Auteur Topic: [NB] Club Brugge - SVZW  (gelezen 15754 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Massaker

  • Leden
  • Berichten: 1.222
Re: [NB] Club Brugge - SVZW
« Reactie #20 Gepost op: oktober 30, 2008, 08:32:35 am »
Match is rap samengevat : schandalige arbitrage! Tegen 14 man kan je nooit punten halen.
In de eerste minuten al een aanslag op Buyse die altijd rood verdient!
In de 2de helft een elleboogstoot op Leye : Leye geel na zoveel getreiter ipv rood voor FCB.
In de 2e helft 2 maal ten onrecht buitenspel tegen SVZW!
Penalty  :-[ :-[: in het omgekeerde geval breken die van FCB het kot af!  En dat terwijl de lijnrechter duidelijk de fout van Dirar zelf voor zijn neus ziet gebeuren!
chapeau voor Dury dat hij daar geen uitlatingen meer over doet! Het helpt inderdaad toch allemaal niets.
Dirar geeft in Het Nieuwsblad zelfs openlijk toe dat het geen penalty was ! Maar ja, het is Club h?. De arbiters moeten er tenslotte voor zorgen dat de 'grote 3' bovenaan het klassement blijven plakken...



Offline delphine

  • Leden
  • Berichten: 319
Re: [NB] Club Brugge - SVZW
« Reactie #21 Gepost op: oktober 30, 2008, 08:47:29 am »
dat is ??n van de (vele)voordelen een "topploeg" te zijn >:( ! hopelijk pakken we de drie punten thuis terug ! komaan essevee ! ;)

Offline trollie

  • Leden
  • Berichten: 517
Re: [NB] Club Brugge - SVZW
« Reactie #22 Gepost op: oktober 30, 2008, 09:11:31 am »
de twaalfde man was er inderdaad gisteren...Burie proficiat wat een wanprestatie....Maar kom,we mogen daar toch niet winnen ;)  onze duitser valt toch zwaar tegen ee.... :(

Offline Pringless

  • Gold Member
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 6.270
Re: [NB] Club Brugge - SVZW
« Reactie #23 Gepost op: oktober 30, 2008, 09:20:02 am »
Subotic kan toch ook de shwoeng er niet inbrengen zoals Mutombo dat kan.
SV TILL I DIE

Online brunogoal

  • Leden
  • Berichten: 344
Re: [NB] Club Brugge - SVZW
« Reactie #24 Gepost op: oktober 30, 2008, 09:47:06 am »
We hebben vooral Lutte gemist. Hij is misschien de mindere voetballer, maar wint wel veel duels. Den DUits is een gans ander type speler.
Er wordt veel gezaagd opp Lutte omdat zijn passen niet te zuiver zijn, maar gisteren bleek toch maar eens dat hij het evenwicht brengt in ons elftal.

Offline Topke

  • Leden
  • Berichten: 323
  • SVZW/ CFC LAD
Re: [NB] Club Brugge - SVZW
« Reactie #25 Gepost op: oktober 30, 2008, 09:50:36 am »
Nog iets die misschien vergeten wordt, maar wij als Zulte/Waregem zijn weer veel te goed geweest!!!
We stemmen in met verplaatsing van deze match omdat Ciman en Simaeys op de OS zitten!
Wie doet er gisteren niet mee en zit niet eens op de bank, klopt, Ciman!!!

Offline EAGLE

  • Leden
  • Berichten: 2.345
Re: [NB] Club Brugge - SVZW
« Reactie #26 Gepost op: oktober 30, 2008, 09:51:08 am »
Burie is ne zak!
Wij verdienden een gelijkspel, wat toonde club na de 2-0???
De sfeer van ons was ok goed, schitterend! En je zag daar dan van die heethofde rechts in de tribune van br*hhe vooral die kletskop viel mij op

VEldoverwicht was ook voor ons, nu hopen op winst zondag he

Offline EAGLE

  • Leden
  • Berichten: 2.345
Re: [NB] Club Brugge - SVZW
« Reactie #27 Gepost op: oktober 30, 2008, 09:52:46 am »
Nog iets die misschien vergeten wordt, maar wij als Zulte/Waregem zijn weer veel te goed geweest!!!
We stemmen in met verplaatsing van deze match omdat Ciman en Simaeys op de OS zitten!
Wie doet er gisteren niet mee en zit niet eens op de bank, klopt, Ciman!!!

