Auteur Topic: [NB] Zulte Waregem - Charleroi  (gelezen 13916 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline essevee007

  • Leden
  • Berichten: 3.162
Re: [NB] Zulte Waregem - Charleroi
« Reactie #20 Gepost op: december 26, 2014, 07:07:22 pm »
Verschil tussen een ploeg met afwerkers en een ploeg zonder afwerkers.  Hoeveel kansen hebben we niet nodig om er 1 in het mandje te leggen?  Charleroi was niets speciaal.  Essevee speelde op momenten goed maar als je niet veel geluk aan he zijde hebt en niet kan afwerken krijg je het deksel op de neus.  Als Dhaene dan nog eens helpt en het uitvallen van Sylla ons alweer een slappe vod zoals Plet krijgen dan kan he niet winnen tegen de ploeg in vorm.  Hier en daar ( vooral vooraan). Versterken en volgend seizoen terug po1 spelen.

Offline Boer uit Waregem

  • Leden
  • Berichten: 5.787
  • Essevee!
Re: [NB] Zulte Waregem - Charleroi
« Reactie #21 Gepost op: december 26, 2014, 07:18:48 pm »
Bij vlagen goed, bij vlagen overspeeld.
Messoudi goed
Troisi ZWAK 1-3 komt er doordatie ni oplet en bal verliest aan de 16 van Chalala


Offline svzwfan arne

  • Leden
  • Berichten: 664
Re: [NB] Zulte Waregem - Charleroi
« Reactie #22 Gepost op: december 26, 2014, 07:22:21 pm »
We missen een killer in de 16 en een stand in voor Sylla dat werd duidelijk na vandaag. Met inzet was niets mis.
Ontgoocheling van de dag  was ons sfeervak manman triestig boelke is dat zeg. Heb genoten van het sfeertje die de bezoekers maakten. Neem daar een voorbeeld aan!

Offline pamfluit

  • Leden
  • Berichten: 1.601
Re: [NB] Zulte Waregem - Charleroi
« Reactie #23 Gepost op: december 26, 2014, 07:32:47 pm »
Ik versta niet dat er hier mensen zijn die Plet verdedigen. Als je geen goede ballen krijgt is het omdat je te weinig loopt. Verliest alle duels(als hij al in duel gaat), komt overal te laat en staat ALTIJD stil. Plet krijgt geen ballen omdat hij de ruimte niet opzoekt, Plet blijft gewoon constant op die diepste lijn staan en dan verwacht hij een diepe bal waar hij altijd te laat voor is. In verdedigend opzicht loopt hij wel, maar op de verkeerde manier, hij loopt wel naar de verdediger in balbezit toe, maar met te weinig intensiteit waardoor  de verdediger elke keer op zijn dooie gemak een pass kan geven. Heeft het dan zin dat hij er naartoe loopt?

En Sylla bekritiseren dat hij geen goals maakt. Ik denk dat Idrissa de laatste matchen meerdere malen het doelhout raakt, en hij wint wel zijn duels, hij komt op het juiste moment naar de juiste positie en houdt de bal goed bij waardoor de ploeg kan opschuiven. Door Sylla spelen we beter en komen we aan meer druk. Met Plet heb ik dit geen enkele keer gezien. Trouwens, bij de duiveltjes leer je ook dat je als spits de ruimte voor de verdediging moet opzoeken om dan open te spelen, iets wat ik vandaag niet gezien heb.

Offline ivantje

  • Leden
  • Berichten: 614
Re: [NB] Zulte Waregem - Charleroi
« Reactie #24 Gepost op: december 26, 2014, 07:36:39 pm »
Ik versta niet dat er hier mensen zijn die Plet verdedigen. Als je geen goede ballen krijgt is het omdat je te weinig loopt. Verliest alle duels(als hij al in duel gaat), komt overal te laat en staat ALTIJD stil. Plet krijgt geen ballen omdat hij de ruimte niet opzoekt, Plet blijft gewoon constant op die diepste lijn staan en dan verwacht hij een diepe bal waar hij altijd te laat voor is. In verdedigend opzicht loopt hij wel, maar op de verkeerde manier, hij loopt wel naar de verdediger in balbezit toe, maar met te weinig intensiteit waardoor  de verdediger elke keer op zijn dooie gemak een pass kan geven. Heeft het dan zin dat hij er naartoe loopt?

