Auteur Topic: De eindeloze, nutteloze discussie...  (gelezen 34292 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

fox

  • Gast
Re: Dury en de nutteloze discussie
« Reactie #20 Gepost op: oktober 07, 2008, 01:33:18 pm »
ik denk,dat je aan de spelers moest vragen,of zij een andere trainer willen,je zou verschieten hoevelen hem beu zijn,en daarmee bedoel ik niet dat dury het niet kan,zeker niet,hij is op en top prof,weet precies waar hij mee bezig is,maar denk dat er veel schrik hebben van hem(zowel spelers als bestuur),dury zwaait hier met de scepter,dat kan niemand ontkennen,en alleen daarom zou verandering misschien eens goed doen,ik denk dat er velen zouden voor open staan,eens ander bloed doet goed,maar voor mij moet hij niet buiten hoor,de dag dat dury een topaanbieding krijgt,is hij weg hoor,hij zal niet blijven voor ons of voor de spelers,maar wel aan zijne portemonnee denken...klikt het  iet zo goed met naessens dan was hij misschien al weg...al?,tijd geeft raad en ik hoop dat hij hier nog  mooie resultaten boekt met het huidige team,dat wij,de supporters er nog veel plezier aan beleven ;)

www.dagallemaal.be

Offline lg

  • Leden
  • Berichten: 123
Re: Dury en de nutteloze discussie
« Reactie #21 Gepost op: oktober 07, 2008, 02:03:47 pm »
man man man

ja we hebben mooie jaren gehad en ja we hebben europees gespeeld en ja .....

STOP

verleden tijd allemaal  :)
laatste 2 jaar trekt de voetbal van ons ploegske op nie veel meer sommige machen op niets (zoals tegen westerlo geweest was gewoon schandalig)
zoals ik al zei moest dury zo een top trainer zijn zoals fox en sommige hier beweren. waarom zit dury dan nog steeds in waregem?? want hij is toch oooo zo goed  ???
ik heb het al eens vermeld en ik ga het nog eens doen.
ze vroegen eens aan de witte van gent waarom ze niet aan dury gedacht hebben als nieuwe trainer.
ZIJN ANTWOORD EN LEES HET ALLEMAAL ZEER GOED ;D

TRAINERS ZOALS DURY ER LOPEN ER 100 IN EERSTE EN TWEEDE KLASSE!!

en dat jongens is de waarheid willen zien of niet  :)
met de ploeg die we hebben moeten wer er meer kunnen uithalen daar ben ik zeker van maar als je iedere wedstrijd met een andere ploeg  speelt hoe kan je dan in godsnaam een basisploeg vormen? waarom die domme zet van barrios in te brengen als basis speler? van blundert die nog steeds mag starten? matton op rechts? terwijl hij beter centraal speelt waarom lutte nog laten starten? heeft veel inzet maar hij haalt het niveau niet meer van het eerste sezoen!! en het is niet omdat je de 7 plaats haalt dat we een goede trainer hebben vorig jaar konden we veeeeel lager geindingd zijn ook met ons voetbal!!
dury word gewoon beschermt door het bestuur omdat ze zooo goede vriendjes zijn anders lag hij allang buiten!! als je iets tegen trainer van actie wil doen mag het niet van stewards om hem te beschermen heb ik toch nog nergens anders geweten dat je geen actie mag voeren tegen bestuur of trainers behalve bij ons!!
ze beschermen gewoon zichzelf waarom? omdat WIJ GELIJK HEBBEN !!

desondanks ben ik nog steeds een hele grote essevee supporter want ik sta achter de ploeg maar niet achter trainer!!

fox

  • Gast
Re: Dury en de nutteloze discussie
« Reactie #22 Gepost op: oktober 07, 2008, 02:11:02 pm »

ze vroegen eens aan de witte van gent waarom ze niet aan dury gedacht hebben als nieuwe trainer.
ZIJN ANTWOORD EN LEES HET ALLEMAAL ZEER GOED ;D

TRAINERS ZOALS DURY ER LOPEN ER 100 IN EERSTE EN TWEEDE KLASSE!!


Ze hadden er misschien wel aan gedacht maar Dury heeft NEEN gezegd en dat mijn beste, is tussen de lijnen leren lezen.

