Auteur Topic: [NB] SVZW- RC Genk  (gelezen 13007 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline mabelleke

  • Leden
  • Berichten: 174
Re: [NB] SVZW- RC Genk
« Reactie #60 Gepost op: september 17, 2008, 04:12:40 pm »
Wat me trouwens opvalt is de heel juiste wedstrijdanalyse in de perconferentie (zie svzw.Be) van beide trainers.
Echt respect voor die gast van Genk (wie is dat trouwens?), er zijn er niet veel die zouden toegeven dat ze geluk hadden dat de schade aan de rust niet groter was!

Moest Van Geneugden nu eens respect getoond hebben voor Dury en zijn komen opdagen voor de persconferentie dan had ik je gelijk gegeven, maar de ongeloofelijke arrogantie van snorremans met zijn halve seizoen ervaring en heel matige prestaties, kan ik maar moeilijk smaken.


op belgacom tv zei men dat van geneugden ziek was, is ook niet met de groep meegereisd omdat hij niemand wou besmetten, wou er zijn voor zijn ploegop het veld, is daarna meteen vertrokken naar genk , niet meer niet minder....

Dikke zever. Als hij 90 minuten kan rechtstaan en staan kankeren en schreeuwen op de 4e scheidsrechter en Dury dan kan hij ook een persconferentie van 5 minuten bijwonen.


geen zever....HIJ WOU NIEMAND BESMETTEN OOK DURY NIET!!!!
hij bleef rechtstaan buiten de dug out om zover mogelijk van zijn mensen te blijven, met schreeuwen en kankeren bemet je niemand toch....

Offline svzw81

  • Leden
  • Berichten: 3.953
Re: [NB] SVZW- RC Genk
« Reactie #61 Gepost op: september 17, 2008, 06:34:20 pm »
Die gast van genk zei zulte in de persconferentie. Tis wel Zulte Waregem h?. Kunnen ook winterslag zeggen h?.

via mijn werk kom ik contact met mensen uit gans belgi?. HEEL VEEL mensen (zowel nederlandstaligen uit pakweg limburg of franstaligen uit pakweg luik) hebben het vaak over "zulte" . dat is dan niet bedoeld om ons te kwetsen of provoceren, al probeer ik hen wel consequent keer op keer te corrigeren.

Offline Pringless

  • Gold Member
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 6.270
Re: [NB] SVZW- RC Genk
« Reactie #62 Gepost op: september 17, 2008, 07:04:37 pm »
Waar jullie toch met inzitten  ::)
SV TILL I DIE

Offline d esseveeer

  • Leden
  • Berichten: 294
Re: [NB] SVZW- RC Genk
« Reactie #63 Gepost op: september 18, 2008, 12:18:14 am »
Mja juist is juist h?. Ik vind dat toch van weinig respect getuigd van tegenstander toe.



Offline jowanie

  • Leden
  • Berichten: 507
Re: [NB] SVZW- RC Genk
« Reactie #64 Gepost op: september 18, 2008, 07:08:39 am »
Wij zeggen toch ook GBA, terwijl het Germinal Beerschot is.

Offline essevee007

  • Leden
  • Berichten: 3.155
Re: [NB] SVZW- RC Genk
« Reactie #65 Gepost op: september 18, 2008, 10:51:23 am »
Die gast van genk zei zulte in de persconferentie. Tis wel Zulte Waregem h?. Kunnen ook winterslag zeggen h?.

via mijn werk kom ik contact met mensen uit gans belgi?. HEEL VEEL mensen (zowel nederlandstaligen uit pakweg limburg of franstaligen uit pakweg luik) hebben het vaak over "zulte" . dat is dan niet bedoeld om ons te kwetsen of provoceren, al probeer ik hen wel consequent keer op keer te corrigeren.

Iedereen weet wel dat het waregem is hoor.  Of nu zulte waregem.

En de echte kenners en beetje kennis van het verleden zeggen waregem.

En sommigen zoals kortrijk en mechelen zeggen heel graag zulte.  Omdat ze weten dat het ons stoort.  Zolang dat wij weten wie we zijn, is het goed.  Ze zullen dan op het veld eens zien wie we zijn.  Zoals Mechelen (zulte quoi).

Offline essevee007

  • Leden
  • Berichten: 3.155
Re: [NB] SVZW- RC Genk
« Reactie #66 Gepost op: september 18, 2008, 10:55:52 am »
Ik ga in ieder geval 100 keer liever naar een match als zondag kijken dan 90% van de matchen van vorig jaar. En ja soms zullen we al eens onverdiend verliezen en zullen we niet op een 7e plaats eindigen. Maar het is zoveel meer waard om mooi voetbal te brengen met 10 Belgen in de ploeg.

