Auteur Topic: Problemen tijdens de match  (gelezen 21542 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Xavier Waterslaeghers

  • Leden
  • Berichten: 353
Re: Problemen tijdens de match
« Reactie #120 Gepost op: april 01, 2008, 06:31:48 pm »
Ik zou die abbo gewoon niet binnenbrengen. Als je het stadion niet meer binnen gaat tijdens die periode doe je niks verkeerd. Houden dus...

Offline svzw81

  • Leden
  • Berichten: 3.953
Re: Problemen tijdens de match
« Reactie #121 Gepost op: april 01, 2008, 06:34:02 pm »
het is inderdaad jij die een verbod heeft en niet dat abonnement h?  ;)

kzou het gewoon aan iemand anders meegeven. al moet uiteraard normaal gezien de eigenaar van het abonnement , ook de persoon zijn die het stadion binnengaat, en die moet dan nog op de plaats van het abonnement zitten. maar dat gebeurt natuurlijk zeker niet altijd en controle daarop is er nauwelijks.

Offline dienstman-inkom

  • Leden
  • Berichten: 208
Re: Problemen tijdens de match
« Reactie #122 Gepost op: april 01, 2008, 08:13:01 pm »
Abo's zijn strik persoonlijk volgens het regelment op de achterkant.
Maar niet te controleren enkel duidelijk wanneer een man met een abo van een vrouw komt of omgekeerd;
Meer dan een opmerking kan je dan ook niet verwachten al mag het niet. Ook abo's op naam van Firma's bestaan.

Sv Zulte Waregem

  • Gast
Re: Problemen tijdens de match
« Reactie #123 Gepost op: april 01, 2008, 08:14:27 pm »
het is inderdaad jij die een verbod heeft en niet dat abonnement h?  ;)

kzou het gewoon aan iemand anders meegeven. al moet uiteraard normaal gezien de eigenaar van het abonnement , ook de persoon zijn die het stadion binnengaat, en die moet dan nog op de plaats van het abonnement zitten. maar dat gebeurt natuurlijk zeker niet altijd en controle daarop is er nauwelijks.

Abonnementen staan toch op naam, nee? Het is een beetje als een paspoort - een paspoort om het stadion binnen te mogen - zoals je met een identiteitskaart (in het leven) een 'identiteit' hebt en bvb andere landen binnenmag. En net zoals in de maatschappij, als je iets mispeutert (ook al is je straf overdreven of onterecht), dan moet je de cel in en moet je uw paspoort afgeven.

Ik zou vooral niet moeilijk doen, je bent een van de tientallen mensen in Belgi? (en een van de honderden in Europa) die onterecht en voor belachelijke zaken worden geband uit stadions, maar moest ik van u zijn (als jonge kerel?) zou ik mezelf niet nog meer in de schijnwerpers plaatsen - kwestie van een toekomst te hebben waar je niet constant geviseerd wordt door stewards/politie/club/spotters. Drie maand, het is belachelijk en het is ambetant, maar het is het einde van de wereld niet denk ik. Even op de tanden bijten en volgend seizoen een abo kopen ver weg van die wand. ;)

Sv Zulte Waregem

  • Gast
Re: Problemen tijdens de match
« Reactie #124 Gepost op: april 01, 2008, 08:15:51 pm »
Abo's zijn strik persoonlijk volgens het regelment op de achterkant.
Maar niet te controleren enkel duidelijk wanneer een man met een abo van een vrouw komt of omgekeerd;
Meer dan een opmerking kan je dan ook niet verwachten al mag het niet. Ook abo's op naam van Firma's bestaan.

Ik vraag me dat altijd af eigenlijk. Iemand met stadionverbod, die kan toch zonder probleem een kaartje kopen en naar de match komen, zowel thuis als uit? Alsof ze dat checken...

Offline toptrainer

  • Leden
  • Berichten: 1.319
Re: Problemen tijdens de match
« Reactie #125 Gepost op: april 01, 2008, 08:18:17 pm »
ikzelf vind het ook een zinloze maatregel, aangezien je met een gewoon ticket toch zal binnenraken, ondanks het stadionverbod. De mensen aan de ingang kunnen die persoon niet herkennen ook. Hoe zouden zij dat weten... Dus

Sv Zulte Waregem

  • Gast
Re: Problemen tijdens de match
« Reactie #126 Gepost op: april 01, 2008, 08:21:13 pm »
ikzelf vind het ook een zinloze maatregel, aangezien je met een gewoon ticket toch zal binnenraken, ondanks het stadionverbod. De mensen aan de ingang kunnen die persoon niet herkennen ook. Hoe zouden zij dat weten... Dus

In Nederland en Engeland hebben ze abo's met foto's, paspoortcontroles, alles erop en eraan - erg strikt! Plus dan nog eens 'zwarte lijsten' die bij alle instanties gekend zijn, enzovoort.