Idd dat heb ik hier ook aangehaald!
Wij zouden ne keer Buysse en Colpaert op de spelen gehad moeten hebben en de match uistellen tegen club, en dan blijkt in de inhaalmatch dat we spelen wet Reina en Chapi!
Meneerke Matthysen zou dan gouw van zijnen tak gemaakt ebben zeker

Offline essevee007

  • Leden
  • Berichten: 3.155
Re: [NB] Club Brugge - SVZW
« Reactie #28 Gepost op: oktober 30, 2008, 10:08:38 am »
Ongeloofelijk!  Om zot te komen toch.  Brugge de zoveelste bekakte overwinning, met hier en daar een cadeautje van hun 12de man.  Fout op leye, DUIDELIJKE fout, anders was hij alleen op weg naar stijnen.  Arbiter doet niets!  Brugge bij de minste val, een vrije trap.  En een penalty die er geen was, op sporza en door joos toegegeven en achterna door debiel dirar.

Hun 12de man waar was die?  Al even belachelijk zoals de arbitrage.  Was net een thuismatch voor ons quasi volle vak (proficiat alweer essevee).  Hier en daar zongen ze eens na de penalty en bij de flutlucky goal van sonck.

Brugge heeft weer top gespeeld en champagnevoetbal gebracht, en de o zo triestige brugge supporters zijn daar o zo fier op.

Het intervieuw met Dury zei alles, je zag ook zijn frustratie en onmacht, net zoals wij in ons vak (brachten veel meer sfeer, lagen met de ploeg niet onder) en we verliezen zoals veel ploegen die niet in de top 4 horen, van een top4 ploeg op bekakte wijze. Dury zei ook, dat hij er niet meer op ingaat op die telke male terugkerende zever en over de arbitrage, het heeft toch geen nut zei hij.

Moest brugge nu over ons gewalst hebben, akkoord!  Maar ze waren verdomme aan geen kanten een topploeg waardig.  ZIELIG!

Offline Pringless

  • Gold Member
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 6.270
Re: [NB] Club Brugge - SVZW
« Reactie #29 Gepost op: oktober 30, 2008, 10:16:16 am »
Iemand een filmpje van de sfeer?
SV TILL I DIE

Offline essevee007

  • Leden
  • Berichten: 3.155
Re: [NB] Club Brugge - SVZW
« Reactie #30 Gepost op: oktober 30, 2008, 10:34:18 am »
Hij sprak over een vol stadion dus ik naam toch aan de supporters. ;)
Bedoelde duidelijk arbitrage, want buysse was duidelijk gefrustreerd door de penalty die er geen was.


Offline carlitos

  • Leden
  • Berichten: 115
Re: [NB] Club Brugge - SVZW
« Reactie #31 Gepost op: oktober 30, 2008, 11:33:21 am »
Spijtige nederlaag, maar eigenlijk kunnen we er weinig op afdingen vind ik. Eerste helft stond er een goede organisatie waardoor Club niet echt gevaarlijk kon zijn. Echter zelf konden we dat ook niet, dus is 0-0 logisch. Na de pauze komen we snel en ongelukkig op achterstand, en zijn we in de rest van de match zeer onmondig en niet in staat Brugge echt pijn te doen... Conclusie over de hele match: Brugge was 'iets' beter ?n maakt zijn weinige kansen beter af (typisch scenario bij de toppers). Dus verdiende overwinning zeker?

Over de penalty: die was zeker onterecht, maar dat bepaalt de match niet denk ik. Na de 1-0 zag ik ons sowieso niet meer in staat nog terug te slaan. In de eerste helft creeerden we al geen kansen bij gelijke stand, dus als Brugge voor staat en ons laat komen (niet ons favoriete spel) zag ik dat zeker niet meer gebeuren.

