Auteur Topic: Wie kampioen?  (gelezen 37335 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Vidmar

  • Leden
  • Berichten: 1.744
Re: Wie kampioen?
« Reactie #40 Gepost op: mei 14, 2016, 11:42:18 am »

Offline jeroenie

  • Leden
  • Berichten: 892
Re: Wie kampioen?
« Reactie #41 Gepost op: mei 14, 2016, 12:46:01 pm »
Mannekes, het is SLECHTS voetbal. Wie er kampioen wordt als het essevee niet is, kan me eigenlijk geen barst schelen. Het is hen allen gegund. We moeten elkaar toch niet naar het leven staan als iemand voor een andere ploeg supportert. Bij mijn maten in het Waregemse zijn er die supporteren voor Brugge, Anderlecht, standaard, Genk, Mechelen, STVV, .... Tot zelfs Antwerp. Buiten wat stekken heen en weer, blijven het wel mijn maten!
iedereen heeft wel vrienden die voor 1 of ander ploeg supportert naast waregem. er zijn zoals Mogul reeds omschreven heeft ploegen waar je het niet voor hebt om 1 of andere reden. ik heb ook vrienden van brugge, MAAAARRRRRRRR.... da beetse rivaliteit moet kunnen en wa stekken over en weer geven oek, anders is der niks fun meer aan en kijken we beter gewoon naar nen saaie tennismatch of pingpong ofzo!
ik heb ook bepaalde ploegen die ik liever geen kampioen zie spelen, en dat is vooral brugge en gent! kortrijk uiteraard ook, maar die gaan daar toch nooit geraken. die hun ik zelfs geen BVB of een Europees avontuur!

Offline jowanie

  • Leden
  • Berichten: 506
Re: Wie kampioen?
« Reactie #42 Gepost op: mei 14, 2016, 04:17:51 pm »
Ik hoop alleen dat het zondag geen draw wordt

Ik hoop juist wel een draw. Of Anderlecht winnen. Dan is de wedstrijd volgende donderdag van groot belang. Als Club zondag al kampioen speelt is PO1 zo goed als gedaan. Voor ons in ieder geval dan 2 overbodige matchen.

Offline jeroenie

  • Leden
  • Berichten: 892
Re: Wie kampioen?
« Reactie #43 Gepost op: mei 14, 2016, 07:14:25 pm »
jowanie, laat anderlecht maar winnen, dan spelen die van brugge in principe geen kampioen op ons veld (tenzij anderlecht verliest op genk en brugge tegen ons wint)

Offline Vidmar

  • Leden
  • Berichten: 1.744
Re: Wie kampioen?
« Reactie #44 Gepost op: mei 15, 2016, 04:24:10 pm »
Een zwarte dag voor het Belgische voetbal.

Online Zigzag

  • Global Moderator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 4.649
  • Essevee!
Re: Wie kampioen?
« Reactie #45 Gepost op: mei 15, 2016, 04:25:53 pm »
Een zwarte dag voor het Belgische voetbal.

Eerlijk is eerlijk, wel oververdiend. Ik ben ook niet voor brugge verre van, maar het is gewoon verdiend.

Offline Vossie

  • Leden
  • Berichten: 436
Re: Wie kampioen?
« Reactie #46 Gepost op: mei 15, 2016, 04:33:47 pm »
Eerlijk is eerlijk, wel oververdiend. Ik ben ook niet voor brugge verre van, maar het is gewoon verdiend.
?

Nog liever nu kampioen dan eventueel op ons veld!

Offline alex

  • Leden
  • Berichten: 449
Re: Wie kampioen?
« Reactie #47 Gepost op: mei 15, 2016, 06:34:43 pm »
de minst zwakke van de zwakke ;)

Offline Naessens C

  • Leden
  • Berichten: 2.958
  • We pakken ze. Één voor één.
Re: Wie kampioen?
« Reactie #48 Gepost op: mei 16, 2016, 10:20:25 am »
Een zwarte dag voor het Belgische voetbal.

Een blauw-zwarte.

Offline belli

  • Leden
  • Berichten: 3.766
Re: Wie kampioen?
« Reactie #49 Gepost op: mei 17, 2016, 09:45:10 am »
club terecht kampioen.
en over die supporters: waarom supporteren er veel in de buurt voor andere ploegen zoals club, anderlecht...simpel: omdat die meestal winnen! en dat is overal in Belgi? zo.
in Waregem en omstreken hebben we gelukkig nog een groot stuk die voor essevee supportert.
maar in Kortrijk, Aalst, Mechelen, Lier, Genk heb je nog altijd mensen die voor 1 van de grote 3 supportert.
club heeft supporterclubs tot in Limburg...en die gasten gaan alle matchen van club gaan bekijken...

Offline mogul

  • Leden
  • Berichten: 7.652
Re: Wie kampioen?
« Reactie #50 Gepost op: mei 17, 2016, 10:52:42 am »
club terecht kampioen.
en over die supporters: waarom supporteren er veel in de buurt voor andere ploegen zoals club, anderlecht...simpel: omdat die meestal winnen! en dat is overal in Belgi? zo.
in Waregem en omstreken hebben we gelukkig nog een groot stuk die voor essevee supportert.
maar in Kortrijk, Aalst, Mechelen, Lier, Genk heb je nog altijd mensen die voor 1 van de grote 3 supportert.
club heeft supporterclubs tot in Limburg...en die gasten gaan alle matchen van club gaan bekijken...
Zelfs in Walloni? hebben ze er.  Een weetje; in de jaren 70 tot 80 had Essevee een supportersgroep uit Bergen(Mons) zaten naast mijn pa, maar toen de nieuwe hoofdtribune er kwam nooit meer gezien.