Auteur Topic: NB] Westerlo - Essevee  (gelezen 4075 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline mutombo

  • Leden
  • Berichten: 564
Re: NB] Westerlo - Essevee
« Reactie #20 Gepost op: oktober 03, 2011, 09:24:09 am »
Een doelman eruit zetten is altijd een delicate kwestie. Anderzijds zal Muyters ook stilletjes aan wel eens zijn kans willen.Tegen Kortrijk kon het evengoed ook 0-1 staan na een gigantische blunder...
Maar toch maar oppassen dat je op het einde van de rit geen 2 goalies zonder vertrouwen hebt.

Offline essevee007

  • Leden
  • Berichten: 3.162
Re: NB] Westerlo - Essevee
« Reactie #21 Gepost op: oktober 03, 2011, 09:42:53 am »
Maar muyters zal dan toch beter moeten keepen dan tegen westerlo vorig seizoen, dat was ech meer dan ondermaats.  Alhoewel er een reukje aan die match zat, twas te opvallend zwak op alle gebied.

Online San Iker

  • Leden
  • Berichten: 11.238
Re: NB] Westerlo - Essevee
« Reactie #22 Gepost op: oktober 03, 2011, 10:03:58 am »
Maar muyters zal dan toch beter moeten keepen dan tegen westerlo vorig seizoen, dat was ech meer dan ondermaats.  Alhoewel er een reukje aan die match zat, twas te opvallend zwak op alle gebied.

Ja jongen ge kunt zo terug gaan tot 10 jaar geleden ook e ;)
 


Muyters is weldegelijk een goede doelman, die wat mij betreft een zeer belangrijk aandeel kan hebben in ons spel.
Zijn spelhervattingen zijn fenomenaal, beste in Belgi? wat mij betreft.

Offline Eden

  • Leden
  • Berichten: 373
Re: NB] Westerlo - Essevee
« Reactie #23 Gepost op: oktober 03, 2011, 10:18:27 am »
Maar muyters zal dan toch beter moeten keepen dan tegen westerlo vorig seizoen, dat was ech meer dan ondermaats.  Alhoewel er een reukje aan die match zat, twas te opvallend zwak op alle gebied.

Ja jongen ge kunt zo terug gaan tot 10 jaar geleden ook e ;)
 


Muyters is weldegelijk een goede doelman, die wat mij betreft een zeer belangrijk aandeel kan hebben in ons spel.
Zijn spelhervattingen zijn fenomenaal, beste in Belgi? wat mij betreft.



Online San Iker

  • Leden
  • Berichten: 11.238
Re: NB] Westerlo - Essevee
« Reactie #24 Gepost op: oktober 03, 2011, 10:51:20 am »
Maar muyters zal dan toch beter moeten keepen dan tegen westerlo vorig seizoen, dat was ech meer dan ondermaats.  Alhoewel er een reukje aan die match zat, twas te opvallend zwak op alle gebied.

Ja jongen ge kunt zo terug gaan tot 10 jaar geleden ook e ;)
 


Muyters is weldegelijk een goede doelman, die wat mij betreft een zeer belangrijk aandeel kan hebben in ons spel.
Zijn spelhervattingen zijn fenomenaal, beste in Belgi? wat mij betreft.




Neen, ik ben zijn vriendin ;)

Neenee, dat is gewoon mijn opinie :)

fox

  • Gast
Re: NB] Westerlo - Essevee
« Reactie #25 Gepost op: oktober 03, 2011, 10:55:13 am »
Wat Sammie uitsteekt dit seizoen slaat nergens op. Bij uitstek het zwakste van eerste klasse die ons al punten gekost heeft. Ik heb hem eigenlijk nog geen enkele deftige redding zien doen en al meer zien blunderen dan iets anders. Neen, van mij mag die wat gaan bezinnen hoor, want zonder hard te werken kom je er niet.