Overigens is de penalty (samen met de kaart voor Leye misschien) de enige foute beslissing van de scheids. Ik vond hem deze keer niet constant in het voordeel van de 'topploeg' fluiten, zoals velen hier beweren.

Niet getreurd, en niks verloren overigens. Het is niet op Brugge dat we punten moeten pakken. Op naar de volgende match thuis tegen Gent, daar zit volgens mij meer in!!

Offline d esseveeer

  • Leden
  • Berichten: 294
Re: [NB] Club Brugge - SVZW
« Reactie #32 Gepost op: oktober 30, 2008, 11:51:52 am »
Zit toch wat serieus fout in arbitrage hier in Belgi?. Tegen RSCA was het ook van dat. Steekpenningen of zwart geld iemand. Als Dirar Buysse omver trekt en nog een keer ligt op Buysse is dat toch geen penalty. Ieder klein kind weet dat. Ik zag de match op TV helaas, maar vind dit er toch over van arbitrage hoor. Pff als Brugge zo moet spelen om te winnen van ons mogen ze daar heel trots op zijn.



Offline Harry

  • Leden
  • Berichten: 1.450
    • EsseveeFans
Re: [NB] Club Brugge - SVZW
« Reactie #33 Gepost op: oktober 30, 2008, 11:52:25 am »
Op deze match ga ik niet meer reageren, kzou anders dingen zeggen die ni al te proper zijn... >:( >:( Op naar Gent!!

Burie... Hoer van Jacky! (kon het ni laten)  :D
« Laatst bewerkt op: oktober 30, 2008, 11:54:16 am door Harry »


"Concordia parvae res crescunt, discordia maximae dilabuntur"

Offline STRuben

  • Leden
  • Berichten: 73
Re: [NB] Club Brugge - SVZW
« Reactie #34 Gepost op: oktober 30, 2008, 12:22:58 pm »
Gesloten wedstrijd, met een echt enorm zwakke leiding door Burie.

In de eerste helft waren er bijna geen kansen, behalve een kopbal van Matton en een schot van Akpala waar Bossut een fenomenale redding deed. (Bij DeVlieger was dit gegarandeerd een doelpunt).

In de tweede helft hadden we een zeer zwakke start. Khad het gevoel of ze stonden te slapen. Er moest harder opgetreden worden bij die actie van Dirar! Twas precies of ze mochten niet vuil zijn.
Lucky goal van Sonck (zoals we gewend zijn ::)). Dan 10 minuutjes erna, terug bingo, na een duik van Debiel Dirar. Echt zielige leiding! Weer een overdosis aan (onterechte) gele kaarten voor ons. Zoals Leye die een elleboogstoot incasseert, verhaal gaat halen bij Simaeys dacht ik (niet zeker), wordt geduwd door scheids Burie en dan geel krijgt  >:(. Echt dikke zever!

Matthys komt dan in de ploeg, en mocht van mijn part direct weer gewisseld worden. 't Is gene vetten meer de laatste tijd. Neumayr was weer onzichtbaar.
En uitblinkers waren : Meert, Minne en Berrier.

Als Club zo kampioen speelt, mogen ze er fier op zijn. Ze waren echt geen topclub waardig!


Offline dot

  • Leden
  • Berichten: 333
Re: [NB] Club Brugge - SVZW
« Reactie #35 Gepost op: oktober 30, 2008, 12:26:28 pm »
Ik was aan het lachen met de zielige poging van Dirar om een penalty te verkrijgen en dan zie ik plots die scheidsrechter naar de stip lopen...niet te geloven... Kvraag me trouwens af waarom er nog lijnrechters zijn, bestaan die enkel om buitenspel aan te geven misschien????
Trouwens de fase later in de 2de helft was meer een penalty dan diegene die ze werkelijk kregen.
Gele kaart voor leye was absurd en heb mijn twijfels over de afgekeurde doelpunten, maar zag nog geen beelden.

Al vond ik ons toch te weinig kansen afdwingen om vandaag aanspraak te maken op de 3 punten, 1punt hadden we mss wel verdiend als je ziet dat brugge niet veel meer kon afdwingen.