En Sylla bekritiseren dat hij geen goals maakt. Ik denk dat Idrissa de laatste matchen meerdere malen het doelhout raakt, en hij wint wel zijn duels, hij komt op het juiste moment naar de juiste positie en houdt de bal goed bij waardoor de ploeg kan opschuiven. Door Sylla spelen we beter en komen we aan meer druk. Met Plet heb ik dit geen enkele keer gezien. Trouwens, bij de duiveltjes leer je ook dat je als spits de ruimte voor de verdediging moet opzoeken om dan open te spelen, iets wat ik vandaag niet gezien heb.
Juiste analyse, hij is een drama op kloefen.

Offline Essevee boy

  • Leden
  • Berichten: 1.455
Re: [NB] Zulte Waregem - Charleroi
« Reactie #25 Gepost op: december 26, 2014, 07:47:41 pm »
We missen een killer in de 16 en een stand in voor Sylla dat werd duidelijk na vandaag. Met inzet was niets mis.
Ontgoocheling van de dag  was ons sfeervak manman triestig boelke is dat zeg. Heb genoten van het sfeertje die de bezoekers maakten. Neem daar een voorbeeld aan!

Tis geen excuus maar met ons huidig vakske x kunnen we weinig beginnen tegen een uitvak waar het geluid weerkaatst alsof er 3000 man zit...

Online Zigzag

  • Global Moderator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 4.670
  • Essevee!
Re: [NB] Zulte Waregem - Charleroi
« Reactie #26 Gepost op: december 26, 2014, 07:55:06 pm »
Ik zat in de hoofdtribune vandaag en hoorde enkel die van Charleroi... Jammer, maar niets aan te doen zeker?

Offline Naessens C

  • Leden
  • Berichten: 2.958
  • We pakken ze. Één voor één.
Re: [NB] Zulte Waregem - Charleroi
« Reactie #27 Gepost op: december 26, 2014, 07:57:42 pm »
Ik zat in de hoofdtribune vandaag en hoorde enkel die van Charleroi... Jammer, maar niets aan te doen zeker?

De jammere, harde realiteit...

Offline Frederik

  • Administrator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 8.688
  • Essevee! Olé Olé!
Re: [NB] Zulte Waregem - Charleroi
« Reactie #28 Gepost op: december 26, 2014, 07:59:41 pm »
Ik versta niet dat er hier mensen zijn die Plet verdedigen. Als je geen goede ballen krijgt is het omdat je te weinig loopt. Verliest alle duels(als hij al in duel gaat), komt overal te laat en staat ALTIJD stil. Plet krijgt geen ballen omdat hij de ruimte niet opzoekt, Plet blijft gewoon constant op die diepste lijn staan en dan verwacht hij een diepe bal waar hij altijd te laat voor is. In verdedigend opzicht loopt hij wel, maar op de verkeerde manier, hij loopt wel naar de verdediger in balbezit toe, maar met te weinig intensiteit waardoor  de verdediger elke keer op zijn dooie gemak een pass kan geven. Heeft het dan zin dat hij er naartoe loopt?

En Sylla bekritiseren dat hij geen goals maakt. Ik denk dat Idrissa de laatste matchen meerdere malen het doelhout raakt, en hij wint wel zijn duels, hij komt op het juiste moment naar de juiste positie en houdt de bal goed bij waardoor de ploeg kan opschuiven. Door Sylla spelen we beter en komen we aan meer druk. Met Plet heb ik dit geen enkele keer gezien. Trouwens, bij de duiveltjes leer je ook dat je als spits de ruimte voor de verdediging moet opzoeken om dan open te spelen, iets wat ik vandaag niet gezien heb.

Ik zie Sylla de bal komen halen, ik hoor en zie 'm ook tijdens de wedstrijd... Plet daar in tegen, die zie je over het algemeen gewoon (stil) staan in de 16. Als er iemand is dat mensen veel krediet geeft, dan ben ik dat wel, maar mijn geduld met Plet is aan het op geraken.