Als er 100 trainers zijn zoals Dury, waarom slagen die er dan niet in om met dezelfde of zelfs grotere budgetten kampioen te spelen in 3e en 2e klasse? Waarom slagen die er dan niet in om tegen ploegen zoals Lokomotiv Moskou te winnen met een ZEER bescheiden budget en ZEER bescheiden spelers?

Kan je daarop een antwoord verzinnen? NEEN, ik dacht het niet

Zeggen dat Dury een trainertje van niks is, is gewoonweg te gek voor woorden.  Hij is trouwens al verkozen tot trainer van het jaar door zijn collega's dus dat zegt meer dan genoeg. Dury hoeft zich al lang niet meer te bewijzen en toch blijft hij zich nog steeds uit de naad werken om progressie te maken als trainer. Dat sommige supporters zaagsel in hun kop hebben zitten, mja, daar kan Dury natuurlijk bitter weinig aan veranderen.

En een actie tegen trainer en bestuur waar jullie nu reeds jaren om schreeuwen is te belachelijk voor woorden nadat ze jaar jaar na bevestigen. Verzuurde zielen, niet meer niet minder en ik snap echt niet dat jullie het nu nog niet beu zijn. Jullie hebben gegokt en verloren mijn beste en jullie komen NOOIT meer terug, NOOIT!  Leer er mee leven of bol het gewoon af.

Offline mabelleke

  • Leden
  • Berichten: 174
Re: Dury en de nutteloze discussie
« Reactie #23 Gepost op: oktober 07, 2008, 02:21:57 pm »
veel supporters zeggen ,hoh we hebben weer verloren, hoh weer een andere ploeg....
en dan antwoord ik , maar waarom altijd veranderen???? en dan  komt het... naar ht schijnt heeft speler A daar uitgeweest en de week daarop heeft speler B een discussie gehad, en dan de week daarop speler ergens gezien geweest en de trainer heeft maatregelen getroffen.


de eerste seizoenen was dat niet het geval, iedereen kon gaan en staan waar hij wou...er werd niet geroddeld en geklikt, er werd leute gemaakt....


waarom niet wat soepeler met die mensen omgaan en wie weet komt alles weer op zijn pootjes

Offline delphine

  • Leden
  • Berichten: 319
Re: Dury en de nutteloze discussie
« Reactie #24 Gepost op: oktober 07, 2008, 02:38:38 pm »
beste fox :

nog nooit van mijn leven "dag allemaal" gekocht,ben wel geabonneerd op "humo"

getrouwd met dury gij ? laat een ander hier ook gewoon eens zijn mening uiten,maar owee als het ne keer contra essevee is zulle ! pas dan op h?,of heel het forum zit op je nek ! maak ik dury af ? nee toch ? onverdraagzame kerel(s);al?,sommige toch,arm vlaanderen ! >:(

fox

  • Gast
Re: Dury en de nutteloze discussie
« Reactie #25 Gepost op: oktober 07, 2008, 03:08:39 pm »
beste fox :

nog nooit van mijn leven "dag allemaal" gekocht,ben wel geabonneerd op "humo"

getrouwd met dury gij ? laat een ander hier ook gewoon eens zijn mening uiten,maar owee als het ne keer contra essevee is zulle ! pas dan op h?,of heel het forum zit op je nek ! maak ik dury af ? nee toch ? onverdraagzame kerel(s);al?,sommige toch,arm vlaanderen ! >:(

Oh, ik heb soms ook kritiek op svzw hoor, alleen probeer ik dat gefundeerd te brengen op basis van dingen die ik zie tijdens een wedstrijd en niet op basis van wat ik "hoor" uit de dag allemaal rubriekjes die niks te maken hebben met wat op de mat wordt gebracht.  Als je mijn berichtjes zou lezen in de wedstrijdbeschouwingen dan zou je trouwens zien dat ik het ook vaak niet eens ben met de opstelling van bepaalde spelers. Ik zit trouwens niet op uw kap, ik zit op uw bericht. Groot verschil mijn beste.

Wat Vlaanderen hier trouwens mee te maken heeft is mij een compleet raadsel.

Offline lg

  • Leden
  • Berichten: 123
Re: Dury en de nutteloze discussie
« Reactie #26 Gepost op: oktober 07, 2008, 03:12:02 pm »

ze vroegen eens aan de witte van gent waarom ze niet aan dury gedacht hebben als nieuwe trainer.
ZIJN ANTWOORD EN LEES HET ALLEMAAL ZEER GOED ;D

TRAINERS ZOALS DURY ER LOPEN ER 100 IN EERSTE EN TWEEDE KLASSE!!