Zal bij ons ook nog wel komen dat overdreven strikte gedoe, me teen paar jaar vertraging natuurlijk - zoals zowat alles in het Belgische voetbal.


Offline Famous Essevee

  • Leden
  • Berichten: 317
Re: Problemen tijdens de match
« Reactie #127 Gepost op: april 01, 2008, 08:36:12 pm »
Abo's zijn strik persoonlijk volgens het regelment op de achterkant.
Maar niet te controleren enkel duidelijk wanneer een man met een abo van een vrouw komt of omgekeerd;
Meer dan een opmerking kan je dan ook niet verwachten al mag het niet. Ook abo's op naam van Firma's bestaan.
voor ik mijn abo kocht in vak T heb ik gevraagd of je het mocht doorgeven, dit kon alleen als je een abo nam zonder foto (dus geen jeugdabo). ik heb dan ook een abo genomen van ?120 en dan kon ik het zonder problemen doorgeven... dat hebben ze zelf gezegd bij svzw

Offline dienstman-inkom

  • Leden
  • Berichten: 208
Re: Problemen tijdens de match
« Reactie #128 Gepost op: april 01, 2008, 09:47:49 pm »
Abo's zijn strik persoonlijk volgens het regelment op de achterkant.
Maar niet te controleren enkel duidelijk wanneer een man met een abo van een vrouw komt of omgekeerd;
Meer dan een opmerking kan je dan ook niet verwachten al mag het niet. Ook abo's op naam van Firma's bestaan.

Ik vraag me dat altijd af eigenlijk. Iemand met stadionverbod, die kan toch zonder probleem een kaartje kopen en naar de match komen, zowel thuis als uit? Alsof ze dat checken...

Stadium verbod is geen verantwoordelijkheid van een dienstman of een stuward. Dat is iets voor de spotters die foto's krijgen van mensen met stadiumverbod. Indien je door die betrapt wordt dan ga dat u weer extra geld kosten + de verplichting om u telkens in een politie bureau te melden tijdens de wedstrijd.

Offline wrd

  • Leden
  • Berichten: 404
Re: Problemen tijdens de match
« Reactie #129 Gepost op: april 01, 2008, 09:51:33 pm »
Abo's zijn strik persoonlijk volgens het regelment op de achterkant.
Maar niet te controleren enkel duidelijk wanneer een man met een abo van een vrouw komt of omgekeerd;
Meer dan een opmerking kan je dan ook niet verwachten al mag het niet. Ook abo's op naam van Firma's bestaan.
voor ik mijn abo kocht in vak T heb ik gevraagd of je het mocht doorgeven, dit kon alleen als je een abo nam zonder foto (dus geen jeugdabo). ik heb dan ook een abo genomen van ?120 en dan kon ik het zonder problemen doorgeven... dat hebben ze zelf gezegd bij svzw

heb ook een abo met foto... nen maat van mij is omdat ik niet kon ook al eens komen kijken met mijn abo. Die aan de inkom kijken daar echt niet naar en kijken er gwn naar of ze in het goeie gaatje knippen ;)

Sv Zulte Waregem

  • Gast
Re: Problemen tijdens de match
« Reactie #130 Gepost op: april 01, 2008, 11:24:49 pm »
Abo's zijn strik persoonlijk volgens het regelment op de achterkant.
Maar niet te controleren enkel duidelijk wanneer een man met een abo van een vrouw komt of omgekeerd;
Meer dan een opmerking kan je dan ook niet verwachten al mag het niet. Ook abo's op naam van Firma's bestaan.
voor ik mijn abo kocht in vak T heb ik gevraagd of je het mocht doorgeven, dit kon alleen als je een abo nam zonder foto (dus geen jeugdabo). ik heb dan ook een abo genomen van ?120 en dan kon ik het zonder problemen doorgeven... dat hebben ze zelf gezegd bij svzw

Er is wel een verschil als de abo-houder een stadionverbod heeft.

Offline deroose

  • Leden
  • Berichten: 217
Re: Problemen tijdens de match
« Reactie #131 Gepost op: april 02, 2008, 03:56:31 pm »
is nieuwe regel die ningevoerd is vanaf2006
Verboden om door te geven anders kans op 1000 euro boete en 12 maand stadionverbod !
Kom net van de club en heb het zwart op wit gelezen dusja :(

Offline Xavier Waterslaeghers

  • Leden
  • Berichten: 353
Re: Problemen tijdens de match
« Reactie #132 Gepost op: april 02, 2008, 07:16:29 pm »
Je moet het niet doorgeven h?. Enkel niet binnenbrengen bij de club  ;)

Offline deroose

  • Leden
  • Berichten: 217
Re: Problemen tijdens de match
« Reactie #133 Gepost op: april 02, 2008, 08:36:43 pm »
was verplicht om dat binnen te brengen anders kreeg ik nog eens een pv en mss langer dan 3 maand stadionverbod en fikse boete

Offline belli

  • Leden
  • Berichten: 3.774
Re: Problemen tijdens de match
« Reactie #134 Gepost op: april 03, 2008, 11:32:29 am »
eigenlijk niet meer dan normaal. trouwens als je je abonement doorgeeft ben je er officieel wel aanwezig!!!
terwijl dit niet mag.

