Auteur Topic: [NB] SVZW - SC Lokeren  (gelezen 15920 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline dejak

  • Leden
  • Berichten: 144
Re: [NB] SVZW - SC Lokeren
« Reactie #20 Gepost op: augustus 17, 2008, 09:40:32 am »
Neumayr heeft geen enkele pas voorwaarts gegeven, altijd terugleggen of in de breedte...  Zijn vervanging was dan ook meer dan logisch.

Offline bloempot

  • Leden
  • Berichten: 1.013
  • SFEER is geen misdaad!
Re: [NB] SVZW - SC Lokeren
« Reactie #21 Gepost op: augustus 17, 2008, 09:40:50 am »
Heel, h??l zwakke partij. Van een ongoochelend seizoensbegin gesproken...
Subotic vond ik de zwakste man op het veld; Matthys viel zeer zwak in, Barrios ietsje beter maar nog altijd niet naar behoren...
k Snap die wissels toch niet hoor. Ik zou Berrier en Zerdab er ingebracht hebben, maar nee, Dury moet perse weer met Matthys -nog altijd totaal uit vorm- op de proppen komen ::)

Op Studio ??n werd dit gezegd: 'Lokeren wil niet, Zulte Waregem kan niet'. Dit vat voor mij de hele match samen

Offline Glitch.

  • Leden
  • Berichten: 2.057
Re: [NB] SVZW - SC Lokeren
« Reactie #22 Gepost op: augustus 17, 2008, 09:52:16 am »
Wat een flauwe match.
Het zal alvast een "plezier" zijn voor veel ploegen om tegen dit "aangenaam" Lokeren te mogen spelen  ::)

Nu ja, ook bij ons was er niet veel aan. Matton, Colpaert en Reina bleken de betere.
Leye staat technisch nog danig sterk maar geeft de moed t? snel op als hij aan balverlies e.d. lijdt.
Ook voor mij was de inbreng van Matthys een raadsel, hij bakte er weer niks van.  :-[

Arbiter Burie floot vaak zeer mysterieus...Duidelijke foutjes zag hij soms niet, bij andere floot hij te rap en haalde er dan het tempo uit.

Wat me w?l plezier deed, was te zien dat Fredje Dupr? nog steeds klasse is...By far, de beste Lokerse speler  8)

Studio 1 bleek inderdaad uiterst cynisch: "Nog goed dat beide ploegen een aanvallend charter ondertekend hebben...Nu kunnen we toch nog een aantal schoten op doel tonen" (of iets dergelijks).
-SVZW Forever-

Offline EAGLE

  • Leden
  • Berichten: 2.345
Re: [NB] SVZW - SC Lokeren
« Reactie #23 Gepost op: augustus 17, 2008, 09:59:13 am »
er zitten velen te zeggen, neumayr stak zich weg, gaf geen goede passen!
Kijk ook eens waar hij stond, rechtsmidden!
Toen we hem haalden zei men toch dat het een "box-to-box" was???
neumayr moet je gewoon achter de spitsen zetten en zet dan matton op rechts, stond daar toch ook bij leuven?

middenveld mss zoiets:
------------Lutte(jammergenoeg)--
Matton----------------------Meert
----------Neumi---Roelandts------

of:

------------Lutte----------
Matton-----Neumi----Meert
----------Roelandts-------

En dan zou ik Leye diep zetten!(bij allebei de opstellingen)

claeys

  • Gast
Re: [NB] SVZW - SC Lokeren
« Reactie #24 Gepost op: augustus 17, 2008, 10:00:47 am »
zwakke match waarbij ik vooral merkte dat de "wil" om het duel te winnen niet bij iedereen aanwezig was.
Mijn mening over de prestaties van de spelers

Bossut: deed zijn job, goed voor het vertrouwen dat hij de 0 hield, hij leek zekerder dan tegen Bari

Reina: een paar keer goed meegekomen naar voor, deed wat we van hem gewoon zijn maar kon niet echt de ploeg op sleeptouw nemen om er meer van te maken.

dhaene en colpaert: In het begin toch enkele foutjes waarbij colpaert een paar keer z'n man liet lopen op hoekschoppen, na een 20-tal minuten in de eerste helft had ons centraal duo toch controle.

Van Zundert: Wat hoop ik dat minne snel terug bij de basiself zal zijn  :-\ Werd 3/4 gewoon voorbijgelopen door de lokerse spitsen en stond zelden op de positie waar hij moest staan. Veelal een groot gat in zijn rug waar lokeren kon van profiteren. Wel een paar mooie lange ballen verstuurd die het spel eens opentrokken!