Ze hadden er misschien wel aan gedacht maar Dury heeft NEEN gezegd en dat mijn beste, is tussen de lijnen leren lezen.

Als er 100 trainers zijn zoals Dury, waarom slagen die er dan niet in om met dezelfde of zelfs grotere budgetten kampioen te spelen in 3e en 2e klasse? Waarom slagen die er dan niet in om tegen ploegen zoals Lokomotiv Moskou te winnen met een ZEER bescheiden budget en ZEER bescheiden spelers?

Kan je daarop een antwoord verzinnen? NEEN, ik dacht het niet

Zeggen dat Dury een trainertje van niks is, is gewoonweg te gek voor woorden.  Hij is trouwens al verkozen tot trainer van het jaar door zijn collega's dus dat zegt meer dan genoeg. Dury hoeft zich al lang niet meer te bewijzen en toch blijft hij zich nog steeds uit de naad werken om progressie te maken als trainer. Dat sommige supporters zaagsel in hun kop hebben zitten, mja, daar kan Dury natuurlijk bitter weinig aan veranderen.

En een actie tegen trainer en bestuur waar jullie nu reeds jaren om schreeuwen is te belachelijk voor woorden nadat ze jaar jaar na bevestigen. Verzuurde zielen, niet meer niet minder en ik snap echt niet dat jullie het nu nog niet beu zijn. Jullie hebben gegokt en verloren mijn beste en jullie komen NOOIT meer terug, NOOIT!  Leer er mee leven of bol het gewoon af.

laat me niet lachen dat hij neen gezecht heeft beste  ;D
wie zijn jullie?? ik ben ik en ik ben alleen ik hoor niet bij een groepje ;)
en komen nooit meer terug? wie of wat komt nooit meer terug?
daar moet je toch beetje meer uitleg over geven  :)
en bevestigen ? derest is gewoon nog slechter  ;D
er zijn veel slechtere trainers dan dury maar er zijn er ook  veel  betere!

en ja ik kan een antwoord geven op onze overwinning tegen loko enz..

wat heeft standard gedaan tegen liverpool? en tegen everton?
mij vertel je niet dat standard beter is of die twee ploegen en kijk
liverpool wint met veel geluk en everton verliest ook van standard net zoals wij wonnen tegen loko enz...
dat mijn beste is gewoon een klein beetje geluk en onderschating van de andere ploeg  ;)



fox

  • Gast
Re: Dury en de nutteloze discussie
« Reactie #27 Gepost op: oktober 07, 2008, 03:19:38 pm »

laat me niet lachen dat hij neen gezecht heeft beste  ;D

zie je mij lachen?

Citaat
wie zijn jullie?? ik ben ik en ik ben alleen ik hoor niet bij een groepje ;)
en komen nooit meer terug? wie of wat komt nooit meer terug?
daar moet je toch beetje meer uitleg over geven  :)

U weet best wat ik bedoel, nu doen alsof je neus bloed getuigt van lafheid en ik ga er dan ook niet verder op ingaan.
Citaat
en bevestigen ? derest is gewoon nog slechter  ;D
er zijn veel slechtere trainers dan dury maar er zijn er ook  veel  betere!

Jazeker, de Mourinho's en Furgesons en nog een pak anderen van deze wereld zijn inderdaad beter. Natuurlijk zijn ze ook compleet onbetaalbaar maar daar houdt u natuurlijk liever geen rekening mee.


Citaat
en ja ik kan een antwoord geven op onze overwinning tegen loko enz..

wat heeft standard gedaan tegen liverpool? en tegen everton?
mij vertel je niet dat standard beter is of die twee ploegen en kijk
liverpool wint met veel geluk en everton verliest ook van standard net zoals wij wonnen tegen loko enz...
dat mijn beste is gewoon een klein beetje geluk en onderschating van de andere ploeg  ;)

Misschien is het u niet opgevallen maar de trainer van Standard is momenteel de beste trainer in de Jupiler liga. Dat is de overeenkomst met ons SVZW in Europa.  Waarom raakt anderlecht geen bal? Omdat ze de kwaliteiten niet hebben? Nee, natuurlijk niet, omdat ze al jaren rottrainers aantrekken.