Kvind het eigenlijk raar dat niemand roelandts vermeld bij de besten langs onze zijde, samen met matton en berrier toch 1 van de beteren.
« Laatst bewerkt op: oktober 30, 2008, 12:28:26 pm door dot »

fox

  • Gast
Re: [NB] Club Brugge - SVZW
« Reactie #36 Gepost op: oktober 30, 2008, 12:42:14 pm »


Kvind het eigenlijk raar dat niemand roelandts vermeld bij de besten langs onze zijde, samen met matton en berrier toch 1 van de beteren.

Roelandts heeft bergen werk verzet en enorm veel ballen gerecupereerd maar was toch wat onzuiver in zijn passing. Met Lutte achter hem is hij veel beter.

Offline dot

  • Leden
  • Berichten: 333
Re: [NB] Club Brugge - SVZW
« Reactie #37 Gepost op: oktober 30, 2008, 12:43:57 pm »
Kvond hem zeker in de eerste helft goed het spel verleggen nochtans

Offline WaregemBoy

  • Leden
  • Berichten: 692
Re: [NB] Club Brugge - SVZW
« Reactie #38 Gepost op: oktober 30, 2008, 12:44:16 pm »
net terug van Brugge en voor 3e jaar op rij een gevoel dat er meer in zat ondanks dat we niet super speelden ( 2jaar geleden net voor rust dien balaban, vorig jaar djokic stomme goal en nu net na rust meteen goal);

vond ons na 2-0 pas echt aanvallend spelen, matthijs die goed inviel en paar voorzetten goed voor doel bracht, ervoor gaven we bijna niets weg maar was brugge toch licht baas,

schandalig hoe alcaraz leye uitdaagde en leye daarvoor dan geel kreeg...

zat te ver om te oordelen of het penalty was maar volgens mij was het heel licht... knap hoe matton op de radio de schuld op zich nam voor voorafgaand balverlies

vond den duits alweer niet echt goed, jammer dat we hiervoor landerke kwijt gespeeld zijn

Mathijs die goed speelde en goeie voorzetten afleverde? Welke match heb jij gezien? De ene foute actie na de andere en van zijn 6 a 7 voorzetten was er eentje dat halvelings ok genoemd kan worden. Wat een snertprestatie van hem. Hij heeft zich hier alleszins niet in de ploeg gespeeld, integendeel.

Voor de rest ook weer een slecht gevoel na deze wedstrijd. Mits een beetje geluk was hier iets te rapen zoals alle voorgaande jaren. Het zit ons gewoon niet mee. Berrier man van de match. fantastisch wat die gast heeft gedaan. Onze verdediging stond er ook weer. Jammergenoeg werd Buysse in de 2e helft dolgedraaid door Dirar. Als je dan nog een penalty in cadeauverpakking tegenkrijgt en alle discutabele fases tegenkrijgt dan weet je het wel weer.

Geen wereldprestatie van onze jongens, maar toch een pluim voor een goeie wedstrijd. Hopelijk trekken ze de lijn door naar zondag.  BTW, Vanzundert zal niet snel meer van die bank komen ;)

Hiermee is ook voor mij alles gezegd.

Offline Pringless

  • Gold Member
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 6.270
Re: [NB] Club Brugge - SVZW
« Reactie #39 Gepost op: oktober 30, 2008, 12:49:05 pm »
Over de penalty: die was zeker onterecht, maar dat bepaalt de match niet denk ik. Na de 1-0 zag ik ons sowieso niet meer in staat nog terug te slaan. In de eerste helft creeerden we al geen kansen bij gelijke stand, dus als Brugge voor staat en ons laat komen (niet ons favoriete spel) zag ik dat zeker niet meer gebeuren.
Als het 1-0 staat kan alles nog h?, een goal kan uit de lucht vallen aan ons kant en dan staat het 1-1.
Ook als het 1-0 staat dan geloof je er nog meer in dan dat het 2-0 staat.
Die onterechte penalty deed de das om bij SVZW.
SV TILL I DIE