Auteur Topic: [NB] Club Brugge - SVZW  (gelezen 15579 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline d esseveeer

  • Leden
  • Berichten: 294
Re: [NB] Club Brugge - SVZW
« Reactie #80 Gepost op: november 01, 2008, 09:38:09 pm »
Dat kan toch geen toeval meer zijn zeker die penalty's. Uitkuisen die boel! Stomme Jeurissen en zijn scheidrechtersmaffia.



Rafa

  • Gast
Re: [NB] Club Brugge - SVZW
« Reactie #81 Gepost op: november 01, 2008, 10:09:28 pm »
Net bericht gekregen van Kluupfan : "2 matchen op rij gewonnen dankzij ref, ben beschaamd voor die elf klungels."

Nu nog die 'gewonnen' eruit en krijg respect voor die kerel...

Offline -JoNaThAn-

  • Leden
  • Berichten: 1.107
Re: [NB] Club Brugge - SVZW
« Reactie #82 Gepost op: november 01, 2008, 11:34:09 pm »
Man toch, da is toch niet normaal meer ...
schandalig dat kluup brugge zo aan kop komt, geen enkele wedsrijd hebben ze al overtuigd ...
5 pinanties kregen ze al, dat is 1 strafschop om de 2 matchen (!!!)

Ziet de pers dit dan niet, vraag ik mij af ... Sport.be titelt zelfs 'Club Brugge fiere leider'

Offline EAGLE

  • Leden
  • Berichten: 2.345
Re: [NB] Club Brugge - SVZW
« Reactie #83 Gepost op: november 02, 2008, 10:15:40 am »
dat noem ik alles behalve fier
Wat hebben die qua voetbal nu al laten zien? geen kl*ten

Offline fem

  • Leden
  • Berichten: 118
Re: [NB] Club Brugge - SVZW
« Reactie #84 Gepost op: november 02, 2008, 10:41:04 am »
enkel tegen tubeke verdiende club de overwinning ALLE andere wedstrijden wonnen ze met veel geluk enerzijds doordat de tegenstander de kansen mistte zoals roeselaere en cercle bvb. en anderzijds overduidelijk met de hulp van de schijtsrechters zoals tegen westerlo ,aangeschoten bal werd penalty en die andere fases(tegen ons en de kvk) liggen nog vers in het geheugen.
er zou eens een ploeg het moeten aandurven om forfait te geven op club,
 alle andere ploegen zouden dan moeten meehelpen de boete te betalen om gewoon maar een (re)actie uit te lokken bij de bond , ook de media zouden hier een grotere rol mogen in spelen maar ze worden natuurlijk allemaal verwend en of omgepraat door michel (blaaskaak) dhooge als ze op de club komen.

Offline svzwfan

  • Leden
  • Berichten: 554
Re: [NB] Club Brugge - SVZW
« Reactie #85 Gepost op: november 02, 2008, 10:58:43 am »
De wedstrijd Brugge - kvk de scheidsrechter geef ik een 0/10 schandalige, het is een echte kleugt aan worden.Het is alsof Brugge kampioen moet worden. >:(

Offline dot

  • Leden
  • Berichten: 333
Re: [NB] Club Brugge - SVZW
« Reactie #86 Gepost op: november 02, 2008, 11:00:44 am »
Woehoe dit wordt hier weer leuk opgeblazen.
Waarom zou je Forfeit moeten geven tegen brugge?
Omdat sommige scheidsrechters niet bekwaam zijn om de juiste beslissingen te maken?
Is geen recent fenomeen h? dat kleinere ploegen worden 'benadeeld', is gewoon onbewust erin geslopen bij scheidsrechters volgens mij, kan je niet veel aan doen.
Trouwens diegenen die hier nu aan het beweren zijn dat Brugge absoluut onverdiend met de overwinning is gaan lopen zouden beter eens het woordje 'zelfkritiek' opzoeken.

Offline geert

  • Leden
  • Berichten: 449
  • Live the moment
Re: [NB] Club Brugge - SVZW
« Reactie #87 Gepost op: november 02, 2008, 11:06:11 am »
Woehoe dit wordt hier weer leuk opgeblazen.
Waarom zou je Forfeit moeten geven tegen brugge?
Omdat sommige scheidsrechters niet bekwaam zijn om de juiste beslissingen te maken?
Is geen recent fenomeen h? dat kleinere ploegen worden 'benadeeld', is gewoon onbewust erin geslopen bij scheidsrechters volgens mij, kan je niet veel aan doen.
Trouwens diegenen die hier nu aan het beweren zijn dat Brugge absoluut onverdiend met de overwinning is gaan lopen zouden beter eens het woordje 'zelfkritiek' opzoeken.