LutteVond ik een van de betere mannen op het veld, speelde niet erg opvallend maar recupereerde heel wat ballen en toonde veel inzet, kan volgens mij toch te weinig de ploeg op sleeptouw nemen als ze een moeilijk moment doormaken...

neumi Speelde een degelijke partij maar komt duidelijk nog duelkracht tekort. Die gasten van lokeren gingen wel door in het duel en daar durfde hij soms niet vol door gaan. Speelde wel goed naar voor en trachtte wat "swung" in het spel te verkrijgen. Jammergenoeg werd hij volgens mij te vroeg gewisseld.

Meert Speelde met het mes tussen de tanden maar was niet erg gelukkig in zijn acties.

Leye Volgens mij liep die daar ferm tegen zijn goesting in de eerste helft. loopte zich amper vrij ( zoals velen gisteren) stapte maar wat rond op dat veld. Natuurlijk bewijst hij dan weer zijn waarde door 2 mooi schoten op doel. Voor mij een te zwakke leye.

Matton beste man op het veld, kwam de bal regelmatig vragen, trachtte eenvoudig en snel te voetballen, ook niet altijd even gelukkig in de passing maar de wil om te presteren was er wel. Nu nog wat body bijkweken en die man wordt top!

Subotic Wint heel wat luchtduels en kan zeker voetballen maar mist nog wat precisie bij het samenspelen. Ik denk dat die, indien de ploeg wat beter draait,  wel eens de belangrijke van targetspits op hem zou kunnen nemen.

Matthys: Veel inzit weinig gelukt, duidelijk dat Tim zijn beste vorm nog niet gevonden heeft ...

Leandro af en toe eens geprobeerd een actie te maken maar liep zichzelf meestal vast, heeft te weinig kunnen tonen wat hij in zijn mars heeft.

Roelandts moeilijk te beoordelen met 2 minuten speeltijd


Volgens mij wisselden leye, Matton en Meert iets te veel van plaats onderling waardoor ze soms zelf de kluts kwijt waren en ze met 3 op dezelfde flank stonden te voetballen.

Nuja Dury zal ook wel gezien hebben dat het nog niet allemaal van een leien dakje loopt.
Op naar volgende week waar we in het Jan Breydel Stadion de 3 punten zullen gaan wegkapen en hopelijks met ietwat beter voetbal :D

Offline EAGLE

  • Leden
  • Berichten: 2.345
Re: [NB] SVZW - SC Lokeren
« Reactie #25 Gepost op: augustus 17, 2008, 10:02:04 am »
Wat een flauwe match.
Het zal alvast een "plezier" zijn voor veel ploegen om tegen dit "aangenaam" Lokeren te mogen spelen  ::)

Nu ja, ook bij ons was er niet veel aan. Matton, Colpaert en Reina bleken de betere.
Leye staat technisch nog danig sterk maar geeft de moed t? snel op als hij aan balverlies e.d. lijdt.
Ook voor mij was de inbreng van Matthys een raadsel, hij bakte er weer niks van.  :-[

Arbiter Burie floot vaak zeer mysterieus...Duidelijke foutjes zag hij soms niet, bij andere floot hij te rap en haalde er dan het tempo uit.

Wat me w?l plezier deed, was te zien dat Fredje Dupr? nog steeds klasse is...By far, de beste Lokerse speler  8)

Studio 1 bleek inderdaad uiterst cynisch: "Nog goed dat beide ploegen een aanvallend charter ondertekend hebben...Nu kunnen we toch nog een aantal schoten op doel tonen" (of iets dergelijks).

is goed maar gisteren matig, fredje is en blijft altijd een van mijn favorieten, maar gisteren keek ik toch raar op hoe hij bij enkele tackels met 2voeten vooruit ging

Offline trollie

  • Leden
  • Berichten: 519
Re: [NB] SVZW - SC Lokeren
« Reactie #26 Gepost op: augustus 17, 2008, 10:04:12 am »
een erg zwakke wedstrijd toch....Wat eeen ramp van beide ploegen....Maar de zwakste man op het veld vond ik toch subotic...Volgens mij kan die jongen echt wel niets ee...Hij is te lui om te lopen ,die gaat toch nie vooruit?????

Offline Glitch.

