[NB] KV Krotrijk - Essevee
« Reactie #44 Gepost op: maart 20, 2011, 09:54:53 pm »
Is het niet zo dat als Cercle Brugge wint van Charleroi Woensdag dat Kortrijk nog in onze Poule terecht komt?

Momenteel
Westerlo
Cercle Brugge
Zulte Waregem
Germinal Beerschot

Als Cercle wint, zitten ze in onze poule. Speelt Cercle gelijk/verliest het dan is het Kortrijk. Althans dat heb ik de krant gelezen.

Offline pamfluit

  • Leden
  • Berichten: 1.601
Re:[NB] KV Krotrijk - Essevee
« Reactie #45 Gepost op: maart 20, 2011, 10:08:57 pm »
Hmmm

het is toch 7-9-12-14 en 8-10-11-13?

Momenteel staat Cercle tiende, maar als ze winnen springen ze over Kortrijk, naar plaats 9


Offline antiekske

  • Leden
  • Berichten: 58
Re:[NB] KV Krotrijk - Essevee
« Reactie #46 Gepost op: maart 20, 2011, 10:17:33 pm »
Als we in dezelfde poule terechtkomen (en Cercle wint), is de eerste wedstrijd meteen... KVK-SVZW.

Offline Massaker

  • Leden
  • Berichten: 1.222
Re:[NB] KV Krotrijk - Essevee
« Reactie #47 Gepost op: maart 20, 2011, 10:20:52 pm »
Bedankt heren boer voor de aanwezigheid. Het was geen onvergetelijke derby ma plezant was het wel. Tot de volgende!

Oja, voetballen heb je niet gedaan maar wel twee keer gescoord. Zowat het tegenovergestelde van wat wij al heel et jaar te zien krijgen, veel voetbal, weinig goals. Habibou vond ik nie slecht. Sammy ... dringend andere lucht nodig da manneke want de goede keeper die hij ooit was is hij al lang niet meer en dat ligt enkel aan zijn motivatie.
Ik herinner mij zo'n wedstrijd aan de gaverbeek: Glen die 2x uittrapt en er wordt gescoord... Voor de rest overklasten w?j jullie toen.
Jullie waren beter deze keer. Maar wie wil winnen, moet minimum 1x meer scoren dan de tegenstander...

Offline Nico the master

  • Leden
  • Berichten: 1.914
Re:[NB] KV Krotrijk - Essevee
« Reactie #48 Gepost op: maart 20, 2011, 10:39:21 pm »
Hmmm

het is toch 7-9-12-14 en 8-10-11-13?

Momenteel staat Cercle tiende, maar als ze winnen springen ze over Kortrijk, naar plaats 9





Met de huidige stand zien de poules van Play-off 2 er als volgt uit:

Poule A: KV Mechelen, Cercle Brugge, STVV en Eupen
Poule B: Westerlo, Kortrijk, Zulte Waregem en Germinal Beerschot


De verdeling is dit jaar aangepast naar 8 - 9 - 11 - 13  (en 7 - 10 - 12 - 14) dan blijkbaar? ???

Offline Naessens C

  • Leden
  • Berichten: 2.958
  • We pakken ze. Één voor één.
Re:[NB] KV Krotrijk - Essevee
« Reactie #49 Gepost op: maart 20, 2011, 11:06:17 pm »
 Met Westerlo, GBA en Cercle in onze poule zie ik onze winstkansen wel wat hoger in... Maar een dubbel streektreffen is natuurlijk ook plezant  8)

Vergeet niet dat Cercle 3 pten kwijtgespeeld is, ze moeten die nog terugverdienen volgende week.

Offline EAGLE

  • Leden
  • Berichten: 2.345
Re:[NB] KV Krotrijk - Essevee
« Reactie #50 Gepost op: maart 20, 2011, 11:06:39 pm »
Ja ik dacht dat Mechelen bij ons zou zitten.

Offline Nico the master

  • Leden
  • Berichten: 1.914
Re:[NB] KV Krotrijk - Essevee
« Reactie #51 Gepost op: maart 20, 2011, 11:17:01 pm »
Ja ik dacht dat Mechelen bij ons zou zitten.
Op het kalenderke van in het begin van het seizoen staat het ook zo: 8 - 10 - 11 - 13.
En dus is onze eerste match in Play-off B misschien Kortrijk - Essevee ;D
« Laatst bewerkt op: maart 20, 2011, 11:35:16 pm door Nico the master »

Offline geert

  • Leden
  • Berichten: 449
  • Live the moment
Re:[NB] KV Krotrijk - Essevee
« Reactie #52 Gepost op: maart 20, 2011, 11:33:58 pm »
Bedankt heren boer voor de aanwezigheid. Het was geen onvergetelijke derby ma plezant was het wel. Tot de volgende!