Offline delphine

  • Leden
  • Berichten: 319
Re: Dury en de nutteloze discussie
« Reactie #28 Gepost op: oktober 07, 2008, 03:47:31 pm »
beste fox :

al blij dat je niet op mijn kap zit ,ma wel op mijn bericht,wat ik postte,kun je misschien inderdaad onder roddels citeren,en daarmee bedoel ik gewoon,dat dit toch zeer veel verteld wordt en veel de ronde doet,en er toch veel supporters die mening delen,als da al ne keer nie meer mag,sorry hoor dan,er staan hier dan veel nutteloze dingen op dit forum  :)

nog nooit gehoord van arm vlaanderen ? denk er eens goed over na,en hij valt misschien wel ;)

Offline sv_forever

  • Leden
  • Berichten: 3.182
Re: Dury en de nutteloze discussie
« Reactie #29 Gepost op: oktober 07, 2008, 04:12:04 pm »
fox je begrijpt het echt niet he. we zullen eens verder spreken op het einde van het seizoen.kijken of je me nog zo ga afbreken. ???

Ok, that's a deal. Laten we het verderzetten van deze topic uitstellen tot bvb ten minste na de winterstop. ok? ;)

Iets wat mij trouwens ook ergert is dat er veel mensen hier nieuw op het forum komen ( toch wat het posten betreft ) om het ontslag van Dury komen schreeuwen en...

fox

  • Gast
Re: Dury en de nutteloze discussie
« Reactie #30 Gepost op: oktober 07, 2008, 05:44:45 pm »
Een beetje zigzag door dit banaal onderwerp gescrold.  Fox, waar haal je de moed en tijd vandaan om nog te blijven reageren op al die onzin?  Een paar schrijvers waarvan sommigen nog hun moedertaal niet beheersen, proberen je gewoon op een lage, goedkope manier uit je tent te lokken en ze slagen er nog in ook.   Je laat alles staan omdat ze je anders censuur verwijten.  Dat is een bepaalde vorm van chantage. Ik had die paar stokers van het eerste uur (ook al nemen ze nu nieuwe namen aan) al lang verbannen.

Iemand verbannen om wat ze schrijven vind ik nogal stom eigenlijk. Zolang iemand geen ander forumlid aanvalt mogen ze voor mijn part schrijven wat ze willen en dat geldt voor supporters van elke ploeg. Iedereen is voor mij welkom zolang ze het deftig houden tov anderen op het forum. Meestal reageer ik er niet echt op, maar zo nu en dan (zoals vandaag) laat ik me eens gaan :)

Offline die hard esseveeƫr

  • Leden
  • Berichten: 2.369
Re: Dury en de nutteloze discussie
« Reactie #31 Gepost op: oktober 07, 2008, 05:54:02 pm »
Een beetje zigzag door dit banaal onderwerp gescrold.  Fox, waar haal je de moed en tijd vandaan om nog te blijven reageren op al die onzin?  Een paar schrijvers waarvan sommigen nog hun moedertaal niet beheersen, proberen je gewoon op een lage, goedkope manier uit je tent te lokken en ze slagen er nog in ook.   Je laat alles staan omdat ze je anders censuur verwijten.  Dat is een bepaalde vorm van chantage. Ik had die paar stokers van het eerste uur (ook al nemen ze nu nieuwe namen aan) al lang verbannen.

Iemand verbannen om wat ze schrijven vind ik nogal stom eigenlijk. Zolang iemand geen ander forumlid aanvalt mogen ze voor mijn part schrijven wat ze willen en dat geldt voor supporters van elke ploeg. Iedereen is voor mij welkom zolang ze het deftig houden tov anderen op het forum. Meestal reageer ik er niet echt op, maar zo nu en dan (zoals vandaag) laat ik me eens gaan :)

Voil? zie, fox ge zijt ne vent noar min erte!
Al ben ik het niet altijd met je eens, ge doet op z'n minst een poging om met argumenten af te komen en op een deftige manier te discussi?ren.
Bovendien wens ik mij hier tevens te verontschuldigen bij de webbies omdat ik hen valselijk van censuur beschuldigd had.