Online Zigzag

  • Global Moderator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 4.670
  • Essevee!
Re: [NB] Zulte Waregem - Charleroi
« Reactie #29 Gepost op: december 26, 2014, 08:02:05 pm »
Sylla en Plet zijn dan ook moeilijk te vergelijken. Plet is een pure 16m spits. Dat lukte bij een drukkend genk wonderwel. Maar wij spelen te ver van de goal van de tegenstander. Te weinig voorzetten ook vanaf de flank.

Offline pamfluit

  • Leden
  • Berichten: 1.601
Re: [NB] Zulte Waregem - Charleroi
« Reactie #30 Gepost op: december 26, 2014, 08:06:51 pm »
Hetgeen Plet doet kan eenieder andere speler ook h?... Kan je beter een Benteke laten spelen als hij toch maar dat brengt.

Offline Frederik

  • Administrator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 8.688
  • Essevee! Olé Olé!
Re: [NB] Zulte Waregem - Charleroi
« Reactie #31 Gepost op: december 26, 2014, 08:16:44 pm »
Essevee ziet twee spelers uitvallen vlak voor Afrika Cup
26 december 2014 20:12 via voetbalkrant.com

Zulte Waregem ging ten onder tegen Charleroi. Bovendien zag het twee sterkhouders uitvallen tijdens de match. Vooral voor die spelers zelf kan dat sneu zijn, zo vlak voor afreis richting Afrika Cup.

In de eerste helft strekte Idrissa Sylla zich naar de bal, waarbij hij zichzelf blesseerde. Achteraf bleek het om een blessure aan de lies te gaan, die hem een tiental minuten later noopte tot een wissel.

En ook Mamatou N'Diaye kon de wedstrijd niet uitspelen. Hij werd op het uur gewisseld voor Bongonda, nadat hij mankend het veld verliet. Kuitproblemen, luidde het verdict van de club.

De ernst van beide blessures is nog niet duidelijk, maar met de Afrika Cup in gedachten die binnen een drietal weken begint is het sowieso geen goede voorbereiding voor beide spelers.

Bron: http://www.voetbalkrant.com/nl/nieuws/lees/2014-12-26/essevee-ziet-twee-spelers-uitvallen-vlak-voor-afrika-cup

Offline Porky

  • Leden
  • Berichten: 4.936
Re: [NB] Zulte Waregem - Charleroi
« Reactie #32 Gepost op: december 26, 2014, 08:39:17 pm »
Trajkovski speelt al 4 jaar bij ons, het 'talent' zal er nooit helemaal uitkomen vrees ik

Allez vooruit, we verliezen en het is weer alex zijn schuld.. Trajkovski mist 1 kans ma charleroi heeft er ook wat gemist.. Zielige reacties. De laatste weken speelde hij goed en nu plots weer de boeman.. Tsss

Offline toptrainer

  • Leden
  • Berichten: 1.319
Re: [NB] Zulte Waregem - Charleroi
« Reactie #33 Gepost op: december 26, 2014, 08:42:19 pm »
Essevee ziet twee spelers uitvallen vlak voor Afrika Cup
26 december 2014 20:12 via voetbalkrant.com

Zulte Waregem ging ten onder tegen Charleroi. Bovendien zag het twee sterkhouders uitvallen tijdens de match. Vooral voor die spelers zelf kan dat sneu zijn, zo vlak voor afreis richting Afrika Cup.

In de eerste helft strekte Idrissa Sylla zich naar de bal, waarbij hij zichzelf blesseerde. Achteraf bleek het om een blessure aan de lies te gaan, die hem een tiental minuten later noopte tot een wissel.

En ook Mamatou N'Diaye kon de wedstrijd niet uitspelen. Hij werd op het uur gewisseld voor Bongonda, nadat hij mankend het veld verliet. Kuitproblemen, luidde het verdict van de club.

De ernst van beide blessures is nog niet duidelijk, maar met de Afrika Cup in gedachten die binnen een drietal weken begint is het sowieso geen goede voorbereiding voor beide spelers.

Bron: http://www.voetbalkrant.com/nl/nieuws/lees/2014-12-26/essevee-ziet-twee-spelers-uitvallen-vlak-voor-afrika-cup

Strategie?