  • Leden
  • Berichten: 2.057
Re: [NB] SVZW - SC Lokeren
« Reactie #27 Gepost op: augustus 17, 2008, 10:07:43 am »
een erg zwakke wedstrijd toch....Wat eeen ramp van beide ploegen....Maar de zwakste man op het veld vond ik toch subotic...Volgens mij kan die jongen echt wel niets ee...Hij is te lui om te lopen ,die gaat toch nie vooruit?????

Hij kan echter w?l een bal bijhouden, wat doorwegen op de verdediging en foutjes uitlokken.
-SVZW Forever-

Offline Soulscream

  • Leden
  • Berichten: 3.065
  • Voice of the voiceless!
Re: [NB] SVZW - SC Lokeren
« Reactie #28 Gepost op: augustus 17, 2008, 10:11:30 am »
Essevee = zwak zwak zwak, Lokeren = zwak + nie willen.
Wat een draak van een match, lichtpuntje: Matton, goede passing!
Wel niet verwacht dat Van Zundert en Colpaert zouden in de basis staan, Zerdab niet eens op de bank.

Alle? nu 4 zware matchen  ??? op club,op mechelen, genk en op dender(die niet te onderschatten is)
Ik hoop dat we ergens toch 3 punten kunnen meepikken op 1 van de verplaatsingen.
Op naar kl*p, mss ne keer spelen zoals Lokeren  ::)

Offline Vossie

  • Leden
  • Berichten: 436
Re: [NB] SVZW - SC Lokeren
« Reactie #29 Gepost op: augustus 17, 2008, 10:15:04 am »
Neumayr heeft geen enkele pas voorwaarts gegeven, altijd terugleggen of in de breedte...  Zijn vervanging was dan ook meer dan logisch.

Werd als vervanger voor Verscheure binnengehaald, dus neemt zijn taak perfect over.

Offline delphine

  • Leden
  • Berichten: 319
Re: [NB] SVZW - SC Lokeren
« Reactie #30 Gepost op: augustus 17, 2008, 10:22:06 am »
laat ons hopen dat het alleen maar betert zekers,ma het was inderdaad zwakker dan zwak,ze gaan mogen uit een ander vat tappen,of het zal niet te vet worden...op naar volgende week en beter !

Offline Herr Docteur Achtung

  • Leden
  • Berichten: 747
Re: [NB] SVZW - SC Lokeren
« Reactie #31 Gepost op: augustus 17, 2008, 10:28:12 am »
Op een bepaald moment speelde Meert zelfs centraal op het middenveld...   :o

Het mag dan al een 'systeem' zijn om met ??n diepe spits te spelen, als er geen aansluiting komt, dan kun je geen actie maken waarmee je gevaarlijk kunt zijn voor doel.  

Alle lange ballen voorwaarts op Subotic zijn zo verloren ballen, omdat niemand volgt.  

Leye heeft klasse en vechtlust, maar ik zag dat hij op vele momenten de bal v??l te diep moest komen halen.  

Positief : een paar mooie driehoekjes gezien, een sterke Matton, Colpaert, D'Haene, Reina en Lutte.  

Negatief :
* Van zundert (constant voorbijgelopen, slechte passes - al moet ik zeggen dat hij ??n fenomenale cross over 40 meter heeft gegeven... Blijkbaar zijn zijn lange passes v??l beter dan zijn korte)
* Als de tegenstander iets van druk zet op de man in balbezit, begint iedereen ineens te panikeren...
*Matthijs wil heel graag, maar het komt er ?cht niet uit...

Volgende week : 0 - 3  8)

Offline Glitch.

  • Leden
  • Berichten: 2.057
Re: [NB] SVZW - SC Lokeren
« Reactie #32 Gepost op: augustus 17, 2008, 10:42:46 am »
1. Op een bepaald moment speelde Meert zelfs centraal op het middenveld...   :o

2. Negatief :
* Van zundert (constant voorbijgelopen, slechte passes - al moet ik zeggen dat hij ??n fenomenale cross over 40 meter heeft gegeven... Blijkbaar zijn zijn lange passes v??l beter dan zijn korte)


1. Ook ik trok toen grote ogen. Meertie hoort niet op die positie...Liep 'em toen nog meer steendood van links naar rechts.  :(

2. Ik ben een beetje bevooroordeeld en een Minne-liefhebber. Het enige lichtpunt bij VZ waren inderdaad een aantal z??r knappe passes naar de andere kant van het veld. Verder was hij vaak te laat terug op z'n positie en was technisch niet goed bezig.
Minne terug in de basis, alsjeblief.
-SVZW Forever-

Offline trollie

  • Leden
  • Berichten: 519
Re: [NB] SVZW - SC Lokeren
« Reactie #33 Gepost op: augustus 17, 2008, 10:54:54 am »
Toch nog dit even ter zijde...Helemaal slecht wa het niet....Namelijk;bij lokeren was er maar 1 nieuwkomer(dan nog een verdediger) ,anders was het de zelfste ploeg als vorig jaar dus die mannen waren al ingespeeld op elkaar...Bij ons moeten de puzzelsstukjes nog passen blijkbaar....