Offline Misterbio

  • Leden
  • Berichten: 167
Re: NB] Westerlo - Essevee
« Reactie #26 Gepost op: oktober 03, 2011, 11:02:25 am »
Ik vond Muyters eind vorig seizoen sterk (met uitzondering van de match in Westerlo)

Offline sv_forever

  • Leden
  • Berichten: 3.182
Re: NB] Westerlo - Essevee
« Reactie #27 Gepost op: oktober 03, 2011, 11:54:59 am »
Ik vond Muyters eind vorig seizoen sterk (met uitzondering van de match in Westerlo)

?, ik vond het eigenlijk heel jammer van die laatste match, want ik zag hem heel graag keepen (uitstekende trapttechniek, rustig) en zijn eerste 3 matchen geen tegendoelpunt en 3 overwinningen. Dat deed deugd en dan plots die laatste match liep alles verkeerd (niet alleen bij hem). Dat was erg jammer.

Offline Eden

  • Leden
  • Berichten: 373
Re: NB] Westerlo - Essevee
« Reactie #28 Gepost op: oktober 03, 2011, 11:56:03 am »
Maar muyters zal dan toch beter moeten keepen dan tegen westerlo vorig seizoen, dat was ech meer dan ondermaats.  Alhoewel er een reukje aan die match zat, twas te opvallend zwak op alle gebied.

Ja jongen ge kunt zo terug gaan tot 10 jaar geleden ook e ;)
 


Muyters is weldegelijk een goede doelman, die wat mij betreft een zeer belangrijk aandeel kan hebben in ons spel.
Zijn spelhervattingen zijn fenomenaal, beste in Belgi? wat mij betreft.




Neen, ik ben zijn vriendin ;)

Neenee, dat is gewoon mijn opinie :)

Ja was ook niet serieus bedoeld ofso :)
Het was gewoon in inkoppertje, de gelijkenis was te treffend :p

Offline sv27

  • Leden
  • Berichten: 414
Re: NB] Westerlo - Essevee
« Reactie #29 Gepost op: oktober 03, 2011, 08:48:29 pm »
Op verplaatsing spelen met Chevalier ?n Habibou dat werkt niet.  Ofwel leer je ze de 1/2 opzoeken ofwel laat je zoals tegen Westerlo het ene balverlies na het andere oplopen door zich te pletter te lopen op hun mannetje.  Thuis kan dat wel want daar kan je dwingender spelen, maar op verplaatsing kies ik toch eerder voor een 2 spitsensysteem met een diepe spits Rossini/Maazou (targetman bij  fysieke verdedigers bv Gent, Westerlo) of snelle technische speler Chevalier/Habibou (snelle uitbraak bij trage, weinig wendbare verdedigers bv. Cercle, GBA) gekoppeld aan een schaduwspits/afwerker die rond hen zwerft (Serwy/Milunovic/Trajkovski) en in het middenveld spelers die aansluiten, kilometers maken en een steekbal kunnen geven genre Matton, Delaplace gecombineerd met power Colpaert, Skulason.


Offline svzw81

  • Leden
  • Berichten: 3.953
Re: NB] Westerlo - Essevee
« Reactie #30 Gepost op: oktober 03, 2011, 11:00:01 pm »
was een zwakke wedstrijd, zaten oa in het publiek : dhaene (en zijn broer), minne en mar?val.

voor de betalende toeschouwers zouden ze (net als vorig seizoen tegen westerlo) eigenlijk een geste mogen doen pff, sebiet zou je niet meer naar daar gaan, want de meeste ambiance is er nog in de kantine tijdens de rust  :)

Offline Pringless

  • Gold Member
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 6.290
Re: NB] Westerlo - Essevee
« Reactie #31 Gepost op: oktober 04, 2011, 05:24:51 pm »
was een zwakke wedstrijd, zaten oa in het publiek : dhaene (en zijn broer), minne en mar?val.

voor de betalende toeschouwers zouden ze (net als vorig seizoen tegen westerlo) eigenlijk een geste mogen doen pff, sebiet zou je niet meer naar daar gaan, want de meeste ambiance is er nog in de kantine tijdens de rust  :)
Of in het centrum van westerlo  :P
SV TILL I DIE