Offline -JoNaThAn-

  • Leden
  • Berichten: 1.107
Re: Dury en de nutteloze discussie
« Reactie #32 Gepost op: oktober 07, 2008, 06:05:52 pm »
Een beetje zigzag door dit banaal onderwerp gescrold.  Fox, waar haal je de moed en tijd vandaan om nog te blijven reageren op al die onzin?  Een paar schrijvers waarvan sommigen nog hun moedertaal niet beheersen, proberen je gewoon op een lage, goedkope manier uit je tent te lokken en ze slagen er nog in ook.   Je laat alles staan omdat ze je anders censuur verwijten.  Dat is een bepaalde vorm van chantage. Ik had die paar stokers van het eerste uur (ook al nemen ze nu nieuwe namen aan) al lang verbannen.

Iemand verbannen om wat ze schrijven vind ik nogal stom eigenlijk. Zolang iemand geen ander forumlid aanvalt mogen ze voor mijn part schrijven wat ze willen en dat geldt voor supporters van elke ploeg. Iedereen is voor mij welkom zolang ze het deftig houden tov anderen op het forum. Meestal reageer ik er niet echt op, maar zo nu en dan (zoals vandaag) laat ik me eens gaan :)

Voil? zie, fox ge zijt ne vent noar min erte!
Al ben ik het niet altijd met je eens, ge doet op z'n minst een poging om met argumenten af te komen en op een deftige manier te discussi?ren.
Bovendien wens ik mij hier tevens te verontschuldigen bij de webbies omdat ik hen valselijk van censuur beschuldigd had.

Idd, al raad ik Fox nu wel aan om gwn niet meer te reageren op dit gezever hier allemaal. :) De discussie is toch totaal overbodig en enkel zinvol om enkele idioten aan de praat te houden.

Offline mister f

  • Leden
  • Berichten: 627
Re: Dury en de nutteloze discussie
« Reactie #33 Gepost op: oktober 07, 2008, 06:19:05 pm »
fox je begrijpt het echt niet he. we zullen eens verder spreken op het einde van het seizoen.kijken of je me nog zo ga afbreken. ???

Mister F, jij bent een voetbalkenner man.

All?, bij dit bedoel ik dat je er noppes van kent.

Onze ambitie is om telke male voor die top 7 te spelen, en dat lukt ons aardig, + een beker erbij en een europese overwintering.  Dit in 3 jaar tijd.  Vele ploegen, zoals vb een kortrijk enz... hebben dit in hun volledige bestaan nog niet verwezenlijkt wat dury in 3 jaar tijd deed.

Onze trainer en bestuur stralen ambitie uit.  En we zullen er geraken als een vaste waarde in die top 7(8) met af en toe uitschieters.  Dury pleit vb ook vr nieuw stadion, gaat naar het medisch lab van ac milaan, gaat naar az voor het stadion te bekijken en de trainingen enz... .

Ik denk moest dury weg gaan, dat vele ploegen staan te springen om zo een trainer te krijgen.

knip* gelieve niet op de man te spelen
droom maar verder manneke. ik weet 1 ding dak veel meer ken van voetbal dan jij. hoeveel jaar ga jij al naar de voetbal gaan kijken.

Offline Nineke

  • Leden
  • Berichten: 72
Re: Dury en de nutteloze discussie
« Reactie #34 Gepost op: oktober 07, 2008, 06:45:30 pm »
fox je begrijpt het echt niet he. we zullen eens verder spreken op het einde van het seizoen.kijken of je me nog zo ga afbreken. ???

Mister F, jij bent een voetbalkenner man.

All?, bij dit bedoel ik dat je er noppes van kent.

Onze ambitie is om telke male voor die top 7 te spelen, en dat lukt ons aardig, + een beker erbij en een europese overwintering.  Dit in 3 jaar tijd.  Vele ploegen, zoals vb een kortrijk enz... hebben dit in hun volledige bestaan nog niet verwezenlijkt wat dury in 3 jaar tijd deed.

Onze trainer en bestuur stralen ambitie uit.  En we zullen er geraken als een vaste waarde in die top 7(8) met af en toe uitschieters.  Dury pleit vb ook vr nieuw stadion, gaat naar het medisch lab van ac milaan, gaat naar az voor het stadion te bekijken en de trainingen enz... .