Offline Thraso

  • Leden
  • Berichten: 1.695
Re: [NB] SVZW - SC Lokeren
« Reactie #34 Gepost op: augustus 17, 2008, 10:58:07 am »
Tegen Lokeren voetballen is even frustrerend als vorig jaar. Triestig als je daar een gans seizoen moet op kijken ! Spelers die minuten lang op de grond liggen en blessures veinzen, een keeper die er telkens minutenlang overdoet om uit te trappen, spelers die constant de bal uittrappen, een belachelijk schouwspel bij een vrije trap in elkaar knutselen (wat was dat belachelijk, bijna even belachelijk als die hoekschop van Tubeke), enz.

Leekens aanvallend voetbal?? Laat mij niet lachen. Jammer dat die bal van Leye er niet in ging...

Offline fem

  • Leden
  • Berichten: 118
Re: [NB] SVZW - SC Lokeren
« Reactie #35 Gepost op: augustus 17, 2008, 10:58:54 am »
we liepen gewoon met teveel volk op het middenveld, van zundert en reina hadden moeten doorschuiven op de flank en lutte meer vanachter zodat je een soort driemansverdedeging krijgt (tegen 1 of max.2 aanvallers) meert links en tim rechts zo diep mogelijk en leye centraal met in zijn rug genoeg ruimte voor matton en neumayer of roelandts.We speelden met veel aanvallende spelers maar speelden zeker niet aanvallend genoeg.We mogen niet vergeten dat lokeren voor een punt gekomen was, dat is door dupre zelf gezegd.

Offline Xavier Waterslaeghers

  • Leden
  • Berichten: 352
Re: [NB] SVZW - SC Lokeren
« Reactie #36 Gepost op: augustus 17, 2008, 11:18:48 am »
Wat ik me toch afvraag is waarom Leye in hemelsnaam de godganse tijd op die flank moet rondhangen  ???

Leye is toch een "redelijk" makkelijk scorende aanvaller? Die moet toch ergens in de aanval blijven staan?

Het bewijs daarvan (en tevens dieptepunt van de match) was de voorzet van, als ik me niet vergis, Subotic, waarbij er niemand voor de goal stond. Waarom aanvallen over de flank om voor te zetten als er niemand voor de goal opduikt?

Offline Famous Essevee

  • Leden
  • Berichten: 317
Re: [NB] SVZW - SC Lokeren
« Reactie #37 Gepost op: augustus 17, 2008, 11:19:27 am »
marcus bracht wat creativiteit in, en je zag ook dat hij kan voetballen. dury wisselde hem, hopelijk toch, omdat hij aanvallender wou spelen met matthys. voor de rest gewoon slechte match. enig pluspunt: sfeer in vak T, voor de eerste match met niet echt veel volk en hele slechte wedstrijd zat de sfeer er toch redelijk goed in! + mooie sfeeractie ( die weeral niet getoond werd)

Offline -JoNaThAn-

  • Leden
  • Berichten: 1.107
Re: [NB] SVZW - SC Lokeren
« Reactie #38 Gepost op: augustus 17, 2008, 11:31:33 am »
Wat ik me toch afvraag is waarom Leye in hemelsnaam de godganse tijd op die flank moet rondhangen  ???

Leye is toch een "redelijk" makkelijk scorende aanvaller? Die moet toch ergens in de aanval blijven staan?

Het bewijs daarvan (en tevens dieptepunt van de match) was de voorzet van, als ik me niet vergis, Subotic, waarbij er niemand voor de goal stond. Waarom aanvallen over de flank om voor te zetten als er niemand voor de goal opduikt?

feit. Ik had de indruk dat ze soms niet wisten waar ze nu juist moesten lopen. Met als resultaat dat je dan voorzetten krijgt waar toch niemand voor goal staat, en dat men soms in mekaars weg liep.

Offline mistytrick

  • Leden
  • Berichten: 174
Re: [NB] SVZW - SC Lokeren
« Reactie #39 Gepost op: augustus 17, 2008, 11:32:00 am »
Tja, wa kan je hierover zeggen...

NEXT!  :)