Offline woopser

  • Leden
  • Berichten: 666
Re: Problemen tijdens de match
« Reactie #135 Gepost op: april 03, 2008, 01:46:45 pm »
het belachlijkse is dat de fans niets meer mogen doen
dat vind ik ook het spijtigste aan de zaak
hoe kan men nu sfeer maken als niets meer mag ...:(

Offline bloempot

  • Leden
  • Berichten: 1.013
  • SFEER is geen misdaad!
Re: Problemen tijdens de match
« Reactie #136 Gepost op: april 03, 2008, 05:46:19 pm »
het belachlijkse is dat de fans niets meer mogen doen
dat vind ik ook het spijtigste aan de zaak
hoe kan men nu sfeer maken als niets meer mag ...:(

dat is idd het grote probleem, maarja, wat kan je er aan doen als er niemand oor naar heeft... :(

Offline deroose

  • Leden
  • Berichten: 217
Re: Problemen tijdens de match
« Reactie #137 Gepost op: april 03, 2008, 06:05:18 pm »
het belachlijkse is dat de fans niets meer mogen doen
dat vind ik ook het spijtigste aan de zaak
hoe kan men nu sfeer maken als niets meer mag ...:(

dat is idd het grote probleem, maarja, wat kan je er aan doen als er niemand oor naar heeft... :(

idd bloempot je slaat de spijker op de kop!
niemand heeft daar oor naar

Offline sv-boerke

  • Leden
  • Berichten: 244
Re: Problemen tijdens de match
« Reactie #138 Gepost op: april 03, 2008, 06:51:07 pm »
Abo's zijn strik persoonlijk volgens het regelment op de achterkant.
Maar niet te controleren enkel duidelijk wanneer een man met een abo van een vrouw komt of omgekeerd;
Meer dan een opmerking kan je dan ook niet verwachten al mag het niet. Ook abo's op naam van Firma's bestaan.
voor ik mijn abo kocht in vak T heb ik gevraagd of je het mocht doorgeven, dit kon alleen als je een abo nam zonder foto (dus geen jeugdabo). ik heb dan ook een abo genomen van €120 en dan kon ik het zonder problemen doorgeven... dat hebben ze zelf gezegd bij svzw

heb ook een abo met foto... nen maat van mij is omdat ik niet kon ook al eens komen kijken met mijn abo. Die aan de inkom kijken daar echt niet naar en kijken er gwn naar of ze in het goeie gaatje knippen ;)

Ook abo met foto en khebbet eens doorgegeven aan mijn vriendin zelfs en ze hebben het niet eens opgemerkt. Is zo al enkele keren gebeurd in de laatste jaren, dus veel controle is er niet. Ook of je effectief op je plaats zit tijdens de wedstrijd wordt niet gecontroleerd. Ik verzet mij regelmatig wel eens (als het tegen kleinere ploegen zijn).

Offline lg

  • Leden
  • Berichten: 123
Re: Problemen tijdens de match
« Reactie #139 Gepost op: april 03, 2008, 06:56:11 pm »
als er 1 zwaait aan het raam valt hij op!! dus denken ze die onozelaar halen we er maar eens uit!!
als je met 10 man recht springt en zwaait gaat er  geen enkel stadionverbod krijgen ;)
da is gewoon de wet van ge groepsterkte  ;) kijk maar eens als je naar standard, anderlecht, genk, gent, mechelen enz... kijkt wat zij soms allemaal mogen zoals op de reiling zitten en al wij moeten dat van ons leven niet proberen!! gewoon omdat ze daar met meer zijn als supporters en ook met meer aan de zelfde koort trekken ;)
wij als supporters leven nog veel te veel in aparte groepjes en zolang dit zo blijft (wat nog tijdje zo zal blijven denk ik) zullen nog mensen voor onozel heden stadion verbod krijgen spijtig maar helaas !!!

en als tip van een man die ook al stadionverbod gekregen heeft ga op cafe kijken met een  goede pint in de hand en ge hebt kans dat er mss meer sfeer is of in het stadion zelf sommige wedstrijden;) al blijft het wel hetzelfste niet!!