Ik denk moest dury weg gaan, dat vele ploegen staan te springen om zo een trainer te krijgen.

knip* gelieve niet op de man te spelen
droom maar verder manneke. ik weet 1 ding dak veel meer ken van voetbal dan jij. hoeveel jaar ga jij al naar de voetbal gaan kijken.

Is niet omdat er iemand minder jaren naar de voetbal gaat, dat hij er ook minder van kent h? ...

Offline svzw81

  • Leden
  • Berichten: 3.953
Re: Dury en de nutteloze discussie
« Reactie #35 Gepost op: oktober 07, 2008, 06:52:03 pm »
Er kunnen geen betere trainer hebben dan Dury!!

ik heb geen zin om alles in dit onderwerp te lezen, maar dit zou ik toch ook niet zeggen. dury heeft zijn kwaliteiten , maar ook zeker zijn gebreken (net zoals iedere mens op deze planeet) .

er zijn in belgi? wel trainers die minstens even goed zijn als dury, en die met onze ploeg nu (oktober 2008) minstens evenveel punten behaald zouden hebben.

Leatherfaceje

  • Gast
Re: Dury en de nutteloze discussie
« Reactie #36 Gepost op: oktober 07, 2008, 08:53:08 pm »
waarom bannen? omdat zijn mening is dat dury geen goede trainer is?  :-\
dury is geen goede trainer heeft gewoon het geluk gehad met de spelers en de inzet het eerste jaar!!!
zit hier al veel te lang tijd voor vernieuwing want als hij zo goed is als jullie beweren waarom zit hij dan
na al die jaren nog steeds bij essevee?? zoals de witte zij van gent dury? daar vind je er 100 van in 2 en 3 klasse gaje hun ook bannen omdat ze zeggen dat hij geen goede trainer is??

mister f groot gelijk dury buiten tijd voor verfrissende wind op die trainers bank!!!!

en als je me wilt bannen omdat het jullie mening niet is dan vraag ik me af wat voor forum dit is?
een vriendjes forum? of een forum waar iedereen zijn eerlijke mening mag zeggen??  ;)

ze zin der were ze met hun 'dury buiten' man toch ... we staan link int klassement waar we moeten staan...
jongeman...

en btw een NUTTELOZE topic als je het mij vraagt!
« Laatst bewerkt op: oktober 07, 2008, 08:59:11 pm door Leatherfaceje »

Offline Glitch.

  • Leden
  • Berichten: 2.057
Re: Dury en de nutteloze discussie
« Reactie #37 Gepost op: oktober 07, 2008, 08:53:39 pm »
Echt spijtig dat we na, godbetert, 6 speeldagen al met deze discussie zitten...

Ik mag er niet aan denken hoeveel nieuwe "registraties" er na de matchen tegen RSCA, Klup en AA Gent zullen bij gekomen zijn.

Chapeau voor je, Fox, dat je nog zoveel moeite wil doen om te reageren op dit alles,kerel!
-SVZW Forever-

Offline Kartouch

  • Leden
  • Berichten: 1.020
  • SEMPRE FORZA SV ZULTE WAREGEM
Re: Dury en de nutteloze discussie
« Reactie #38 Gepost op: oktober 07, 2008, 11:30:55 pm »
Zou deze topic ook geopend geweest zijn indien we WEL hadden gewonnen tegen RC Genk en / of Westerlo?
"Some people believe football is a matter of life and death, I am very disappointed with that attitude. I can assure you it is much, much more important than that." Bill Shankly

Offline sv_forever

  • Leden
  • Berichten: 3.182
Re: Dury en de nutteloze discussie
« Reactie #39 Gepost op: oktober 08, 2008, 08:16:33 am »

Ze vroegen eens aan de witte van gent waarom ze niet aan dury gedacht hebben als nieuwe trainer.
ZIJN ANTWOORD EN LEES HET ALLEMAAL ZEER GOED ;D

TRAINERS ZOALS DURY ER LOPEN ER 100 IN EERSTE EN TWEEDE KLASSE!!

en dat jongens is de waarheid willen zien of niet  :)

Ja en De Witte kan het weten net zoals hij zei dat Gent vorig jaar en dit jaar kampioen ging spelen of aan de top ging staan met die nieuwe supertrainers a la Sollied en Preudhomme. ( ?Preudhomme vind ik zelf wel ne goeie, maar illustreert hier nog maar eens dat het ook voor goeie trainers niet zo maar vanzelf gaat )