Oja, voetballen heb je niet gedaan maar wel twee keer gescoord. Zowat het tegenovergestelde van wat wij al heel et jaar te zien krijgen, veel voetbal, weinig goals. Habibou vond ik nie slecht. Sammy ... dringend andere lucht nodig da manneke want de goede keeper die hij ooit was is hij al lang niet meer en dat ligt enkel aan zijn motivatie.
Ik herinner mij zo'n wedstrijd aan de gaverbeek: Glen die 2x uittrapt en er wordt gescoord... Voor de rest overklasten w?j jullie toen.
Jullie waren beter deze keer. Maar wie wil winnen, moet minimum 1x meer scoren dan de tegenstander...
;)   FACTS...

Offline sv_forever

  • Leden
  • Berichten: 3.182
Re:[NB] KV Krotrijk - Essevee
« Reactie #53 Gepost op: maart 21, 2011, 10:13:02 am »
Ik zou blij zijn met een groep met Cercle, Westerlo en GBA. Ik wil geen matchen zien tegen Mechelen, want dat is alleen antivoetbal van een troep dikkenekken. Van het 'Barcelona'-voetbal van Kortrijk heb ik ook nog niks gezien. Dit zijn meestal ook altijd kutmatchen (en dan heb ik het niet over de uitslag). Verder heb ik het ook niet voor de geld-ploeg Lierse. Dus ik ben erg blij met Cercle en Westerlo (aangename clubs en supporters) en GBA (dikkenek-supporters, maar ik wil wel nog zo'n thuismatch zoals dit jaar ;))

WAEREGHEM

  • Gast
Re:[NB] KV Krotrijk - Essevee
« Reactie #54 Gepost op: maart 21, 2011, 11:29:45 am »




Mooi!

Offline boerio

  • Leden
  • Berichten: 202
Re:[NB] KV Krotrijk - Essevee
« Reactie #55 Gepost op: maart 21, 2011, 12:21:16 pm »
t'Is inderdaad skwone met 15 verschillende sjerps ;D ;D

Offline wOaregem

  • Leden
  • Berichten: 1.200
  • PROUD TO BE A FARMER
Re:[NB] KV Krotrijk - Essevee
« Reactie #56 Gepost op: maart 21, 2011, 12:22:14 pm »
Leuke derby,ook al een tijdje geleden dat we 2x scoorden op de veeka.
Linksachter blijft een probleem,toch dikke chapeau voor Minne die zich 200% inzet!

Teleurstellend seizoen,geen hoogtepunten vind ik persoonlijk,misschien de 4-3 thuis tegen GBA.


Ik hoop dat we in het stadion van harelbeke gaan spelen want onze sfeer mag best wel beter,waarom zeg ik dit,ik was gisteren in harelbeke en passeerde even het stadion -> prachtig!!!
En als ik dan de sfeer zie die in Kortrijk heerst,kunnen we daar zeker nog wat van leren.
YNWA voor de wedstrijd,sorry dat ik dit zeg,maar ik kreeg kippenvel,dit moet ook in waregem gebeuren,ipv het "jupiler pro league" liedje. We moeten toegeven dat kortrijk het voorbije seizoen qua voetbal en sfeer veel aantrekkelijker was,en ja ik was daar jaloers op.

Ik haat Kortrijk,absoluut,maar ik hoop dat we binnen korte termijn het toch terug wat aantrekkelijker maken op de gaverbeek,en hopelijk ook in het forestierstadion ;)

Offline bigfoot12345

  • Leden
  • Berichten: 199
Re:[NB] KV Krotrijk - Essevee
« Reactie #57 Gepost op: maart 21, 2011, 03:42:29 pm »
Je moet er eens binnen gaan in het stadion,het zal al heel wat minder prachtig ogen.
Voor mij is het ook kwa afstand de beste oplossing maar er zijn kosten aan het stadion hoor.
Ik denk nog altijd dat het moeskroen zal worden.

Offline Pringless

  • Gold Member
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 6.286
Re:[NB] KV Krotrijk - Essevee
« Reactie #58 Gepost op: maart 21, 2011, 04:50:20 pm »
Essevee en Kortrijk winnen beiden hun PLAY OFF poule en vechten het onder elkaar uit, mooier kan niet.
SV TILL I DIE

Offline balboa

  • Leden
  • Berichten: 2.729
Re:[NB] KV Krotrijk - Essevee
« Reactie #59 Gepost op: maart 21, 2011, 06:44:50 pm »
Voor alle duidelijk aan de mensen hier.
Indien Cercle Brugge wint in Charleroi zit kvk in onze poule. Verliest cercle of cercle speelt gelijk dan zit cercle in onze poule.