Als we zo het hele seizoen kunnen voetballen, zullen we inderdaad soms onverdiend verliezen, maar ook veel punten pakken en die top 7 terug bereiken, en dit maal met weeral veel belgen en vooral goed voetbal.

Offline Pringless

  • Gold Member
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 6.270
Re: [NB] SVZW- RC Genk
« Reactie #67 Gepost op: september 18, 2008, 01:06:26 pm »
Ik geef toe dat ik ook liever "waregem" hoor dan "zulte" maarja zo erg is dat nu ook weer niet
SV TILL I DIE

Rafa

  • Gast
Re: [NB] SVZW- RC Genk
« Reactie #68 Gepost op: september 18, 2008, 01:34:07 pm »
En de echte kenners en beetje kennis van het verleden zeggen waregem.
Echte kenners zeggen m.i. Zulte Waregem...

Offline jowanie

  • Leden
  • Berichten: 507
Re: [NB] SVZW- RC Genk
« Reactie #69 Gepost op: september 18, 2008, 06:19:58 pm »
Laten we met zijn alle afspreken dat het ons niet stoort indien er iemand

- Zulte zegt
- Waregem zegt
- Zulte Waregem zegt
- Essevee zegt

Verschillende benamingen, verschillende kleuren.

Verscheidenheid is een rijkdom die we moeten koesteren.

Offline bloempot

  • Leden
  • Berichten: 1.013
  • SFEER is geen misdaad!
Re: [NB] SVZW- RC Genk
« Reactie #70 Gepost op: september 18, 2008, 07:38:12 pm »
Tjah, terug on-topic:

Bart Buysse kan eerste nederlaag van Zulte Waregem niet vermijden
 

--------------------------------------------------------------------------------

RC Genk keert na het slotakkoord van de vierde speeldag met drie punten terug naar de Cristal Arena. De eerste zege ooit aan de Gaverbeek was gevleid, maar linksback Buysse is eerlijk: 'Als je de kansen niet afmaakt, krijg je het deksel op de neus.'
Toch was het Zulte Waregem dat in de eerste helft de neus heel nadrukkelijk aan het bezoekende doel kwam steken. Neumayr en vooral Matton testten de reflexen van Bailly. De nationale beloftendoelman gaf geen krimp en hield de landskampioen van 2002 vrijwel op zijn eentje overeind in de SVZW-storm. Ook het doelhout lag dwars voor de thuisploeg: een fraaie vrije trap van Matthys stierf op de kruising.
De openingstreffer viel aan de overkant. Na mistasten van Van Zundert kon Nemec alleen op Bossut afstormen. De thuisgoalie moest zich voor het eerst dit seizoen kansloos gewonnen geven.
'We speelden een zeer goede eerste helft, Genk was echt nergens. We toonden waarom we de enige ploeg waren die nog geen tegengoal slikte en voetbalden enkele grote kansen bij elkaar. Maar als je ze niet afmaakt, kan je niet winnen. Zo simpel is het. En op de koop toe krijgen we een doelpunt te slikken bij de eerste goede aanval van de bezoekers', zegt Bart Buysse. Uitblinker Matton bracht de bordjes even voor de koffie in evenwicht, maar na een donderspeech van de zieke Genk-trainer Van Geneugden, een afgeweken vrije trap van Soetaers en een mooie pot van Pudil bleef Essevee met lege handen achter.
'Genk kwam veel agressiever uit de kleedkamer en dat bracht ons aan het wankelen. Bovendien hadden wij in de eerste helft veel energie verbruikt. Wij konden onmogelijk het hoge tempo van de eerste helft aanhouden.' Door de blessure van Reina kon de 21-jarige Buysse voor de tweede speeldag op rij de negentig minuten volmaken. 'Ik ben vrij tevreden over die twee partijen. De keuze ligt in de handen van de trainer, maar uiteraard zou de ontgoocheling groot zijn als ik er nu weer vrede moet nemen met een plaats op de bank. Ik doe er alles aan om de keuze van de coach zo moeilijk mogelijk te maken. Ik kan ook op de linksmiddenpositie uitgespeeld worden. Toch gaat mijn voorkeur uit naar de linksback, omdat ik graag van achteruit de actie opzet.'
Ook met de nationale beloftenploeg speelde de Bruggeling twee volledige wedstrijden. In Slovakije (1-1) en tegen Cyprus (3-2 winst) stond hij naast ploegmaat Colpaert in de verdedigingslinie. 'Ik kon veel matchritme opdoen, maar dat heeft ook zijn keerzijde. Nu voel ik de vermoeidheid toch wel. Wees gerust, de trainer kan ook voor de uitmatch tegen Dender 100 procent op me rekenen.'