Zelfkritiek ?  Dury had die na de match hoor.  Hij zei dat SVZW niet 'Top' was, en dat dat wel een vereiste was om punten te pakken op Brugge.
Maar dat heeft geen bal te maken met het feit dat SVZW deels genekt werd door foutieve beslissingen van het artiterkorps !
Denk aan de penaltiefases (tegen Leye niet gefloten, schwalbe Dirar) en een deel ergerlijke beslissingen in het voordeel van brugge

Offline fem

  • Leden
  • Berichten: 118
Re: [NB] Club Brugge - SVZW
« Reactie #88 Gepost op: november 02, 2008, 11:49:28 am »
dan is het toch wel eens tijd dat er tegen dat fenomeen opgetreden wordt en liefst zo snel mogelijk
en inderdaad onze ploeg kwam misschien iets te kort om iets te rapen in brugge maar wat kvk gisteren overkwam had niets met voetbal te maken maar alles met sabotage

Offline wrd

  • Leden
  • Berichten: 404
Re: [NB] Club Brugge - SVZW
« Reactie #89 Gepost op: november 02, 2008, 12:10:32 pm »
Nog 2 dingen die me opgevallen waren na de wedstrijd tegen Brugge: Voorzetten geven die hoog genoeg zijn of toch al in de 16 vallen lukte blijkbaar ook niet.. Met gasten als een Leye (en een beest van een Subotic) vanvoor kan je daar toch meer mee aanvangen. En als er een speler van de tegenpartij niet zo geliefd is bij ons publiek dan gelieve niet altijd 'zijn naam + Janet zingen', want op den duur klinkt dat ook maar stom :)

Offline oostrosvzw

  • Leden
  • Berichten: 80
Re: [NB] Club Brugge - SVZW
« Reactie #90 Gepost op: november 02, 2008, 12:41:14 pm »
Ik ben gisteren op uitnodiging naar de clup geweest en het begint toch echt wel de spuigaten uit te lopen :

Terug een penalty met een grote strik errond . Bij iedere betwistbare fase floot de scheids in het voordeel van de clup . Zelfs de supp. achter ons zeiden het treffend : zo speel je kampioen .tegen ons gaat de kopbal van Thomas net naast .Het eerste doelpunt is eigenlijk een mislukt schot naar doel en Sonck staat toevallig (misschien ook wel een beetje zijn verdienste) in de baan van het schot. Tegen kvk bij een 0-1 stand laten ze de 0-2 liggen en krijgen zij alweer een denkbeeldige strafschop........
Wat me ook opgevallen is : Terug geen of weing sfeer en het bezoekersvak zat het nog voor g??n derde vol!!!!

Mijn prono voor vanavond : 3-1 => Wij krijgen onze eerste terechte strafschop (omgezet door Tim)

Offline -JoNaThAn-

  • Leden
  • Berichten: 1.107
Re: [NB] Club Brugge - SVZW
« Reactie #91 Gepost op: november 02, 2008, 01:10:05 pm »
Ik ben gisteren op uitnodiging naar de clup geweest en het begint toch echt wel de spuigaten uit te lopen :

Terug een penalty met een grote strik errond . Bij iedere betwistbare fase floot de scheids in het voordeel van de clup . Zelfs de supp. achter ons zeiden het treffend : zo speel je kampioen .tegen ons gaat de kopbal van Thomas net naast .Het eerste doelpunt is eigenlijk een mislukt schot naar doel en Sonck staat toevallig (misschien ook wel een beetje zijn verdienste) in de baan van het schot. Tegen kvk bij een 0-1 stand laten ze de 0-2 liggen en krijgen zij alweer een denkbeeldige strafschop........
Wat me ook opgevallen is : Terug geen of weing sfeer en het bezoekersvak zat het nog voor g??n derde vol!!!!

Mijn prono voor vanavond : 3-1 => Wij krijgen onze eerste terechte strafschop (omgezet door Tim)

sorry hoor maar je speelt niet kampioen door bijna elke wedstrijd met een goede portie geluk of door twijfelachtige arbitrale beslissingen te winnen. Kampioen word je door champagnevoetbal te spelen, en als het dan eens een (1, geen 10) wedstrijd minder gaat, er toch in slagen te winnen.

Offline dot

  • Leden
  • Berichten: 333
Re: [NB] Club Brugge - SVZW
« Reactie #92 Gepost op: november 02, 2008, 02:51:13 pm »
Woehoe dit wordt hier weer leuk opgeblazen.
Waarom zou je Forfeit moeten geven tegen brugge?
Omdat sommige scheidsrechters niet bekwaam zijn om de juiste beslissingen te maken?
Is geen recent fenomeen h? dat kleinere ploegen worden 'benadeeld', is gewoon onbewust erin geslopen bij scheidsrechters volgens mij, kan je niet veel aan doen.
Trouwens diegenen die hier nu aan het beweren zijn dat Brugge absoluut onverdiend met de overwinning is gaan lopen zouden beter eens het woordje 'zelfkritiek' opzoeken.

Zelfkritiek ?  Dury had die na de match hoor.  Hij zei dat SVZW niet 'Top' was, en dat dat wel een vereiste was om punten te pakken op Brugge.
Maar dat heeft geen bal te maken met het feit dat SVZW deels genekt werd door foutieve beslissingen van het artiterkorps !
Denk aan de penaltiefases (tegen Leye niet gefloten, schwalbe Dirar) en een deel ergerlijke beslissingen in het voordeel van brugge
Ik hoop dat je beseft dat ik het niet over Dury heb hier?
Inderdaad DEELS genekt, fase van leye was buiten 16 trouwens.