Offline JSPR_G

  • Leden
  • Berichten: 1.576
Re: [NB] Zulte Waregem - Charleroi
« Reactie #34 Gepost op: december 26, 2014, 08:48:43 pm »
Die gele kaart voor Troisi was niet zo toevallig, denk ik.  Was dat niet toevallig zijn vijfde?  :P

Offline fan4ever

  • Leden
  • Berichten: 1.278
  • Essevee!
Re: [NB] Zulte Waregem - Charleroi
« Reactie #35 Gepost op: december 26, 2014, 08:54:25 pm »
Allez vooruit, we verliezen en het is weer alex zijn schuld.. Trajkovski mist 1 kans ma charleroi heeft er ook wat gemist.. Zielige reacties. De laatste weken speelde hij goed en nu plots weer de boeman.. Tsss

dit jaar krijgt hij alle kansen van dury, je kan moeilijk stellen dat hij ze grijpt.  Slechts 2 doelpunten, te mager.  Zie jij hem nog groeien?  Deed een paar goeie acties, maar mis nog steeds de over-mijn-lijk mentaliteit.  Al vind ik hem een van de betere, wij mogen meer van hem verwachten.

Offline fozie

  • Leden
  • Berichten: 1.843
  • Mr Gold
Re: [NB] Zulte Waregem - Charleroi
« Reactie #36 Gepost op: december 26, 2014, 08:57:07 pm »
Die gele kaart voor Troisi was niet zo toevallig, denk ik.  Was dat niet toevallig zijn vijfde?  :P
Dat was de enigste "actie" die hem lukte.Verder speelde hij,net als Plet en Alex ,een brolmatch.
Ik begrijp echt niet hoe Dury daar 90 min kan op staan kijken.Ik ben er zeker van dat bvb Bruzzese,in de spits, meer bijbrengt dan Plet.

Offline Vidmar

  • Leden
  • Berichten: 1.753
Re: [NB] Zulte Waregem - Charleroi
« Reactie #37 Gepost op: december 26, 2014, 09:25:24 pm »
Tis geen excuus maar met ons huidig vakske x kunnen we weinig beginnen tegen een uitvak waar het geluid weerkaatst alsof er 3000 man zit...

Man, die van Charleroi maakten niet eens zoveel lawaai... Aan kant vijvers waren die echt niet goed te horen alleszins. Nee, de sfeer was zwak vandaag. Geen tappi, geen sfeer vrees ik, aangezien niemand hem vervangt op het troontje.

Offline Soulscream

  • Leden
  • Berichten: 3.066
  • Voice of the voiceless!
Re: [NB] Zulte Waregem - Charleroi
« Reactie #38 Gepost op: december 26, 2014, 09:37:15 pm »
mja we missen echt killers, spelers zoals Kebano,kunnen we nu alleen maar van dromen. Troisi en Plet, heb ik me vaak zitten aan ergeren, voor Glynor... Ik snap het niet, maar het komt er echt niet uit h?, groot van gestalte en wint geen enkel duel, ne bal,bijhouden zoals Sylla.. Het lukt maar niet.

Wat ik vandaag nog het ergste vond,de ganse beleving... geen sfeer, enkel na de 1-2 wat animo, cinema publiek.

Offline essevee5381

  • Leden
  • Berichten: 513
  • SLC
Re: [NB] Zulte Waregem - Charleroi
« Reactie #39 Gepost op: december 26, 2014, 09:51:53 pm »
Man, die van Charleroi maakten niet eens zoveel lawaai... Aan kant vijvers waren die echt niet goed te horen alleszins. Nee, de sfeer was zwak vandaag. Geen tappi, geen sfeer vrees ik, aangezien niemand hem vervangt op het troontje.
Ze waren ook slecht geplaatst in het vak. Stonden naast de bocht.. (Mis je het trechter effect).
Geen Tappi geen sfeer? Klopt deels.. Zou geen reden mogen zijn.
Ik heb hem eens vervangen... Ik stond 5 min op diene toren en kreeg allerlei verwijten naar mijne kop gesmeten. Songs als 'who are ya' werden ingezet vanuit de tribune. Zelf mensen die iedere wedstrijd meegaan en zelf in de supportersfederatie zitten probeerden mij te boycotten door andere songs in te zetten dan ik...
Zo'n respectvol publiek hebben wij voor de sfeermakers die dag in dag uit er alles aan doen om de ploeg te steunen..  ::)
South Lane Crew.